Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (101)Тематичний інтернет-навігатор (259)Автореферати дисертацій (337)Реферативна база даних (11779)Книжкові видання та компакт-диски (3462)Журнали та продовжувані видання (311)
Пошуковий запит: (<.>K=ІНКЛЮЗИВНА$<.>+<.>K=ОСВІТА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 226
Представлено документи з 1 до 20
...

   Тип видання:   наукове видання   
1.

Apple, Michael W..
Can education change society? [Electronic resource] / M. W. Apple. - New York : Routledge, 2013. - 200 p.
Переклад назви: Чи змінює освіта суспільство?

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Despite the vast differences between the Right and the Left over the role of education in the production of inequality one common element both sides share is a sense that education can and should do something about society, to either restore what is being lost or radically alter what is there now. The question was perhaps put most succinctly by the radical educator George Counts in 1932 when he asked "Dare the School Build a New Social Order?", challenging entire generations of educators to participate in, actually to lead, the reconstruction of society. Over 70 years later, celebrated educator, author and activist Michael Apple revisits Counts’ now iconic works, compares them to the equally powerful voices of minoritized people, and again asks the seemingly simply question of whether education truly has the power to change society. In this groundbreaking work, Apple pushes educators toward a more substantial understanding of what schools do and what we can do to challenge the relations of dominance and subordination in the larger society. This touchstone volume is both provocative and honest about the ideological and economic conditions that groups in society are facing and is certain to become another classic in the canon of Apple’s work and the literature on education more generally.



Кл.слова:
освіта -- IQ -- профілізація -- суспільство знань -- соціологія

   Тип видання:   підручник   
2.

Boularès, M.
Grammaire progressive du français [Electronic resource] : avec 400 exercices / M. Boularès, J. -L. Frérot. - [S. l.] : CLE international, 1997. - 221 p.
Переклад назви: Прогресивна французька граматика: 400 вправ

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ




Кл.слова:
іноземна мова -- освіта -- граматика

   Тип видання:   науково-популярне видання   
3.
 


Bousquet, Marc.
How the university works [Electronic resource] : higher education and the low-wage nation / Marc Bousquet, Cary Nelson. - New York : NYU Press, 2008. - 291 p
Переклад назви: Як працюють університети: вища освіта і нації з низьким рівнем заробітної плати

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


As much as we think we know about the modern university, very little has been said about what it's like to work there. Instead of the high-wage, high-profit world of knowledge work, most campus employees—including the vast majority of faculty—really work in the low-wage, low-profit sphere of the service economy. Tenure-track positions are at an all-time low, with adjuncts and graduate students teaching the majority of courses. This super-exploited corps of disposable workers commonly earn fewer than $16,000 annually, without benefits, teaching as many as eight classes per year. Even undergraduates are being exploited as a low-cost, disposable workforce. Marc Bousquet, a major figure in the academic labor movement, exposes the seamy underbelly of higher education—a world where faculty, graduate students, and undergraduates work long hours for fast-food wages. Assessing the costs of higher education's corporatization on faculty and students at every level, How the University Works is urgent reading for anyone interested in the fate of the university.



Кл.слова:
вища освіта -- університет -- доступність освіти -- економіка освіти

   Тип видання:   навчальний посібник   
4.


High-level colloquium on information literacy and lifelong learning [Electronic resource]. - Alexandria : IFLA, 2006. - 87 p.
Переклад назви: Вищий колоквіум з інформаційної грамотності та безперервної освіти

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ




Кл.слова:
бібліотека -- освіта

   Тип видання:   наукове видання   
5.

Hodgins, J. G.
Historical and other papers and documents illustrative of the educational system of Ontario [Electronic resource] : forming an appendix to the annual report of the Minister of Education / J. G. Hodgins. - Toronto : L.K. Cameron, 1911
Переклад назви: Історичні та інші папери та документи, що ілюструють систему освіти Онтаріо, 1791-1853: формування додатка до щорічної доповіді міністра освіти

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ

Vol. 1 : 1791-1853. - 320 p.

Vol. 2 : 1856-1872. - 347 p.

Vol. 3 : 1853-1868. - 327 p.

Vol. 4 : 1858-1876. - 343 p.

Vol. 5 : 1842-1861. - 321 p.

Vol. 6 : 1862-1871. - 307 p.


From an intimate personal knowledge of the state and progress of Education in Upper Canada from the earliest times, I am satisfied that the contents of these volumes will prove both valuable and interesting. The papers selected for publication are the most noted of those which are contained in the Documentary History, so that they can be easily found in a condensed form, when required, instead of haying to search for them in the successive volumes of that History. Among the most interesting of these documents are the originals of the Grammar and Common School Acts of 1807-1816 and 1820, as well as those of 1841 and 1843, passed after the Union of the Provinces of 1840. There are also several special papers relating to the disposition of the Imperial Land Grant of 1797, out of Which grew a prolonged discussion on the University question, as a proportion of that grant was designed for a University.



Кл.слова:
документ -- освіта -- знання -- історія

   Тип видання:   науково-популярне видання   
6.

Liria, C. F.
Educacion para la Ciudadania [Electronic resource] / C. F. Liria, P. F. Liria, L. A. Zahonero. - Madrid : Akal, 2007. - 239 p.
Переклад назви: Освіта для громадянства

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Este ensayo es un tremendo contraataque a tamaña farsa. Ofrece un profundo análisis, aunque expresado con llaneza y claridad, en torno a conceptos sociales y éticos tan importantes como la Ciudadanía, la Democracia, la Libertad (pública e individual), el Derecho, la Ley... desde los orígenes del debate en la Grecia clásica, pasando por la Ilustración hasta el convulso siglo XX. El resultado de esta revisión es demoledor: la grandeza de los planteamientos teóricos en los momentos cumbres del discurrir filosófico y político de la Historia de Occidente -la Gracia clásica, la Revolución francesa, las democracias modernas- resulta inversamente proporcional a la miseria, la injusticia, la violencia, la mezquindad y el horror humanos que han caracterizado en el plano 'práctico', a ras de tierra, en todo tiempo y lugar a las sociedades humanas; con una virulencia sin límites en el Capitalismo brutal del último siglo y las cómplices democracias occidentales.



Кл.слова:
держава -- громадянство -- політика

   Тип видання:   наукове видання   
7.


Literacy in America [Electronic resource] : an encyclopedia of history, theory, and practice / ed. B. J. Guzzetti. - Santa Barbara : ABC-CLIO, 2002. - 779 p.
Переклад назви: Письменність в Америці: Енциклопедія історії, теорії, і практики

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Written for an audience embracing both students being introduced to theories and terminology of literacy and specialists in the field, the A-Z entries fall into five categories. The first and most numerous covers "definitions, process, influences, issues, types, and theories." The others cover "literacy assessment, literacy instruction, literacy resources and organizations, and literacy professional publications and reports." Throughout, literacy is examined not just as the capability of an individual to read and write but also as a dynamic force in society. Entries such as Gender and writing, Literacy and culture, Social nature of literacy, and Television and reading demonstrate literacy's inseparability from the society in which it functions. So, too, do articles on forms of expression that express social trends; these include Comics, Graffiti, and Instant messaging. The great majority, however, treat concepts and terms related to the study, acquisition, and teaching of literacy. These include Ebonics, Fluency, Reading clinics, Spelling, and Writing assessment. Complementary articles treat both sides of controversial issues such as the phonics-whole language debate.



Кл.слова:
освіта -- грамотність -- педагогіка

   Тип видання:   національна доповідь   
8.
 



National Report on the State and Prospects of Education Development in Ukraine [Electronic resource] / National Academy of Educational Sciences of Ukraine ; editor-in-chief V. G. Kremen. - Kyiv : Pedahohichna dumka, 2017. - 336 p.
Переклад назви: Національна доповідь про стан і перспективи розвитку освіти в Україні

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 14.83 Мб


The comprehensive analysis of the state and prospects of national education development over the 25 years of Ukraine’s Independence is made; the educational sphere actual problems are determined; the causes of their appearance are revealed; the scientifically grounded proposals concerning the ways of domestic education modernization in the context of globalization, European integration and national self-identification are proposed. The report will be useful to policy makers, state leaders, education institutions leaders, pedagogical and scientific and pedagogical personnel, wide community and everyone who cares for the competitiveness of Ukrainian education.



Кл.слова:
інституційна освіта -- інклюзивна освіта -- педагогічні технології

   Тип видання:   наукове видання   
9.
 


Paludi, Michele A..
The psychology of teen violence and victimization [Electronic resource] / M. A. Paludi. - Santa Barbara : ABC-CLIO, 2011. - 272 p
Переклад назви: Психологія підліткового насильства та переслідування

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


While it's widely known that hate crimes represent a serious issue among today's adolescent population, most parents—and perhaps even some educators—may be unaware that gender-based violence is the most prevalent type of hate crime committed by and experienced by teens, and that adolescent girls are exposed to more violence than boys. A complete understanding of the nature of the problem is fundamental to curtailing problems like cyberbullying and sexual harrassment. The Psychology of Teen Violence and Victimization is a two-volume set that fills a gap in the current literature on teen violence by addressing the incidence, psychological explanations, and impact of all forms of teen violence. The author—a psychologist who has focused upon interpersonal problems centered on violence, harassment, and gender—provides in-depth discussion of the various types of violence committed by and against teens. The set offers actionable prevention strategies for parents and teachers as well as individuals involved in community programs. Special attention is given to the impact of violence on adolescents' emotional and physical health, interpersonal relationships, career development, and self-concept.



Кл.слова:
кримінал -- освіта -- дитина

   Тип видання:   навчальний посібник   
10.

Roper, C. A.
Security education, awareness, and training [Electronic resource] : from theory to practice / C. A. Roper, J. Grau, L. Fischer. - Oxford : Elsevier, 2006. - 387 p.
Переклад назви: Навчання безпеці, освіта та підготовки кадрів: від теорії до практики

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


This book is the only one available on security training for all level of personnel. Chief Security Officers (CSOs), security managers, and heads of security forces often have to design training programs themselves from scratch or rely on outside vendors and outside training companies to provide training which is often dry, stilted, and not always applicable to a specific corporate or government setting. This title addresses the theories of sound security training and awareness, then shows the reader how to put the theories into practice when developing or presenting any form of security education, training, motivation or awareness



Кл.слова:
безпека

   Тип видання:   зб. статей   
Категорія:    
11.


Science and education in modern society: current issues and innovative research [Електронний ресурс] : сollection of abstracts of International scientific-practical conference (Kunovice, Czech Republic, March 27-28, 2021) = Наука та освіта в сучасному суспільстві: актуальні питання та інноваційні : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. (Куновіце, Чеська Республіка, 27-28 березня 2021 р.) / I. Kopotun, S. Petkov ; Akademie HUSPOL. - Hranice : Tiskárna Grafema, 2021. - 69 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 0.63 Мб


The collection of abstracts contains the reports of participants of the International scientific-practical conference "Science and education in modern society: current issues and innovative research", which was held by the Akademie HUSPOL (Czech Republic) with the assistance of the NGO "European Institute for Further Education" on March 27-28, 2021. The conference is dedicated to solving current problems in ensuring innovative development and finding ways to improve the legal practice of Ukraine and the Czech Republic.

Sbírka obsahuje materiály zpráv účastníků mezinárodní vědecko-praktické konference „Věda a vzdělávání v moderní společnosti: aktuální problémy a inovativní výzkum“, kterou uspořádala Akademie HUSPOL (Česká republika) za pomoci nevládní organizace „Evropský institut postgraduálního vzdělávání“ 27. - 28. l březen 2021. Konference je věnována řešení aktuálních problémů při zajišťování inovativního rozvoje a hledání způsobů, jak zlepšit právní praxi Ukrajiny a České republiky.

Збірник містить матеріали доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції «Наука та освіта в сучасному суспільстві: актуальні питання та інноваційні дослідження», яка була проведена Академією ГУСПОЛ (Чеська Республіка) за сприянням ГО «Європейський інститут післядипломної освіти» 27-28 березня 2021 року. Конференцію присвячено розв’язанню актуальних проблем в забезпеченні інноваційного розвитку та пошуку шляхів удосконалення правової практики України та Чехії.




   Тип видання:   науково-популярне видання   
12.

Shahvar, Soli.
The forgotten schools [Electronic resource] : the Baha'is and Modern education in Iran, 1899-1934 / Soli Shahvar. - London : I.B.Tauris, 2009. - 305 p
Переклад назви: Забуті школи: багаї і сучасна освіта в Ірані, 1899-1934

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


By the end of the nineteenth century, it became evident to Iran's ruling Qajar elite that the state’s contribution to the promotion of modern education in the country was unable to meet the growing expectations set by Iranian society. Muzaffar al-Din Shah sought to remedy this situation by permitting the entry of the private sector into the field of modern education and in 1899 the first Baha’i school was established in Tehran. By the 1930s there were dozens of Baha’i schools. Their high standards of education drew many non-Baha’i students, from all sections of society. Here Soli Shahvar assesses these "forgotten schools" and investigates why they proved so popular not only with Baha’is, but Zoroastrians, Jews and especially Muslims. Shahvar explains why they were closed by the reformist Reza Shah in the late 1930s and the subsequent fragility of the Baha’is position in Iran.



Кл.слова:
освіта -- навчання -- мусульманська культура

   Тип видання:   монографія   
13.

Іваненко, О. А.
Університети України в міжнародних наукових зв’язках Російської імперії (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.) [Електронний ресурс] / О. А. Іваненко. - К. : Інститут історії України НАН України, 2013. - 375 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У монографії на основі аналізу документів Центрального державного історичного архіву України (м. Київ), Державного архіву міста Києва, Інституту рукопису Національної бібліотеки України імені В.І. Вернадського, Державного архіву Одеської області, Державного архіву Харківської області, Державного архіву Російської Федерації (м. Москва), а також опублікованих джерел, уперше здійснено спробу узагальнюючого дослідження міжнародних зв’язків Харківського, Київського й Новоросійського університетів у царині гуманітарних і природничих наук другої половини ХІХ — початку ХХ ст. Особливу увагу приділено науковим відрядженням вітчизняних учених до провідних наукових центрів Німеччини, Франції, Австро-Угорщини, Італії, Великої Британії, Бельгії, Швейцарії та інших країн. У контексті загальноєвропейського культурного розвитку висвітлюються питання міжслов’янської наукової співпраці. Для науковців, викладачів, студентів, усіх, хто цікавиться історією європейської культури та міжнародних відносин



Кл.слова:
наука -- освіта -- імперіалізм

   Тип видання:   монографія   
14.
 


Іваненко, О.
Українсько-французькі зв’язки: наука, освіта, мистецтво (кінець ХVІІІ – початок ХХ ст.) [Електронний ресурс] / О. Іваненко. - К. : Інститут історії України НАН України, 2009. - 320 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У монографії на основі архівних матеріалів, опублікова- них документів, періодики, мемуарних та епістолярних джерел здійснено спробу узагальнюючого дослідження українсько-французьких наукових, освітніх та літературно- мистецьких взаємин кінця ХVІІІ – початку ХХ ст. (на матеріалах українських губерній Російської імперії). Проаналізовано передумови розвитку українсько-французьких культурних зв’язків, співробітництво університетів України з науково-освітніми центрами Франції, основні напрями взаємовпливів у сфері літератури, театрального, музичного та образотворчого мистецтв. У „Додатках” вміщено архівні документи, а також джерела, опубліковані в періодичних виданнях ХІХ – поч. ХХ ст. Розрахована на науковців, викладачів, студентів, усіх, хто цікавиться історією міжнародних відносин.



Кл.слова:
співробітництво університетів -- образотворче мистецтво -- міжнародні відносини

   Тип видання:   підручник   
15.

Іванова, М.
Польська мова [Electronic resource] : підручник для 10 класу загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням польською мовою / М. Іванова. - Л. : Світ, 2010. - 304 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ




Кл.слова:
шкільна програма -- школа -- освіта -- лінгвістика

   Тип видання:   науково-популярне видання   
16.

Іналджик, Галіль.
Османська імперія. Класична доба 1300-1600 [Електронний ресурс] : пер. з англ. / Галіль Іналджик ; Інститут сходознавства ім. А. Кримського Національної академії наук України. - К. : Критика, 1998. - 287 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Це перше українське видання книги, що вже стала класичною працею про османську цивілізацію, а її автор - професор Чікагського університу Галіль Іналджик, здобув визнання як найбільший авторитет в галузі османістики. В ній показується, як за короткий час маленьке прикордонне князівство перетворилося на світову потугу, лідера ісламського світу. Розкриваються рушійні сили османського піднесення. Османська династія, Палац, центральна і провінційна адміністрація, правлячі класи, військо, право, судочинство, релігійні інститути, селянство та сільське господарство, міжнародна торгівля, ремісничі цехи, освіта, інтелектуальне життя, духовність та культура - ось ті проблеми, які розглядаються в цій книзі. Певну увагу приділено також Північному Причорномор’ю, що пропонує українському читачеві ширшу перспективу історії України. Книга вдало поєднує наукову грунтовність з барвистими деталями східної екзотики і тому розрахована як на фахівця-сходознавця, так і на аматора історії.



Кл.слова:
Туреччина -- османістика -- ісламський світ

   Тип видання:   підручник   
17.

Ісакова, Н. П.
Історія України [Електронний ресурс] : (в схемах і таблицях) / Н. П. Ісакова, О. М. Кропивко, О. І. Паламарчук. - К. : Аграрна освіта, 2005. - 204 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Матеріал історії України повністю викладено у вигляді структурно-логічних схем і таблиць і охоплює всі періоди української історії до наших днів. Підручник рекомендований для студентів вищих навчальних закладів.



Кл.слова:
освіта -- вищий навчальний заклад

   Тип видання:   наукове видання   
18.


Історія української культури [Електронний ресурс] / під заг. ред. І. П. Крип'якевича. - Л. : Видавництво Івана Тиктора, 1937. - 718 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Видана Іваном Тиктором (український редактор, видавець) публікація є ґрунтовним дослідженням української духовної та матеріальної культури періоду XVI - XIX ст. Вона поділена на три частини: “Княжа доба”, “Доба перемін”, “На світанку нових часів”. В цих частинах розглядається як побут (а саме помешкання, сільське господарство, сімейний устрій) так і освіта (різноманітні освітні заклади), духовне життя українців (свята, обряди, звичаї). Окрема увага приділяється мистецтву (здебільшого літературі).



Кл.слова:
побут -- освіта -- духовне життя

   Тип видання:   хрестоматія   
19.


Історія української школи і педагогіки [Електронний ресурс] : хрестоматія / укл. О.О. Любар. - К. : Знання, 2005. - 767 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У навчальному посібнику подаються найяскравіші й найхарактерніші твори (або уривки з них) видатних українських просвітителів і педагогів, документи про школу, архівні матеріали, що свідчать про стан освіти й педагогічної думки різних часів, включаючи сучасність. Значна увага приділяється творчій спадщині вітчизняних просвітителів, праці яких у колишньому СРСР не друкувалися. Всебічний аналіз наведених творів допоможе читачеві осмислити особливості розвитку рідної школи й педагогічної науки, сприятиме формуванню науково-педагогічного мислення, розширенню його педагогічного світогляду, зростанню рівня педагогічної культури. Посібник розрахований на студентів вищих педагогічних навчальних закладів, учителів, працівників органів освіти, науковців, усіх, хто цікавиться історією української школи та педагогічної думки



Кл.слова:
педагогіка -- аналіз -- освіта -- метод

   Тип видання:   науково-популярне видання   
20.


Історія Харківського університету (1804-2006) [Електронний ресурс] : у 3 ч.: Сист. бібліогр. покажч. / уклад.: М. Г. Швалб, В. Д. Прокопова. - Х. : ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2007. - 770 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Даний фундаментальний бібліографічний покажчик відображає історію найстарішого вищого навчального закладу України за 200 років його існування. Покажчик складається з трьох частин та висвітлює історію університету відповідно за 1804- 1917, 1917-1980, 1980-2006 рр. Бібліографічний покажчик буде корисний усім, хто цікавиться історією Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна, розвитком науки в Харківському університеті й в Україні, історією вищої освіти, становленням та розвитком журналістики і художньої літератури в Україні. Покажчик приверне увагу і тих, хто хоче довідатися про створення і подальше існування таких відомих закладів міста Харкова, як астрономічна обсерваторія, ботанічний сад, зоопарк, художній музей, музей природи та ін. Читач, який вивчає історію інших харківських вузів, зокрема Харківського медичного університету та Національної юридичної академії ім. Ярослава Мудрого, знайде у покажчику багатий матеріал про їх історичне коріння.



Кл.слова:
педагогіка -- освіта -- історія педагогіки -- вищий навчальний заклад
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського