Пошуковий запит: (<.>U=Ш141.14-716<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 53
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Насакіна С. В. Структура та функціональне навантаження власних назв у рекламних текстах фармацевтичних препаратів : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.15. — Одеса, 2014
|
2. |
Декшна Т. А. Типологія засобів інтимізації в англомовних і україномовних рекламних текстах : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.15. — К., 2013
|
3. |
Гузенко С. В. Прагмалінгвістика рекламного дискурсу : монографія. — Миколаїв: Іліон, 2014
|
4. |
Щербак О. Лінгвосеміотичні коди в дискурсі української комерційної телереклами: виміри впливу : монографія. — Львів: Liha-Pres, 2021
|
5. |
Олексюк О. М. Лексико-семантичні домінанти сугестивного дискурсу реклами : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.01. — О., 2012
|
6. |
Волкова О. А. Український рекламний текст і рекламний бренд: апперцепція мовного знака : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.01. — Х., 2012
|
7. |
Клименко О. О. Зіставний аналіз риторичних засобів вираження осуду в українській та американській соціальній рекламі. — 2012 // Лінгвістика.
|
8. |
Гузенко С. В. Синтаксис рекламного дискурсу : автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.01. — К., 2010
|
9. |
Іванова І. Б. Історія української реклами: мовностилістичний аспект : монографія. — Харків: Юрайт, 2016
|
10. |
Станкевич Ю. В. Мовні сугестогени в текстах політичної реклами : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.01. — О., 2011
|
11. |
Ковалевська А. В. Метамодель лінгвістичної сугестивності політичних рекламних слоганів : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.01. — О., 2011
|
12. |
Бугайова О. Семантичні лексико-словотвірні поля в соціальній рекламі як засіб мовного програмування // Соціум. Документ. Комунікація. Сер. Філол. науки. - 2018. - Вип. 6.
|
13. |
Островська Л. Прагматичний потенціал атрибутивних конструкцій у рекламному тексті // Лінгвіст. студії : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 38.
|
14. |
Насакіна С. В. Структура та семантика прагматонімів у рекламних текстах ветеринарних препаратів // Зап. з ономастики : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 22.
|
15. |
Островська Л. Прагматичний потенціал атрибутивних конструкцій у рекламному тексті // Лінгвіст. студії : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 38.
|
16. |
Славінська М. С. Специфічні стратегії й тактики впливу соціальної реклами // Зап. з укр. мовознавства : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 26, т. 2.
|
17. |
Олексюк О. М. Ключові слова рекламних текстів як концентри сугестійного потенціалу мови // Зап. з укр. мовознавства : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 25.
|
18. |
Зелінська О. І. Особливості функціонування частин мови в рекламних текстах // Держава та регіони. Сер. Гуманітар. науки. - 2017. - Вип. 3.
|
19. |
Славінська М. С. Соціальна реклама в парадигмі сучасної гуманітаристики: основна проблематика // Зап. з укр. мовознавства : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 25.
|
20. |
Бабій Ю. Б. Дієвість сучасного рекламного дискурсу (дієслівні домінанти) // Держава та регіони. Сер. Гуманітар. науки. - 2019. - № 1.
|
| |