РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (70)Журнали та продовжувані видання (6)Наукова періодика України (13)Авторитетний файл імен осіб (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Клокар Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 29
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Клокар НТеоретико-методологічні засади побудови моделі підвищення кваліфікації в системі післядипломної педагогічної освіти // Післядиплом. освіта в Україні. - 2010. - № 2.
2.

Клокар НІнформаційно-навчальне середовище системи освіти регіону як чинник професійного розвитку педагогічних, управлінських і методичних кадрів // Післядиплом. освіта в Україні. - 2011. - № 1.
3.

Клокар НДистанційне навчання вчителів у вимірі сучасних моделей підвищення кваліфікації // Рідна шк.. - 2006. - № 5.
4.

Клокар НОсновні напрями та перспективи розвитку системи підвищення кваліфікації педагогічних кадрів регіону // Післядиплом. освіта в Україні. - 2011. - № 2.
5.

Клокар НАндрагогічна модель підвищення кваліфікації педагогів на засадах диференційованого підходу // Післядиплом. освіта в Україні. - 2008. - № 2.
6.

Клокар НПідвищення кваліфікації педагогічних кадрів у контексті проектування програмно-педагогічних засобів // Післядиплом. освіта в Україні. - 2007. - № 1.
7.

Клокар Н. І. Соціально-педагогічний аналіз професійних потреб педагогів у міжатестаційний період. — 2010 // Освіта на Луганщині.
8.

Клокар Н. І. Теоретико-методологічні засади розроблення та впровадження технологій підвищення кваліфікації педагогічних кадрів регіону на засадах диференційованого підходу. — 2011 // Освіта на Луганщині.
9.

Клокар Н. І. Технологія підвищення кваліфікації педагогічних, методичних та управлінських кадрів за очно-дистанційною формою навчання // Постметодика. - 2010. - № 5.
10.

Клокар НТеоретико-методологічні засади побудови моделі управління підвищенням кваліфікації педагогічних працівників // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : наук.-теор. зб. - 2010. - Вип. 19.
11.

Клокар НУправління оптимізацією мережі навчальних закладів регіону: організційний аспект // Післядиплом. освіта в Україні. - 2013. - № 2.
12.

Клокар Н. І. Характеристика моделі підвищення кваліфікації педагогічних працівників на засадах диференційованого підходу // Педагогіка і психологія. - 2007. - № 4.
13.

Клокар НТеоретико-методологічні засади формування інформаційно-навчального середовища системи освіти регіону // Рідна шк.. - 2011. - № 1/2.
14.

Клокар НТеоретико-методологічні засади та організаційно-управлінські механізми очно-дистанційного навчання в системі підвищення кваліфікації педагогічних кадрів регіону // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2010. - № 5.
15.

Клокар НМетодологічні основи запровадження дистанційного навчання в системі підвищення кваліфікації // Шлях освіти. - 2007. - № 4.
16.
Відкрита освіта: інноваційні технології та менеджмент : [колект. монографія]. — Київ: Вид-во Ін-ту обдар. дитини НАПН України, 2018
17.

Клокар Н. І. Управління обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти: теорія і практика : Наук.-метод. посіб. — К.: Міленіум, 2004
18.
. — Біла Церква: КОІПОПК, 2007
19.

Карамушка Л. М. Технологія підготовки персоналу освітніх організацій до роботи в умовах соціально-економічних змін : навч. посіб. — К.: Наук. світ, 2008
20.
Освітня система сільського регіону: проблеми та перспективи розвитку : Зб. наук. пр. — К.: КП ВД "Педагогіка", 2000
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського