Мудра І. М. Маркетингові стратегії сучасних громадсько-політичних газет України : автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.06 / І. М. Мудра; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ, 2014. - 16 c. - укp.Уперше простежено маркетингові стратегії сучасних громадсько-політичних газет України. Типологізовано інструменти маркетингу, які використовують сучасні редакції газет у маркетингових стратегіях. Визначено маркетингові стратегії й інструменти маркетингу сучасних всеукраїнських, міжобласних, обласних, міських і районних газет. Здійснено соціологічне дослідження пріоритетів аудиторії громадсько-політичних газет України. Проведено опитування редакторів громадсько-політичних газет щодо інструментів маркетингу, які редакції використовують у своїх стратегіях. Класифіковано види самореклами, які публікують редакції сучасних громадсько-політичних газет на своїх сторінках. Проаналізовано контент у колонці редактора, який публікують з маркетинговою метою. Удосконалено структуру вимог до оформлення сайту газети. Доповнено класифікацію листів, які публікують на сторінках сучасних газет з маркетинговою метою. Покращено стратегії збуту газетних видань. Набуло падальшого розвитку дослідження маркетингової діяльності редакцій газет. Охарактеризовано принципи рекламної діяльності як комунікативної категорії. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч612.4(4УКР)713.1 к94
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА406944 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|