![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000516383<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Мудра І. М. Маркетингові стратегії сучасних громадсько-політичних газет України : монографія / І. М. Мудра; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Львів : Дизайн-Студія "Папуга", 2014. - 234 c. - Бібліогр.: с. 199-226 - укp.Розглянуто маркетинг у друкованих мас-медіа як комунікативну категорію. Вивчено методологію журналістикознавчих досліджень маркетингу в таких мас-медіа. Визначено інструменти маркетингу та збуту в стратегіях сучасних громадсько-політичних газет. Досліджено Інтернет як інструмент маркетингу в стратегіях цих газет. Проаналізовано диференційовані маркетингові стратегії сучасних громадсько-політичних газет України. Приділено увагу інструментам удосконалення маркетингових стратегій зазначених газет України. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч612.4(4УКР)713
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА785922 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|