РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000011183<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Лисовина Е. Н. 
Маркетинг как целостная система планирования деятельности предприятия / Е. Н. Лисовина // Вісн. Технол. ун-ту Поділля. Екон. науки. - Хмельницький, 2000. - № 4, ч. 1. - С. 170-173. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Розглянуто шляхи організації маркетингового планування на підприємстві. Визначено напрямки його використання з метою ефективного господарювання. Охарактеризовано можливості підприємств у створенні повноцінних маркетингових служб. Запропоновано доцільне поєднання у фінансуванні технологічних і збутових структур підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69410 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського