Мудра І. М. Маркетингові стратегії регіональних газет як інструментарій завоювання популярності (на прикладі газет "Високий Замок" і "Експрес") / І. М. Мудра // Поліграфія і вид. справа. - 2013. - № 3/4. - С. 25-30. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.
Проаналізовано маркетингову стратегію, використання маркетингових інструментів регіональними газетами "Високий Замок" і "Експрес".
Шифр НБУВ: Ж29709Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика УкраїниДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"