РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000559568<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Романовський О. Г. 
Сутнісні характеристики сучасного стану розвитку теорії адаптивного управління в освітніх системах / О. Г. Романовський, М. К. Чеботарьов // Теорія і практика упр. соц. системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. - № 1. - С. 26-33. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Показано необхідність адаптивного управління за сучасних умов пошуку відкритих і демократичних моделей управління, які можуть забезпечити гнучкість системи управління у нестабільній ситуації, коли відбуваються швидкоплинні зміни і впроваджуються інноваційні технології відповідно до вимог суспільства. Розглянуто розвиток теорії адаптивного управління в освітніх системах, зокрема в системі ВНЗ. Розкрито сутність адаптивного управління та вихідні теоретичні положення, які лежать в її основі. Виділено сутгісні характеристики адаптивного управління : закономірності, ключові принципи, структура, функції та технології, а також спеціальний інструментарій у вигляді факторно-критеріальних моделей діяльності учасників освітнього процесу та освітнього закладу в цілому, які розробляються для організації та здійснення адаптивного управління.

Показана необходимость адаптивного управления в современных условиях поиска открытых и демократических моделей управления, которые могут обеспечить гибкость системы управления в нестабильной ситуации, когда происходят быстротечные изменения и внедряются инновационные технологии в соответствии с требованиями общества. Рассмотрено развитие теории адаптивного управления в образовательных системах, в частности в системе ВУЗ. Раскрыта сущность адаптивного управления и исходные теоретические положения, которые лежат в ее основе. Рассмотрены сущностные характеристики адаптивного управления: закономерности, ключевые принципы, структура, функции и технологии, а также специальный инструментарий в виде факторно-критериальных моделей деятельности участников образовательного процесса и образовательного учреждения в целом, которые разрабатываются для организации и осуществления адаптивного управления.

The need for adaptive management in modern conditions of the search of open and democratic management models that can orient educational processes not to reproduction, but to self-development, aimed at the disclosure and development of personality potential and its realization is shown in the article. Grounding of the theory of adaptive management in higher educational establishment will provide the flexibility of a management system in unstable situation, when changes happen so fast and innovation techniques are implemented in accordance with the society requirements.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського