Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>TJ=Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 431
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Рибалка В. В. Визначення особистості та суспільно-особистісна орієнтація професійної підготовки й інтелектуальної праці психологів і педагогів // Теорія і практика упр. соц. системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. - № 1.
| 2. |
Черкашин А. І. Сучасні освітні парадигми формування особистості працівників органів внутрішніх справ у вищих навчальних закладах Міністерства внутрішніх справ України // Теорія і практика упр. соц. системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. - № 1.
| 3. |
Bogdan Zh Subjective assessment of satisfaction with professional activity of teachers of higher technical educational establishment // Теорія і практика упр. соц. системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. - № 1.
| 4. |
Романовський О. Г. Сутнісні характеристики сучасного стану розвитку теорії адаптивного управління в освітніх системах // Теорія і практика упр. соц. системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. - № 1.
| 5. |
Авшенюк Н. М. Науковий дискурс про транснаціональну вищу освіту як соціально-педагогічне явище // Теорія і практика упр. соц. системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. - № 1.
| 6. |
Сущенко Л. О. Стратегія розвитку організаційної культури вищого навчального закладу // Теорія і практика упр. соц. системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. - № 1.
| 7. |
Ланских М. В. Управленческая подготовка как компонент профессионального образования студентов факультета психологии: инновационные технологии // Теорія і практика упр. соц. системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. - № 1.
| 8. |
Фіногєєва Т. Є. Формування особистості майбутніх інженерів-педагогів у процесі самостійної роботи з педагогічних дисциплін // Теорія і практика упр. соц. системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. - № 1.
| 9. |
Рябченко Л. О. Шляхи розвитку особистості майбутнього спеціаліста // Теорія і практика упр. соц. системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. - № 1.
| 10. |
Книш А. Є. Структура особистісної готовності до професійної діяльності майбутніх психологів-тренерів // Теорія і практика упр. соц. системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. - № 1.
| 11. |
Михайличенко В. Е. Психолого-педагогические аспекты процесса развития личности // Теорія і практика упр. соц. системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. - № 1.
| 12. |
Кобец В. Н. Личностный подход в изучении готовности будущих менеджеров к профессиональной деятельности // Теорія і практика упр. соц. системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. - № 1.
| 13. |
Биков В. Ю. Відкриті web-орієнтовані системи моніторингу впровадження результатів науково-педагогічних досліджень // Теорія і практика упр. соц. системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. - № 1.
| 14. |
Постригач Н. О. Інноваційні аспекти професійного розвитку вчителів в Італії // Теорія і практика упр. соц. системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. - № 2.
| 15. |
Мороз В. М. Державне управління розвитком професійного потенціалу науково-педагогічних кадрів: аналіз стану та напрями стимулювання // Теорія і практика упр. соц. системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. - № 2.
| 16. |
Бойчук В. М. Мистецькі аспекти в підготовці майбутнього вчителя технологій // Теорія і практика упр. соц. системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. - № 2.
| 17. |
Генькіна М. А. Шляхи формування духовності у студентів // Теорія і практика упр. соц. системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. - № 2.
| 18. |
Васильєва І. Г. Успішність вирішення завдань творчого характеру студентами-економістами з різним рівнем креативності // Теорія і практика упр. соц. системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. - № 2.
| 19. |
Бойко-Бузиль Ю. Ю. Професійно важливі якості в контексті професіоналізму керівника правоохоронних органів України // Теорія і практика упр. соц. системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. - № 2.
| 20. |
Пономарьов О. С. Духовність у системі філософії педагогічної культури // Теорія і практика упр. соц. системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. - № 2.
|
| |
|
|