Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (16)Реферативна база даних (528)Книжкові видання та компакт-диски (251)Журнали та продовжувані видання (21)
Пошуковий запит: (<.>A=ХИЖНЯК$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

   Тип видання:   підручник   
Категорія: Релігія   
1.

Хижняк, З. І.
Історія Києво-Могилянської академії [Електронний ресурс] / З. І. Хижняк, В. К. Маньківський. - К. : Києво-Могилянська академія, 2003. - 184 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Протягом усієї історії український народ не мав іншої інституції, яка б справила більший вплив на розвиток його освіти, науки, культури, ніж Києво-Могилянська академія. Впродовж віків вона була виразником і носієм традиційних рис духовності українського народу, могутнім чинником формування його самосвідомості, джерелом ідей боротьби за батьківську віру і національну свободу. Для українців вона завжди буде національною святинею, не меншою, ніж Падуя чи Болонья для італійців, Оксфорд - для англійців, Сорбонна - для французів, Карловий університет - для чехів, Ягеллонський - для поляків.



Кл.слова:
академія -- освіта -- національність

   Тип видання:   науково-популярне видання   
2.

Хижняк, З. І.
Історія Києво-Могилянської академії [Електронний ресурс] / З. І. Хижняк, В. К. Маньківський. - Київ : КМ Академія, 2003. - 185 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Протягом усієї історії український народ не мав іншої інституції, яка б справила більший вплив на розвиток його освіти, науки, культури, ніж Києво-Могилянська академія. Впродовж віків вона була виразником і носієм традиційних рис духовності українського народу, могутнім чинником формування його самосвідомості, джерелом ідей боротьби за батьківську віру і національну свободу. Для українців вона завжди буде національною святинею, не меншою, ніж Падуя чи Болонья для італійців, Оксфорд — для англійців, Сорбонна — для французів, Карловий університет — для чехів, Ягеллонський — для поляків.



Кл.слова:
історія освіти -- братські школи -- гуманітаристика

   Тип видання:   підручник   
3.

Хижняк, І. А.
Електронна лінгвометодика у ВНЗ [Електронний ресурс] : підручник / І. А. Хижняк ; ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет». - Слов’янськ : ДВНЗ «ДДПУ», 2016. - 314 с.

Рубрики:

  Текст у форматі PDF 6.05 Мб


У сучасній освітній системі України відбувається інтенсивний перегляд наявних підходів до традиційної лінгвометодичної підготовки майбутнього вчителя початкових класів, що, зокрема, обґрунтовує нагальну потребу введення до процесу його фахової підготовки основ електронної лінгвометодики – інноваційної галузі методичної науки ХХІ століття, що досліджує теоретичні й практичні аспекти застосування електронних засобів у процесі навчання мови й методики її викладання.

Підручник «Електронна лінгвометодика у ВНЗ» призначено для магістрантів факультетів підготовки вчителів початкових класів як основну навчальну книгу під час опанування відповідного навчального курсу, викладачів педагогічних вищих навчальних закладів, усіх, хто цікавиться проблемами застосування електронних засобів у навчанні рідної мови в початковій школі та виші.



Кл.слова:
лынгвометодика -- навчальний процес ВНЗ -- технічне забезпечення

   Тип видання:   навчальний посібник      методичний посібник   
4.

Хижняк, І. А.
Засоби електронної лінгвометодики для початкової школи [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / І. А. Хижняк ; ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет». - Слов’янськ : ДВНЗ «ДДПУ», 2016. - 151 с.

Рубрики:

  Текст у форматі PDF 4.58 Мб


У навчально-методичному посібнику обґрунтовано важливу роль засобів електронної лінгвометодики в підготовці фахівців початкової освіти, подано загальну класифікацію засобів електронної лінгвометодики для початкової школи, докладно описано специфіку кожного засобу, вимоги до його розробки й виготовлення, критерії аналізу якості й методику застосування в навчальному процесі початкової школи. Посібник призначено для студентів бакалавріату факультету підготовки вчителів початкових класів, які опановують курс «Методика навчання української мови», учителів початкової школи, викладачів факультетів підготовки вчителів початкових класів, усіх бажаючих.



Кл.слова:
електронний посібник -- мультимедійний урок -- лінгвометодика

   Тип видання:   монографія   
Категорія:    
5.

Хижняк, І. А.
Теорія і практика підготовки майбутніх учителів початкової школи до використання засобів електронної лінгвометодики в професійній діяльності [Електронний ресурс] : монографія / І. А. Хижняк ; ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет». - Слов’янськ : ДВНЗ «ДДПУ», 2016. - 381 с.

  Текст у форматі PDF 10.36 Мб


У монографії розкрито теоретичні та практичні аспекти підготовки майбутніх учителів початкової школи до використання засобів електронної лінгвометодики в професійній діяльності, зокрема схарактеризовано професійну компетентність вчителя початкової школи, подано її предметно-ієрархічну структуру, де окреслено місце й роль лінгвометодичної компетентності педагога, визначено концептуально-методологічні засади її формування під час навчання у виші, описано вплив на цей особистісний феномен освітніх інновацій інформаційного суспільства ХХІ ст. У цьому зв’язку автор визначає історичні та теоретичні підвалини електронної лінгвометодики як інноваційної галузі методичної науки, аргументує важливість її опанування майбутніми фахівцями початкової освіти й теоретично обґрунтовує експериментальну систему їхньої підготовки до використання засобів електронної лінгвометодики в професійній діяльності, що становить органічний взаємозв’язок трьох основних блоків: концептуально-цільового, змістово-процесуального та результативно-оцінного.

Монографію адресовано науковцям, викладачам вишів, учителям початкової школи, здобувачам ступенів вищої освіти бакалавра і магістра зі спеціальності «Початкова освіта».



Кл.слова:
вчителі -- ступені вищої освіти -- лінгвометодика
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського