РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»
Оберіть мову
Ukrainian
Arabic
Armenian
Azerbaijani
Belarusian
Bulgarian
Chinese (Simplified)
Chinese (Traditional)
Czech
Danish
Dutch
English
Estonian
Finnish
French
Georgian
German
Greek
Hebrew
Hindi
Hungarian
Icelandic
Irish
Italian
Japanese
Korean
Latvian
Lithuanian
Norwegian
Persian
Polish
Portuguese
Romanian
Russian
Serbian
Slovak
Slovenian
Spanish
Swahili
Swedish
НОВІ
НАДХОДЖЕННЯ
ПОШУК
РУБРИКАТОР
Бази даних
Реферативна база даних - результати пошуку
Книжкові видання та компакт-диски
Журнали та продовжувані видання
Автореферати дисертацій
Реферативна база даних
Наукова періодика України
Тематичний навігатор
Авторитетний файл імен осіб
Вид пошуку
Ключові слова (без закінчення)
Автор (тільки прізвище)
Назва
Рік видання
Сортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
видом документа
Знайдено в інших БД:
Книжкові видання та компакт-диски (20)
Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит:
(<.>U=Ч30 в2<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
20
Представлено документи
з 1 до 20
1.
Подмазин С. И.
Личностно-ориентированное образование
: Соц.-филос. исслед. — Запорожье: Просвіта, 2000
2.
Зеленов Є. А.
Теоретичні основи планетарного виховання студентської молоді
: монографія. — Луганськ: Ноулідж, 2008
3.
Зеленов Є. А.
Теоретико-методологічні основи планетарного виховання студентської молоді
: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.07. — Луганськ, 2009
4.
Порус Б. Н.
Синергетика, екзистенціалізм та персонологія у концептуальній основі освітнього процесу
. — 2010 //
Освіта на Луганщині
.
5.
Метешкин К. А.
Эргономический подход в исследовании образовательных систем высшей школы
. — 2012 //
Вост.-Европ. журн. передовых технологий
.
6.
Мазурок Т. Л.
Прогноз вектора состояний гомогенных групп обучаемых
. — 2011 //
Искусств. интеллект
.
7.
Барашко А. С.
Построение модели обучаемого на основе графа дисциплин для интеллектуального управления процессом обучения
. — 2012 //
Искусств. интеллект
.
8.
Лісова Т. В.
Моделі та методи оцінки сучасної теорії тестів
: навч.-метод. посіб. — Ніжин: Лисенко М.М., 2012 - (Освіт. вимірювання).
9.
Освітологія: витоки наукового напряму
: монографія. — К.: Едельвейс, 2012
10.
Трифонова М. К.
Наука. Образование. Человек
: монография. — Симф.: Ариал, 2012
11.
Вербицький В.
Технологізація навчально-виховного процесу в позашкільному освітньому просторі як принцип виховання особистості
//
Рідна шк.
. - 2010. - № 10.
12.
Бондаренко О.
Ментальність як фактор освітньої культури
//
Філос. освіти
. - 2009. - № 1/2.
13.
Романишина Н.
Вивчення внеску українських письменників у розвиток педагогічної науки (на матеріалі художньої малої прози)
//
Нова пед. думка
. - 2010. - № 3.
14.
Саух П.
Синергія науки і освіти як головний ресурс суспільства знань. Євровиклики й українські проблеми
//
Нова пед. думка
. - 2012. - № 1.
15.
Мазнев А. В.
Синергетический аспект педагогической деятельности в ВУЗе
//
Дидактика математики: пробл. і дослідж.
: зб. наук. пр. - 2004. - Вип. 22.
16.
Бутурліна О. В.
Медіатворчість в освітньому просторі
: автореф. дис. ... канд. філос. наук : 09.00.10. — Харків, 2014
17.
Харлаш Л. М.
Відкрита освіта у соціокультурних контекстах інформаційного суспільства
: автореф. дис. ... канд. філос. наук : 09.00.10. — Харків, 2014
18.
Морозов В.
Педагогічний процес як просвітництво і дослідницька діяльність
//
Вища освіта України
. - 2013. - № 1.
19.
Авраменко О. Б.
Філософсько-методологічні передумови становлення теорії проектування педагогічних систем
//
Педагогіка вищ. та серед. шк.
. - 2012. - Вип. 36.
20.
Выборнов С. А.
Некоторые аспекты аддитивных технологий в образовании
//
Освіта та розвиток обдар. особистості
. - 2020. - № 2.
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України
Всі права захищені ©
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського