РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (34)Автореферати дисертацій (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ш141.14-716<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 53
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Насакіна С. В. Структура та функціональне навантаження власних назв у рекламних текстах фармацевтичних препаратів : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.15. — Одеса, 2014
2.

Декшна Т. А. Типологія засобів інтимізації в англомовних і україномовних рекламних текстах : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.15. — К., 2013
3.

Гузенко С. В. Прагмалінгвістика рекламного дискурсу : монографія. — Миколаїв: Іліон, 2014
4.

Щербак О. Лінгвосеміотичні коди в дискурсі української комерційної телереклами: виміри впливу : монографія. — Львів: Liha-Pres, 2021
5.

Олексюк О. М. Лексико-семантичні домінанти сугестивного дискурсу реклами : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.01. — О., 2012
6.

Волкова О. А. Український рекламний текст і рекламний бренд: апперцепція мовного знака : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.01. — Х., 2012
7.

Клименко О. О. Зіставний аналіз риторичних засобів вираження осуду в українській та американській соціальній рекламі. — 2012 // Лінгвістика.
8.

Гузенко С. В. Синтаксис рекламного дискурсу : автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.01. — К., 2010
9.

Іванова І. Б. Історія української реклами: мовностилістичний аспект : монографія. — Харків: Юрайт, 2016
10.

Станкевич Ю. В. Мовні сугестогени в текстах політичної реклами : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.01. — О., 2011
11.

Ковалевська А. В. Метамодель лінгвістичної сугестивності політичних рекламних слоганів : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.01. — О., 2011
12.

Бугайова О. Семантичні лексико-словотвірні поля в соціальній рекламі як засіб мовного програмування // Соціум. Документ. Комунікація. Сер. Філол. науки. - 2018. - Вип. 6.
13.

Островська Л. Прагматичний потенціал атрибутивних конструкцій у рекламному тексті // Лінгвіст. студії : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 38.
14.

Насакіна С. В. Структура та семантика прагматонімів у рекламних текстах ветеринарних препаратів // Зап. з ономастики : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 22.
15.

Островська Л. Прагматичний потенціал атрибутивних конструкцій у рекламному тексті // Лінгвіст. студії : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 38.
16.

Славінська М. С. Специфічні стратегії й тактики впливу соціальної реклами // Зап. з укр. мовознавства : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 26, т. 2.
17.

Олексюк О. М. Ключові слова рекламних текстів як концентри сугестійного потенціалу мови // Зап. з укр. мовознавства : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 25.
18.

Зелінська О. І. Особливості функціонування частин мови в рекламних текстах // Держава та регіони. Сер. Гуманітар. науки. - 2017. - Вип. 3.
19.

Славінська М. С. Соціальна реклама в парадигмі сучасної гуманітаристики: основна проблематика // Зап. з укр. мовознавства : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 25.
20.

Бабій Ю. Б. Дієвість сучасного рекламного дискурсу (дієслівні домінанти) // Держава та регіони. Сер. Гуманітар. науки. - 2019. - № 1.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського