РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
Пошуковий запит: (<.>TJ=Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 431
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Рибалка В. В. Визначення особистості та суспільно-особистісна орієнтація професійної підготовки й інтелектуальної праці психологів і педагогів // Теорія і практика упр. соц. системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. - № 1.
2.

Черкашин А. І. Сучасні освітні парадигми формування особистості працівників органів внутрішніх справ у вищих навчальних закладах Міністерства внутрішніх справ України // Теорія і практика упр. соц. системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. - № 1.
3.

Bogdan Zh  Subjective assessment of satisfaction with professional activity of teachers of higher technical educational establishment // Теорія і практика упр. соц. системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. - № 1.
4.

Романовський О. Г. Сутнісні характеристики сучасного стану розвитку теорії адаптивного управління в освітніх системах // Теорія і практика упр. соц. системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. - № 1.
5.

Авшенюк Н. М. Науковий дискурс про транснаціональну вищу освіту як соціально-педагогічне явище // Теорія і практика упр. соц. системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. - № 1.
6.

Сущенко Л. О. Стратегія розвитку організаційної культури вищого навчального закладу // Теорія і практика упр. соц. системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. - № 1.
7.

Ланских М. В. Управленческая подготовка как компонент профессионального образования студентов факультета психологии: инновационные технологии // Теорія і практика упр. соц. системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. - № 1.
8.

Фіногєєва Т. Є. Формування особистості майбутніх інженерів-педагогів у процесі самостійної роботи з педагогічних дисциплін // Теорія і практика упр. соц. системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. - № 1.
9.

Рябченко Л. О. Шляхи розвитку особистості майбутнього спеціаліста // Теорія і практика упр. соц. системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. - № 1.
10.

Книш А. Є. Структура особистісної готовності до професійної діяльності майбутніх психологів-тренерів // Теорія і практика упр. соц. системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. - № 1.
11.

Михайличенко В. Е. Психолого-педагогические аспекты процесса развития личности // Теорія і практика упр. соц. системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. - № 1.
12.

Кобец В. Н. Личностный подход в изучении готовности будущих менеджеров к профессиональной деятельности // Теорія і практика упр. соц. системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. - № 1.
13.

Биков В. Ю. Відкриті web-орієнтовані системи моніторингу впровадження результатів науково-педагогічних досліджень // Теорія і практика упр. соц. системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. - № 1.
14.

Постригач Н. О. Інноваційні аспекти професійного розвитку вчителів в Італії // Теорія і практика упр. соц. системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. - № 2.
15.

Мороз В. М. Державне управління розвитком професійного потенціалу науково-педагогічних кадрів: аналіз стану та напрями стимулювання // Теорія і практика упр. соц. системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. - № 2.
16.

Бойчук В. М. Мистецькі аспекти в підготовці майбутнього вчителя технологій // Теорія і практика упр. соц. системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. - № 2.
17.

Генькіна М. А. Шляхи формування духовності у студентів // Теорія і практика упр. соц. системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. - № 2.
18.

Васильєва І. Г. Успішність вирішення завдань творчого характеру студентами-економістами з різним рівнем креативності // Теорія і практика упр. соц. системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. - № 2.
19.

Бойко-Бузиль Ю. Ю. Професійно важливі якості в контексті професіоналізму керівника правоохоронних органів України // Теорія і практика упр. соц. системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. - № 2.
20.

Пономарьов О. С. Духовність у системі філософії педагогічної культури // Теорія і практика упр. соц. системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. - № 2.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського