РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000419372<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Романишина Н. 
Вивчення внеску українських письменників у розвиток педагогічної науки (на матеріалі художньої малої прози) / Н. Романишина // Нова пед. думка. - 2010. - № 3. - С. 71-77. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Представлено авторське методичне забезпечення практичного заняття з педагогіки (ПЗП) на матеріалі художніх творів, у яких українські письменники (УП) долучилися до створення національної виховної системи. Зазначено, що знайомство з красним письменством є однією з маловивчених можливостей синтезовано відобразити еволюцію української педагогіки, якнайповніше осмислити національні педагогічні теорії. Обгрунтовано, що УП, будучи всебічно розвиненими, науково ерудованими людьми із широким світоглядом, усвідомлювали роль освітніх структур у розвитку особистості, пропонували у наукових працях реформаторські ідеї, викладали педагогічні концепції у художніх творах, апробували їх у практичній діяльності. Запропоновано питання плану ПЗП, метою якого є встановити міжпредметні зв'язки педагогіки і літературознавства для більш глибокого пізнання педагогічних фактів, явищ, процесів.

Представлено авторское методическое обеспечение практического занятия по педагогике (ПЗП) на материале художественных произведений, в которых украинские писатели (УП) присоединились к созданию национальной воспитательной системы. Указано, что знакомство с изящной словесностью является одной из малоизученных возможностей синтезировано отразить эволюцию украинской педагогики, полнее осмыслить национальные педагогические теории. Обосновано, что УП, будучи всесторонне развитыми, научно эрудированными людьми с широким кругозором, осознавали роль образовательных структур в развитии личности, предлагали в научных трудах реформаторские идеи, преподавали педагогические концепции в художественных произведениях, апробировали их в практической деятельности. Предложены вопросы плана ПЗУ, целью которого является установить межпредметные связи педагогики и литературоведения для более глубокого познания педагогических фактов, явлений, процессов.

The author proposes methodic ensuring combination practical work in pedagogic and Ukrainian literary, so as to students better understand pedagogical facts, phenomenon, processes, in an instant reading short stories corresponding content, in context of pedagogical works this writers, study the pedagogical practice, comparison with achievements of world pedagogical science.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР) в2:Ч30 + Ч30 в2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського