Бази даних


Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (159)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (123)
Пошуковий запит: (<.>U=У542.10-803$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 218
Представлено документи з 1 до 20
...
1.
ВА574609
Геффрой, Эдгар К..
200 рецептов успеха в коммерции. Одностраничный метод [Текст] : пер.с нем. / Э. К. Геффрой ; пер.с нем. Н. А. Врублевская. - М. : Интерэксперт, 1997. - 248 с. - ISBN 5-85523-017-1

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Врублевская, Н. А. (пер.с нем.)

Видання зберігається у :

2.
ВА855363
Бинай Кумар Синх
Audi - мой бренд [Текст] : пер. с англ. / д-р Бинай Синх. - Одеса : Фенікс, 2021. - 60 с. : кольор. іл. - 100 прим. - ISBN 978-966-928-700-7

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :
Основний фонд

3.
ІВ205560
Gregory, James R.
Branding across borders [Text] : a guide to global brand marketing / J. R. Gregory ; with J. G. Wiechmann. - Chicago[etc.] : McGraw-Hill, 2002. - XXIV, 232 p.: fig. - ISBN 0-658-00945-1

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Wiechmann, Jack G (with.)

Видання зберігається у :

4.
ІВ228142
Kall, Jacek.
Branding na smartfonie [Text] : komunikacja mobilna marki / Jacek Kall. - Warszawa : Oficyna a Wolters Kluwer business, 2015. - 235 s. : il., tab. - Бібліогр.: с. 205-227. - ISBN 978-83-264-1479-4

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :
Основний фонд

5.
ІС13065/СDR598
Arens, William F..
Contamporary advertising [Text] / W. F. Arens. - 8. ed. - Boston[etc.] : McGraw-Hill/Irwin, 2002. - XXXII, 614, IN18 p.: fig., phot. - ISBN 0-07-241544-4
Z dodatkom CDR598

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :

6.
CDR598/ІС13065
Arens, William F..
Contamporary advertising [Elektronnyj resurs] [Text] : student CD-Rom / W. F. Arens. - 8. ed. - Boston[etc.] : McGraw-Hill/Irwin, 2002. - 1 elktron. opt. dysk CD-ROM. - ISBN 0-07-245176-9
Dodatok do knygy iC13065.- System requirements: Requires IBM PC, or 100% compatible with a Pentium 90 MHz processor. Microsoft Windows 95 or higher and Microsoft Internet Explorer 5 or higher

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :

7.
ІВ205524
Arens, William F..
Contemporary advertising [Text] / W. F. Arens. - 7. ed. - Boston[etc.] : Irwin: McGraw-Hill, 1999. - Pag. var.: ill. - ISBN 0-256-26253-5

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :

8.
ІВ203235
Bovée, Courtland L..
Contemporary advertising [Text] / C. L. Bovée, W. F. Arens. - 3. ed. - Homewood, Illinois : Irwin, 1989. - XXV, 662, I-12 p.: fig. - (The Irwin series in marketing). - Бібліогр.: p.659-662, E-1 - E-9. - ISBN 0-256-06519-5

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Arens, William F.

Видання зберігається у :

9.
ІВ218297
Schollmeyer, Thomas.
Die Behandlung von Unsicherheit bei Medienprodukten und die finanzielle Wirkung von Marken [Text] : Diss. / Thomas Schollmeyer ; Wirtschafts- und Sozialwissenschaftlichen Fak. der Univ. zu Köln. - Köln : [s. n.], 2012. - V, 623 S. : Abb. - Бібліогр.: с. 77-80

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Universität zu Köln. Wirtschafts- und Sozialwissenschaftlichen Fakultät

Видання зберігається у :
Основний фонд

10.
ІВ220990
Collier, Marsha.
eBay® for dummies® [Text] / by Marsha Collier. - 7th ed. - Hoboken, New Jersey : Wiley, 2012. - XVIII, 388 p. : fig., tab. - (For Dummies). - ISBN 978-1-118-09806-6
Надійшла у пошкодж. стані.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :
Основний фонд
Відділ обмінно-резервних фондів

11.
ІВ218290
Hofmann, Julian Philipp.
Essays in human brands and meta-analysis in marketing [Text] : diss. / Julian Philipp Hofmann ; Wirtschafts- und Sozialwissenschaftlichen Fak. der Univ. zu Köln. - Köln : [s. n.], 2012. - X, 183 p. : fig. - Бібліогр.: с. 162-166

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Universität zu Köln. Wirtschafts- und Sozialwissenschaftlichen Fakultät

Видання зберігається у :
Основний фонд

12.
ООН 71
UNCTAD/DTL/STICT/2020/9 / F26-ФО

UN.
Fast-tracking implementation of eTrade Readiness Assessments [Text] : [report] / [prepared by Keel Chan ; ed. by N. Biersteker] ; United Nations Conference on Trade and Development (UNCTAD). - Geneva : United Nations, 2020. - X, 77 p. : fig. - Бібліогр.: с. 69-74. - ISBN 978-92-1-112999-1. - ISBN 978-92-1-005408-9 (e)
Авт. зазнач. на с. X.

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Keel Chan (prepared.); Biersteker, Nancy (ed.); United Nations Conference on Trade and Development; Організація Об'єднаних НаційUnited Nations

Видання зберігається у :
Зал публікацій ООН

13.
ВА764030
Джейкобсон, Хови.
Google AdWords и контекстная реклама для чайников® [Текст] / Хови Джейкобсон ; [пер. с англ. О. Л. Пелявского]. - М. ; СПБ. ; К. : Диалектика : Вильямс, 2009. - 424 с. : рис., табл. - (Для сомневающихся). - Дод. тит. арк. англ. - 1000 прим. - ISBN 978-5-8459-1551-1 (рус.). - ISBN 978-0-470-15252-2 (англ.)

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Пелявский, О. Л. (пер.)

Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд

14.
ІВ207864

How to use advertising to build strong brands [Text] / ed. J. P. Jones. - Thousand Oaks, California[etc.] : Sage publications, 1999. - 394 p.: fig. - ISBN 0-7619-1243-6

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Jones, John Philip (ed.)

Видання зберігається у :

15.
ІВ207880
Calloway, Joe.
Indispensable: how to become the company that your customers can't live without [Text] / J. Calloway. - Hoboken, New Jersey : John Wiley & Sons, 2005. - XIII, 226 p. - ISBN 0-471-70308-7

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :

16.
ВА767475
Akhmedova, Yelena O.
International advertising [Текст] / Yelena O. Akhmedova ; Донец. держ. ун-т упр. = Міжнародна реклама / О. О. Ахмедова : навч.-метод. посіб. - Донецьк : Технопак, 2012. - 79 с. : рис., табл. - Текст англ. - Бібліогр.: с. 79. - 50 прим. - ISBN 978-966-2239-79-9

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Ахмедова, Олена Олегівна; Донецький державний університет управління

Видання зберігається у :
Основний фонд

17.
ІВ213454
Lücke, Fridjof.
Kooperationsmanagement in Online-Vertrieb [Text] : Diss. / Fridjof Lücke ; Mit einem Geleitwort von Prof. Dr. Dr. h. c. Norbert Szyperski ; Wirtschafts- und Sozialwissenschaftlichen Fak. der Universität zu Köln. - Köln, 2008. - XVII, 291 S. : Abb. - (Reihe: Electronic Commerce. Bd. 38). - Бібліогр.: S. 254-291 . - ISBN 978-3-89936-748-5

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Szyperski, Norbert (geleitwort.); Universität zu Köln. Wirtschafts- und Sozialwissenschaftlichen Fakultät

Видання зберігається у :
Основний фонд

18.
ІВ195950
Burstiner, Irving.
Mail order selling [Text] : how to market almost anything by mail / I. Burstiner. - 3. ed. - New York[etc.] : Wiley, 1995. - 292 p. - (Wiley small business editions). - ISBN 0-471-09759-4

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :

19.
Österr.bibl./№5690
Hippel, Stephanie Hedwig.
Mobile Branding: Grundlagen. Erfolgsfaktoren. Kampagnen [Text] / S. H. Hippel. - Berlin : VDM Verlag Dr.Müller, 2005. - 193 S. - Бібліогр.: S. 177-187. - ISBN 3-86550-004-8

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :

20.
ІВ214811
Crone, Sven F..
Neuronale Netze zur Prognose und Disposition im Handel [Text] : Diss. / Sven F. Crone ; Fachbereich Wirtschaftswiss. der Univ. Hamburg. - Wiesbaden : Gabler, 2010. - XXXVI, 488 S. : Abb. - (Gabler research). - Бібліогр.: с. 409-454. - ISBN 978-3-8349-1174-2

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Universität Hamburg. Fachbereich Wirtschaftswissenschaften

Видання зберігається у :
Основний фонд

...
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського