Мудра І. М. Нейромаркетинг - теорія і особливості застосування редакціями друкованих газет / І. М. Мудра // Поліграфія і вид. справа. - 2018. - № 1. - С. 139-146. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.
Розглянуто поняття "нейромаркетинг", його історію розвитку. Наведено і обгрунтовано методи використання нейромаркетингу у друкованій пресі для залучення аудиторії.
Шифр НБУВ: Ж29709Пошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"