РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (9)Журнали та продовжувані видання (1)Автореферати дисертацій (1)Наукова періодика України (34)
Пошуковий запит: (<.>A=Мудра І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 22
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Мудра І. Я. Організаційно-економічний механізм управління розвитком підприємництва в Україні : автореф. дис... канд. екон. наук. — Л., 2008
2.

Мудра І. М. Маркетингові стратегії сучасних громадсько-політичних газет України : автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.06. — Київ, 2014
3.

Мудра І. М. Маркетингові стратегії сучасних громадсько-політичних газет України : монографія. — Львів: Дизайн-Студія "Папуга", 2014
4.

Мудра І. М. Маркетингові стратегії регіональних газет як інструментарій завоювання популярності (на прикладі газет "Високий Замок" і "Експрес") // Поліграфія і вид. справа. - 2013. - № 3/4.
5.

Мудра І. Г. Методологічні аспекти вивчення фізичного розвитку та стану здоров'я дітей у європейській профілактичній медицині // Зб. наук. пр. співробітників НМАПО ім. П. Л. Шупика. - 2015. - Вип. 24, кн. 4.
6.

Мудра І. М. Гра як інструмент медіамаркетингу // Наук. зап./Укр. акад. друкарства. - 2016. - № 1.
7.

Мудра ІІнструменти інформаційної війни проти України в інтернет-ЗМІ // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2017. - № 883.
8.

Москвяк Н. В. Порівняльна характеристика формування фізичного розвитку молодших школярів у навчальних закладах різного типу // Лікар. справа. - 2017. - № 3/4.
9.

Мудра ІВеб-аналітика як важлива складова успішного функціонування ЗМІ в Інтернеті // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2018. - № 896.
10.

Мудра І. М. Нейромаркетинг - теорія і особливості застосування редакціями друкованих газет // Поліграфія і вид. справа. - 2018. - № 1.
11.

Мудра І. М. Додатки до газет: види та перспективи // Наук. зап. / Укр. акад. друкарства. - 2017. - № 2.
12.

Кіца М. О. Матеріали ЗМІ як інструментарій інформаційної війни у воєнний час // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2018. - № 3.
13.

Мудра ІКласифікація журналістських блогів // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2019. - Вип. 3.
14.

Мудра ІНові методи збуту ЗМІ в Інтернеті // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2019. - Вип. 3.
15.

Мудра ІПублікації про людей з обмеженими можливостями в інтернет-ЗМІ // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2020. - Вип. 4.
16.

Мудра ІОсобливості розпізнавання інформаційних воїнів (ботів, тролів і ломів) у соціальних мережах // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2020. - Вип. 4.
17.

Мудра І. М. Історія тревел-програм на українському телебаченні // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2020. - № 1.
18.

Мудра І. М. Українські соціальні мережі: стан та перспективи для ЗМІ // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2021. - № 2.
19.

Мудра ІМесенджери як перспективна платформа для розповсюдження контенту ЗМІ // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". Сер. Журналістика. - 2021. - № 1.
20.

Мудра ІЧат-боти як інструмент для популяризації матеріалів ЗМІ // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". Сер. Журналістика. - 2021. - № 2.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського