Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (49)Тематичний інтернет-навігатор (1)Автореферати дисертацій (842)Реферативна база даних (7605)Книжкові видання та компакт-диски (2156)Журнали та продовжувані видання (75)
Пошуковий запит: (<.>K=МАРКЕТИНГОВ$<.>+<.>K=ЛОГІСТИКА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 134
Представлено документи з 1 до 20
...

   Тип видання:   методичний посібник   
1.

Дотсон, Л.
1000 советов, тактических приемов и секретов internet-маркетинга [Електронний ресурс] / Л. Дотсон. - М. : Изд-во Виртуального Колледжа электронной коммерции, 2000. - 42 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Предлагаемая читателю книга, автором которой является издатель популярного на Западе электронного еженедельника «Ваш бизнес» Ларри Дотсон представляет собой краткое руководство по маркетинговой работе в сети INTERNET, охватывающее основные разделы достаточно устоявшейся за рубежом науки, именуемой электронным маркетингом (e-marketing), составляющим неотъемлемую и, пожалуй, одну из наиболее сложных и объемных подотраслей гораздо более обширной науки – электронной коммерции (e-commerce). Книга посвящена основным инструментам маркетинговой работы в электронном бизнесе – привычным для пользователя Сети средствам коммуникации, которые в умелых руках при должном подходе достаточно легко, как показано в данной книге, превращаются в средства продвижения товаров и услуг практически любого вида и практически на любом рынке.



Кл.слова:
комерційна діяльність  -- бізнес

   Тип видання:   методичний посібник   
2.

Waugh, T.
101 marketing strategies for accounting, law, consulting, and professional services firms [Electronic resource] / T. Waugh. - Hoboken : John Wiley & Sons, 2004. - 289 p.
Переклад назви: 101 маркетингова стратегія для обліку, права, консалтингу та фірм з надання професійних сервісів

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Most sales and marketing consultants subscribe to an “event” model of selling. You will find books written on single subjects such as closing the sale, referral selling, and overcoming objections. Many of these models and books are loaded against long-term success in selling professional services. Selling professional services is not an event, it is a process. Although pieces do have usefulness when placed in the context of the selling process, you may develop great skill in closing the sale and still not close many sales because you closed too soon or too late. This book, addressed to senior associates and partners of accounting, law, consulting, and other professional business services, describes selling as a process. I cover the three levels of the selling process:The development of the relationship, the buying process of the client, and the selling process of the professional. This is the process we use in The Rainmaker Academy, a leadership and business development program for professionals. It has been tested and found highly effective in hundreds of the world’s most successful firms.



Кл.слова:
продаж -- прийняття рішень

   Тип видання:   наукове видання   
3.


Competition and Regulation in Shipping and Shipping Related Industries [Electronic resource] / ed. A. Antapassis, L. I. Athanassiou, E. Røsæg. - Leiden : Koninklijke Brill, 2009. - 403 p.
Переклад назви: Конкуренція та регулювання у доставці вантажу і суміжних галузях

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Focusing on competition as an economic phenomenon, this book comparatively and comprehensively examines private arrangements in the liner and the bulk sector, the liberalization of sabotage and port services, indirect competition-distorting factors and the latest developments on international regulation of carriage of goods by sea.



Кл.слова:
вантаж -- логістика -- бізнес

   Тип видання:   монографія   
4.

Lau, J.
Integrating the Information Literacy Logo [Electronic resource] : a Marketing Manual / J. Lau, J. Cortes. - Veracruz : IFLA – Information Literacy Section / UNESCO, 2009. - 75 p.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


The aim of writing this marketing manual is to promote the use of the Information Literacy IFLA – UNESCO logo (International Federation of Library Associations and Institutions (IFLA), United Nations Educational, Scientific and Cultural Organization (UNESCO). The logo was selected from an international competition with the objective of creating an image that would strengthen communication between participants in Information Literacy (IL) programs: those who fund them, the institutions and organizations; those who facilitate the programs, the trainers; and those who benefit from developing information competencies, the learners. The adoption and use of the logo by information literacy professionals will make it an easily recognizable symbol for IL across countries, and will therefore, make IL communication easier.



Кл.слова:
маркетинговий план -- інформаційна грамотність

   Тип видання:   навчальний посібник   
5.

Бритченко, И. Г.
Marketing management организации: потенциал и система [Електронний ресурс] : учебное пособие / И. Г. Бритченко, Г. И. Бритченко ; Донецкий национальный университет. - Донецк : [б. в.], 2001. - 288 с.

Рубрики:

  Текст у форматі PDF 2.43 Мб


В учебном пособии освещаются теоретические основы маркетинг менеджмента, труда менеджера и его применения в деловых организациях. Значительное место отведено методическим проблемам системного формирования потенциала коммуникационного, ситуационного и маркетингового менеджмента. Для студентов, аспирантов, преподавателей, для тех, кто работает в сфере бизнеса.



Кл.слова:
управлінські процеси -- комунікативні стратегії -- торгівля

   Тип видання:   наукове видання   
6.
 


Лав, Д. Ф.
McDonald's. О чем молчит БИГМАК? [Електронний ресурс] : пер. с англ. / Д. Ф. Лав. - М. : Эксмо, 2007. - 544 с.. - (Профессиональные издания для бизнеса)

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В издании подробно рассказывается о становлении и развитии компании, которая стала символом Америки и оказала неизгладимое влияние на культуру американцев. Данная книга написана независимым журналистом, и корпорация «Макдоналдс» не контролировала и не редактировала его работу, что добавляет объективности к изложенному материалу. Работа над материалом длилась четыре с половиной года. Автор подробно описывает процесс превращения бизнеса, начавшегося с единственной стойки по продаже гамбургеров, в многомиллиардную корпорацию, известную во всем мире. «Университет гамбургеров», гениальные рекламные кампании и маркетинговые находки, конфликты между франчайзи и корпорацией, между корпорацией и общественными организациями, международная экспансия – все это история «Макдоналдс». Для всех интересующихся историей развития и опытом частного бизнеса, для широкого круга читателей.



Кл.слова:
харчова промисловість -- їжа -- харчові добавки -- ресторан

   Тип видання:   методичний посібник   
Категорія: Транспорт   
7.


New Ford V-8 cars for 1939 [Electronic resource]. - [S. l. : s. n.]. - 16 p.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Официальный маркетинговый проспект, посвященный карам Ford V-8 1939 модельного года: Ford Fordor и Ford Tudor и их модификациям



Кл.слова:
автомобіль

   Тип видання:   методичний посібник   
8.

Терещенко, Н. Н.
Re: Маркетинг: Возможна ли практика в стиле funk? [Електронний ресурс] : книга для первых лиц / Н. Н. Терещенко. - М. : Манн, Иванов и Фербер, 2007. - 288 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Первая книга о маркетинге, которой на практике могут воспользоваться компании, не имеющие в штате ни одного маркетолога. Рынок — это люди. А маркетинг — искусство взаимодействия людей друг с другом. Как наладить это взаимодействие, чтобы оно дало наилучшие результаты для вашей компании? Об этом вы узнаете, прочитав книгу, которая написана легко, с юмором, живым разговорным языком. Исследование нижегородских маркетологов, посвященное маркетингу как инструменту управления рынком, основывается на личном опыте авторов и экcпериментальных данных. Созданная профессионалами для профессионалов, книга «для первых лиц» в то же время будет полезна всем, кого интересует психология человека эпохи всеобщего потребления. Вы извлечете из этой книги максимальную пользу, если вы — владелец бизнеса, директор компании, директор по маркетингу или маркетолог небольшой компании. Книга также полезна тем, кто занимается связями с общественностью и рекламой в малом и среднем бизнесе. Кроме того, эту книгу должен прочитать каждый студент, заканчивающий ВУЗ по специальности, связанной с маркетинговыми коммуникациями.



Кл.слова:
взаємозв'язок -- компанія -- ринок

   Тип видання:   монографія   
9.

Момот, О. М.
Інтегровані банківські послуги та конкурентоспроможність банківської системи [Електронний ресурс] : монографія / О. М. Момот, І. Г. Брітченко ; Полтавський університет споживчої кооперації України. - Полтава : [б. в.], 2008. - 312 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 3.01 Мб


У монографії викладено теоретичні та практичні аспекти формування, впровадження та просування інноваційних інтегрованих банківських послуг, котрі дозволяють підвищити конкурентоспроможність як окремого банку, так і всієї банківської системи України при одночасному підвищенні прибутковості банківських операцій та зменшенню їх вартості. Розкрито переваги та перспективи розвитку інтегрованих банківських послуг, їх специфіку та актуальну роль в умовах подальшої інтеграції України до світових банківських процесів та посилення конкуренції в банківському секторі економіки України. Для викладачів, аспірантів, магістрів і спеціалістів, а також для наукових працівників, банківських працівників, підприємців і тих, кого цікавлять маркетингова діяльність банку та банківської системи.



Кл.слова:
банківська система -- маркетинг -- імітаційна модель

   Тип видання:   підручник   
10.

Бойчук, І. В.
Інтернет в маркетингу [Електронний ресурс] : підручник / І. В. Бойчук, О. М. Музика. - К. : Центр учбової літератури, 2010. - 512 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У підручнику в доступній формі розглянуто сутність, цілі та функції Інтернету в маркетингу, як важливої сфери економічної діяльності в умовах сучасного розвитку інформаційних і інтерактивних технологій. Визначено особливості функціонування Всесвітньої мережі і можливості формування системи маркетингу підприємства в її середовищі. Висвітлюються маркетингові підходи до оцінки ефективності використання веб-сервера підприємства і методи проведення рекламних заходів у Інтернеті. Виклад матеріалу проілюстровано рисунками, таблицями і схемами. Наводиться значна кількість інформаційно-аналітичних матеріалів із корисними статистичними даними, що сприяє кращому розумінню сутності напрямів застосування Інтернету в маркетинговій діяльності підприємств. Подано ряд практичних і розрахункових завдань, запропоновано різні ситуаційні вправи. Книга забезпечена питаннями для самоконтролю і контрольними тестами, а наприкінці представлено короткий термінологічний словник і додатки. Підручник призначений для студентів і викладачів вищих навчальних закладів, а також для практичних працівників різних сфер бізнесу, де мережа Інтернет може використовуватись для вирішення маркетингових завдань.



Кл.слова:
інформаційні технології -- бізнес -- реклама

   Тип видання:   навчальний посібник   
11.

Литовченко, І. Л.
Інтернет-маркетинг [Електронний ресурс] : навч. посібник / І. Л. Литовченко, В. П. Пилипчук. - К. : Центр учбової літератури, 2008. - 184 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Навчальний посібник розроблений для підготовки магістрів зі спеціальності “Маркетинг”. В роботі розглядаються концепція та методологія Інтернет&маркетин& гу, особливості віртуального середовища щодо маркетингових досліджень, форму& вання товарів та їх ціноутворення, специфіки розподілу та просування в Інтернеті. Досліджуються вимоги стосовно ефективного функціонування web&сайту підприєм& ства. Розглянуті типові стратегічні рішення в Інтернет&маркетингу, досвід впровад& ження ефективних бізнес&моделей. Теоретичні розділи закінчуються питаннями щодо самоконтролю знань студентів. Практичний розділ включає тести та завдання для самостійної роботи. Для викладачів та студентів економічних спеціальностей, науковців



Кл.слова:
економіка -- концепція -- методологія

   Тип видання:   монографія   
12.

Дубовик, Т. В.
Інтернет-маркетингові комунікації [Електронний ресурс] : монографія / Т. В. Дубовик ; Київський національний торговельно-економічний університет. - Київ : [б. в.], 2014. - 332 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 2.59 Мб


У монографії розглянуто теоретико-методологічні основи інтернет-маркетингових комунікацій (ІнМК) підприємств торгівлі в Україні. Виявлено домінанти їх сучасного розвитку, охарактеризовано процес персоналізації та кастомізації як стратегічно значущого орієнтира еволюції ІнМК. Запропоновано термінологічний апарат вживання системних елементів ІнМК. Обґрунтовано агреговану модель управління інтегрованими інтернет-маркетинговими комунікаціями з урахуванням синергії інтегральної взаємодії ІнМК, імперативу системності в алгоритмі формування сукупності засобів, технологій та інструментів ІнМК. Висвітлено механізм взаємодії підприємств торгівлі з різними суб’єктами впливу, що дало можливість розробити оптимальні інтернет-маркетингові комунікаційні стратегії з урахуванням принципів соціально-етичного маркетингу. Монографія розрахована на науковців, викладачів, магістрантів та фахівців з інтернет-маркетингових комунікацій підприємств торгівлі, а також тих, хто цікавиться питаннями інтернет-маркетингових комунікацій.



Кл.слова:
інтернет-торгівля -- мерчандайзинг -- е-лояльність -- електронна комерція

   Тип видання:   підручник   
13.

Мельниченко, С. В.
Інформаційні технології у туристичній індустрії [Електронний ресурс] : підручник / С. В. Мельниченко, Н. І. Ведмідь ; Київський національний торговельно-економічний університет. - Київ : [б. в.], 2011. - 280 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 9.76 Мб


У підручнику висвітлено теоретичні та практичні питання застосування інформаційних технологій в управлінні якістю туристичних послуг; інваріантні підходи до інформаційних технологій у маркетинговій діяльності підприємств туристичної індустрії; формування системи менеджменту у підприємствах із застосуванням новітніх інформаційних технологій; організація управління сучасними підприємствами на основі використання інформаційних технологій. Призначено для студентів напряму підготовки «Менеджмент» професійного спрямування «Менеджмент туристичної індустрії».



Кл.слова:
комунікаційна політика -- електронний бізнес -- тайм-менеджмент

   Тип видання:   підручник   
14.


Інфраструктура товарного ринку [Електронний ресурс] : теоретичні засади / за ред. О. О. Шубіна. - К. : Знання, 2009. - 379 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У підручнику на системній основі розглядаються найважливіші елементи інфраструктури ринку товарів і посліг як передумови забезпечення ефективного функціонування національної економіки. Узагальнено великий практичний досвід з вивчення розвиненої інфраструктури західних країн, висвітлено способи його адаптації до умов транзитивної економіки України. Особливе місце відведено практичній діяльності комерційних посередників, їхній ролі в інфраструктірі товарного ринку, логістичним аспектам загальної системи розподілу, зберігання та продажу товарів. Для студентів економічних спеціальностей, аспірантів і викладачів вищих навчальних закладів. Книга буде корисною також науковцям і фахівцям-практикам у сфері товарного обігу, комерційної діяльності, маркетингу.



Кл.слова:
логістика -- маркетинг

   Тип видання:   навчальний посібник   
15.

Прокопенко, О. В.
Інфраструктура товарного ринку [Електронний ресурс] : навчальний посібник / О. В. Прокопенко. - К. : Центр учбової літератури, 2007. - 296 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Викладено систему методів та алгоритмів аналізу внутрішнього та зовнішнього (макро та мікро) маркетингового середовища підприємств, підходи до прогнозування зміни основних показників кон’юнктури ринку, дослідження споживачів, конкурентів та інших економічних контрагентів. Наведено правила інтерпретації результатів ринкових досліджень та їх документування. Аналізується велика кількість прикладів і фактичних матеріалів, що ілюструють теоретичні положення. Навчальний посібник містить практикум з основних розділів курсу. Для викладачів та студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, а також слухачів шкіл бізнесу, керівників підприємств, працівників маркетингових підрозділів та інших спеціалістів, чия діяльність пов’язана з практичним маркетингом.



Кл.слова:
маркетинг -- кон'юнктура ринку

   Тип видання:   навчальний посібник   
16.


Бізнес-планування у ресторанному господарстві [Електронний ресурс] : опорний конспект лекцій / Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна». - К. : [б. в.], 2009. - 72 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Бізнес-план - це поширений у ринковій економіці інструмент менеджменту, основа конкретної маркетингової, фінансової, матеріально-технічної, кадрової політики сучасного бізнесу. Бізнес-план - це візитна картка, за якою потенційні партнери по бізнесу оцінюють шанси на успіх підприємницької справи, це мова ведення переговорів з закордонними партнерами та майбутніми інвесторами. В умовах ринкової економіки жодне підприємство не може працювати стабільно та прибутково без ретельно складеного плану. Процес планування дозволяє уявити весь комплекс майбутніх операцій підприємницької діяльності та запобігти небажаним подіям. Особливо важливе бізнес-планування у виробничій та комерційній діяльності, де потрібні як передбачення на довгострокову перспективу, так і ґрунтовні попередні дослідження, що передують плануванню. При виході на ринок підприємець повинен реально уявляти можливі результати своєї діяльності, критично оцінювати власні можливості, правильно розподіляти цілі за часом, навчитися ефективно використовувати ресурси тощо. Досвід роботи вітчизняних підприємств свідчить, що в умовах швидких змін у внутрішньому та зовнішньому середовищі, посилення конкурентної боротьби, прискорення темпів науково-технічного прогресу тощо планування роботи суб'єктів підприємницької діяльності набуває все більшого значення. Сьогодні успіх будь-якої справи, в тому числі і виходу підприємства на ринок з новим продуктом чи послугою, неможливий без повного і чіткого уявлення про перспективи підприємницької справи, без розробки надійних попередніх орієнтирів і реального плану дій. Серед актуальних завдань бізнес-плану - отримання відповідей на питання: як почати свою справу; як ефективно організувати виробництво; як забезпечити просування товару на ринок; коли будуть отримані перші прибутки; як зменшити ризик від реалізації запропонованої комерційної ідеї; як вижити і перемогти в конкурентній боротьбі тощо. В даному навчальному посібнику розглянуто основні питання побудови та розробки бізнес-плану, який повинні вміти складати студенти, що навчаються за спеціальністю "Менеджмент організацій” та студенти технічних спеціальностей, що мають наміри розпочати власну справу.



Кл.слова:
бізнеc -- сфера послуг -- заклади харчування -- економіка

   Тип видання:   підручник   
17.

Романенко, Л. Ф.
Банківський маркетинг [Електронний ресурс] : підручник / Л. Ф. Романенко. - К. : Центр навчальної літератури, 2004. - 344 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Підручник підготовлено відповідно до навчальної програми курсу "Маркетинг у банках" для студентів, опановуючих магістерську підготовку, та практичних працівників банківської сфери. Значну увагу приділено методології банківського маркетингу, класифікації банківських продуктів, особливостям проведення маркетингових досліджень в банківській сфері, стратегії розвитку комерційного банку та контролю маркетингової діяльності, а також розробці товарної, ціпової, комунікаційної та збутової політики банків. Підручник містить контрольні запитання, завдання для самостійної роботи студентів, кейси, методичні вказівки до їх виконання. Рекомендований для студентів економічних вузів, аспірантів, викладачів, працівників банківської сфери, а також усіх, хто цікавиться проблемами банківського маркетингу.



Кл.слова:
банківська сфера -- маркетингове дослідження -- маркетингова діяльність

   Тип видання:   підручник   
18.

Лютий, І. О.
Банківський маркетинг [Електронний ресурс] : підручник / І. О. Лютий, О. О. Солодка. - К. : Центр учбової літератури, 2010. - 776 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Підручник містить сучасні методи дослідження та прогнозування кон’юнктури грошового ринку та ринку банківських продуктів і послуг. Сприяє ефективному вивченню сутності, цілей та засад маркетингу в банку, методів досліджень ринку банківських продуктів і послуг, освоєнню інструментів маркетингу в банківській діяльності. Дозволяє набути вміння реалізовувати системний підхід до розробки та реалізації маркетингової стратегії банку. Авторами приділено значну увагу питанням позиціонування та посилення інноваційної активності комерційного банку в умовах невизначеності та ризику. Детально розглянуто аспекти організації маркетингу в банку, показники ефективності маркетингової діяльності. Викладення теоретичного матеріалу пов’язане з практичними завданнями аналітичного спрямування з використанням програмного забезпечення, прикладами діяльності сучасних комерційних банків України. Підручник призначений для студентів економічних спеціальностей, аспірантів, викладачів вузів, банкірів.



Кл.слова:
ринок -- фінанси -- прогнозування -- дослідження

   Тип видання:   монографія   
19.

Бритченко, И. Г.
Банковский маркетинг: организация процессов инвестирования [Електронний ресурс] : монография / И. Г. Бритченко ; Институт экономико-правовых исследований. - Донецк : [б. в.], 1997. - 200 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 0.67 Мб


У монографії досліджуються теоретичні та методичні основи організації банківського маркетингу та процесів інвестування на його базі. Теоретична частина представлена обґрунтуванням теоретичних підходів до аналізу закономірностей формування банківського маркетингу, розробкою його інструментарію та понятійного апарату. Практична частина заснована на методиках вдосконалення інвестування ресурсів, структур управління банками і застосуванням в них методів банківського маркетингу. Робляться висновки і пропонується механізм організації системи кадрової перепідготовки та підвищення кваліфікації банківських працівників. Для наукових і практичних працівників, зайнятих у системі бізнесу, маркетингу та менеджменту, а також для викладачів, аспірантів і студентів економічних інститутів і факультетів.



Кл.слова:
банківська справа -- інвестиційні проекти -- маркетингові структури

   Тип видання:   науково-популярне видання   
20.

Шмитт, Бернд.
Бизнес в стиле шоу. Маркетинг в культуре впечатлений [Електронний ресурс] / Бернд Шмитт, Дэвид Роджерс, Карен Вроцос. - М. : Вильямс, 2005. - 400 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Попрощайтесь с "бизнесом как у всех"! Пора переходить на новый способ ведения бизнеса – с использованием элементов шоу, который поможет вам не затеряться в суете рынка, дифференцировать свои товары и бренды, увлечь потребителей – и тем самым создать для них настоящую ценность. Авторы приводят примеры успешного бизнеса в стиле шоу, и рассказывают о современных технологиях, с помощью которых он реализуется. Речь идет о новом поколении маркетинговых средств – гастрольных шоу, проповедовании бренда, мультимедийном театре и пр. – которые безотказно действуют на любого, даже самого искушенного, потребителя. Книга "Бизнес в стиле шоу" будет интересна рекламистам, менеджерам и маркетологам, которые стремятся создать уникальную потребительскую ценность и предложить клиентам (как внешним, так и внутренним) качественно новый уровень отношений.



Кл.слова:
продаж -- товар -- бренд
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського