Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Книжкові видання та компакт-диски (41)
Пошуковий запит: (<.>K=ЕРУДИТ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 31
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Літературознавча енциклопедія : у 2-х т. Т. 1. А (аба) - Л (лямент) / уклад.: Ю. І. Ковалів. - К. : Вид. центр "Акад.", 2007. - 608 c. - (Енцикл. ерудита). - укp.

Розкрито понятійний апарат, що охоплює необхідну для розуміння та фахового аналізу художніх, аналітичних текстів літературознавчу проблематику, а також дотичні до неї аспекти філософії, психології, мовознавства, фольклористики, журналістики та інших наук. Зазначено, що наведена інформація сприяє осмисленню сутності літературного життя, досвіду вітчизняного та світового письменства, тенденцій творчого процесу, поетики, елементів конструкції художніх творів, їх рецепції, аналізу й інтерпретації.

Раскрыты понятийный аппарат, охватывающий необходимую для понимания и специального анализа художественных и аналитических текстов литературоведческую проблематику, а также соприкасающиеся аспекты философии, психологии, языковедения, фольклористики, журналистики и других наук. Указано, что данная информация способствует осмыслению сущности литературной жизни, опыта отечественного и мирового писательства, тенденций творческого процесса, поэтики, элементов конструкции художественных произведений, их рецепции и интерпретации.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш4 я20

Рубрики:

Шифр НБУВ: В350058 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Літературознавча енциклопедія : У 2-х т. Т. 2. М (Маадай-Кара) - Я (я-форма) / уклад.: Ю. І. Ковалів. - К. : Акад., 2007. - 624 c. - (Енцикл. ерудита). - укp.

Розкрито понятійний апарат, що охоплює необхідну для розуміння та фахового аналізу художніх, аналітичних текстів літературознавчу проблематику, а також деякі аспекти філософії, психології, мовознавства, фольклористики, журналістики й інших наук.

Раскрыт понятийный аппарат, охватывающий необходимую для понимания и профессионального анализа художественных, аналитических текстов литературоведческую проблематику, а также некоторые аспекты философии, психологии, языковедения, фольклористики, журналистики и других наук.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш4 я20

Рубрики:

Шифр НБУВ: В350058 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Психологічна енциклопедія : А - Я / ред.: О. М. Степанов. - К. : Академвидав, 2006. - 424 c. - (Енцикл. ерудита). - укp.

Наведено відомості з різних галузей психологічної науки, зокрема про визначних учених-психологів.

Приведены сведения по разным отраслям психологической науки, в частности об известных учёных-психологах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я20

Шифр НБУВ: ВС41842 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Соціологічна енциклопедія : А - Я / ред.: В. І. Астахова. - К. : Академвидав, 2008. - 456 c. - (Енцикл. ерудита). - укp.

Наведено тлумачення 1 042-х понять і термінів з проблем соціології, зокрема, історії та структури соціологічного знання, особливостей функціонування соціальних інститутів, буття соціальних спільнот, груп і індивидів. Висвітлено постаті класиків, основні напрями, течії, школи та теорії соціологічної науки. Розкрито сутність таких понять, як аксіологія, війна політологічна, віктимність, елітарна культура, здоровий спосіб життя, капітал людський, моральна норма, політичні технології, соціологія освіти, субкультура, церковність.

Дано толкование 1 042-х понятий и терминов по проблемам социологии, в частности, истории и структуры социологического знания, особенностям функционирования социальных институтов, бытия социальних сообществ, групп и индивидов. Освещены личности классиков, основные направления, течения, школы и теории социологической науки. Раскрыта сущность таких понятий, как аксиология, война политологическая, виктимность, елитарная культура, здоровый образ жизни, капитал человеческий, моральная норма, политические технологии, социология образования, субкультура, церковность.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5я20

Шифр НБУВ: ВС46032 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Фізер І.  
Про гадане гегельянство Дмитра Чижевського в його "Історії української літератури" / І. Фізер // Магістеріум. - 2005. - Вип. 21. - С. 54-56. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Автор статті, полемізуючи з Г. Грабовичем щодо методології "Історії української літератури" Д. Чижевського, пропонує дослідникам відмовитися від введення наукового доробку вченого в межі гегельянства, відродженого у першій половині ХХ ст. в західноєвропейській культурі. Наголошено на тому, що "Iсторія української літератури", що й нині зберігає своє наукове та евристичне значення, є оригінальною за концепцією та масштабністю змістового матеріалу, вона залишається працею автора-ерудита, методологія якого сформувалася в контексті гуманітарної європейської, переважно німецької, думки першої половини ХХ ст.


Ключ. слова: гегельянство, методологія, евристичне значення, концепція
Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР)г

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70430 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Бездрабко В.В. 
А. О. Введенський: дореволюційний історик-ерудит і радянський професор / В.В. Бездрабко // Укр. іст. журн. - 2012. - № 3. - С. 153-182. - укp.

Висвітлено життєвий шлях та актуалізовано творчий доробок вихованця наукової школи С. Ф. Платонова професора Київського державного університету Андрія Олександровича Введенського у сфері економічної історії, дипломатики, джерелознавства, інших спеціальних історичних дисциплін, окреслено значення праць дослідника для розвитку історичної науки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т1(4УКР)-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж27630 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Перехейда О. 
Управління інноваційним процесом у гімназії / О. Перехейда // Рідна шк.. - 2008. - № 1/2. - С. 51-54. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто проблему управління інноваційними процесами в навчальному закладі, зокрема, в гімназії "Ерудит" м. Київ. Окреслено компоненти інноваційного простору гімназії, перераховано локальні нормативні документи, які представляють систему концептуальних завдань, ідей, принципів, інноваційного пошуку даного навчального закладу. Зосереджено увагу на системі управління інноваційною діяльністю гімназії "Ерудит".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.5 + Ч311,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Адріанов В. 
Творчі лабораторії майбутніх учених / В. Адріанов // Рідна шк.. - 2008. - № 7/8. - С. 13-15. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Висвітлено роль позашкільних закладів еколого-натуралістичного профілю у формуванні майбутньої творчої еліти держави. Розглянуто мету та методологічні принципи діяльності Національного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді (НЕНЦ), спрямованої на розвиток інтелекту та творчих здібностей мабутніх фахівців у галузі біології, екології, хімії та інших природничих дисциплін. Охарактеризовано пріоритетні завдання та шляхи їх реалізації у створених при НЕНЦ творчих наукових об'єднаннях учнів: Всеукраїнській заочній біологічній школі, науковому товаристві "Ерудит", Природничому ліцеї. Визначено напрями подальшого розвитку педагогічної діяльності для запровадження інноваційних форм роботи з обдарованими учнями.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.2л43

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Рись А. 
Втілення освітніх інновацій у практику роботи вчителя на прикладі застосування інформаційних технологій / А. Рись // Рідна шк.. - 2009. - № 7. - С. 20-22. - укp.

Розглянуто становлення особистості педагога в системі підвищення кваліфікації за умов особистісно орієнтованої моделі навчання, яка має на меті формування в учителя потреб і запитів у самоосвіті, зокрема в освоєнні інформаційних технологій. Розкрито процес їх освоєння та етапи втілення програми інформатизації в гімназії "Ерудит" (м. Київ). Наведено навички, якими оволоділи вчителі гімназії для того, щоб використовувати інформаційні комп'ютерні технології (ІКТ) у навчально-виховному процесі. Зосереджено увагу на одній із моделей інформатизації освітнього простору гімназії - програмі "Школа".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01 + Ч421.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Киселиця Л. 
Роль психологічного супроводу в управлінні школою повного дня / Л. Киселиця // Рідна шк.. - 2009. - № 7. - С. 28-31. - укp.

Розглянуто організаційну модель психологічного супроводу в режимі школи повного дня (гімназія "Ерудит" м. Києва). Наведено об'єкт і предмет психологічного супроводу, його мету основні напрями та завдання, методи психолого-педагогічного супроводу. Наголошено на важливому компоненті в управлінні освітнім процесом в гімназії - тісному функціональному зв'язку та творчій співпраці психолога з директором навчального закладу. Досліджено стан фізичного, психічного та духовного здоров'я учнів і забезпечення максимально сприятливих умов для збереження та зміцнення їх здоров'я, створення оптимального соціально-педагогічного середовища для гармонійного розвитку кожної особистості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.41 + Ю949.244

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Котовська А. 
Система роботи вчителя іноземної мови в школі повного дня / А. Котовська // Рідна шк.. - 2009. - № 7. - С. 34-37. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто залежність навчальних досягнень учнів від структури та форм організації навчальної роботи, від управління вчителем навчальною роботою учнів. Зосереджено увагу на використанні комунікативного методу у викладанні іноземних мов у гімназії "Ерудит" (м. Київ), який передбачає засвоєння мови безпосередньо в її комунікативній функції, тобто в процесі діяльності з позамовною метою. Розкрито особливість інноваційного підходу до організації навчального процесу в гімназії повного дня, яка полягає в об'єднанні уроку та виконання домашнього завдання під керівництвом одного вчителя. Виокремлено форми самопідготовки учнів з іноземної мови та активні й інтерактивні технології навчання, які використовують вчителі іноземної мови гімназії в своїй роботі. Охарактеризовано масові, групові й індивідуальні форми позакласної роботи з іноземної мови.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-912

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Перехейда О. 
Школа повного дня як інноваційна, відкрита соціально-педагогічна система / О. Перехейда // Рідна шк.. - 2009. - № 7. - С. 4-19. - укp.

Розглянуто реалізацію інноваційного проекту "Школа повного дня" в гімназії "Ерудит" м. Києва, де розроблена модель управління якістю освіти надає комплексно розв'язувати проблеми навчання, виховання, розвитку учнів, які грунтуються на інтерактивних можливостях урочної та позаурочної сфери діяльності. Висвітлено пріоритети освітньої політики гімназії, серед яких основним є забезпечення якості освіти шляхом об'єднання в єдиний функціональний комплекс освітніх і оздоровчих процесів. Розкрито блоки навчального плану закладу. Визначено основні переваги режиму повного дня. Зазначено локальні нормативні документи, в яких науково обгрунтовано означений інноваційний проект.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Денискіна Г. 
Шляхи активізації наукової творчості гімназії "Ерудит" у процесі особистісно орієнтованого навчання / Г. Денискіна // Рідна шк.. - 2009. - № 7. - С. 41-43. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

З'ясовано основні принципи й умови, що сприяють розвитку творчих здібностей школярів, а також окреслено стратегію розвитку наукової творчості учнів гімназії "Ерудит" (м. Київ). Охарактеризовано основні підходи до розуміння природи творчості: психогенетичний, соціальний, чуттєво-емоційний, ціннісний, діяльнісний, мотиваційний. Визначено основні принципи керівників творчих проектів гімназії: вільний вибір теми дослідження, демократичність стосунків досвідчених і юних дослідників, розмаїття можливостей школярів для самореалізації. Наголошено на необхідності орієнтуватися на принципи "новизни", "прийняття іншого", "самоусвідомлення", "співпраці" для того, щоб науково-дослідна діяльність була скерована на розвиток творчих здібностей учнів. Виокремлено основні умови стимуляції саморозвитку (пізнавальної потреби) як основи вдосконалення наукових і творчих здібностей учнів гімназії: вироблення високої самооцінки, "відчуття успіху", впевненості у власних силах, дотримання принципу "права на помилку", врахування результатів індивідуальної творчої діяльності, обліку, динаміку успішності кожного учня, оптимальна відповідність фронтальних, групових, індивідуальних форм роботи у позаурочній діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ч424(4УКР)714.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Перехейда О. 
Удосконалення форм внутрігімназійного контролю в умовах інноваційного розвитку навчального закладу / О. Перехейда // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2008. - № 1. - С. 66-75. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто концептуально новий підхід до організації внутрішньошкільного контролю за умов інноваційного розвитку гімназії "Ерудит" Київа. Наведено інноваційну лінійно-функціональну модель управління гімназією. Визначено демократичні цілі, основні об'єкти та предмети системи організації такого контролю. Охарактеризовано його демократичні форми за системою стосунків між його учасниками: колективний контроль, взаємоконтроль, наставництво, самоконтроль, які застосовуються в гімназії за традиційного адміністративного контролю. Розглянуто графік внутрішньогімназійного контролю, створений для координації управлінської діяльності в гімназії "Ерудит", зміст якого передбачає запобігально-тематичний, фронтально-оглядовий, фронтально-персональний, класно-узагальнювальний, оперативний і предметно-узагальнювальний контроль.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.410 + Ч424(4УКР)714.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Перехейда О. 
Гуманітарний контекст підвищення професійної майстерності педагога / О. Перехейда // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2010. - № 4. - С. 191-206. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто питання підвищення професійної майстерності педагога як невід'ємну складову неперервної освіти педагогів. Описано основні компоненти формування педагогічної майстерності та професіоналізму. Запропоновано модель духовного збагачення гуманітарного контексту підвищення професійної майстерності педагога. Охарактеризовано проект підвищення професійної майстерності й духовної культури педагогів, обгрунтовано його актуальність, ідею, мету, завдання, особливості та очікувані результати. Висвітлено план роботи гімназії "Ерудит" Солом'янського району м. Києва з реалізації проекту "Підвищення професійної майстерності й духовної культури педагогів".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.42

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Бригідир А. 
Екологія - новий спосіб мислення / А. Бригідир // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2010. - № 4. - С. 141-144. - укp.

Висвітлено актуальну проблему формування екологічної культури, ріст масової екологічної свідомості, пошук оптимальних форм реалізації екологічних цінностей. Розглянуто основні завдання екологічної освіти та виховання. Визначено способи розвитку мислення в підростаючого покоління в Тернопільській загальноосвітній школі № 11. Охарактеризовано нові програми з біології профільного навчання в старших класах, використання міжпредметних зв'язків у межах класно-урочної системи. Розкрито значення гри в процесі формування екологічної культури, ефективність якої залежить від ряду факторів. Зазначено, що найбільш поширеними серед учнів є настільні ігри: екологічні кросворди, ребуси, чайнворди; рухливі: ігри-змагання, естафета ерудитів та рольові ігри. Досліджено значення екологізації та інтеграції навчально-виховного процесу для розвитку екологічного мислення й екологічної культури, формування цілісного підходу до явищ і предметів та до всього життя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.27 + Б1 р(4УКР)2-31

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Перехейда О. 
Моніторинговий супровід якості освіти в гімназії / О. Перехейда // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2010. - № 1. - С. 64-70. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Охарактеризовано проблему моніторингу стосовно педагогіки як засобу контролю вивчення й виправлення відхилень від норм педагогічної діяльності, форми організації, збору, збереження, обробки й розповсюдження інформації про діяльність педагогічної системи. Відзначено, що моніторинговий супровід є найбільш ефективною інноваційною моделлю управління якістю освіти в сучасному навчальному закладі. Розглянуто найбільш важливі аспекти моніторингу, основні його функції та чинники, які впливають на результати моніторингу. Висвітлено мету й основні завдання моніторингових досліджень у гімназії "Ерудит" м. Київ. Вміщено модель моніторингового супроводу якості освіти в гімназії.

Охарактеризована проблема мониторинга относительно педагогики как средства контроля изучения и исправления отклонений от норм педагогической деятельности, формы организации, сбора, хранения, обработки и распространения информации о деятельности педагогической системы. Отмечено, что мониторинговое сопровождение является наиболее эффективной инновационной моделью управления качеством образования в современном учебном заведении. Рассмотрены наиболее важные аспекты мониторинга, основные его функции и факторы, влияющие на результаты мониторинга. Освещены цели и основные задачи мониторинговых исследований в гимназии "Эрудит" г. Киев. Помещены модель мониторингового сопровождения качества образования в гимназии.

Described the problem of monitoring on pedagogy as a means of monitoring the study and correction of deviations from the norms of pedagogical activity, forms of organization, collection, storage, processing and dissemination of the educational system. It was noted that Monitoring support is the most effective innovation model for quality management education in a modern educational institution. The most important aspects of monitoring and its main functions and factors affecting the results of monitoring. When covering the objectives and main tasks of monitoring studies in school Scrabble Kiev. Abstract contains a model of the monitoring support of quality education in the gymnasium.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.5 к8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Гончарук М. 
Обдарована дитина - гідне майбутнє країни / М. Гончарук // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2010. - № 5. - С. 135-137. - укp.

Висвітлено аспекти роботи з обдарованими дітьми, спрямованої на здійснення пошукової, дослідницької, експериментальної роботи. Розглянуто використання комп'ютерних інформаційних технологій у навчально-виховному процесі, що зумовило якісне покращання роботи з обдарованими дітьми. Описано досвід роботи гімназійного наукового товариства учнів (НТУ) "Ерудит", а також Малої академії наук (МАН). Наведено приклад використання батьківського потенціалу учнів гімназії.

Освещены аспекты работы с одаренными детьми, направленной на осуществление поисковой, исследовательской, экспериментальной работы. Рассмотрено использование компьютерных информационных технологий в учебно-воспитательном процессе, что обусловило качественное улучшение работы с одаренными детьми. Описан опыт работы гимназического научного общества учащихся (НОУ) "Эрудит", а также Малой академии наук (МАН). Приведен пример использования родительского потенциала учащихся гимназии.

Covering aspects of work with gifted children, aimed at implementing the search, research and experimental work. The usage of computer technologies in educational process, which resulted in qualitative improvement in work with gifted children. Placed experience gymnasium Society students (LEU) "Scrabble" and the Junior Academy of Sciences (IAS). An example of using a parent of students' high school.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Гончаренко Т. 
Особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках української мови та літератури / Т. Гончаренко // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2010. - № 1. - С. 77-83. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано використання інформаційно-комунікативних технологій (ІКТ) в навчанні як потужного засобу підвищення продуктивності розумової праці, що дозволяє знайти кардинальні рішення багатьох навчальних педагогічних проблем і забезпечити ефективне управління навчальним процесом. Розглянуто переваги використання ІКТ на уроках української мови та літератури - перехід з вербальних методів навчання на методи пошукової і творчої діяльності. Наведено результати наукового дослідження з використання ІКТ в гімназії "Ерудит" м. Київ.

Проанализировано использование информационно-коммуникативных технологий (ИКТ) в обучении как мощное средство повышения производительности умственного труда, что позволяет найти кардинальные решения многих учебных педагогических проблем и обеспечить эффективное управление учебным процессом. Рассмотрены преимущества использования ИКТ на уроках украинского языка и литературы - переход от вербальных методов обучения к методам поисковой и творческой деятельности. Приведены результаты научного исследования по использованию ИКТ в гимназии "Эрудит" г. Киев.

Analyzed the use of information and communication technologies (ICT) in education as a powerful means of increasing productivity of mental work that allows us to find fundamental solutions to many educational and pedagogical problems and to ensure effective management of educational process. The advantages of using ICT in the classroom of the Ukrainian language and literature - the transition from verbal methods of instruction on methods of search and creativity. The results of scientific research onthe use of ICT.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-912.2 + Ш5(4УКР) р20-253.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Рись А. 
Плекаємо наукову еліту / А. Рись // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2010. - № 1. - С. 71-76. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто головну мету освіти - формування творчої особистості в гімназії "Ерудит" м. Київ, навчального закладу для обдарованих і здібних учнів. Висвітлено систему пошуку творчо обдарованих дітей за комплексно-цільовою програмою "Інтелект". Відзначено принципи організації науково-дослідницької роботи в гімназії. Вміщено характеристику випускника гімназії. Представлено графічне зображення системи роботи вчителя з розвитку творчої особистості.

Рассмотрена главная цель образования - формирование творческой личности в гимназии "Эрудит" г. Киев, учебного заведения для одаренных и способных учеников. Освещена система поиска творчески одаренных детей по комплексно-целевой программе "Интеллект". Отмечены принципы организации научно-исследовательской работы в гимназии. Помещена характеристика выпускника гимназии. Представлено графическое изображение системы работы учителя по развитию творческой личности.

Are considered the main goal of education - the formation of creative personality, high school Scrabble Kiev, school for gifted and able pupils. When covering a search of gifted children on the complex target program of "Intelligence". While noting the principle of organization of scientific-research work in the gymnasium. Abstract contains description of the graduate school. Presents a graphic representation of the teacher's work to develop a creative personality.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.268 + Ч424(4УКР)714.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського