РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000022955<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Присяжнюк С. В. 
Роль стратегії маркетингу в підвищенні ефективності діяльності підприємств / С. В. Присяжнюк // Вісн. Технол. ун-ту Поділля. Екон. науки. - Хмельницький, 2000. - № 4, ч. 1. - С. 161-165. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Акцентовано увагу на проблемах стратегічного планування маркетингу як основи прийняття управлінських рішень у межах підприємства. Зроблено висновок про важливе значення вибору стратегій диверсифікації виробництва. Розглянуто три види диверсифікацій, підбито підсумки аналізу видів стратегії маркетингу на ринку продукції харчової промисловості.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69410 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського