Bashynska I. An evaluation of performance integrated marketing communications: use of the "funnel efficiency" method / I. Bashynska // Пр. Одес. політехн. ун-ту. - 2012. - Вип. 2. - С. 330-334. - Бібліогр.: 8 назв. - англ.
Розглянуто, в чому полягає суть "ефективності" інтегрованих маркетингових комунікацій. Проаналізовано якісні і кількісні критерії оцінки. Запропоновано метод "воронка ефективності", наведено практичний приклад використання запропонованого методу.
Шифр НБУВ: Ж69726Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика УкраїниДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"