Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (26)Автореферати дисертацій (24)Книжкові видання та компакт-диски (695)Журнали та продовжувані видання (249)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч491.3$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 153
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Боднар І. Р. 
Ставлення молодих батьків до фізичної культури / І. Р. Боднар // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - Х., 2001. - № 16. - С. 3-9. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Наведено результати опитування батьків, діти яких навчаються у молодшій школі. Проаналізовано ставлення батьків до рівня власної фізичної підготовленості. Розглянуто причини, що заважають батькам займатися фізичними вправами та мотиви, що спонукають їх до регулярних занять, а також визначено місце фізичного виховання у дозвіллі представників молодих родин.


Ключ. слова: батьки, фізична культура, заняття, здоров'я.
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354 + Ч491.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Грицюк Л. К. 
Ігри та розваги у навчально-виховному процесі з учнями : Навч. посіб. / Л. К. Грицюк, Л. А. Завацька, О. С. Семенов; Волин. держ. ун-т ім. Л.Українки. - Луцьк, 1998. - 148 c. - Бібліогр.: 23 назв. - укp.

Подано класифікацію та методику використання ігрового матеріалу в навчально-виховному процесі у школах, позашкільних закладах, дитячих оздоровчих таборах тощо. Ігри та розваги систематизовано відповідно до змісту та призначення, серед яких: сюжетно-рольові, інтелектуальні, літературні, малорухливі, рухливі, музичні, сенсорні, виховні ігри, фокуси, ігри-жарти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.859 + Ч411.37 + Ч491.384.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА592268 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Голець М. І. 
Етика матері і дитини. Нарис з історії виховання дітей раннього віку : Навч. посіб. для студ. пед. спец. вищ. навч. закл. / М. І. Голець. - К. : Вища шк., 2005. - 159 c. - Бібліогр.: с. 151-158. - укp.

Висвітлено філософсько-педагогічні погляди щодо виховання дітей у давні часи, добу середньовіччя, епоху Просвітництва та сучасний період. Розглянуто педагогічні концепції М.Монтессорі, Ж.Піаже, К.Роджерса, Л.Виготського В.Сухомлинського. Особливу увагу приділено вивченню пропедевтичного аспекту підготовки матері до виховання дитини. Розроблено програму навчально-виховної та оздоровчої роботи з дітьми від двох місяців до трьох років. Наведено методичні рекомендації щодо розвитку відчуттів та удосконалення здатності до орієнтування у навколишньому середовищі дітей віком 2 - 4,5 місяців. Запропоновано програму навчання грамоти та розвитку мовлення в I класі чотирирічної початкової школи.

Освещены философско-педагогические взгляды на воспитание детей в древнее времена, эпоху средневековья, период Просвещения и современный период. Рассмотрены педагогические концепции М.Монтессори, Ж.Пиаже, К.Роджерса, Л.Выготского, В.Сухомлинского. Особое внимание уделено пропедевтическому аспекту подготовки матери к воспитанию ребенка. Разработана программа учебно-воспитательной и оздоровительной работы с детьми от двух месяцев до трех лет. Приведены методические рекомендации по развитию чувствительных и ориентационных способностей детей в возрасте 2 - 4,5 месяцев. Предложена программа обучения грамоте и развитию речи в I классе четырехлетней начальной школы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(0) я73 + Ч311.3 я73 + Ч491.3 я73 + Ю984.01 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА663297 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Богініч О. Л. 
Методичні рекомендації до програми розвитку та виховання дитини раннього віку "Зернятко" / О. Л. Богініч, О. Л. Кононко, В. А. Карпішина, А. М. Гончаренко, Н. Є. Глухова; М-во освіти і науки України. - К. : Кобза, 2004. - 188 c. - Бібліогр.: с. 184-187. - укp.

Наведено шляхи гуманізації буття дитини перших трьох років життя за умов сімейного та суспільного виховання. Розкрито зміст особистісно орієнтованого підходу до виховання та навчання малюків, визначено умови, за яких розвивається природний потенціал дитини раннього віку. Описано форми, методи та прийоми її повноцінного фізичного, емоційно-соціального, пізнавального, мовленнєвого, екологічного та художньо-естетичного розвитку.

Приведены пути гуманизации бытия ребенка первых трех лет жизни в условиях семейного и общественнного воспитания. Раскрыто содержание личностно ориентированного подхода к воспитанию и обучению младенцев, определены условия, в которых развивается природный потенциал ребенка раннего возраста. Описаны формы, методы и приемы его полноценного, эмоционально-социального, познавательного, речевого, экологического и художественно-эстетического развития.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.33 р + Ч491.331 р + Р128.91-3 р + Р731.1 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС41092 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Гордій Н.  
Журналістика про форми підготовки батьків до фізичного виховання дітей / Н. Гордій // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2001. - № 28. - С. 41-44. - Бібліогр.: 1 назв. - укp.

Відзначено, що сьогодні існує необхідність застосування на практиці базового компонента дошкільної освіти в Україні з метою вивчення дітьми комплексу знань про сім'ю як осередок суспільства, особливості взаємин батьків, стосунки зі старшими, сімейне буття, історію свого роду та склад родин. Висвітлено обов'язковий мінімальний рівень освіченості дитини у певний період її життя.


Ключ. слова: батьки, фізичне виховання, дитина, журналістика, історія, педагогіка
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.354 + Ч491.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Кравець В. П. 
Психофізіологічні та психолого-педагогічні аспекти формування усвідомленого батьківства / В. П. Кравець. - К. : Академія, 2001. - 244 c. - Бібліогр.: 33 назв. - укp.

Досліджено демографічні проблеми ХХ ст. в світі та в Україні. Розкрито історико-соціальний аспект проблем перенаселення та депопуляції у світі. Наведено характеристику демографічної ситуації в Україні. Визначено оптимальні терміни народження дітей, розглянуто соціально-психологічні передумови планування вагітності. Описано методику м'якої адаптації новонародженого до нових умов існування. Подано загальну характеристику репродуктивної поведінки сучасної молоді в Україні. Висвітлено основні шляхи та засоби планування сім'ї.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю956-994-06-734 + Ч421.358 + Ч491.358

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА611786 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Дерман-Спаркс Л.  
Антидискримінаційні методи виховання дітей дошкільного віку / Л. Дерман-Спаркс. - К. : Веселка, 2002. - 262 c. - укp.

Запропоновано методики запровадження в практику антидискримінаційних стратегій виховання дітей дошкільного віку. Наведено основні положення концепції Програми запобігання упередженості у вихованні та навчанні дітей віком від 2-х до 6-ти років, різних за своїм расовим, етнічним і класовим походженням, а також із певними фізичними вадами. Проаналізовано особливості залучання батьків до роботи над Програмою.

Предложены методики внедрения в практику антидискриминационных стратегий воспитания детей дошкольного возраста. Приведены основные положения концепции Программы по преодолению предубеждений в воспитании и обучении детей возрастом от 2-х до 6-ти лет, различных по своему рассовому, этническому и классовому происхождению, а также с явными физическими недостаткими. Проанализированы особенности привлечения родителей к работе над Программой.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.3 + Ч491.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА633571 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Мезеря И. В. 
Культура отношений полов и воспитание личности семьянина / И. В. Мезеря; ред.: С. Я. Харченко. - Луганск : Альма-матер, 2003. - 303 c. - рус.

Рассмотрены проблемы воспитания личности семьянина сквозь призму формирования культуры отношений полов, раскрыты её структура и содержание. Определена дефиниция "культура отношений полов", проанализирована её роль в системе полового воспитания, концепция современной системы полового воспитания, а также методические аспекты воспитания и роль искусства в этом процессе. Изложены психолого-этические проблемы современной семьи, специфика возрастного и полового развития учащихся.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.358 + Ч491.358 + Ю956-73 + Ю703.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА637600 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Богуш А. М. 
Теорія і методика розвитку мовлення дітей раннього віку : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / А. М. Богуш. - К. : Вид. Дім "Слово", 2003. - 343 c. - Бібліогр.: с. 305-308. - укp.

Висвітлено засади становлення і розвитку мовлення дітей перших трьох років життя: звукову культуру мовлення, появу перших слів і розвиток словника, формування граматичної правильності мовлення, розвиток діалогічного мовлення. Розкрито зміст і методику розвитку мовлення і навчання дітей даного віку рідної мови в дошкільному закладі, подано конспекти занять з розвитку мовлення, приклади дидактичних ігор, зразки планування роботи з розвитку мовлення у групах раннього віку.

Освещены основы становления и развития речи детей первых трех лет жизни: звуковая культура речи, появление первых слов и развитие словаря, формирования грамматической правильности речи, развития диалогической речи. Раскрыты содержание и методика развития речи и обучения детей данного возраста родному языку в дошкольном заведении, даны конспекты знаний по развитию речи, примеры дидактических игр, образцы планирования работы по развитию речи в группах раннего возраста.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш100.52я73 + Ш141.4-910 + Ч411.382.1я7 + Ч491.372.5я7

Шифр НБУВ: ВА639552 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Щербак Н. Д. 
Аналіз результатів дослідження соціально-педагогічної профілактики жорстокого ставлення до дітей у сім'ї / Н. Д. Щербак // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 3. - С. 118-122. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Наведено методологію дослідження проблеми соціально-педагогічної профілактики жорстокого ставлення до дітей у сім'ї, характеристику процесу впровадження програми гуманізації взаємовідносин батьків і дітей та аналіз одержаних результатів.

Приводится методология исследования проблемы социально-педагогической профилактики жестокого отношения к детям в семье, характеристика процесса внедрения программы гуманизации взаимоотношений родителей и детей и анализ полученных результатов.

The methodology of research of a problem of social-pedagogical preventive maintenance of the severe attitude to children in family the characteristic of process of introduction of the program humanization mutual relations of parents and children and the analysis of the received results is resulted.


Ключ. слова: профілактика, діти, сім'я, батьки, виховання
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.32

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Яременко О. О. 
Роль сім'ї у формуванні здорового способу життя дітей та молоді : Моногр. / О. О. Яременко, О. М. Балакірєва, Г. В. Бєлєнька, О. Л. Богініч, О. М. Денисюк; Держ. ін-т пробл. сім'ї та молоді, Укр. ін-т соц. дослідж., Укр.-канад. проект "Молодь за здоров'я - 2". - К., 2004. - 196 c. - (Формув. здор. способу життя молоді; Кн. 12). - Бібліогр.: с. 189-193. - укp.

Викладено соціально-економічну характеристику сучасної української сім'ї щодо можливостей формування здорового способу життя (ЗСЖ) дітей, визначено складові формування ЗСЖ дитини в сім'ї. Висвітлено особливості формування ЗСЖ у сім'ї залежно від віку дитини, розглянуто батьківський тренінг як ефективний дидактичний прийом.

Изложена социально-економическая характеристика современной украинской семьи относительно возможностей формирования здорового способа жизни (ЗСЖ) детей, определены составляющие процесса формирования ЗСЖ ребенка. Освещены особенности формирования ЗСЖ в семье в зависимости от возраста ребенка, рассмотрен родительский тренинг как эффективный дидактический прием.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р120.4 + С5*652*18:С5*35 + Ч491.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА672224 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Кравченко Т. В. 
Соціалізація дітей шкільного віку у взаємодії сім'ї і школи : монографія / Т. В. Кравченко; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К. : Фенікс, 2009. - 416 c. - Бібліогр.: с. 355-384. - укp.

Висвітлено концептуальні підходи вітчизняних і зарубіжних учених щодо визначення сутності соціалізації особистості. Розглянуто категоріальне поле соціалізації, проаналізовано логіку її взаємозв'язку з вихованням. Розкрито роль сім'ї та школи у процесі соціалізації дитини, проведено дослідження їх взаємодії як соціально-педагогічного феномену. Охарактеризовано стан соціалізації дітей шкільного віку у сучасній школі та сім'ї. Розроблено методику констатувального етапу експерименту з педагогічного діагностування рівня засвоєння школярами норм, правил, цінностей, моделей поведінки, сформуваності їх свідомості, почуттів і здібностей. Визначено рівні соціалізованості дітей молодшого шкільного, підліткового та старшого шкільного віку. Обгрунтовано соціально-педагогічні умови підвищення ефективності соціалізації школярів.

Освещены концептуальные подходы отечественных и зарубежных ученых об определении сущность социализации личности. Рассмотрено категориальное поле социализации, проанализирована логика ее взаимосвязи с воспитанием. Раскрыта роль семьи и школы в процессе социализации ребенка, проведено исследование их взаимодействия как социально-педагогического феномена. Охарактеризовано состояние социализации детей младшего школьного возраста в современной школе и семье. Разработана методика констатирующего этапа эксперимента по педагогической диагностике уровня усвоения школьниками норм, правил, ценностей, моделей поведения, а также сформированности их сознания, чувств и способностей. Определены уровни социализированности детей младшего школьного, подросткового и старшего школьного возраста. Обоснованы социально-педагогические условия повышения эффективности социализации школьников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.1 + Ч491.391

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА718235 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Федорова М. А. 
Формування культури поведінки дітей (6 - 7-ий роки життя) : навч. посіб. / М. А. Федорова; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. - Житомир, 2009. - 188 c. - Бібліогр.: 138 назв. - укp.

Розглянуто питання теорії та практики виховання культури поведінки дітей в освітніх закладах. Проаналізовано особливості становлення культури поведінки старших дошкільників і шестирічних першокласників, організацію виховного процесу у навчально-виховних комплексах "школа - дитячий садок".

Рассмотрены вопросы теории и практики воспитания культуры поведения детей в образовательных заведениях. Проанализированы особенности становления культуры поведения старших дошкольников и шестилетних первоклассников, организация воспитательного процесса в учебно-воспитательных комплексах "школа - детский сад".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352.25я73 + Ч421.352.25я73 + Ч491.352.25я73

Шифр НБУВ: ВА710970 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Ліщинська О.  
Сім'я як об'єкт впливу деструктивних тоталітарних організацій / О. Ліщинська // Соц. психологія. - 2005. - № 3. - С. 139-146. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

На підставі аналізу технік деструктивного контролю свідомості, з одного боку, та особливостей сучасного сімейного виховання - з іншого, розглянуто вплив деструктивних тоталітарних організацій на сучасну сім'ю.


Ключ. слова: сім'я, сімейне виховання, деструктивний контроль свідомості
Індекс рубрикатора НБУВ: Ю956-990-734 + Ч491.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Кравченко Т.  
Виховний потенціал сім'ї в сучасних умовах / Т. Кравченко // Соц. психологія. - 2006. - № 2. - С. 142-150. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Проаналізовано особливості сучасної української сім'ї, розглянуто вплив соціальних чинників на реалізацію нею виховної функції.


Ключ. слова: сім'я, виховання
Індекс рубрикатора НБУВ: Ю956-993 + Ч491.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Чибишева О. В. 
Совість як складова внутрішньої позиції особистості та її формування в умовах сім'ї / О. В. Чибишева // Освіта на Луганщині. - 2006. - № 2. - С. 76-80. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Розглянуто питання формування совісті як елементу позиції особистості за умов сім'ї. Представлено різні погляди на розуміння совісті як соціально-духовного феномену, зроблено наголос на психолого-педагогічних умовах формування совісті в сім'ї.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю702.12 + Ч491.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Червонецька С. С. 
Виховання в сім'ї моральних якостей дітей молодшого шкільного віку засобами природи у Великій Британії : автореф. дис ... канд. пед. наук : 13.00.07 / С. С. Червонецька; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. - Луганськ, 2009. - 20 c. - укp.

Вивчено й узагальнено досвід виховання моральних якостей дітей молодшого шкільного віку у сім'ї на прикладі Великої Британії. У даній країні наявні значні досягнення й усталені традиції сімейного виховання, прищеплення молодому поколінню перевірених життєвою практикою етико-моральних якостей, побудованих у контексті кращих національних і загальнолюдських цінностей. На підставі вивчення урядових матеріалів і документів, прийнятих урядом Великої Британії, аналізу наукової та педагогічної літератури у аспекті захисту дітей, посилення ролі сім'ї у вихованні підростаючого покоління визначено пріоритети у формуванні моральних цінностей дітей молодшого шкільного віку, прищепленні їм поваги до духовних цінностей свого народу, охарактеризовано педагогічні умови його здійснення. Розкрито психофізіологічні особливості дітей молодшого шкільного віку та показано, яким чином британські батьки використовують природний чинник у вихованні в них моральних якостей. Висвітлено аспект застосування різноманітних форм педагогічної просвіти батьків, яка перманентно розвивається за підтримки уряду країни. Узагальнено досвід конструктивної співпраці батьків і педагогів у вихованні моральних якостей дітей молодшого шкільного віку засобами природи. Виявлено та рекомендовано для використання в сімейному вихованні України найбільш перспективні форми, методи та засоби формування етико-моральних якостей дітей молодшого шкільного віку, які з успіхом застосовуються у Великій Британії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч494(4ВЕЛ) + Ч491.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА366566 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Стахів Л. Г. 
Навчальна книга як засіб родинного виховання молодших школярів у Західній Україні (1919 - 1939 рр.) : автореф. дис... канд. пед. наук / Л. Г. Стахів; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. - Житомир, 2007. - 20 c. - укp.

Системно досліджено зміст україномовної навчальної книги для молодших школярів як засобу родинного виховання. Визначено передумови, етапи та тенденції розвитку навчальної книги на західноукраїнських землях. Вивчено питання, що стосується еволюції понять "навчальна книга", "родинне виховання". Обгрунтовано перспективи творчого використання змісту навчальної книги у родинному вихованні молодших школярів за сучасних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.3 р2 + Ч421.331.1 р2 + Ч421.352 р2 + Ч33(4УКР)61

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА354020 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Юр'єва Л. О. 
Особливості фізичного розвитку дітей 6 - 8 років в умовах сімейно-суспільного виховання : Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання : 24.00.02 / Л. О. Юр'єва; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2001. - 20 c. - укp.

Визначено середні показники фізичного розвитку, підготовки та стану здоров'я дітей 6 - 8 років, які виховувалися лише у сім'ї та дітей, які відвідували дитячий садок, зроблено їх порівняльну характеристику. Результати досліджень засвідчують значне відставання даних показників у дітей, які не відвідували садок. Теоретично обгрунтовано й експериментально апробовано програму діяльності волонтерів з фізичного виховання дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку, наведено методичні рекомендації для батьків щодо занять з фізичної культури з дітьми.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354 + Ч421.221.354 + Ч491.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА315851 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Корнієнко С. М. 
Педагогічні основи фізичного виховання молодших школярів у системі "родина - школа" : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.07 / С. М. Корнієнко; Терноп. держ. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. - Т., 2001. - 19 c. - укp.

Досліджено проблему взаємодії родини і школи у формуванні свідомого ставлення школярів молодшого віку до зміцнення власного здоров'я. Розкрито педагогічну сутність поняття "свідоме ставлення молодшого школяра до зміцнення свого здоров'я". Обгрунтовано критерії, визначено показники і рівні сформованості у школярів молодших класів ставлення до занять фізичною культурою. Розглянуто функціональну роль родини і школи як основних факторів у вихованні зацікавленого ставлення дітей до зміцнення свого здоров'я. Розроблено й експериментально апробовано особистісно орієнтовану технологію педагогічної взаємодії родини і школи, здатну забезпечити ефективне формування у молодших школярів свідомого ставлення до зміцнення свого здоров'я. Доведено, що розвиток потреби у фізичному вдосконаленні залежить від ефективності навчально-виховного процесу в школі, виховання у родині, дотримання дитиною гігієнічних норм і, насамперед, наявності позитивної мотивації діяльності, спрямованої на фізичне самовдосконалення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354 + Ч491.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА316534 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського