РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (89)Автореферати дисертацій (4)
Пошуковий запит: (<.>U=У010.357<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 77
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Bashynska I. An evaluation of performance integrated marketing communications: use of the "funnel efficiency" method // Пр. Одес. політехн. ун-ту. - 2012. - Вип. 2.
2.

Дудник Р. О. CRM-стратегія у замкнутому циклі управління компанією // Вісн. Акад. праці і соц. відносин Федер. профспілок України. - 2002. - № 2.
3.

Rakic B. Marketing challenges at the beginning of XXI century // Актуал. проблеми економіки. - 2013. - № 10.
4.

Mok K. M. M. Sun Tzu, The Art of War and its implications in innovation and target marketing // Актуал. проблеми економіки. - 2015. - № 11.
5.

Звягінцева О. Б. Інноваційний маркетинг підприємств: теорія, методологія, механізм : монографія. — О.: Фенікс, 2013. — 274, [1]: a-рис.
6.

Балабаниць А. В. Інтегроване управління маркетинговою взаємодією: імперативи, методологія, механізми : монографія. — Донецьк, 2010
7.

Балабаниць А. В. Інтегроване управління системою маркетингової взаємодії : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04. — Донецьк, 2011
8.

Балабанова Л. В. Інтерактивні маркетингові комунікації : монографія. — Донецьк, 2011 - (Шк. маркетинг. менедж.).
9.

Лукан О. Аналіз ефективності маркетингової діяльності підприємства // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2014. - № 5.
10.

Андрушків Б. М. Аналітичні аспекти маркетингового потенціалу в теорії конкурентоспроможності підприємства. — 2011 // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Економіка.
11.

Шульгіна Л. М. Брендинг: теорія та практика (на прикладі об'єктів комерційної нерухомості) : монографія. — К.: Астон, 2011
12.

Ігнатенко М. М. Використання маркетингових технологій у розвитку підприємств та здійсненні ними соціальної відповідальності в умовах електронної комерції // Екон. вісн. ун-ту/Ун-т Григорія Сковороди в Переяславі. - 2022. - Вип. 52.
13.

Максимова Т. С. Діагностика динамічних процесів розвитку комплексу маркетингу // Актуал. проблеми економіки. - 2007. - № 8.
14.

Кудирко Л. Еволюція міжнародного маркетингу // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2013. - № 1.
15.

Тарлопов І. О. Еволюція маркетингу як теорії управління // Вісн. Бердян. ун-ту менеджменту і бізнесу. - 2016. - № 1.
16.

Бурєннікова Н. В. Економіка підприємства: оновлені підходи до бенчмаркінгу в контексті моделювання результативності діяльності та багатовимірного ранжування // Бізнес Інформ. - 2022. - № 3.
17.

Рябик Г. Є. Економічне обгрунтування маркетингових заходів щодо розвитку конкурентних переваг підприємства // Бізнес Інформ. - 2015. - № 9.
18.

Фролова В. Ю. Етапи впровадження матричного інструментарію у стратегічне маркетингове планування діяльності підприємств // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2012. - Вип. 5.
19.

Косар Н. С. Концепція холістичного маркетингу у діяльності вітчизняних підприємств // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2013. - № 769.
20.

Криворучко Я. Ю. Концепція цінності у маркетингу. — 2007 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського