Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000022955<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Присяжнюк С. В. Роль стратегії маркетингу в підвищенні ефективності діяльності підприємств / С. В. Присяжнюк // Вісн. Технол. ун-ту Поділля. Екон. науки. - Хмельницький, 2000. - № 4, ч. 1. - С. 161-165. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Акцентовано увагу на проблемах стратегічного планування маркетингу як основи прийняття управлінських рішень у межах підприємства. Зроблено висновок про важливе значення вибору стратегій диверсифікації виробництва. Розглянуто три види диверсифікацій, підбито підсумки аналізу видів стратегії маркетингу на ринку продукції харчової промисловості. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)290-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69410 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|