РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000406704<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Клокар Н. 
Теоретико-методологічні засади побудови моделі підвищення кваліфікації в системі післядипломної педагогічної освіти / Н. Клокар // Післядиплом. освіта в Україні. - 2010. - № 2. - С. 14-21. - Бібліогр.: 28 назв. - укp.

Шляхом аналізу вітчизняних педагогічних досліджень розроблено модель підвищення кваліфікації педагогічних працівників у системі післядипломної освіти, в основу якої покладено положення андрагогіки про особливості навчання дорослих, принципи диференціації та індивідуалізації. Поняття "модель" розглянуто як єдність запропонованих складових елементів. Наведено схему багатовимірної поліфункціональної моделі підвищення кваліфікації педагогічних працівників у системі післядипломної освіти на засадах диференційованого підходу, висвітлено її специфічні особливості. Зазначену модель розглянуто як таку, що забезпечує неперервне підвищення кваліфікації педагогічних працівників, передбачає використання освітніх ресурсів інформаційно-навчального середовища регіональної освітньої системи, поєднує зміст навчання та саморозвитку.

С помощью анализа отечественных педагогических исследований разработана модель повышения квалификации педагогических работников в системе последипломного образования, в основу которой положены принципы андрагогики об особенностях обучения взрослых, принципы дифференциации и индивидуализации. Понятие "модель" рассмотрено как единство предлагаемых составляющих элементов. Приведена схема многомерной полифункциональной модели повышения квалификации педагогических работников в системе последипломного образования на основе дифференцированного подхода, освещены ее специфические особенности. Указанная модель рассмотрена как такая, которая обеспечивает непрерывное повышение квалификации педагогических работников, предусматривает использование образовательных ресурсов информационно-обучающей среды региональной образовательной системы, объединяет содержание обучения и саморазвития.

By analysis of the domestic educational research developed a model of professional development of teachers in the system of postgraduate education, which builds on the principles of andragogy about the features of adult learning principles of differentiation and individualization. The notion of "model" is considered as the unity of the proposed components. A scheme of the multidimensional model of multifunctional training of teachers in the system of postgraduate education based on a differentiated approach, highlight its specific characteristics. The model is considered as one that provides continuous professional development of teachers, provides for the use of educational resources, information and learning environment of the regional educationalsystem combines the training content and self-development.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського