РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (169)Автореферати дисертацій (22)
Пошуковий запит: (<.>U=Ж.р(4УКР)3-3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 392
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Necheporchuk I. About humanistic orientation of professional training of future engineers // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2012. - № 1.
2.

Ponikarovska S. Activity-competence approach to education of future engineers // Вестн. ХНАДУ. - 2016. - Вып. 73.
3.

Mikhnenko G. E. Characteristics of a technical university educational environment in the context of the intellectual mobility development // Advanced education : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 2.
4.

Dzyubyk A. Comprehensive approach to training specialists in the area of engineering education // Ukr. j. of mech. eng. and materials science. - 2020. - 6, № 1.
5.

Makarova T. V. Development of engineering specialties students' research skills using the theoretical mechanics methods // Пр. Одес. політехн. ун-ту. - 2015. - Вип. 1.
6.

Anoshkova T. A. Educating globally competent engineering students in Ukraine // Вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ". Сер. Філологія. Педагогіка. - 2015. - Вип. 6.
7.

Schmidt M. Partnership between technical universities for promoting knowledge about sustainability standards within the higher education curriculum // Наук. вісн. Нац. гірн. ун-ту. - 2016. - № 2.
8.

Voronova Ye. M. Project method as a new personality-oriented technology of teaching foreign languages in technical universities // Вісн. ХНАДУ : зб. наук. пр. - 2020. - Вип. 91.
9.

Grichchina A. Reflective approach to organizing learning and cognitive activities of engineering students // Вестн. ХНАДУ. - 2016. - Вып. 73.
10.

Popova O. The content of structural components of professional competence of engineers // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2012. - № 2.
11.

Шматков Д. І. Ігрове інженерно-педагогічне проектування як засіб формування проектно-орієнтованих вмінь // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2009. - № 24/25.
12.

Карчевська Н. В. Індивідуалізація підготовки навчання майбутніх інженерів-педагогів. — 2012 // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки.
13.

Чайківський Т. В. Індивідуальні завдання в електронній дисципліні // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2013. - № 775.
14.

Палій Є. Н. Інноваційні тенденції в системі естетичного виховання студентів технічного ВНЗ (на прикладі РГУ нафти і газу імені І. М. Губкіна) // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 22.
15.

Козяр М. Інноваційні технології як інструмент студентоцентрованого підходу в практичній підготовці майбутнього інженера // Нова пед. думка. - 2014. - № 1.
16.

Подлєсний С. Інноваційна модель підготовки інженерних кадрів // Вища освіта України. - 2014. - № 2.
17.

Кузьміна І. П. Інструментальний компонент професійної ідентичності майбутніх фахівців технічного профілю // Advanced education : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 1.
18.

Каверіна О. Г. Інтегративний підхід до формування готовності студентів вищих технічних навчальних закладів до професійної комунікації : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04. — К., 2010
19.

Рубан Н. П. Інтегровані дидактичні засоби креативного навчання студентів технічних дисциплін // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2008. - № 21.
20.

Сахневич І. Інтегрований спецкурс з основ медіакомпетентності у професійній підготовці майбутніх фахівців технічних спеціальностей // Вища освіта України. - 2012. - № 1.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського