Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (23)Тематичний інтернет-навігатор (2)Автореферати дисертацій (579)Реферативна база даних (6574)Книжкові видання та компакт-диски (1433)Журнали та продовжувані видання (38)
Пошуковий запит: (<.>K=ДИТИН$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 177
Представлено документи з 1 до 20
...

   Тип видання:   хрестоматія   
1.


Японські казки [Електронний ресурс] : пер. з рос.. - К. : Веселка, 1964. - 94 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Ця книга познайомить Вас із дуже цікавою і своєрідною народною творчістю Країни Сонячного Сходу, як називають часто Японію. Казки в ній, веселі і водночас повчальні, висміюють дурість, заздрісність, боягузтво, хвалькуватість і оспівують силу людського розуму трудящих рук. Вони не тількі цікаві, а й корисні, бо вчать розпізнавати і ненавидіти все погане й шкідливе і любити добре й шляхетне.



Кл.слова:
збірка -- розповідь -- дитина

   Тип видання:   науково-популярне видання   
2.

Ємець, А. А.
Як навчити вашу дитину виразно читати і заучувати вірші [Електронний ресурс] / А. А. Ємець. - Х. : Ранок, 2009. - 96 с.. - (Сімейна педагогіка)

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У переважної більшості дітей від народження добре розвинуті пам’ять і артистизм, проте деяким з них усе одно важко запам’ятати й вивчити напам’ять вірш або хоча б виразно його прочитати. Якщо ви прагнете допомогти в цьому своїй дитині, ця книга для вас! У ній подано відповіді на основні питання, які виникають у дорослих при ознайомленні дітей із віршованими творами. У книзі ви знайдете пояснення прийомів і методів, літературні вправи та ігри, що допомагають формувати позитивне ставлення дитини до поезії, розвивати вміння виразно читати та заучувати вірші. Книга призначена турботливим батькам, учителям початкових класів, вихователям груп подовженого дня, гувернерам, репетиторам, а також студентам педагогічних ВНЗ.



Кл.слова:
виховання -- розвиток дитини

   Тип видання:   методичний посібник   
3.


Як годувати дитину від народження до одного року [Електронний ресурс]. - К. : Видавничий дім "КАЛИТА", 2005. - 16 с.. - (Найкращі батьки живуть в Україні. Вчимося бути батьками)

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Один з буклетів з серії для батьків, розробленої Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ), яка в короткій та доступній формі знайомить з тим, що таке материнське молоко, як годувати дитину від народження до одного року.



Кл.слова:
новонароджений -- малюк

   Тип видання:   науково-популярне видання   
4.

Шевельов, Юрій.
Я, мені, мене ... (і довкруги) [Електронний ресурс] : спогади : у 2 т. / Ю. Шевельов. - Х. ; Нью-Йорк : М. П. Коць, 2001

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ

Ч. 1 : В Україні. - 409 с.


Спогади видатного мовознавця і літературознавця, знаного у світі культурного діяча, лауреата Шевченківської премії Юрія Шереха (Шевельова) містять унікальні свідчення про факти, що зберігаються в пам’яті небагатьох нині сущих, індивідуальне і глибоко осмислене бачення подій, характеристики й оцінки людей, чиї життєві шляхи так чи інакше перетнулися з долею автора спогадів. Перша частина спогадів «В Україні» висвітлює життя автора від дитинства до Другої світової війни, коли шляхи простелилися до Києва і далі — до західних меж України.



Кл.слова:
українська філологія -- міжвоєнна історія України -- мемуари

   Тип видання:   енциклопедія   
5.

Рапопорт, А.
Энциклопедия методов раннего развития [Електронний ресурс] / А. Рапопорт. - М. : АСТ, 2009. - 164 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


"Если вы хотите вырастить из ребенка посредственность, не делайте с ним ничего!" Эти слова Глена Домана, известнейшего автора одного из методов раннего развития, говорят сами за себя. И все современные родители согласны с ним: для того чтобы ребенок вырос умным, любознательным, сообразительным, нужно с ним заниматься с самого раннего возраста. Но как подобрать метод именно для вашего ребенка? Кому отдать предпочтение - Марии Монтессори, Глену Доману, Сесили Лупан, Борису и Лене Никитиным, Николаю Зайцеву? В этой книге собраны все самые известные и проверенные методы раннего развития.



Кл.слова:
дитина -- розвиток -- виховання

   Тип видання:   енциклопедія   
6.
 



Энциклопедия для детей [Електронний ресурс] / гл. ред. М. Аксёнова. - М. : Аванта+, 1997 - 2007

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ

Т. 2 : Биология. - 704 с.

Т. 4 : Геология. - 1995. - 629 с.

Т. 8 : Астрономия. - 688 с.

Т. 14 : Техника. - 917 с.

Т. 16 : Физика. Ч. 1. Биография физики. Путешествие в глубь материи. Механическая картина мира. - 2000. - 448 с.

Т. 16 : Физика. Ч. 2. Электричество и магнетизм. Термодинамика и квантовая механика. Физика ядра и элементарных частиц. - 2000. - 432 с.

Т. 17 : Химия. - 640 с.

Т. 24 : Домашние питомцы. - 2004. - 448 с.

Т. 24

Т. 31 : Древние цивилизации. - 2007. - 528 с.

Дополнительный том : Космонавтика. - 2001. - 453 с.


В томе "Древние цивилизации" показана история Земли через призму самых известных культур древности и Средневековья. Эта история отличается от перечня сражений, реформ, королей и депутатов. В книге рассказывается о бытовой основе разных цивилизаций - где живут люди, во что одеваются, чем питаются, как устраивают семейные отношения, какие у них взгляды на устройство мира, в чем поэзия их быта, в чем красота каждого дня их жизни. Египет, Шумер, Индия, Китай, Древняя Греция и Древний Рим предстанут перед читателем во всем блеске достижений их высокого искусства и простых будней. Авторы рассказали о скифах, арабах, инках и майя, о судьбах славянских племен V-X столетий, о средневековой Европе и Древней Руси.



Кл.слова:
дитина -- навчання -- пізнання -- наука

   Тип видання:   науково-популярне видання   
7.
 


Бабушкина, Т.
Что хранится в карманах детства [Електронний ресурс] : события, объединяющие больших и маленьких, или Уроки фантазии / Т. Бабушкина. - 3-е изд., доп.. - М. : Речь, 2011. - 320 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Это книга о том, как взрослый и маленький человек могут ежедневно дарить радость и счастье друг другу, используя простые и вечные элементы быта и бытия. Автор показывает, насколько привычка жить в контакте с детьми и детством жизненно важна не только для маленьких, но и для самих взрослых. «Ведь человек, думающий о судьбах детства, может прокладывать своё собственное время через всеобщие уроки и уравнивающие обстоятельства. Он может пытаться привнести свои ценности в современную ситуацию, чуть меняя её к лучшему».



Кл.слова:
педагогіка -- дитина

   Тип видання:   методичний посібник   
8.


Чи готові ми до школи? [Електронний ресурс] : велика книга тестів / уклад. В. Федієнко. - Х. : Школа, 2010. - 128 с.. - (Крок до школи)

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Усі ми знаємо, що тестування дитини під час вступу до школи не передбачене чинними законодавчими нормами. Але це на папері. На практиці ж тестування буде обов’язковим етапом під час вступу до гімназії або ж просто до престижної школи. Більше того, те саме тестування, тільки під назвою «співбесіда», швидше за все, буде запропоноване дитині під час вступу до будь-якого навчального закладу... Під час добирання завдань для цієї збірки використовувалися матеріали й вимоги таких програм для виховання та розвитку дітей у дошкільних закладах: «Малятко», «Дитина», «Я у світі». А найголовніше — реальні тестові завдання, які широко застосовуються під час співбесід із дітьми, що вступають до школи



Кл.слова:
тестування -- школа

   Тип видання:   хрестоматія   
9.


Чечено-інгуські народні казки [Електронний ресурс] : збірка казок / уклад. С. Тельнюк. - К. : Веселка, 1985. - 230 с.. - (Казки народів СРСР)

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Книга з циклу "Казки народів СРСР". До збірки входять казки "Двійник Несарта - Цаген", "Удовенко Жосарко та князь Тепсирко", "Силайма з обрубаним носом", "Мишка прийшла до мишки", "Говдина пригода", "Гасан та Ахмед", "Хлопець на ім"я Ведмеже Вухо", "Вірні друзі - Мовсур та Магомед", "Притчі про Моллу Несарта" та інші.



Кл.слова:
дитина -- розповідь

   Тип видання:   художня література   
10.

Чех, Артем.
Цього ви не знайдете в Яндексі [Електронний ресурс] / А. Чех. - Х. : Фоліо, 2007. - 220 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Почну з того, що це не роман. Та навіть і не збірка новел. Це не оповідання і не поезія. Це — текст. У «Процесі» Славоміра Мрожека був такий собі письменник-дивак, який писав прозу, однак його твори були закороткі для роману й задовгі для оповідання. Проза поетична, із сатиричною жил кою. Воно? Я не знаю. У будь-якому випадку, я назвав цей текст «Цього ви не знайдете в Яндексі». Перед тим, як писати передмову, я дав ще глевку текстову масу своєму колєзі, щоб той прочитав і висловив свою думку. «Він незавершений, він нагадує кілька початків декількох романів, у яких немає розв’язки, а є ли ше зачин. Це текст суто для своїх», — сказав мій колєга... Я над цим не замислювався, але, можливо, це якраз те, що мені потрібно? Спочатку в мене з’явився задум зробити цей текст як збірку новелок про людей, які, в принципі, не мали війти в історію, про долі цих людей, сплетіння доль. Ці новелки мали переплітатися, а остання мала бути підсумком усього тексту. Але, тільки-но я розпочав роботу, у мене виникло інше бажання — зробити брудний текст, такий собі напівлітературний вінегрет, ва ріаційний текст, експромт. Такий би я написав у метро або на парах. Він примітивний, він нерозумний, у ньому я щиро не побоявся здатися смішним. Це мій текст, текст мого життя. Це спроба літературного опису моєї сім’ї, моїх колєг, друзів, знайомих, історій із дитинства, це власні роздуми, погляди, висновки, які, в принципі, кожен може зробити для себе сам. Усі персонажі невигадані (вигадані лише імена), вони дійс но живуть і жили, усі події справді відбувалися. Не обійшлось, звичайно, без художніх прикрас, але ж без них цей текст був би лише стенографічним відтворенням подій.



Кл.слова:
белетристика -- сучасна проза

   Тип видання:   науково-популярне видання   
11.

Нефёдова, К. П.
Хорошие манеры [Електронний ресурс] / К. П. Нефёдова. - М. : Эксмо, 2008. - 48 с.. - (Божья коровка)

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


"Хочу рассказать я, ребята, о том, Как нужно вести себя вам за столом В гостях, в детском садике, в школе и дома, В кафе, в ресторане, у старых знакомых. Хотите, ребята, чтоб вас уважали И с радостью в гости к себе приглашали? Тогда соблюдать вам советую, дети, Такие несложные правила эти!"



Кл.слова:
етикет -- поведінка -- дитина

   Тип видання:   художня література   
12.

Уайлд, О.
Хлопчик-зірка [Електронний ресурс] : пер. з англ. / О. Уайлд. - К. : Веселка, 1979. - 112 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


До книжки ввійшли найвідоміші казки автора: "Щасливий принц", "День народження інфанти", "Соловей і троянда" та інші.



Кл.слова:
казка -- дитина -- розповідь

   Тип видання:   художня література   
13.

Франко, І.
Фарбований лис [Електронний ресурс] / І. Франко. - К. : Веселка, 1980. - 23 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ




Кл.слова:
твір -- дитина -- казка

   Тип видання:   науково-популярне видання   
14.

Гатто, Д. Т.
Фабрика марионеток. Исповедь школьного учителя [Електронний ресурс] / Д. Т. Гатто. - М. : Генезис, 2006. - 49 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Книга известного американского педагога и писателя Джона Гатто обличает пороки системы обязательного государственного школьного образования, критикует ее базовые постулаты. По мнению автора, экспансия школы лишает детей свободного времени, которое им необходимо для самостоятельного познания мира и реальной жизни. Вместо этого они учатся беспрекословно выполнять приказы и быть хорошо функционирующими винтиками в машине индустриального общества. Самопознание, участие в настоящей жизни с ее реальными проблемами, возможность проявлять самостоятельность и обретать опыт в разных областях жизни – вот то, что позволило бы детям прорваться сквозь путы современного конформистского общества. Автор призывает ограничить влияние школы на ребенка, найти способы вовлечения детей и семей в реальную жизнь общества. Книга адресована широкому кругу читателей.



Кл.слова:
дитина -- виховання -- освіта -- самопізнання

   Тип видання:   наукове видання   
15.

Кремень, Василь Григорович.
Філософія людиноцентризму в стратегіях освітнього простору [Електронний ресурс] / В. Г. Кремень ; Академія педагогічних наук України, Інститут обдарованої дитини. - Київ : Педагогічна думка, 2008. - 424 с.

Рубрики:

  Текст у форматі PDF 1.02 Мб


Поняття людиноцентризму сповнене глибокого філософського змісту. Терміном людиноцентризм позначаються різноманітні й водночас концептуально спрямовані відтінки філософської думки, об’єктом яких є людина. Тілесність, обдарованість, духовність, освіченість, моральність, егоїзм, розумність, цілеспрямованість – усе це є фрагментами постійно змінюваної картини буття людини, які розкривають її нові аспекти, але не вичерпують нескінченого змісту.



Кл.слова:
педагогіка -- персоналізм -- праксеологія освіти -- інтелігентність

   Тип видання:   наукове видання   
16.
 


Светлова, Инна.
Укрепляем память [Електронний ресурс] / Инна Светлова. - М. : Эксмо, 2006. - 64 с.. - (Академия дошкольного развития)

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Все родители будущих первоклассников мечтают о том, чтобы их ребёнок успешно начал обучение в школе. Во многом это зависит от того, насколько хорошо у малыша развита память, может ли ребёнок быстро и качественно запоминать материал урока.



Кл.слова:
дитина -- виховання -- педагогіка -- дошкільне виховання -- пам’ять

   Тип видання:   зб. статей   
17.

Квітка, К.
Українські пісні про дітозгубницю [Електронний ресурс] / К. Квітка. - К. : [б. в.], 1928. - 60 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Дане видання є працею українського музикознавця-фольклориста Климента Квітки. Вона присвячена баладі про покритку, яка втопила свою дитину, її значенню в українському фольклорі та варіаціям цього твору у різних регіонах України. Автор наводить приклади з різних текстів і проводить порівняльний аналіз. Публікація “Українські пісні про дітозгубницю” є певним продовженням дослідження, розпочатого Володимиром Гнатюком (“Пісня про покритку, що втопила дитину”) та Леонідом Білецьким (“Історія баляди про покритку, що втопила дитину, в слов'янському фольклорі”).



Кл.слова:
культура -- міфологія -- фольклор

   Тип видання:   хрестоматія   
18.


Угадай и прочитай [Електронний ресурс]. - СПб. : Умка, 2001. - 14 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Дидактический материал для развития мышления и внимания. В комплект входит 16 карточек и 4 листа разгадок. В игре могут участвовать до 16 игроков. Развивает у детей мышление, внимательность, наблюдательность. Рекомендовано специалистам в качестве дидактического пособия для дошкольного и начального школьного обучения.



Кл.слова:
розвиток дитини -- дитина

   Тип видання:   зб. статей   
19.


У истоков моей судьбы [Електронний ресурс] / сост. А. Романенко, О. Алдошина, О. Камунина. - М. : Бюро Квантум, 2007. - 272 с.. - (Библиотечка "Квант")

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Книга представляет собой сборник статей, правильнее сказать - эссе, в которых известные ученые и деятели искусства обращаются к своему детству, как к отправной точке всех будущих достижений и завоеваний. Известно, что первые удивления и откровения, проявления добра и зла, внезапно открывшиеся тайны мироздания формируют систему жизненных координат. . Книга предназначена широкому кругу читателей.



Кл.слова:
дитинство -- виховання

   Тип видання:   наукове видання   
20.

Кёниг, К.
Три первых года ребенка [Електронний ресурс] : пер. с англ. (нем.) / К. Кёниг. - Калуга : Духовное познание, 2003. - 152 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В книге автор исследует развитие у ребенка трех основных способностей: прямохождение (1-й год), речь (2-й год) и мышление (3-й год), которые делают его человеком. «Они поднимают его от твари к существу, которое способно познавать себя». Одновременно формируется физическая основа, органы трех высших чувств: «чувства речи, чувства мысли и чувства Я другого человека, которые позволяют ему приблизиться к духовным глубинам всего бытия».



Кл.слова:
розвиток дитини -- мова -- мислення
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського