Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (16)Книжкові видання та компакт-диски (167)Журнали та продовжувані видання (282)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.253$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 285
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Кравців Р. Й. 
Застосування мікро-ЕОМ у навчальному процесі (на кафедрах біологічного та ветеринарного циклів) : Навч. посіб. для студ. аграр. закл. освіти / Р. Й. Кравців, Р. М. Ступницький, Б. І. Козій. - К. : Урожай, 1998. - 115 c. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Описано основні моменти підготовки комп'ютерів та комп'ютерних класів до роботи, послідовні етапи роботи з операційною системою, основні команди вводу та виводу інформації, елементи програмування на різних версіях мови Бейсик для початківців. Висвітлено також досвід застосування модульно-рейтингової оцінки знань студентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.826 + Ч421.253.1 + Е60*73 я73-9 + П817.1 я73-9

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА585731 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Терещенко Т. П. 
Комп'ютеризоване навчання як форма організації навчального процесу / Т. П. Терещенко // Наук. зап. КІТЕП. Псих.-пед. пробл. удоскон. проф. підготов. фахівців сфери туризму в умовах неперервн. освіти. - 2001. - № 2. - С. 113-116. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто проблеми використання сучасних інформаційних технологій у навчальному процесі. Розкрито психолого-педагогічні аспекти взаємодії між викладачем, учнем і комп'ютером. Запропоновано методичні, педагогічні, психологічні вимоги до побудови комп'ютерних навчальних програм.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70938 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Шандригось В. І. 
Організація навчальної роботи вчителя фізичної культури за допомогою комп'ютера : Моногр. / В. І. Шандригось. - Т. : ТНПУ, 2005. - 260 c. - Бібліогр.: с. 227-257. - укp.

Висвітлено проблеми організації навчальної роботи вчителя фізичної культури за допомогою комп'ютера. Розкрито зміст комп'ютерних технологій у галузі фізичної культури, наведено методи визначення фізичного стану молодших школярів і алгоритм розробки оціночних шкал на екологічно чистих територіях і у зонах радіаційного забруднення. Проаналізовано основні положення комп'ютерної програми "Здоров'я людини", викладено нові дані про рівень фізичного стану учнів молодшого шкільного віку Тернопільщини.

Освещены проблемы организации учебной работы учителя физической культуры с помощью компьютера. Раскрыто содержание компьютерных технологий в отрасли физической культуры, приведены методы определения физического состояния младших школьников и алгоритм разработки оценочных шкал на экологически чистых территориях и в зонах радиационного загрязнения. Проанализированы основные положения компьютерной программы "Здоровье человека", изложены новые данные об уровне физического состояния учеников младшего школьного возраста Тернопольской области.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354 р20 + Ч514(4УКР) п91 + Ч421.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА666761 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Ермаков С. С. 
Интернет в системе подготовки подростков к самостоятельным занятиям физической культурой / С. С. Ермаков // Физ. воспитание студ. творч. спец. - Х., 2002. - № 2. - С. 86-91. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Проаналізовано шляхи використання ресурсів глобальної комп'ютерної мережі Інтернет, які містять значну кількість інформації та методичних матеріалів щодо організації самостійних занять фізичною культурою для підлітків.


Ключ. слова: Интернет, физическая культура, самостоятельные занятия, подросток
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354 + Ч421.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69873 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання : Зб. наук. пр. Вип. 5 / ред.: М. І. Жалдак; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2002. - 334 с. - укp.

Висвітлено елементи теорії міри в структурі професійних знань учителя математики. Проаналізовано математичні пакети як засіб формування мотивів навчально-пізнавальної діяльності учнів у процесі навчання математики. Охарактеризовано напрямки використання сучасних мережевих інформаційних технологій у навчанні. Описано методи оцінювання семантично різнорідної відповіді у системі комп'ютерного тестування знань. Розглянуто питання загальних критеріїв оцінювання рівня сформованості базових понять шкільного курсу фізики. Особливу увагу приділено можливостям новітніх інформаційних технологій у підготовці педагогічних кадрів.

Освещены элементы теории меры в структуре профессиональных знаний учителя математики. Проанализированы математические пакеты как средство формирования мотивов учебно-познавательной деятельности учеников при обучении математики. Охарактеризован гуманитарный потенциал использования современных сетевых информационных технологий в обучении. Описаны методы оценивания семантически разнородного ответа в системе компьютерного тестирования знаний. Рассмотрены вопросы общих критериев оценивания уровня сформированности базовых понятий школьного курса физики. Особое внимание уделено возможностям новейших информационных технологий в подготовке педагогических кадров.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253 + В1р(4УКР)2-366я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70520 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Шандригось В. І. 
Організація навчальної роботи вчителя фізичної культури на основі рекомендацій комп'ютерної технології / В. І. Шандригось // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 16. - С. 24-29. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

На підставі одержаних даних доведено ефективність використання комп'ютерної технології в організації навчальної роботи вчителя фізичної культури.

На основании полученных данных доказана эффективность использования компьютерной технологии в организации учебной работы учителя физической культуры.

Efficiency of the organization of study of the teacher of physical training with the help of computer technology is proved.


Ключ. слова: організація навчальної роботи, фізична підготовленість, першокласники, комп'ютерна технологія
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354 + Ч421.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Галамага Т. Ю. 
Співвідношення вербальних і візуальних каналів щодо набуття інформації підлітками / Т. Ю. Галамага // Вісн. Харк. держ. акад. культури. - 2001. - Вип. 8. - С. 165-171. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Висвітлено шляхи отримання інформації, встановлено співвідношення вербальних і візуальних каналів в інформаційному середовищі, розглянуто їх вплив на формування особистості сучасних підлітків.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70200 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Вовковінська Н. В. 
Інформатизація середньої освіти: програмні засоби, технології, досвід, перспективи : Навч.-метод. посіб. / Н. В. Вовковінська, Ю. О. Дорошенко, Л. М. Забродська, Л. М. Калініна, В. С. Коваль; АПН України. Ін-т педагогіки. - К. : Пед. думка, 2003. - 272 c. - Бібліогр.: с. 272. - укp.

Розглянуто різні аспекти інформатизації загальної середньої освіти: актуальну проблематику, інноваційний досвід, програмні засоби. Проаналізовано особливості використання можливостей мережі Інтернет у діяльності закладів освіти. Запропоновано концепцію інформатизації українського гуманітарного ліцею. Визначено організаційні, педагогічні, психологічні та санітарно-гігієнічні умови використання комп'ютера у початковій школі.

Рассмотрены различные аспекты информатизации общего среднего образования: актуальная проблематика, инновационный опыт, программные средства. Проанализированы особенности применения возможностей Интернет в деятельности заведений образования. Предложена концепция информатизации украинского гуманитарного лицея. Определены организационные, педагогические, психологические и санитарно-гигиенические условия применения компьютера в начальной школе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253 я7 + З970 р(4УКР)21 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС39331 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

New Information Technologies in Education for All: State of the Art and Prospects : proc. Second Intern. Conf., 21 - 23 Nov., 2007, Kiev / ed.: V. Gritsenko; Ukr. Nat. Acad. of Sciences, Min. of Education and Science of Ukraine, Intern. Research and Training Center for Inform. Technologies and Systems. - K., 2007. - 458 p. c. - англ.

Розглянуто питання використання технологій відкритих джерел для інтелектуалізації навчального процесу дистанційної освіти, засобів комп'ютерної графіки для створення сучасних інформаційних ресурсів, моніторингових технологій для моделювання науково-освітнього простору. Проаналізовано дослідницьку діяльність студентів як невід'ємний компонент навчання за умов інформаційно-освітнього середовища. Наведено загальні характеристики та евристичні моделі телекомунікаційної інфраструктури навчально-технологічного середовища. Розкрито основи інформаційних технологій для дошкільників. Описано автоматизовану систему підтримки освітнього процесу для людей з вадами зору.

Рассмотрены вопросы использования технологий открытых источников для интеллектуализации учебного процесса дистанционного образования, средств компьютерной графики для создания современных информационных ресурсов, мониторинговых технологий для моделирования научно-образовательного пространства. Проанализирована исследовательская деятельность студентов как неотъемлемый компонент обучения в условиях информационно-образовательной среды. Приведены общие характеристики и эвристические модели телекоммуникационной инфраструктуры учебно-технологической среды. Раскрыты основы информационных технологий для дошкольников. Описана автоматизированная система поддержки образовательного процесса для людей с дефектами зрения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253я431(0)

Шифр НБУВ: ІВ210039 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Актуальні проблеми психології : зб. наук. пр. Т. 8, вип. 5. Психологічна теорія і технологія навчання / ред.: С. Д. Максименко, М. Л. Смульсон; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2008. - 132 с. - укp.

Розглянуто питання застосування телекомунікаційних технологій у навчанні, проектування дистанційного навчання та особливості віртуального освітнього середовища. Проаналізовано психологічну специфіку та засади формування професійно-релевантних характеристик у різних сферах діяльності. Висвітлено психологічні проблеми ейджизму (пізнього віку), успішності, готовності до навчання, а також до використання нових технологій. Визначено закономірності реалізації задумів дітьми молодшого шкільного віку, наведено психологічні характеристики девіантних підлітків.

Рассмотрены вопросы применения телекоммуникационных технологий в обучении, проектирования дистанционного обучения и особенности виртуальной образовательной среды. Проанализированы психологическая специфика и основы формирования профессионально-релевантных характеристик в разных сферах деятельности. Освещены психологические проблемы эйджизма (позднего возраста), успешности, готовности к обучению, а также к использованию новых технологий. Определены закономерности реализации замыслов детьми младшего школьного возраста, даны психологические характеристики девиантных подростков.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.2-9я43 + Ч421.253я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71144 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Горемычкин А. И. 
Введение в компьютерную педагогику (об информационно-пространственном подходе в педагогических концепциях) : учеб. пособие / А. И. Горемычкин; Мелитоп. гос. пед. ун-т. - 2-е изд. - Мелитополь, 2008. - 276 c. - рус.

Раскрыты социальные и педагогические аспекты информатизации. Освещены проблемы разработки программно-педагогических средств, практического использования инновационных технологий. Охарактеризованы формы практической деятельности учителя и ученика. Проанализирован опыт создания в Мелитопольском государственном педагогическом университете предметно-ориентированного информационно-обучающего пространства для изучения дисциплин музыкально-исторического цикла. Внимание уделено компьютеризации процесса обучения и функциям педагога, своеобразию педагогического мышления в условиях компьютеризации.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253.1 я73 + Ч421.215.7 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА707909 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Клокар Н. І. 
Використання інформаційно-комунікаційних технологій в управлінській діяльності та навчально-виховному процесі загальноосвітнього навчального закладу : [посібник] / Н. І. Клокар, О. П. Вітюк, В. М. Захлюпаний, О. В. Чубарук, Д. А. Гуманицький, Н. А. Сарацинська; Голов. упр. освіти і науки Київ. облдержадмін. - Біла Церква : КОІПОПК, 2008. - 104 c. - укp.

Висвітлено результати діяльності наукової лабораторії інформаційних технологій навчання Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів з питання створення конкурентоспроможного навчального закладу на засадах комплексного використання інформаційно-комунікаційних технологій в управлінській діяльності та навчально-виховному процесі. Розроблено й апробовано діагностично-проектуючий комплекс "Універсал" та комп'ютерно-діагностичний комплекс "Персонал", запропоновано методику створення сайту загальноосвітнього навчального закладу. Визначено основні напрями довідково-статистичного й інформаційно-аналітичного забезпечення роботи закладу освіти. Проаналізовано особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у школі I ступеня. Наведено рекомендації щодо організації діяльності інформаційно-аналітичного центру навчально-виховної роботи загальноосвітнього навчального закладу.

Освещены результаты деятельности научной лаборатории информационных учебных технологий Киевского областного института последипломного образования педагогических кадров по вопросам создания конкурентоспособного учебного заведения на основе комплексного использования информационно-коммуникационных технологий в управленческой деятельности и учебно-воспитательном процессе. Разаработан и апробирован диагностически-проектирующий комплекс "Универсал" и компьютерно-диагностический комплекс "Персонал", приведена методика создания сайта общеобразовательного учебного заведения. Определены основные направления справочно-статистического и информационно-аналитического обеспечения работы образовательного заведения. Проанализированы особенности использования информационно-коммуникационных технологий в школе I степени. Обоснованы рекомендации по организации деятельности информационно-аналитического центра учебно-воспитательной работы общеобразовательного учебного заведения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.41 р + Ч421.253 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА713266 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Смульсон М. Л. 
Застосування телекомунікаційних засобів у навчальному процесі: психолого-педагогічні аспекти : навч.-метод. посіб. / М. Л. Смульсон, Н. М. Бугайова, В. В. Депутат, П. П. Дітюк, М. І. Жалдак, Ю. М. Ільїна; АПН України, Ін-т психології ім. Г.С.Костюка, Лаб. нов. інформ. технологій навч. - К. : Пед. думка, 2008. - 254 c. - Бібліогр.: с. 233-240. - укp.

Висвітлено актуальні питання підготовки сучасного вчителя до діяльності у віртуальному освітньому просторі з використанням інформаційно-комунікаційних технологій. Проаналізовано проблеми підвищення професійної кваліфікації вчителів у сучасному інформаційному суспільстві, визначено умови ефективного застосування освітянами телекомунікаційних засобів. Описано форми організації інформації в телекомунікаційних середовищах. Розкрито теоретико-методологічні засади дистанційного навчання, зокрема, особливості діалогу, групової роботи та побудови профілю учня. Обгрунтовано рекомендації щодо використання тренінгового принципу інтерактивності в інформаційно-комунікаційних технологіях. Наведено загальну характеристику тренінгу як форми навчання, розроблено класифікацію тренінгових підходів. Розглянуто потенційні ризики використання телекомунікаційних технологій у навчальному процесі, зокрема, психологічні проблеми інтернет-адикції та споріднені нехімічні залежності, до яких схильна сучасна молодь.

Освещены актуальные вопросы подготовки современного учителя к деятельности в виртуальном образовательном пространстве с использованием информационно-коммуникационных технологий. Проанализированы проблемы повышения профессиональной квалификации учителей в современном информационном обществе, определены условия эффективного применения работниками образовательной сферы телекоммуникационных средств. Описаны формы организации информации в телекоммуникационных средах. Раскрыты теоретико-методологические основы дистанционного обучения, в частности, особенности диалога, групповой работы и формирования профиля ученика. Обоснованы рекомендации по использованию тренингового принципа интерактивности в информационно-коммуникационных технологиях. Дана общая характеристика тренинга как формы обучения, разработана классификация тренинговых подходов. Рассмотрены потенциальные риски использования телекоммуникационных технологий в учебном процессе, в частности, психологические проблемы интернет-адикции и родственные нехимические зависимости, к которым склонна современная молодежь.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253 р + Ю984.030.2-975 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА711237 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Збірник наукових праць / ред.: М. Т. Мартинюк; Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини. - К. : Наук. світ, 2006. - 223 c. - укp.

Висвітлено актуальні питання професійної підготовки майбутніх вчителів фізики у ВНЗ та її викладання у загальноосвітній школі. Наведено рекомендації щодо застосування тренувальних винахідницьких задач для розвитку в учнів уміння висувати й обгрунтовувати ідеї можливих способів розв'язання експериментальних задач. Розкрито роль цілезорієнтованої позааудиторної діяльності як важливого засобу формування професійної компенетності майбутнього учителя. Розроблено технологічні механізми профілактики стресових ситуацій у навчанні фізики, обгрунтовано шляхи підвищення рівня пізнавальної активності учнів. Проаналізовано особливості реалізації дидактичних принципів навчання фізики за сучасних умов реформування фізичної освіти. Обгрунтовано можливості використання комп'ютерних демонстраційних моделей з метою формування фізичних понять під час вивчення кінематики. Розкрито сутність технологічності як принципу організації навчального матеріалу у підручниках з фізики для загальноосвітніх навчальних закладів. Розроблено навчальні комп'ютерні програми для вивчення шкільної радіоелектронної апаратури за допомогою файлів у форматі html. Обгрунтовано зміст, структуру та шляхи формування проектної діяльності учня у процесі вивчення фізики. Проаналізовано проблеми психолого-педагогічної класифікації творчих здібностей особистості учня. Висвітлено сучасний стан і перспективи розвитку дистанційного навчання фізики в Україні.

Освещены актуальные вопросы профессиональной подготовки будущих учителей физики в ВУЗ и преподавания данной дисциплины в общеобразовательной школе. Даны рекомендации по применению тренировочных изобретательских задач для развития у учащихся умения разрабатывать и обосновывать идеи возможных способов решения экспериментальных задач. Раскрыта роль целеориентировочной внеаудиторной деятельности как важного средства формирования профессиональной компетентности будущего учителя. Разработаны технологические механизмы профилактики стрессовых ситуаций в обучении физики, обоснованы пути повышения уровня познавательной активности учащихся. Проанализированы особенности реализации дидактических принципов обучения физики в современных условиях реформирования физического образования. Обоснованы возможности использования компьютерных демонстрационных моделей с целью формирования физических понятий при изучении кинематики. Раскрыта сущность технологичности как принципа организации учебного материла в учебниках по физики для общеобразовательных учебных заведений. Разработаны учебные компьютерные программы для изучения школьной радиоэлектронной аппаратуры с помощью файлов в фомате html. Раскрыты содержание, структура и пути формирования проектной деятельности ученика в процессе изучения физики. Проанализированы проблемы психолого-педагогической классификации творческих способностей личности учащегося. Освещено современное состояние и перспективы развития дистанционного обучения физики в Украине.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА717769 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Кучай О. В. 
Інформаційні технології в освіті: становлення та перспективи розвитку : навч. посіб. / О. В. Кучай. - Черкаси : ЧНУ ім. Б.Хмельницького, 2009. - 74 c. - Бібліогр.: 34 назв. - укp.

Висвітлено історію інформаційних технологій та комп'ютерних засобів у навчанні, роль комп'ютерів в оцінюванні навчання учнів і розвитку їх творчого мислення. Проаналізовано особливості комп'ютерних технологій у розвитку творчих здібностей учителів, педагогічного проектування дидактичних засобів дистанційного навчання у ВНЗ. Визначено інформаційну компетентність вчителів інформатики. Розглянуто питання застосування авторських комп'ютерних програм студентами ВНЗ у школах.

Освещены история информационных технологий и компьютерных средств в обучении, роль компьютеров в оценке обучения учеников и развития их творческого мышления. Проанализированы особенности компьютерных технологий в развитии творческих способностей учителей, педагогического проектирования дидактических средств дистанционного обучения в ВУЗ. Определена информационная компетентность учителей информатики. Рассмотрены вопросы применения авторских компьютерных программ студентами ВУЗ в школах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253я73 + Ч481.253я73 + З970.4я73

Шифр НБУВ: ВА707205 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Технологія фахової майстерності: ІКТ-компетентність в освітніх процесах : матеріали III обл. Хмур. метод. читань, 23 - 24 січ. 2007 р., Кіровоград. Вип. 3 / ред.: Т. Гришин; Кіровоград. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти ім. В.Сухомлинського, каф. теорії та методики серед. освіти. - Кіровоград, 2008. - 96 c. - укp.

Проаналізовано актуальні проблеми інформатизації освітнього простору Кіровоградщини, наведено витяг з наказу управління освіти та науки Кіровоградської облдержадміністрації "Про проведення обласного методичного огляду-конкурсу "Сучасний урок: ІКТ-супровід". Охарактеризовано стан сучасної школи за умов інформаційного суспільства, розкрито можливості застосування нових інформаційних технологій як засобу удосконалення навчально-виховного процесу. Розроблено рекомендації щодо використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) і комп'ютерної техніки на уроках математики, фізики, біології, хімії, англійської мови, інформатики, а також у початковій школі. Встановлено причини виникнення та запропоновано методи профілактики віртуальної залежності учнів. Висвітлено питання методичного забезпечення комп'ютерної підтримки сучасного уроку в школі.

Проанализированы актуальные проблемы информатизации образовательного пространства Кировоградской области, приведены выдержки из приказа управления образованием и наукой Кировоградской облгосадминистрации "О проведении областного методического обзора-конкурса "Современный урок: ИКТ-сопровождение". Охарактеризовано состояние современной школы в условиях информационного общества, раскрыты возможности применения новых информационных технологий как средства усовершенствования учебно-воспитательного процесса. Разработаны рекомендации по использованию современных информационно-коммуникационных технологий (ИКТ) и компьютерной техники на уроках математики, физики, биологии, химии, английского языка, информатики, а также в начальной школе. Установлены причины возникновения и приведены методы профилактики виртуальной зависимости учащихся. Освещены вопросы методического обеспечения компьютерной поддержки современного урока в школе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: В351166 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Tsvetkov D.  
A strategy for introduction of information and communication technologies into secondary education = Стратегия внедрения информационно-коммуникационных технологий в среднее образование / D. Tsvetkov // Управляющие системы и машины. - 2004. - № 4. - С. 34-38. - англ.

Зазначено, що формування інформаційного суспільства вимагає від громадян знань для використання інформаційних та комунікаційних технологій у повсякденній і професійній діяльності. У Республіці Болгарія розроблено стратегію впровадження цих технологій у середню освіту, що передбачає їх використання у всіх дисциплінах, які вивчають у школі.


Індекс рубрикатора НБУВ: А6 + Ч421.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14024 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Бурдаев В. П. 
Адаптивная система обучения в ЭОС "КАРКАС" / В. П. Бурдаев // Искусств. интеллект. - 2006. - № 3. - С. 458-467. - Библиогр.: 25 назв. - рус.

Рассмотрена адаптивная система обучения, основанная на учете психологических типов ученика. Проанализированы модели ученика и учителя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253 + Ю983.72-70

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15477 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Іванов І. Ю. 
Специфіка навчальних телекомунікаційних проектів у середній школі / І. Ю. Іванов // Освіта на Луганщині. - 2009. - № 1. - С. 139-141. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто специфічні риси навчальних телекомунікаційних проектів, які в Україні набирають дедалі більшої актуальності за умов розвитку новітніх інформаційних технологій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Ващук О. В. 
Активізація пізнавальної діяльності учнів 5 - 7 класів у процесі самостійної роботи на уроках трудового навчання засобами нових інформаційних технологій : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. В. Ващук; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2001. - 20 c. - укp.

Проаналізовано особливості активізації пізнавальної діяльності учнів V - VI класів загальноосвітньої школи на уроках трудового навчання за допомогою засобів нових інформаційних технологій (НІТ). Визначено й експериментально апробовано педагогічні умови розробки комп'ютерної навчальної програми, етапи її складання, шляхом організації діяльності учнів зазначеного віку у процесі самостійної роботи на уроках трудового навчання з використанням засобів НІТ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253.1 + Ч421.266.0 + Ч4521.267

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА319945 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського