РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000516383<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Мудра І. М. 
Маркетингові стратегії сучасних громадсько-політичних газет України : монографія / І. М. Мудра; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Львів : Дизайн-Студія "Папуга", 2014. - 234 c. - Бібліогр.: с. 199-226 - укp.

Розглянуто маркетинг у друкованих мас-медіа як комунікативну категорію. Вивчено методологію журналістикознавчих досліджень маркетингу в таких мас-медіа. Визначено інструменти маркетингу та збуту в стратегіях сучасних громадсько-політичних газет. Досліджено Інтернет як інструмент маркетингу в стратегіях цих газет. Проаналізовано диференційовані маркетингові стратегії сучасних громадсько-політичних газет України. Приділено увагу інструментам удосконалення маркетингових стратегій зазначених газет України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч612.4(4УКР)713

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА785922 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського