Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (7)Книжкові видання та компакт-диски (99)Журнали та продовжувані видання (8)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.268$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 76
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Васильєва С. О. 
Підготовка учнів до науково-дослідної діяльності / С. О. Васильєва // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 20. - С. 45-51. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Висвітлено проблему підготовки учнів до науково-дослідної діяльності. Наголошено, що підготовку учнів необхідно здійснювати упродовж усього процесу навчання, починаючи з молодших класів, шляхом комплексного використання методів, завдань, форм уроків, спрямованих на активізацію пізнавальної діяльності учнів. Наведено приклади таких форм уроків, методів, завдань.

Освещена проблема подготовки учеников к научно-исследовательской деятельности. Подчеркнуто, что подготовку учеников к научно-исследовательской деятельности необходимо начинать с младших классов и продолжать при дальнейшем обучении путем комплексного использования методов, заданий, форм уроков направленных на активизацию познавательной деятельности учеников. Приведены примеры таких форм уроков, методов, заданий.

The article is devoted to a problem of opening-up of the schoolboys to research activity. Is detected what to start to prepare the schoolboys for research activity it is necessary from low classes and to prolong at further training, by complex(integrated) usage of methods, tasks, forms(shapes) of lessons directional on activating of cognitive activity of the schoolboys. The examples of such forms(shapes) of lessons, methods, tasks are adduced.


Ключ. слова: науково-дослідна діяльність, учні, творчість, підготовка
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.268

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кловак Г. Т. 
Педагогіка наукової школи : Навч.-метод. посіб. для вищ. пед. навч. закл. / Г. Т. Кловак. - Чернігів, 2004. - 208 c. - укp.

Розкрито суть поняття наукової школи (НШ), її ознаки, визначено типи. Наведено загальну характеристику науково-педагогічної школи, виявлено основні ознаки її існування. Розглянуто історію становлення НШ в організації студентської науки, проаналізовано внесок М.І.Пирогова, В.Б.Антоновича, В.І.Вернадського у розвиток студентської наукової діяльності. Запропоновано методику організації дослідницької діяльності учнів. Розкрито суть поняття творчості, визначено умови розвитку творчого потенціалу особистості.

Раскрыты содержание понятия научной школы (НШ), ее признаки, определены типы. Приведена общая характеристика научно-педагогической школы, выявлены основные признаки ее существования. Рассмотрена история становления НШ в организации студенческой науки, проанализирован вклад М.И.Пирогова, В.Б.Антоновича, В.И.Вернадского в развитие студенческой научной деятельности. Предложена методика организации исследовательской деятельности учеников. Раскрыто содержание понятия творчества, определены условия развития творческого потенциала личности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.268 я73 + Ч481.268 я73 + Ч489.511.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА647352 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Тихенко Л. В. 
Інноваційна діяльність територіального відділення МАН України / Л. В. Тихенко // Позашк. освіта та виховання. - 2007. - № 1. - С. 42-47. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто досвід практичної діяльності Сумського територіального відділення Малої академії наук України у формуванні та розвитку творчої активності та креативної культури обдарованої учнівської молоді засобами навчально-творчої та пошуково-дослідницької діяльності. Окреслено основні завдання стосовно забезпечення дієвої соціально-педагогічної моделі територіального відділення й охарактеризовано організаційно-технологічні умови, напрями та форми його освітньо-розвивальної діяльності. Визначено основні критерії оцінювання ефективності діяльності МАН як функціонального комплексу для розвитку креативних та інноваційних здібностей учнівської молоді. Висвітлено актуальні питання щодо поліпшення системи роботи МАН України та використання у її діяльності прогресивних європейських методик.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.387(4УКР) + Ч421.268

Рубрики:


      
Категорія:    
4.

Ковбасенко Л. І. 
Формування творчої активності учнів у процесі дослідницької діяльності в МАН України / Л. І. Ковбасенко // Позашк. освіта та виховання. - 2007. - № 1. - С. 47-53. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

З'ясовано специфіку проблем виховання творчої особистості у позашкільному закладі, пріоритетною формою якого є МАН України. Висвітлено науково-методичне забезпечення виховання творчої активності учнів засобами науково-дослідної діяльності. Наголошено на спрямованості виховної діяльності МАН на плекання лідера як майбутнього організатора науки, техніки, культури. Розглянуто фактори, що стимулюють ефективність науково-дослідницької роботи учнів. Розкрито зміст форм пошуку, розвитку та підтримки обдарованої молоді, здатної до наукової творчості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.387(4УКР) + Ч421.220 + Ч421.268

Рубрики:


      
Категорія:    
5.

Ковбасенко Л.  
Виховання інтересу школярів до науково-дослідницької роботи в Малій академії наук / Л. Ковбасенко // Позашк. освіта та виховання. - 2008. - № 2. - С. 40-46. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Актуалізовано проблему визначення й наукового обгрунтування ефективних педагогічних умов виховання інтересу учнів до науково-дослідницької роботи. Охарактеризовано чинники, які спричиняють поглиблене вивчення цієї проблеми, а саме: діючий підхід до визначення вікових особливостей учнів - членів МАН України; термін перебування членів наукових секцій, наукових товариств на першому початковому рівні навчання, що не сприяє глибокому вивченню їх інтересів; відсутність умов для запровадження принципів випереджальної методики виховання інтересу до дослідницької роботи та наступності у розвитку дослідницьких умінь юних здобувачів. Розкрито проблему виховання в учнів інтересу до знань взагалі, і зокрема до додаткових знань, які вони можуть здобути за межами навчально-виховного процесу загальноосвітньої школи чи шкільних підручників. Висвітлено результати опитування учасників ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт членів МАН з вивчення їх інтересів щодо різних форм пошукової, дослідницької роботи, які засвідчили про серйозні недоліки в організації навчально-виховної роботи з учнями та вивчення їх інтересів до наукового дослідження. Рекомендовано ряд педагогічних умов, які можуть бути використані педагогічними колективами під час побудови шляху особистісного становлення, прояву творчих здібностей, уподобань і формування певних якостей характеру юних дослідників.


Ключ. слова: науково-дослідницька робота МАН України, виховання, інтерес, потреби, мотиваційно-діяльнісний підхід, педагогічні умови
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.268 + Ч421.387(4УКР)

Рубрики:


      
Категорія:    
6.

Тихенко Л. В. 
Вплив пошуково-дослідницької діяльності старшокласників на розвиток їхніх творчих здібностей / Л. В. Тихенко, Н. Ю. Сидоренко // Позашк. освіта та виховання. - 2008. - № 1. - С. 30-35. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Визначено соціально-педагогічні аспекти пошуково-дослідницької діяльності. Розглянуто групи базових вмінь та навичок (інтелектуальні, практичні, навички самоорганізації та самоконтролю), сформованих під час дослідницької роботи. На основі моніторингу навчально-виховної діяльності Малої академії наук України(МАН) визначено функції пошуково-дослідницької діяльності, що забезпечують розвиток творчих здібностей. Запропоновано авторську методику формування творчих здібностей старшокласників у процесі пошуково-дослідницької роботи як складової системи навчально-виховної роботи, яку апробовано протягом 2003 - 2006 рр. в Сумському територіальному відділенні МАН. Охарактеризовано складові структури методики науково-методична розробка методики, реалізація методики, система роботи з розвитку творчих здібностей. Обгрунтовано думку, що організація навчально-виховної роботи територіального відділення МАН має здійснюватися з урахуванням її переорієнтації з навчальної на навчально-розвивальну мету, що залежить, зокрема, від якості розробки програмних та науково-методичних матеріалів. Висвітлено основні етапи здійснення орієнтації виховного процесу на розвиток творчих здібностей.


Ключ. слова: Мала академія наук, територіальне відділення, пошуково-дослідницька , старшокласник, творчі здібності
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.268 + Ч421.220

Рубрики:


      
Категорія:    
7.

Учнівська молодь - майбутнє Української держави : зб. аналіт. дослідж., док. Міжнар. конкурсів з українознав. та наук. пр. переможців і учасн. II МКУ / ред.: П. П. Кононенко, Ю. С. Фігурний; НДІ українознав. - К., 2009. - 336 c. - укp.

Наведено аналітичні дослідження, присвячені підготовці, проведенню і підсумкам Міжнародних конкурсів з українознавства та його документи, а також результати наукових досліджень. Описано народний одяг мешканців північної частини Шепетівського району Хмельниччини. Висвітлено етапи становлення та проблеми сучасного українського козацтва, його роль у заселенні південно-східної України у XVI - XVII ст. Проаналізовано вплив східнослов'янської та козацької колонізації на етнічний склад населення, національні ознаки різдвяних та великодніх свят українського, російського та молдавського народів. Розглянуто питання про збереження етнонаціональної ідентичності українців Сімферополя. Визначено туристичні та українознавчі маршрути як важливий фактор у системі розвитку туризму в Карпатському регіоні.

Приведены аналитические исследования, посвященные подготовке, проведению и итогам Международных конкурсов по украиноведению и его документы, а также результаты научных исследований. Описана народная одежда жителей северной части Шепетовского района Хмельницкой области. Освещены этапы становления и проблемы современного украинского казачества, его роль в заселении юго-восточной Украины в XVI - XVII ст. Проанализированы влияние восточнославянской и казаческой коллонизации на этнический состав населения, национальные свойства рождественских и пасхальных праздников украинского, русского и молдавского народов. Рассмотрен вопрос о сохранении этнонациональной идентичности украинцев Симферополя. Определены туристические и украиноведческие маршруты как важный фактор в системе развития туризма в Карпатском регионе.


Індекс рубрикатора НБУВ: С1(4УКР)р-211 + Ч421.268

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО28620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Васильєва С. О. 
Організація науково-дослідної діяльності старшокласників у загальноосвітніх навчальних закладах : Автореф. дис... канд. пед. наук / С. О. Васильєва; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2007. - 20 c. - укp.

Досліджено проблеми організації науково-дослідної діяльності старшокласників у загальноосвітніх навчальних закладах. Здійснено аналіз сучасних філософських, психологічних і педагогічних наукових праць з даного питання. Досліджено основні концептуальні положення теорії діяльності, організації й управління. Розроблено модель організації науково-дослідної діяльності старшокласників у загальноосвітньому навчальному закладі. Обгрунтовано етапи та способи організації такої діяльності та доведено їх ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.268

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА348477 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Білоус С. Ю. 
Розвиток дослідницьких здібностей старшокласників у процесі діяльності Малої академії наук (на матеріалі фізики) : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / С. Ю. Білоус; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2005. - 20 c. - укp.

На підставі аналізу психолого-педагогічних досліджень та практичної діяльності вчителів визначено дидактичні умови розвитку дослідницьких здібностей учнів під час навчання фізики у Малій академії наук (МАН). Запропоновано методику розвитку дослідницьких здібностей учнів у процесі навчання фізики - методику динамічного моделювання (МДМ). Розроблено та класифіковано складові МДМ, на яких базується фізична задача. Уточнено та поглиблено поняття дослідницької задачі як універсальної складової завдання будь-якого рівня. Висвітлено етап перетворення навчальної задачі у дослідницьку, а також дослідницької - у творчу. Зауважено, що МДМ передбачає застосування дослідницьких ланцюжків І рівня для вивчення фізичних теорій, дослідницьких ланцюжків II рівня - для перетворення навчальних задач на дослідницькі. У дослідницьких ланцюжках IIІ (вищого) рівня є доцільним затосування МДМ для розв'язування та складання творчих задач. Розроблено навчальні програми, які відповідають цілям системи "Школа - МАН".


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(УКР)21-3 + Ч421.268

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА338832 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Левченко Л. С. 
Творча самореалізація старшокласників у науково-дослідницькій діяльності шкіл нового типу : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / Л. С. Левченко; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 1999. - 19 c. - укp.

Обгрунтовано концептуальні основи самореалізації творчого потенціалу старшокласників у науковій гуртках і об'єднаннях гімназій і ліцеїв. Вперше представлено цілісний комплекс педагогічної підтримки професійно-зорієнтованої дослідницької роботи здібних учнів як незамінного чинника самозростання їх творчих сил: стабільне включення дослідницької роботи в освітній процес, виконання гуртківцями замовлень, наявність підготовленого керівника - компетентного вчителя-дослідника, оволодіння необхідними методами, цінностями творчого дослідництва і творчої комунікації, забезпечення неперервності шкільної та вузівської освіти здібної і обдарованої молоді, педагогічна діагностика процесу їх самореалізації. Експериментально доведено оптимальність запропонованих моделей і технологій педагогічного супроводження творчої самореалізації учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.268

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА306672 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Марченко О. В. 
Формування культури мислення старшокласників засобами дослідницької діяльності : Автореф. дис... канд. пед. наук / О. В. Марченко; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2007. - 20 c. - укp.

Досліджено теоретичні засади проблеми формування культури мислення старшокласників у процесі дослідницької діяльності. Розкрито суть і зміст структурних компонентів даної культури. Обгрунтовано й експериментально перевірено дидактичні засади формування культури мислення, визначено принципи й умови впровадження дослідницької діяльності учнів до навчально-виховного процесу. Установлено чотири групи критеріїв сформованості культури мислення старшокласників, які відповідають певним структурним компонентам процесу особистісного розвитку учнів, а саме: логічному, особистісно-мотиваційному, емоційно-ціннісному, мовленнєвому. Розроблено та впроваджено комплекс навчально-методичного забезпечення формування культури мислення старшокласників, ефективність якого підтверджено результатами педагогічного експерименту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ч421.268 + Ю983.513.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА351013 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Недодатко Н. Г. 
Формування навчально-дослідницьких умінь старшокласників : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.09 / Н. Г. Недодатко; Харків. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2000. - 19 c. - укp.

Досліджено актуальну проблему формування творчої особистості школяра. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено ефективність технології впровадження в навчальний процес дидактичної системи навчально-дослідницьких завдань з метою успішного формування навчально-дослідницьких умінь старшокласників. Встановлено, що процес їх формування забезпечується поєднанням у навчальному процесі різноманітних форм і методів самостійної роботи учнів, методичною підготовкою вчителя до організації навчально-дослідницької діяльності школярів. Обгрунтовано форми та методи організації навчально-дослідницької діяльності старшокласників, розроблено програму семінару-практикуму для вчителів "Учитель - організатор навчально-дослідницької діяльності школярів".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.268

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА312269 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Тихенко Л. В. 
Формування творчих здібностей старшокласників у процесі дослідницької діяльності в Малій академії наук України : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.07 / Л. В. Тихенко; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2008. - 20 c. - укp.

Проаналізовано стан дослідження проблеми формування творчих здібностей старшокласників у процесі дослідницької діяльності в Малій академії наук (МАН) України у педагогічній теорії та практиці. Досліджено процес становлення та розвитку МАН України як навчально-виховної системи. Розроблено критерії оцінювання та здійснено перевірку ефективності сучасної соціально-педагогічної моделі МАН України як комплексу організаційно-педагогічних умов для формування творчих здібностей старшокласників у процесі дослідницької діяльності. Розроблено й експериментально перевірено методику такого формування. Окреслено стратегію розвитку навчально-виховної системи "Мала академія наук України" на державному, регіональному та процесуальному рівнях. Обгрунтовано необхідність переорієнтації освітнього середовища МАН України з навчальної мети на виховну та навчально-розвивальну.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.387(4УКР) + Ч421.268 + Ю984.51-724

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА361040 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Павленко О. П. 
Формування творчої особливості гімназиста у пошуково-дослідницькій діяльності : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.09 / О. П. Павленко; Волин. держ. ун-т ім. Л.Українки. - Луцьк, 2005. - 21 c. - укp.

Розглянуто проблеми формування творчої особистості гімназиста у процесі пошуково-дослідницької діяльності. Здійснено ретроспективний аналіз понять "творчість" і "творча особистість" та систематизовано сучасні наукові уявлення щодо категорії "формування творчої особистості учня". Обгрунтовано зміст, форми та методи пошуково-дослідницької діяльності гімназистів залежно від закономірностей їх вікового розвитку. Теоретично визначено науково-методичні й організаційно-технологічні умови формування творчої особистості гімназиста у процесі пошуково-дослідницької діяльності. Доведено позитивний вплив застосування експериментальної навчальної моделі на підвищення ефективності формування творчої особистості гімназиста у пошуково-дослідницькій діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.268

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА335846 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Мала академія наук : тези наук.-дослідн. робіт, 2010 р., Тернопіль / уклад.: О. М. Мигайчук; Терноп. обл. комун. терит. від-ня Мал. Акад. наук України, Мала академія наук України. Тернопільське обласне комунальне територіальне відділення. - Т. : Астон, 2010. - 248 c. - укp.

Наведено результати наукових досліджень з історії та географії, хімії та біології, екології та аграрних наук, філології та мистецтвознавства, фізики та астрономії, математики, економіки, комп'ютерних наук. Висвітлено проблеми та перспективи використання печер Тернопільського Придністров'я у туристичній галузі. Викладено результати кліматичних і фенологічних спостережень глобального потепління в околицях Збаража Тернопільської області. Проаналізовано вплив антропогенних факторів на навколишнє середовище. Подано характеристики земельних ресурсів у контексті їх охорони та раціонального використання. Розглянуто питання поширення більшовицької політики на Кременеччині у період української революції 1917 р. та національно-визвольних змагань 1918 - 1920 рр. Визначено суспільно-політичні та морально-психологічні фактори виникнення Голодомору 1932 - 1933 рр.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч214(4УКР)75я43 + Ч421.268я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА734588 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Михайличенко С. С. 
Методичні засади дослідницької діяльності старшокласників з історії України в процесі взаємодії школи та музею : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / С. С. Михайличенко; НАПН, УкраїниІн-т педагогіки. - К., 2011. - 20 c. - укp.

Висвітлено методичні засади дослідницької діяльності учнів старшої школи з історії України в процесі взаємодії школи та музею. Розкрито особливості співпраці загальноосвітніх навчальних закладів і музеїв на різних історичних етапах. Обгрунтовано систему використання учнями музейної експозиції в процесі дослідницької діяльності. Доведено, що рівень сформованості дослідницьких умінь учнів підвищується за умов дотримання низки принципів ефективного розвитку дослідницьких умінь. Розроблено методичні засади дослідницької діяльності старшокласників з історії України, які передбачають комплексну, поетапну, та систематичну реалізацію педагогічних заходів, експериментально перевірено їх ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.268

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА381782 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Молодь, наука, технології: Хімія і фізика в сучасних технологіях : тези Х наук.-техн. конф. доунів. молоді, 22 листоп. 2011 р., Харків / Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". - Х., 2011. - 282 c. - укp. - рус.

Наведено теоретичні та практичні результати науково-дослідних робіт, які виконані учнями шкіл, гімназій, ліцеїв та випускників Малої академії наук України з хімії, фізики, економіки, екології та інформатики. Розкрито роль іноземних і вітчизняних вчених в утворенні та розвитку органічних барвників. Розглянуто технологію виробництва будянського фаянсу. Досліджено вплив хімічних речовин на здоров'я й організм людини, а також зовнішнього середовища на хімічний склад рослин. Визначено наслідки використання хімії в сучасних технологіях. Розглянуто питання переробки та повторного використання радіоактивних відходів. Досліджено космічні небезпеки для земної цивілізації. Обгрунтовано використання сонячних батарей як джерела забезпечення електроенергією навчальних закладів. Визначено сучасні тенденції розвитку страхового ринку України. З'ясовано вплив стільникового телефону на здоров'я людини. Висвітлено проблеми використання екологонебезпечних енергоносіїв. Розглянуто екологічні аспекти систем теплопостачання. Розкрито суть розробки графічного тлумачного словника для мережевих застосувань. Запропоновано комп'ютерну програму підтримки малого бізнесу. Розглянуто методики кодування інформації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г.я431(4УКР) + Ч421.268 + В3 я431(4УКР) + Ж.я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА746806 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Сологуб А. І. 
Теорія і практика навчання творчо обдарованих старшокласників : монографія / А. І. Сологуб; НАПН України, Ін-т обдар. дитини. - К. : Інфосистем, 2010. - 214 c. - Бібліогр.: 126 назв. - укp.

Розкрито теоретико-методологічні засади креативної освіти (КО). Проаналізовано гуманітарну освіту як систему гуманістичного навчання і виховання. Викладено основні філософські та психологічні поняття КО та концепцію діяльності креативного навчального закладу (КНЗ). Розглянуто питання психолого-педагогічного забезпечення діяльності закладу освіти обдарованих учнів. Висвітлено організацію і зміст діяльності КНЗ, результати втілення системи урочної навчально-дослідницької діяльності, застосування індивідуально-групового навчання в креативній педагогічній системі ліцею, досліджень з самоорганізації учнів-дослідників у системі КО, науково-методичної і науково-дослідницької роботи педагогів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ю983.724 + Ч421.268

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА743609 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Бабенко Т. Г. 
Організація системи науково-дослідної діяльності учнів у загальноосвітніх навчальних закладах / Т. Г. Бабенко // Освіта на Луганщині. - 2010. - № 1. - С. 183-187. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розглянуто проблему вдосконалення системи науково-дослідної діяльності учнів ЗНЗ, проаналізовано різні тлумачення понять "система", "навчально-дослідницька діяльність" та "науково-дослідницька діяльність". На базі аналізу наукових досліджень та досвіду роботи інших навчальних закладів запропоновано розроблену систему організації дослідницької діяльності школярів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.268

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Бочарова О. А. 
Особливості педагогічної підтримки обдарованих учнів в Україні / О. А. Бочарова // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол. - 2011. - Вип. 10. - С. 6-11. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто особливості педагогічної підтримки обдарованих учнів в Україні. Акцентовано увагу на важливості роботи Малої академії наук, Інституту обдарованої дитини у розвитку здібностей юних обдарувань.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ч421.268

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69802 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського