РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000559561<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Михайличенко В. Е. 
Психолого-педагогические аспекты процесса развития личности / В. Е. Михайличенко, Л. Н. Грень // Теорія і практика упр. соц. системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. - № 1. - С. 92-99. - Библиогр.: 9 назв. - рус.

Рассмотрена концепция развитии личности с позиций количественных и качественных ее изменений под влиянием внешних и внутренних факторов. Подчеркнуто, что оно зависит, во-первых, от внутреннего мира личности, ее внутренних побуждений, присущих ей субъективных потребностей, интересов и мотивов, во-вторых, от меняющихся условий внешней среды и обстоятельств ее жизни. Выделены два подхода к проблеме происхождения способностей при изучении проблемы происхождения способностей: первый, функционально-генетический исходит из признания природной обусловленности индивидуально-психологических особенностей личности и второй, социологически ориентированный, рассматривает среду как определяющий источник развития человека. Таким образом, педагогический процесс рассмотрен как один из основных факторов разработки новой парадигмы в образовании, необходимости обновления всех компонентов педагогического процесса. Такая парадигма получила в науке название личностно ориентированного обучения.

Розвиток особистості вчені розуміють як процес кількісних і якісних змін під впливом зовнішніх і внутрішніх факторів. Він залежить, по-перше, від внутрішнього світу особистості, її внутрішніх спонукань, властивих їй суб'єктивних потреб, інтересів і мотивів, по-друге, від мінливих умов зовнішнього середовища і обставин її життя. Розглянуто два підходи до проблеми походження здібностей: перший, функціонально-генетичний, виходить з визнання природної обумовленості індивідуально-психологічних особливостей особистості і другий – соціологічно-орієнтований, розглядає середовище як визначальне джерело розвитку людини.

Personal development is one of the main categories in psychology and pedagogy. Psychology explains the laws of mental activity development; pedagogy creates theories on how to purposefully use knowledge of these laws and implementation mechanisms to guide the development of person. The most famous areas in the study of the psychology of personality development in the first half of the twentieth century were behaviourism, psychoanalysis and humanistic psychology and pedagogy. Analysis of domestic and foreign psychological and educational literature shows that in the forefront of studying personality there are two aspects: the basic components of personality and its development.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського