РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000559557<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Рябченко Л. О. 
Шляхи розвитку особистості майбутнього спеціаліста / Л. О. Рябченко // Теорія і практика упр. соц. системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. - № 1. - С. 114-120. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проаналізовано проблему формування особистості майбутнього спеціаліста. Визначено наступні рівні засвоєння знань: розпізнавання; запам'ятовування; розуміння; перероблення та засвоєння; уміння; перенесення знань у діяльність; оцінювання та коригування. Сформулювано такі критерії ефективності навчальної діяльності суб'єктів навчання: оволодіння мегазнанням; уміння самостійно розробляти способи навчальної діяльності; уміння будувати цілісний образ об'єкта, що вивчається; особистісно-сенсове ставлення учнів до навчального матеріалу, оволодіння не тільки знаннями, але й засобами засвоєння навчального матеріалу, перероблення інформації у різних формах її репрезентації.

Рассмотрена проблема формирования личности будущего специалиста. Акцентировано внимание на необходимости создания на всех уровнях непрерывного образования условий для развития интеллекта и творческих качеств личности, подготовки ее к взаимодействию с динамичным миром профессионального труда. Человек как личность – это творец, преобразователь внешнего и внутреннего мира. И это его качество раскрывается не только через категории самооценки и саморегуляции, но и через категорию творческой мотивации. Обоснован тезис о том, что становление личности – это непрерывное наполнение и обогащение ее новым содержанием.

Learning the problem of individuals cognitive activity in the conditions of university education, analyzing this activity factors and performance criteria, psychological and pedagogical preconditions for the development of personality and social psychological aspects of learning of the individuals were analyzed. The main attention was focused on the problem of training activities effectiveness and individual methods and forms of person teaching and learning intensification.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського