РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000632356<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Авраменко О. Б. 
Філософсько-методологічні передумови становлення теорії проектування педагогічних систем / О. Б. Авраменко // Педагогіка вищ. та серед. шк.. - 2012. - Вип. 36. - С. 608-617. - Бібліогр.: с. 617 (10 назв) - укp.

Вивчено основи процесу педагогічного проектування та визначення складових процесу проектування системи "техносвіт – технологічна освіта". Проаналізовано історичні корені проектування та педагогічного проектування. Зауважено, що виокремлення проектування як особливого виду педагогічної діяльності стало правомірним у той період, коли стала затребуваною інтеграція знань у єдину систему навколо розв’язання педагогічних задач. Охарактеризовано категоріальні пари "проектування і планування", "проектування і прогнозування", проектування і програмування", "проектування і моделювання", "проектування і конструювання", "проектування і втілення", "проектування і діяльність". Визначено принципи педагогічного проектування. Узагальнено, що проект має бути спрямовано на досягнення соціальної чи особистісно значимої мети й орієнтовано на використання в умовах конкретного місця, часу і наявних у розпорядженні ресурсів.

Изучены основы процесса педагогического проектирования и определения составляющих процесса проектирования системы "техномир – технологическое образование". Проанализированы исторические корни проектирования и педагогического проектирования. Отмечено, что выделение проектирования как особого вида педагогической деятельности стало правомерным в тот период, когда стала востребованной интеграция знаний в единую систему в кругу решения педагогических задач. Охарактеризованы категориальные пары «проектирование и планирование», "проектирование и прогнозирования", "проектирование и программирование","проектирование и моделирование","проектирование и конструирование","проектирование и воплощение","проектирование и деятельность". Определены принципы педагогического проектирования. Обобщено, что проект должен быть направлен на достижения социальной или личностно значимой цели и ориентирован на использование в условиях конкретного места, времени и имеющихся в распоряжении ресурсов.

The paper investigates foundations of the process of pedagogical projecting and determining components of the process of projecting the system “technological world – technological education”. Historical roots of projecting and pedagogical projecting are analyzed. It is noted, that the separation of projecting as a particular type of pedagogical activity became valid in the period of time, when integration of knowledge into a single system, built around solving pedagogical problems, became demanded. Categorical pairs “projecting and planning”, “projecting and prognostication”, “projecting and programming”, “projecting and modeling”, “projecting and constructing”, “projecting and implementation”, “projecting and activity” are characterized.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського