Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (50)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч311.42$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 116
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Васильєва М. П. 
Теорія педагогічної деонтології : Моногр. / М. П. Васильєва; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х. : ППВ "Нове слово", 2003. - 216 c. - Бібліогр.: с. 193-216. - укp.

Висвітлено питання педагогічної деонтології як галузі педагогічної науки, що досліджує професійну поведінку педагога, яка грунтується на певних принципах, нормах і вимогах. Проаналізовано особливості поведінки педагога в ситуаціях конфлікту, екстремальних. Охарактеризовано ситуації морального вибору в педагогічній діяльності.

Освещены вопросы педагогической деонтологии как отрасли педагогической науки, исследующей профессиональное поведение педагога и основывающейся на устойчивых принципах, нормах и требованиях. Проанализированы особенности поведения педагога в ситуациях конфликта и экстремальных. Охарактеризованы ситуации морального выбора в педагогической деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.421 + Ю752.1:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА646488 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ничкало Н.  
Педагогічна майстерність: проблеми, пошуки, перспективи : Моногр. / Н. Ничкало, І. Зязюн, Л. Пуховська, Н. Гузій, Л. Задорожна; АПН України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. - К.; Глухів : РВВ ГДПУ, 2005. - 233 c. - укp.

Розглянуто філософію поступу та прогнозу освітньої системи, наведено характеристику учителів як соціально-професійної групи у контексті світової статистики. Показано роль педагогічної майстерності у системі професіоналізму вчителя - вихователя - викладача в історичному аспекті. Проаналізовано проблему формування педагогічної майстерності вчителя-словесника української мови та літератури в 1920 - 1930-х рр. Висвітлено досвід впровадження ідей педагогічної майстерності у діяльності Глухівського вчительського інституту (1874 - 1917 рр.). Розглянуто сучасні психолого-педагогічні аспекти дослідження педагогічної майстерності. Показано можливості використання особистісного, рефлексивно-ціннісно-креативного підходу щодо розвитку психологічної культури учнівської молоді за умов неперервної професійної освіти. Охарактеризовано психологічні засади педагогічної майстерності та умови проектування процесу її формування у майбутніх учителів. Показано роль культури, мистецтва та самоосвіти як засобів розвитку педагогічної майстерності учителя. Розглянуто психодіагностичне та професіографічне забезпечення професійного навчання майбутніх учителів як важливий чинник підвищення його ефективності. Обгрунтовано доцільність впровадження інноваційних технологій у вищій школі як засобу удосконалення педагогічної майстерності. Проаналізовано зарубіжний досвід розвитку професіоналізму майбутніх фахівців у Німеччині та Великій Британії за умов європейської інтеграції. Визначено роль сучасних інформаційних лінгвістичних технологій у формуванні педагогічної майстерності.

Досліджено особливості формування компонентів педагогічної майстерності вихователя в теорії та практиці вищої школи. Проаналізовано актуальні проблеми формування змісту підготовки військових фахівців.

Рассмотрена философия развития и прогноза образовательной системы, приведена характеристика учителей как социально-профессиональной группы в контексте мировой статистики. Показана роль педагогического мастерства в системе профессионализма учителя - воспитателя - преподавателя в историческом аспекте. Проанализирована проблема формирования педагогического мастерства учителя украинского языка и литературы в 1920 - 1930-х гг. Освещен опыт внедрения идей педагогического мастерства в деятельности Глуховского учительского института в 1874 - 1917 гг. Рассмотрены современные психолого-педагогические аспекты исследования педагогического мастерства. Показаны возможности использования личностного, рефлексивно-ценностно-креативного подхода к развитию психологической культуры учащейся молодежи в условиях непрерывного профессионального образования. Охарактеризованы психологические основы педагогического мастерства и условия проектирования процесса его формирования у будущих учителей. Показана роль культуры, искусства и самообразования как средств развития педагогического мастерства учителя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.42

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО26720 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Педагогічна творчість, майстерність, професіоналізм: проблеми теорії і практики підготовки вчителя-вихователя-викладача : Матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., Київ, 29 берез. - 1 квіт. 2005 р. / ред.: В. П. Андрущенко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова АПН України, Ін-т пед. і психології проф. освіти. - К. : НПУ ім.М.П.Драгоманова, 2005. - 200 c. - укp.

Розглянуто педагогічну творчість як ознаку та потребу епохи духовного оновлення. Розкрито естетичні засади розвитку особистості, концептуальні засади педагогічної творчості. Проаналізовано вплив професійної компетентності вчителя математики на забезпечення наступності навчання у загальноосвітній школі та вищому навчальному закладі. Викладено особливості формування педагогічної креативності, мотивації навчання на уроках української мови у початкових класах, професійної підготовки соціальних педагогів до роботи з сім'єю.

Рассмотрено педагогическое творчество как признак и потребность эпохи духовного обновления. Раскрыты эстетические основы развития личности, концептуальные основы педагогического творчества. Проанализировано влияние профессиональной компетентности учителя математики на обеспечение преемственности обучения в общеобразовательной школе и высшем учебном заведении. Изложены особенности формирования педагогической креативности, мотивации обучения на уроках украинского языка в начальных классах, профессиональной подготовки социальных педагогов к работе с семьей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.421 я431 + Ч489.51 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА669174 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Гузій Н. В. 
Педагогічний професіоналізм: історико-методологічні та теоретичні аспекти : Моногр. / Н. В. Гузій; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2004. - 243 c. - Бібліогр.: с. 224-241. - укp.

Представлено результати досліджень проблеми педагогічного професіоналізму "учителя-вихователя-викладача". Висвітлено історичні витоки даної проблеми. Обгрунтовано методологічні підходи до її вивчення. Упорядковано термінологічний апарат теорії педагогічного професіоналізму. Представлено теоретичну модель змісту, структури та системотвірних чинників педагогічного професіоналізму.

Представлены результаты исследований проблемы педагогического профессионализма "учителя-воспитателя-преподавателя". Освещены исторические истоки данной проблемы. Обоснованы методологические подходы к ее изучению. Упорядочен терминологический аппарат теории педагогического профессионализма. Представлена теоретическая модель содержания, структуры и системотворных факторов педагогического профессионализма.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.42

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА675993 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Демидова В. Г. 
Прогностичний компонент у професійній діяльності педагога : Навч.-метод. посіб. / В. Г. Демидова; Півд. наук. центр АПН України. - О., 2007. - 168 c. - Бібліогр.: 142 назв. - укp.

Розкрито сутність прогностичного компонента як складової професійної діяльності сучасного педагога, визначено його місце і роль у структурі цієї діяльності, змістові та функціональні характеристики. Виявлено фактори позитивного впливу на процес розвитку феномена, подано науково обгрунтовані педагогічні умови й методику формування прогностичного компонента.

Раскрыта сущность прогностического компонента как составной профессиональной деятельности современного педагога, определено его место и роль в структуре этой деятельности, функциональные характеристики. Выявлены факторы позитивного влияния на процесс развития феномена, даны научно обоснованные педагогические условия и методика формирования прогностического компонента.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.421 + Ч311.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА685960 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Сучасна педагогічна риторика: теорія, практика, міжпредметні зв'язки : Зб. наук. пр. за матеріалами наук. семінару / ред.: Т. А. Космеда; Львів. держ. ун-т внутр. справ. - Л. : ПАІС, 2007. - 268 c. - укp.

Висвітлено проблеми прагматики спілкування. Розглянуто історію розвитку риторики в Україні, проаналізовано риторики відомих педагогів. Наведено опис інноваційних, зокрема ігрових технологій з метою вдосконалення педагогічної риторики (ПР). Охарактеризовано закони ПР, відображені в українській пареміології. Викладено питання вдосконалення комунікативної та мовної компетенції педагога з урахуванням її змісту та форми. Описано особливості юридичної риторики, риторики політичного дискурсу, реклами сьогодення.

Освещены проблемы прагматики общения. Рассмотрена история развития риторики в Украине, проанализированы риторики известных педагогов. Приведено описание инновационных, в частности, игровых технологий для усовершенствования педагогической риторики (ПР). Охарактеризованы законы ПР, отображаемые в украинской паремиологии. Изложены вопросы усовершенствования коммуникативной и речевой компетенции педагога с учетом ее содержания и формы. Рассмотрены особенности юридической риторики, риторики политического дискурса, современной рекламы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш7 я431 + Ч311.421 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА683781 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Теоретичні та методичні засади розвитку педагогічної освіти: педагогічна майстерність, творчість, технології : зб. наук. пр. / ред.: Н. Г. Ничкало; АПН України, Ком. пед. наук Польськ. Акад. наук, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих АПН України, Ін-т педагогіки Акад. спец. педагогіки ім. М.Гжегожевської, Голов. упр. освіти і науки Київ. міськдержадмін., Київ. проф.-пед. коледж ім. А.Макаренка. - Х., 2007. - 643 c. - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні засади розвитку педагогічної освіти за умов глобалізаційних і інтеграційних процесів. Розглянуто педагогічну парадигму сучасної методології соціальної реабілітації осіб з обмеженими можливостями здоров'я, виховні та розвивальні цілі професійно-художнього навчання фахівців промислів і ремесел, формування медіа-культури учнів засобами активізації критичного та творчого мислення. Наведено дидактичні вимоги до діяльності інструктора модульного навчання на виробництві. Проаналізовано компоненти свободи особистості за умов динаміки її освіченості та вихованості, концептуальні засади технологічного та художньо-естетичного напрямів профільної школи, можливості впровадження нових освітніх технологій у закладах післядимломної педагогічної освіти, особливості підготовки вчителів фізичної культури у країнах Європи. Розкрито проблеми проектування, створення та використання електронних підручників.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203я43 + Ч311.421я43

Шифр НБУВ: ВС44395 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Філософія педагогічної майстерності : зб. наук. пр. / ред.: Н. Г. Ничкало; АПН України. Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - К.; Вінниця : Вінниця, 2008. - 380 c. - укp.

Розглянуто освіту як найважливішу умову розвитку людського капіталу, інноваційну діяльність як провідний чинник професійної підготовки майбутніх учителів. Розкрито гуманістичні аспекти професійного навчання фахівців художнього профілю. Особливу увагу приділено цілісності педагогічної системи та процесу у методологічному аспекті, феномену мистецтва у контексті нелінійної онтології, педагогічній кризі завершального етапу діяльності А.Макаренка у харківській трудовій колонії ім. М.Горького, ідеї соборності особистості у філософсько-психологічній спадщині. Охарактеризовано постать І.А.Зюзіна - науковця, філософа-педагога.

Рассмотрены образование как важнейшее условие развития человеческого капитала, инновационная деятельность как ведущий фактор профессиональной подготовки будущих учителей. Раскрыты гуманистические аспекты профессионального обучения специалистов художественного профиля. Особое внимание уделено целостности педагогической системы и процесса в методологическом аспекте, феномену искусства в контексте нелинейной онтологии, педагогическому кризису завершающего этапа деятельности А.Макаренко в харьковской трудовой колонии им. М.Горького, идеи соборности личности в философско-психологическом наследии. Охарактеризована личность И.А.Зюмина - ученого, философа-педагога.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:Ю2 я43 + Ч311.421 я43 + Ч33(4УКР)6-8 Зязюн І.я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС45070 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Завалевський Ю.  
Творча діяльність педагога як фактор його конкурентноспроможності / Ю. Завалевський // Позашк. освіта та виховання. - 2008. - № 2. - С. 11-15. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Досліджено проблему формування конкурентноспроможного педагога, якісної підготовки та перепідготовки сучасного фахівця, здатного до динамічних змін, використання нових методів, форм, засобів навчання і виховання, методів і технологій позакласної роботи, до участі у розробленні або апробації нових курсів за вибором. Виділено умовні рівні професійного зростання педагога. Акцентовано увагу на самоосвіті педагога як передумові майстерності і професійної компетентності. Зосереджено увагу на механізмах реалізації дослідно-експериментальної роботи з проектування моделей творчого саморозвитку особистості педагога, зокрема, формування інноваційного банку навчального закладу; складання власного портфоліо творчих досягнень. Розглянуто різноманітні форми методичної роботи, які сприяють узагальненню педагогічних досягнень і успіхів, а також їх ефективному впровадженню в практику роботи, оцінці проблемних ситуацій і варіантів їх усунення, виявленню індивідуального стилю роботи педагога. У питанні розвитку конкурентноспроможності педагога виокремлено проблему управління навчальним закладом, фактори, які мають позитивний вплив на професійне зростання педагогів у колективі та ті, які перешкоджають творчому саморозвитку. Констатовано, що у сучасного педагога, який володіє високим рівнем професійної культури, сформована здатність будувати свою педагогічну систему, виробляти та постійно збагачувати власну творчу програму дій.


Ключ. слова: творча діяльність педагога, конкурентноспроможність, рівні професійного , творчий саморозвиток, методична робота, управління навчальним
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.42

Рубрики:


      
Категорія:    
10.

Гордієнко В. І. 
Аналіз методів дослідження організаційної культури професійно-освітніх середовищ / В. І. Гордієнко // Наук. зап. НаУКМА. Сер. Пед., психол. науки та соц. робота. - 2005. - Т. 47. - С. 60-67. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Описано результати серії емпіричних досліджень з формування методичного інструментарію для визначення системних характеристик організаційної культури в професійно-освітніх середовищах.


Ключ. слова: професійно-освітні середовища, організаційна культура, методичний інструментарій
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69184 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Винославська О.  
Нормовідповідність і самоідентифікація в структурі ідентичності педагога / О. Винославська, В. Зливков // Соц. психологія. - 2006. - № 4. - С. 113-119. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Досліджено специфіку функціонування нормовідповідності та значущих ідентифікацій в структурі ідентичності майбутнього педагога з метою гуманізації його професійної діяльності.


Ключ. слова: самоідентифікація, педагог
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.421 + Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Гордієнко В. І. 
Психологічні портрети професійних організаційних культур / В. І. Гордієнко, Л. В. Копець // Наук. зап. НаУКМА. Сер. Пед., психол. науки та соц. робота. - 2007. - Т. 71. - С. 50-55. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто феноменологію організаційної культури в професійних освітніх середовищах (ОКПОС). ОКПОС проаналізовано як чинник соціалізації та розвитку соціальної компетентності особистості в юності. Представлено результати серії емпіричних досліджень рис і цінностей професіональних спільнот; визначено способи відтворення професійної культури. Представлено узагальнені портрети організаційних професійних культур та проаналізовано феномен дзеркальності в професійній культурі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.1 + Ч311.42

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69184 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Яновська О. Є. 
Ділове спілкування як чинник результативності діяльності педагогічного колективу : автореф. дис... канд. психол. наук. : 19.00.05 / О. Є. Яновська; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2009. - 20 c. - укp.

Визначено, що результативність діяльності педагогічного колективу пов'язана із комунікативною успішністю, яка складається з контактності, комунікативної сумісності, адаптованості й емоційного задоволення спільною діяльністю членів спільноти. Доведено, що ділове спілкування є передумовою результативності діяльності педагогічного колективу та може негативно впливати на самоорганізаційні процеси у ході міжособистісних взаємин членів педагогічної спільноти. Розкрито сутність ділового спілкування як чинника, що сприяє розвитку таких складових результативності діяльності педагогічного колективу, як ефективність та успішність, а також окремих якостей його розвитку - підготовленості до діяльнсоті, спрямованості, організованості, активності, згуртованості, інтегративності, референтності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953.41 + Ч314 + Ч311.42

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА362622 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Гузій Н. В. 
Категорія професіоналізму в теорії і практиці підготовки майбутнього педагога : Автореф. дис... д-ра пед. наук / Н. В. Гузій; Ін-т вищ. освіти АПН України. - К., 2007. - 40 c. - укp.

Виявлено генезис поглядів на професіоналізм педагога в історії суспільної та філософсько-педагогічної думки, розкрито методологічні засади його дослідження. Висвітлено сутність поняття професіоналізму педагога як соціально-педагогічного явища та психолого-педагогічного феномену, доведено його категоріальний статус. Визначено сутність, зміст і структуру педагогічного професіоналізму, розроблено його концептуально-теоретичну модель. Досліджено феноменологію дидаскалогічної освіти майбутнього педагога як фактора становлення його професіоналізму, вивчено реальний стан її функціонування у вищій педагогічній школі. Описано науково-методичну систему становлення професіоналізму майбутнього педагога у процесі багатоступеневої дидаскалогічної підготовки, доведено її ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.421 + Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА352473 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Акмеологія - наука XXI століття: розвиток професіоналізму : матеріали ІІ міжнар. наук.-практ. конф., 3 - 4 квіт. 2007 р., Київ / ред.: В. І. Перевозчиков; Київ. міськ. пед. ун-т ім. Б.Д.Грінченка, Міжнар. акад. акмеол. наук, Укр. акад. акмеол. наук. - К., 2008. - 496 c. - укp. - рус.

Розкрито теоретико-методологічні засади акмеології, акмеологічну сутність і роль методології соціально-економічного прогнозування. Розглянуто питання формування і професійного розвитку управлінської еліти в Україні. Викладено акмеосинергетичний підхід до моделювання динаміки професійного розвитку людини. Висвітлено акмеологічну концепцію професійного становлення майбутнього педагога, описано акмеологічні технології як засіб його професійно-педагогічної самореалізації. Визначено стратегію розвитку вищої освіти в контексті акмеології.

Раскрыты теоретико-методологические основы акмеологии, акмеологическая сущность и роль методологии социально-экономического прогнозирования. Рассмотрены вопросы формирования и профессионального развития управленческой элиты в Украине. Изложен акмеосинергетический подход к моделированию динамики профессионального развития человека. Освещена акмеологическая концепция профессионального становления будущего педагога, описаны акмеологические технологии как средство его профессионально-педагогической самореализации. Определена стратегия развития высшего образования в контексте акмеологии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.421я431(0) + Ю941.19я431(0) + Ю952.2я431(0)

Шифр НБУВ: ВС49498 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Аверіна Т. М. 
Антропологічні засади педагогічної творчості у вітчизняній педагогіці XX століття : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Т. М. Аверіна; РВНЗ "Крим. гуманіт. ун-т" (м. Ялта). - Ялта, 2010. - 20 c. - укp.

Проаналізовано й охарактеризовано педагогічну творчість з позиції антропологічного підходу. Реконструйовано вітчизняну педагогічну спадщину XX ст., висвітлено теоретико-методологічні засади педагогічної творчості за результатами діяльності як науки та мистецтва та за сутністю процесу - як адаптивної стратегії розвитку особистості педагога. Встановлено специфіку педагогічної творчості як складної, багатовимірної, полімотиваційної та детермінованої життєвою орієнтацією діяльності педагога. Обгрунтовано теорії гуманізації та гуманітаризації освіти антропологічними та гносеологічними концепціями філософської антропології, створено приклад теоретичної моделі формування творчого мислення майбутнього педагога. Удосконалено теоретико-методологічні принципи, підходи та методи педагогічної теорії та практики, доведено доцільність проведення теоретичного аналізу педагогічної творчості з залученням антропологічного підходу. Набуло подальшого розвитку дослідження традиційних і новітніх парадигм навчання, які доповнено антропологічними рецепціями, принципами, підходами та методами розвитку творчої особистості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6 + Ч311,0 + Ч311.42

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА383411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Порубай Т. М. 
Антропологічні засади педагогічної творчості у вітчизняній педагогіці XX століття : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Т. М. Порубай; Крим. гуманіт. ун-т (м. Ялта). - Ялта, 2010. - 20 c. - укp.

Вперше проаналізовано та охарактеризовано педагогічну творчість з позиції антропологічного підходу. Висвітлено теоретико-методологічні засади педагогічної творчості за результатами діяльності як науки та мистецтва, за сутністю процесу - як адаптивної стратегії розвитку особистості педагога. Встановлено специфіку педагогічної творчості як складної, багатовимірної, полімотиваційної та детермінованої життєвою орієнтацією діяльності педагога. Удосконалено теоретико-методологічні принципи, підходи та методи педагогічної теорії і практики. Доведено доцільність проведення теоретичного аналізу педагогічної творчості із залученням антропологічного підходу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6 + Ч311,0 + Ч311.42

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА377850 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Ельбрехт О.  
Комплекс методик для діагностики професійної відповідальності та інших професійно важливих якостей викладача / О. Ельбрехт. - К. : Міленіум, 2006. - 86 c. - укp.

Запропонований комплекс діагностичних методик допомагає виявити рівень відповідальності та інших професійно важливих якостей викладача, що визначають його готовність до професійно-педагогічної діяльності. Діагностичні матеріали посібника можуть застосовуватись як суб'єктивні (прямі) методи вивчення особистості викладача й інших категорій педагогічних працівників для формування у них умінь і навичок самоаналізу професійної поведінки, самокорекції та саморегулювання.

Предложенный комплекс диагностических методик помагает выявить уровень ответственности и других проффесионально важных качеств преподавателя, которые определяют его готовность к проффесионально-педагогической деятельности. Диагностические материалы пособия могут применяться как субъективные (прямые) методы изучения личности преподавателя и других категорий педагогических работников для формирования у них умений и навыков самоанализа проффессионального поведения, самокоррекции и саморегулирования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА729915 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Ігнатович О. М. 
Психологічні основи розвитку фахової інноваційної культури педагогічних працівників : монографія / О. М. Ігнатович; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України. - К. : Центр учб. л-ри, 2009. - 288 c. - Бібліогр.: с. 262-287. - укp.

Проаналізовано проблему розвитку фахової інноваційної культури педагогічних працівників, де основну увагу приділено визначенню її філософсько-психологічних основ, психологічних закономірностей і механізмів. Розкрито психологічні особливості особистості, здатної до інновації. Наведено методику комплексного психологічного вивчення фахової інноваційної культури педагогічних працівників.

Проанализирована проблема развития профессиональной инновационной культуры педагогических работников, где основное внимание уделяется определению ее философско-психологических основ, психологических закономерностей и механизмов. Раскрыты психологические особенности личности, способной к инновации. Представлена методика комплексного психологического изучения профессиональной инновационной культуры педагогических работников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.9 + Ю752.1:Ч30 + Ч314 + Ч311.42

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА727457 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Розвиток психологічної готовності педагогів до творчої професійної діяльності : наук.-метод. посіб. / ред.: Е. О. Помиткін; НАПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих, Миколаїв. спец. шк. I - III ступенів мистец. і приклад. ремесел "Акад. дитяч. творчості". - К.; Миколаїв, 2010. - 288 c. - укp.

Розглянуто теоретико-методологічні підходи до розвитку психологічної готовності педагогів до творчої діяльності на різних етапах професійного становлення. Наведено результати історико-теоретичного дослідження проблеми готовності педагогів до педагогічної творчості. Висвітлено ціннісний потенціал професійних якостей вчителя, проаналізовано психологічні умови творчої самоактуалізації сучасного педагога. Розкрито творчий досвід реалізації педагогічної майстерності вчителя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.42 р + Ю945.1 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА740133 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського