Бази даних


Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (8)
Пошуковий запит: (<.>U=У542.10-803.81 я73<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17
1.
ВА568195
Ромат, Евгений Викторович.
Реклама [Текст] : учеб. пособие для студ. экон. спец. вузов / Е. В. Ромат ; Харьковская академия питания. Высшая школа предпринимательства. - 2.изд., перераб. и доп. - К. : Студцентр, 1996. - 224 с. - ISBN 5-7763-1697-9

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Харьковская академия питания. Высшая школа предпринимательства

Видання зберігається у :
Основний фонд

2.
ВА610118
Ромат, Евгений Викторович.
Реклама [Текст] : учеб. для студ. спец. "Маркетинг" / Е. В. Ромат. - 3., перераб. и доп. - К. : НВФ "Студцентр" ; Х. : [б.и.], 2000. - 480 с.: ил. - ISBN 966-7530-12-4

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :
Основний фонд

3.
ВА634352
Ганжин, Виктор Тимофеевич.
Основы рекламного мышления [Текст] : учеб. пособие для студ. вузов по спец. 052900 - "Реклама" / В. Т. Ганжин ; Международный общественный фонд "Фонд национальной и международной безопасности". - М. : Фонд НИМБ, 2001. - 289 с. - Библиогр.: с.284-287. - ISBN 5-7474-0267-6

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Международный общественный фонд "Фонд национальной и международной безопасности"

Видання зберігається у :
Основний фонд

4.
ВА649296
Кузякин, А. П..
Реклама и PR в мировой экономике [Текст] : учеб. пособие / А. П. Кузякин, М. А. Семичев. - М. : Проспект, 2002. - 319 с. - Библиогр.: с. 132-134. - ISBN 5-902171-48-2

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Семичев, М. А

Видання зберігається у :
Основний фонд

5.
ВА571217

Реклама в бизнесе [Текст] : учеб. пособие / сост. Т. К. Серегина, Л. М. Титкова. - М. : [б.в.], 1995. - 112 с. - ISBN 5-86980-055-2

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Серегина, Т. К. (сост.); Титкова, Л. М. (сост.)

Видання зберігається у :
Основний фонд

6.
ВА658900
Музыкант, Валерий Леонидович.
Формирование брэнда средствами рекламы и PR [Текст] : учеб. пособие для студ. вузов, обучающихся по спец. 061500 "Маркетинг" и 350700 "Реклама" / В. Л. Музыкант. - М. : Экономистъ, 2004. - 606 с.: рис., табл. - (Homo Faber). - Альтернативное название : Формирование брэнда средствами PR и рекламы/ Музыкант, В. Л. - Библиогр.: с. 599-606. - ISBN 5-98118-077-3

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :
Основний фонд

7.
ВА672409
Смирнова, Тетяна Вікторівна.
Моделювання рекламного іміджу [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл., які навчаються за напрямом "Журналістика" / Т. В. Смирнова ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. Інститут журналістики. - К. : [б.в.], 2005. - 166 с. - Бібліогр.: в кінці розд. - ISBN 966-594-206-9

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Київський національний університет імені Тараса Шевченка. Інститут журналістики

Видання зберігається у :
Основний фонд

8.
ВА767475
Akhmedova, Yelena O.
International advertising [Текст] / Yelena O. Akhmedova ; Донец. держ. ун-т упр. = Міжнародна реклама / О. О. Ахмедова : навч.-метод. посіб. - Донецьк : Технопак, 2012. - 79 с. : рис., табл. - Текст англ. - Бібліогр.: с. 79. - 50 прим. - ISBN 978-966-2239-79-9

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Ахмедова, Олена Олегівна; Донецький державний університет управління

Видання зберігається у :
Основний фонд

9.
ВА797662
Ромат, Євгеній Вікторович.
Продакт плейсмент [Текст] : навч. посіб. / Є. В. Ромат, О. І. Микало ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2015. - 299 с. : іл. - Бібліогр. в кінці тем. - 200 прим. - ISBN 978-966-629-741-2

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Микало, Олександра Ігорівна; Київський національний торговельно-економічний університет

Видання зберігається у :
Основний фонд

10.
ВА807349
   Попова, Надія Василівна.
Основи реклами [Текст] : навч. посіб. для студентів, які навчаються за спец. 075 "Маркетинг" галузі знань 07 "Управління та адміністрування" / Н. В. Попова ; Харків. торг.-екон. ін-т Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - Харків : В справі, 2016. - 144 с. - Бібліогр.: с. 142-144. - 100 прим. - ISBN 978-617-7305-24-7

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Київський національний торговельно-економічний університет. Харківський торговельно-економічний інститут

Видання зберігається у :
Основний фонд

11.
ВА811853
Скибінський, Станіслав Володимирович.
Історія реклами і PR [Текст] : навч. посіб. / Скибінський С. В. ; Центр. спілка спожив. т-в України, Львів. торг.-екон. ун-т. - Львів : Вид-во Львів. торг.-екон. ун-ту, 2016. - 371 с. : рис. - Бібліогр.: с. 366-370. - 300 прим. - ISBN 978-617-602-187-2

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Центральна спілка споживчих товариств України; Львівський торговельно-економічний університет

Видання зберігається у :
Основний фонд

12.
ВА850978
Свердліковська, Ольга Сергіївна.
Реклама та дизайн у поліграфії [Текст] : [навч. посіб.] / О. С. Свердліковська, Д. О. Черваков ; ДВНЗ "Укр. держ. хім.-технол. ун-т". - Дніпро : ДВНЗ УДХТУ, 2020. - 243, [2] с. - Бібліогр.: с. 241-243. - 300 прим. - ISBN 978-617-7478-72-9

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  
  


Дод. точки доступу:
Черваков, Денис Олегович; "Український державний хіміко-технологічний університет", державний вищий навчальний заклад (Дніпро)

Видання зберігається у :
Основний фонд

13.
ВА851568
Курбан, Олександр Васильович.
Нейромаркетинг: реклама, PR, digital-marketing, брендинг [Текст] : навч. посіб. / Курбан О. В., Курбан С. О. - Київ : Білий Тигр, 2019. - 159 с. : іл., табл. - Бібліогр.: с. 148-150 та в кінці розд. - 500 прим. - ISBN 978-617-7616-06-0

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Анотація: У навчальному посібнику представлено методологічні, методичні та практичні аспекти сучасних нейромаркетингових технологій у контексті чотирьох головних напрямів: візуальний нейромаркетинг, аудіомаркетинг, аромамаркетинг, а також тактильний (кінестетичний) і смаковий маркетинг. Методологічною основою навчального посібника є теоретичний і прикладний підходи до розкриття тематики сучасних нейромаркетингових технологій із врахуванням світового досвіду та української практики. Навчальний посібник розраховано на практикуючих фахівців (маркетинг, психологія, реклама, PR, SMM, брендинг, digital-marketing), науковців, викладачів, аспірантів, студентів профільних спеціальностей вітчизняних вищих навчальних закладів, усіх, хто цікавиться питаннями розвитку сучасних інноваційних інформаційно-комунікаційних технологій.


Дод. точки доступу:
Курбан, Софія Олександрівна

Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд

14.
ВА852465
   Коваленко, О. В.
Реклама в системі маркетингових комунікацій [Текст] : навч. посіб. / О. В. Коваленко, І. Ю. Кутліна, Г. Ю. Олійник ; Відкрит. міжнар. ун-т розвитку людини "Україна". - Київ : Ун-т "Україна", 2021. - 143 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 137-143. - 300 прим. - ISBN 978-966-388-621-3

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Кутліна, І. Ю.; Олійник, Г. Ю.; "Україна", відкритий міжнародний університет розвитку людини

Видання зберігається у :
Основний фонд

15.
ВА852653
Васильєва, Людмила Анатоліївна.
Філософія реклами та PR: теорія та практика [Текст] : навч. посіб. / Л. А. Васильєва, О. П. Проценко ; Нац. аерокосм. ун-т ім. М. Є. Жуковського "Харків. авіац. ін-т". - Харків : ХАІ, 2021. - 119 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 116-119. - 50 прим. - ISBN 978-966-662-824-7

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Проценко, Ольга Петрівна; "Харківський авіаційний інститут", національний аерокосмічний університет імені М. Є. Жуковського

Видання зберігається у :
Основний фонд

16.
СО38145
Броварець, Олександр Олександрович.
Сучасні мультимедійні технології у маркетингових комунікаціях [Текст] : навч. посіб. / О. О. Броварець, В. Л. Плескач ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. - Київ : Київський університет, 2020. - 189 с. : рис. - Бібліогр.: с. 188-189. - 100 прим. - ISBN 978-966-933-101-4

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Плескач, Валентина Леонідівна; Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Видання зберігається у :
Основний фонд

17.
ВА867396

Перший посібник з таргетингу [Текст] : [навч. посіб.] / Терещенко І. О. [та ін.]. - Полтава : Астрая, 2023. - 128 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 128. - 100 прим. - ISBN 978-617-8231-05-7

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Терещенко, І. О.; Боровик, Т. В.; Даниленко, В. І.; Майборода, О. В.; Шульга, Л. В.

Видання зберігається у :
Основний фонд

 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського