Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (80)Автореферати дисертацій (40)Книжкові видання та компакт-диски (2650)Журнали та продовжувані видання (20)
Пошуковий запит: (<.>U=У010.35$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1595
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Покропивний С. Ф. 
Бізнес-план: технологія розробки та обгрунтування : Навч. посіб. / С. Ф. Покропивний, С. М. Соболь, Г. О. Швиданенко; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 1998. - 208 c. - Бібліогр.: с. 204-205. - укp.

Розглядаються загальні характеристики бізнес-плану, його сутність, роль у ринковій системі господарювання, підготовча стадія розробки, структурна побудова, логіка складання та оформлення. Особлива увага приділяється створенню інформаційного поля для бізнес-плану, традиційній методології формування й виокремлення етапів його складання. Докладно висвітлюється конкретна технологія розробки окремих розділів бізнес-плану, зокрема: 1) галузь, фірма та її продукція; 2) дослідження ринку; 3) маркетинг-план; 4) виробничий план; 5) організаційний план; 6) оцінка ризиків; 7) фінансовий план. Найбільше опрацьовано питання маркетингового і фінансового планів. Окремий комплекс питань зв'язаний з презентацією бізнес-плану (цілі, завдання, зміст, засоби підвищення ефективності). Наведено практичні приклади бізнес-планів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.355.411 + У9(4УКР)290.233.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА587078 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Покропивний С. Ф. 
Бізнес-план: технологія розробки та обгрунтування : Навч. посіб. / С. Ф. Покропивний, С. М. Соболь, Г. О. Швиданенко; Київ. нац. екон. ун-т. - К. : КНЕУ, 1999. - 208 c. - Бібліогр.: с. 204-205. - укp.

Розглянуто загальні характеристики бізнес-плану, підготовчу стадію його розробки, структурну побудову, логіку складання та оформлення, а також розкрито його сутність та роль у ринковій системі господарювання. Значну увагу приділено створенню інформаційного поля для бізнес-плану, традиційній методології формування й виокремлення етапів його складання. Висвітлено зміст і конкретну технологію розробки окремих розділів бізнес-плану, зокрема: галузь, фірма та її продукція, дослідження ринку, маркетинг-план, оцінка ризиків, а також виробничий, організаційний та фінансовий плани. Досліджено комплекс питань щодо презентації бізнес-плану (цілі, завдання, зміст, засоби підвищення ефективності), наведено практичні приклади бізнес-планів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.355.411 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА597342 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Барроу К.  
Бізнес-план : Практ. посіб.: Пер. з англ. / К. Барроу, П. Барроу, Р. Браун. - 3-є вид. - К. : Знання, 2001. - 286 c. - укp.

Наведено практичні поради щодо виконання пошуку та підготовки матеріалів для складання бізнес-плану. Висвітлено шляхи відображення у бізнес-плані маркетингу, фінансів та законодавства. Запропоновано 20 завдань з діаграмами, схемами та живими прикладами з реальних бізнес-планів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.355.411 + У529.0-233.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА605652 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Денега О. З. 
Бізнес-планування - вирішальний фактор підприємницького успіху / О. З. Денега // Вісн. Технол. ун-ту Поділля. Екон. науки. - Хмельницький, 2000. - № 4, ч. 3. - С. 113-117. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Висвітлено роль планування в адміністративно-командній економіці та сучасному бізнесі, етапи складання та реалізації плану, а також методики розробки бізнес-плану. Проаналізовано взаємозв'язок планування та підприємництва. Досліджено роль бізнес-плану у процесах ефективної приватизації підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.355.411 + У9(4Укр)290-233.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69410 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Луцишин П. В. 
Бізнес-планування: теорія, методика, практика : Навч. посіб. для студ. екон. спец. вузів / П. В. Луцишин, Н. П. Луцишин. - Луцьк : Вежа, 1999. - 185 c. - (Книгозбірня студ.). - Бібліогр.: с. 181-183. - укp.

Аналізуються цілі і завдання бізнесу, методика дослідження ринку, питання вироблення стратегії підприємства, прогнозування результатів діяльності фірми та здійснення контролю, методика написання і презентація бізнес-плану.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.355.411 + У9(4УКР)290-233.1я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА591362 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Панков В. А. 
Введение в теорию управления корпорацией / В. А. Панков, А. Л. Еськов, С. В. Ковалевский, С. Н. Петрукевич. - Краматорск, 1999. - 68 c. - Библиогр.: 30 назв. - рус.

Рассмотрены основные тенденции формирования и развития ключевых организационных структур капиталистического мира - корпораций. Раскрыты особенности управления такого рода структурами в различные периоды времени. Освещен вопрос о создании организационных структур нового типа в экономике Украины - виртуальных корпораций.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.355 + У9(4УКР)292.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА600108 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Біловол Р. І. 
Деякі підходи до типології організаційних структур управління підприємством / Р. І. Біловол // Вісн. Полтав. держ. с.-г. ін-ту. - 2000. - № 5. - С. 66-67. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Запропоновано узагальнюючу схему системи організаційних форм управління, відтворено її елементи, їх розподіл та взаємозв'язки.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.351

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Петрович Й. М. 
Економіка виробничого підприємництва : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Й. М. Петрович, І. О. Будіщева, І. Г. Устінова, Г. С. Домарадзька, Т. Б. Коношенкова, Н. П. Любомудрова; ред.: Й. М. Петрович. - 2-е вид., переробл. і доп. - К. : Знання, 2001. - 406 c. - (Вища освіта XXI ст.). - Бібліогр.: 103 назв. - укp.

Розглянуто сучасні концепції та практичні підходи щодо виробничого підприємництва, його мотиваційну модель, виробничу систему, стратегію і тактику підприємництва, його інформаційне забезпечення, використання ресурсів і виробничого потенціалу фірми. Окремі розділи присвячено питанням інноваційної та інвестиційної політики фірми, вартісному регулюванню підприємництва, фінансам та їх використанню.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.35 я73(4УКР) + У529 я73(4УКР) + У9(4УКР)29 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА603777 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Вихрущ В. П. 
Економіка підприємств : Навч. посіб. для студ. екон. ф-тів і вузів / В. П. Вихрущ, Б. М. Андрушків, П. С. Харів, Р. В. Федорович, І. В. Тирпак, М. І. Хопчан, О. І. Шинкарук, І. М. Бойчик, Б. Б. Гладич, О. П. Вашків; ред.: П. С. Харів; Терноп. акад. нар. госп-ва. - Т. : Екон. думка, 2000. - 449 c. - Бібліогр.: 42 назв. - укp.

Розглянуто економічні основи функціонування підприємства за умов перехідної економіки, ресурси підприємств і методи їх ефективного використання. Досліджено питання організації виробництва та його технічного обслуговування, а також економічний механізм управління підприємствами різних галузей. Охарактеризовано роль людського фактора у підвищенні ефективності роботи підприємства. Висвітлено роль інвестицій у відтворенні виробничого потенціалу підприємства. Наведено види інноваційних процесів. Розкрито принципи та фактори, що впливають на розміщення підприємства, особливості організації діяльності підприємств деяких галузей національної економіки: зв'язку, транспорту, будівельних, сільськогосподарських, торговельних підприємств, лісового, шляхового та житлово-комунального господарств, побутового обслуговування. Визначено критерії оцінки внутрішньовиробничих економічних відносин. Зроблено оцінку економічної ефективності нововведень.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.35 я73(4УКР) + У9(4УКР)29 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА604926 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Ковальчук І. В. 
Економіка підприємства : Лекції / І. В. Ковальчук; Укр. держ. ун-т харч. технологій. - К., 2001. - 180 c. - укp.

Охарактеризовано місце підприємства в сучасній системі господарювання. Викладено правові основи функціонування підприємств. Описано методи управління підприємством. Проаналізовано економічні ресурси підприємств. Відображено проблеми економії поточних витрат підприємства. Розглянуто регулювання та планування діяльності підприємства. Наведено види лізингу. Висвітлено систему розподілу прибутку та механізм його використання. Визначено напрямки підвищення ефективності виробництва.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.35 я73-2(4УКР) + У9(4УКР)29 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА607442 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Примак Т. О. 
Економіка підприємства : Навч. посіб. для студ. екон. спец. вищ. навч. закл. / Т. О. Примак. - К. : Вікар, 2001. - 178 c. - (Вища освіта XXI ст.). - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Розглянуто підприємство як суб'єкт господарювання за умов ринкової економіки. Розкрито сутність виробничих фондів підприємства та шляхи підвищення ефективності їх застосування. Значну увагу приділено проблемам організації праці, використанню трудових ресурсів, інноваційним процесам на підприємстві, оцінці фінансово-економічних результатів його діяльності. Наведено практичні рекомендації щодо забезпечення оптимальних параметрів функціонування підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.35 я73 + У9(4УКР)29 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА603202 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Брюховецька Н. Ю. 
Економічний механізм підприємства в ринковій економіці: методологія і практика / Н. Ю. Брюховецька; НАН України. Ін-т економіки пром-сті. - Донецьк, 1999. - 275 c. - Бібліогр.: 165 назв. - укp.

Розглянуто методологічні і практичні проблеми економічного механізму підприємства в ринковій економіці. Визначено і проаналізовано вплив мікро- і макроекономічних факторів економічного механізму підприємства в перехідній економіці. Розроблено пропозиції з його удосконалення в частині відносин власності, реструктуризації виробництва, планування на основі маркетингових досліджень, цінової політики підприємства, поєднання економічних, організаційних і фінансових методів, мотивації росту ефективності праці, зовнішньоекономічної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.355

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА592285 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Павлов В. І. 
Економічний механізм функціонування підприємства : Структур. конспект лекцій: Навч. посіб. / В. І. Павлов, І. В. Кривов'язюк; ред.: М. І. Долішній; Луц. держ. техн. ун-т. Ін-т регіон. дослідж НАН України. - Луцьк : Надстир'я, 1999. - 114 c. - укp.

Розкрито сутність та особливості функціонування економічних взаємовідносин у межах підприємницької структури. Основну увагу приділено внутрішнім цінам підприємства та методам їх формування, системі та порядку планування, розробці виробничої програми, стимулюванню та мотивації персоналу. Надано оцінку техніко-технологічної бази виробництва. Діагностовано організаційний рівень на підприємстві.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.35 я73(4УКР) + У9(4УКР)29 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА603770 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Дибнис Г. И. 
Комплексное управление доходами производственного предприятия / Г. И. Дибнис // Економіка. Менеджмент. Підприємництво / Східноукр. держ. ун-т. - Луганськ, 2000. - № 1. - С. 145-148. - рус.

Рассмотрены вопросы организации управления доходами предприятия на основе комплексного подхода. Доходами предприятия предлагается управлять на всех стадиях и по всем элементам их определяющих во внешней, а также внутренней среде предприятия. Проанализированы позиции собственника предприятия при решении вопросов организации комплексного управления доходами предприятия.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.356 + У9(4Укр)290-93

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70482 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Краткий курс по экономике предприятия / ред.: Н. Н. Ушакова; Пер.: Е. В Савельева. - К. : Генеза, 1998. - 422 c. - Библиогр.: 434 назв. - рус.

Рассмотрены важнейшие фазы и факторы деятельности предприятия в условиях рынка - от научных разработок в предполагаемой сфере деятельности и маркетинговых исследований до организации работы с персоналом. Творчески использованы мощный математический аппарат, традиционный для курса экономики предприятия, а также познания из области смежных дисциплин. Одним из достоинств книги является наличие множества примеров из опыта работы немецких предприятий, которые могут быть трансформированы на украинскую практику.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.354 + У010.357 + У529

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС32776 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Бревнов А. А. 
Маркетинг малого предприятия / А. А. Бревнов. - К. : ВИРА-Р, 1998. - 383 c. - Библиогр.: 88 назв. - рус.

Дается краткое, но целостное представление о сущности, принципах и технологии маркетинговой деятельности. Акцентируется внимание на таких ключевых ее элементах: роли и месте малых предприятий в рыночной экономике; организации маркетинговых исследований; путях и методах достижения конкурентных преимуществ; ценовой стратегии; формировании спроса и стимулировании сбыта; управлении маркетингом; договорных отношениях и организации коммерческой работы.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 + У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА586396 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Бакай С. С. 
Маркетинг як фактор глобалізації коеволюції людини і біосфери / С. С. Бакай, В. В. Писаренко // Вісн. Полтав. держ. с.-г. ін-ту. - 1999. - № 1. - С. 41-42. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

У статті розглядається питання про роль і значимість розвитку та впровадження на глобальному рівні концепції соціально-етичного маркетингу як одного з ефективних механізмів створення передумов для переходу людства до епохи ноосфери.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Полторак В. А. 
Маркетинговые исследования: методы и технологии / В. А. Полторак. - Д. : Арт-Пресс, 1997. - 136 c. - рус.

В книге систематизированно и комплексно раскрываются методы и технологии маркетинговых исследований, связанных с изучением таких основополагающих для современного бизнеса проблем, как анализ рынка, товара, потребителя, эффективности рекламы, маркетинговой среды и др. Значительное внимание уделено характеристике таких специальных методик, как экспертные опросы, торговые и потребительские панели, омнибусы, фокус-группы, пробный маркетинг и различные эксперименты, а также описанию основных технологий организации и проведения маркетингового исследования.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА588876 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Дайновський Ю. А. 
Маркетингові прийоми : Навч. посіб. для студ. екон. спец. / Ю. А. Дайновський. - К. : А.С.К., 1998. - 111 c. - (Економіка. Фінанси. Право). - укp.

Одним із найважливіших завдань економічної освіти є всебічне сприяння підвищенню якості економіко-управлінських, зокрема маркетингових, рішень на різних рівнях керівництва. Поліпшенню логічного обгрунтування маркетингових рішень, швидшому знаходженню їх, відбору найбільш ефективних сприяє використання банку маркетингових прийомів. Під маркетинговим прийомом слід розуміти достатньо конкретно окреслені дії, рекомендації, спрямовані на досягнення певних цілей маркетингу. У книзі викладено зміст 225 можливих дій, спрямованих на підвищення ефективності маркетингової діяльності, зокрема реклами, цінової політики, особистого спілкування під час купівлі-продажу, створення нових товарів, асортиментної політики, використання фірмових та марочних назв.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.32я73 + У010.357я73

Шифр НБУВ: ВА586553 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Дем'яненко С. І. 
Менеджмент виробничих витрат у сільському господарстві : Навч. посіб. / С. І. Дем'яненко; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 1998. - 264 c. - Бібліогр.: 140 назв. - укp.

Розкрито принципи і механізм формування виробничих витрат у сільському господарстві в умовах ринкової економіки. Показано основні чинники та джерела формування виробничих витрат у сільському господарстві на макро- та мікроекономічному рівні. Проаналізовано формування виробничих витрат сільськогосподарських підприємств через призму функцій менеджменту як процесу планування та вдосконалення тактичних і оперативних аспектів господарської діяльності з метою досягнення поставлених стратегічних цілей. Досліджено зв'язок процесу формування собівартості сільськогосподарської продукції з формами власності на виробничі ресурси та ефективністю господарювання.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.358.1 + У9(4УКР)320-86я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА585338 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського