Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>TJ=Науковий вісник Східноєвропейського національного університу імені Лесі Українки<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 470
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Мазур П. 
Спорт у стародавній педагогічній думці / П. Мазур // Наук. вісн. Східноєвроп. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2013. - № 8. - С. 4-8. - Бібліогр.: 24 назв. - укp.

Зазначено, що висока стародавня культура значною мірою вплинула на становлення і розвиток європейської фізичної культури та спорту. Стародавні греки й римляни наголошували на соціальному аспекті спорту, який сприймали як фактор, що впливає на тіло й характер дітей та молоді. Молодь була вихована в дусі чесної конкуренції, у зусиллях до перемоги. Молодіжний конкурс був важливим елементом виховання дітей та молоді стародавнього світу. Висвітлено погляди древніх мислителів, які стосуються питань фізичного виховання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч513(4/8)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Мартіросян Л. 
Передумови становлення та розвитку вищої освіти у Європі / Л. Мартіросян // Наук. вісн. Східноєвроп. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2013. - № 8. - С. 8-14. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Актуальність теми зумовлена потребою пошуку нової парадигми вищої освіти в постіндустріальному суспільстві, знання історичних джерел якої надасть змогу сформувати об'єктивне уявлення про роль і місце вищої освіти в сучасних реаліях суспільного життя, та необхідністю системного реформування вищої освіти в Україні. Мета роботи - дослідження історичних джерел становлення та розвитку вищої освіти у Європі. Завдання - проаналізувати діяльність вищої ланки освіти в епохи античності та середньовіччя; виявити праобрази сучасних закладів вищої освіти, що функціонували у вказані історичні періоди. Висвітлено передумови становлення та розвитку вищої освіти у Європі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч483(4)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Позінкевич Р. 
В. О. Сухомлинський про методи навчання / Р. Позінкевич // Наук. вісн. Східноєвроп. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2013. - № 8. - С. 14-20. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

За умов інформатизації навчального процесу подальше розроблення питання методів навчання і виховання характеризується особливою актуальністю. Висвітлено систему поглядів В. О. Сухомлинського на методи навчання і виховання як засіб упорядкованої взаємодії вчителя й учнів, спрямованої на розв'язання завдань освіти, виховання і розвитку особистості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Яструб О. 
Професійна підготовка вчителя початкової школи в період до ХХ століття / О. Яструб // Наук. вісн. Східноєвроп. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2013. - № 8. - С. 20-25. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Актуальність роботи зумовлена потребою вивчення генези становлення та розвитку професійної підготовки вчителів початкової ланки в Україні. Мета роботи - проаналізувати становлення професійної підготовки вчителя початкової школи в період до ХХ ст.; завдання - визначити динаміку покращання стану професійної підготовки в Україні. Відзначено, що значний вплив на розвиток професійної освіти в Україні мали погляди та безпосередня діяльність П. Могили, Ф. Прокоповича, Ф. Янковича, С. Полоцького, К. Ушинського та ін.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.513(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Бернард П. 
Система освіти дітей з особливими освітніми потребами Польщі / П. Бернард // Наук. вісн. Східноєвроп. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2013. - № 8. - С. 25-34. - Бібліогр.: 8 назв. - пол.

Wdrazany od 2011 roku system pomocy psychologiczno - pedagogicznej oraz ksztalcenia specjalnego w przedszkolach, szkolach i placowkach ma na celu zwiekszenie efektywnosci pomocy swiadczonej dzieciom i mlodziezy. Wprowadzane zmiany skierowane sa do uczniow niepelnosprawnych, niedostosowanych spolecznie, przewlekle chorych, pochodzacych ze srodowisk zaniedbanych a takze do uczniow wybitnie uzdolnionych. W artykule przedstawiono zalozenia polityki oswiatowej w zakresie organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w oparciu o wybrane regulacje prawne.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.4(4ПОЛ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Антонюк В. 
Проблема наступності в навчально-виховному процесі дошкільного навчального закладу і школи / В. Антонюк // Наук. вісн. Східноєвроп. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2013. - № 8. - С. 34-38. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Висвітлено основні теоретичні аспекти наступності між дошкільним навчальним закладом та початковою ланкою школи. Актуальність теми зумовлена потребою взаємної зорієнтованості освітньо-педагогічної діяльності вихователів та вчителів, погоджених спільних дій у цілепокладанні, проектуванні процесу навчання дітей різного віку. Мета роботи - проаналізувати наступність між дошкільною та початковою освітою як умови реалізації безперервної освіти і як принципу навчання та виховання. Завдання: висвітлити основні аспекти проблеми наступності, етапи реалізації ідеї наступності в навчанні дошкільників та молодших школярів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.207

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Бойко Т. 
Інтерактивне навчання як засіб розвитку творчої активності молодших школярів: теоретичний складник / Т. Бойко // Наук. вісн. Східноєвроп. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2013. - № 8. - С. 38-43. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Зазначено, що сучасні комунікативні обставини висувають особливі вимоги до інтерактивного навчання, завдяки яким воно здобуває пріоритетне місце в навчально-виховному процесі сучасної школи. Інтерактивні технології найефективніше сприяють формуванню в учнів умінь та навичок, формуванню особистих цінностей, створюють атмосферу співробітництва, творчої взаємодії в процесі навчання. Мета роботи - теоретично обгрунтувати особливості інтерактивного навчання і визначити умови ефективного використання технологій інтерактивного навчання як засобу розвитку творчої активності молодших школярів. У висновках проаналізовано теоретичний складник інтерактивного навчання в сучасному освітньому процесі. Наголошено, що інтерактивне навчання - одна з найбільш гнучких форм включення в роботу, що веде до розвитку і творчого, і діалектичного мислення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Гусак Л. 
Професійна компетентність учителя / Л. Гусак // Наук. вісн. Східноєвроп. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2013. - № 8. - С. 43-49. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

Розкрито сутність поняття "професійна компетентність вчителя". На основі авторського трактування понять "компетентність", "компетенція" проаналізовано сутнісні характеристики професійної компетентності вчителя, її педагогічні особливості, а також співвідношення понять "професійна компетентність" та "готовність" до професійно-педагогічної діяльності майбутнього вчителя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Здіховський А. 
Формування компетентності здоров'язбереження майбутнього вожатого дитячого закладу оздоровлення та відпочинку / А. Здіховський // Наук. вісн. Східноєвроп. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2013. - № 8. - С. 49-52. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проблема формування компетентності здоров'язбереження педагогічних працівників надзвичайно актуальна та вчасна. Мета роботи - проаналізувати специфіку формування компетентності здоров'язбереження вожатого дитячого оздоровчого табору. Висвітлено сучасні підходи до трактування понять "компетентність", "компетентність здоров'язбереження", а також їх значення в підготовці майбутніх соціальних педагогів до роботи в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку як специфічному соціально-педагогічному середовищі. Проаналізовано результати анкетування, проведені серед студентів II курсу спеціальності "Соціальна педагогіка". У висновку визначено роль досліджуваної компетентності в педагогічній діяльності вожатих у дитячих закладах оздоровлення та відпочинку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.427

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Корміна Л. 
Науково-методичні основи реалізації світоглядного аспекту педагогічних знань / Л. Корміна // Наук. вісн. Східноєвроп. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2013. - № 8. - С. 52-57. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Дослідження проблеми реалізації світоглядного аспекту педагогічних знань актуальне і вчасне. Мета роботи - визначити умови, які посилюють світоглядно-виховний аспект науково-педагогічних знань як базового елементу світогляду майбутніх учителів. У висновках обгрунтовано важливість реалізації світоглядного аспекту педагогічних знань для формування світоглядної культури вчителя, особистість якого є дієвим фактором світоглядно-виховного впливу на учнів. Визначено умови, які забезпечують перетворення науково-педагогічних знань у стрижневі структуротворні елементи світогляду майбутніх учителів. Розкрито основи інтеграції знань людинознавчого характеру (змістові, психологічні, організаційно-методичні) в організовану форму світоглядного знання майбутнього фахівця.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.35

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Петрович В. 
Особливості впровадження програми соціально-фінансової освіти учнів у загальноосвітніх закладах / В. Петрович // Наук. вісн. Східноєвроп. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2013. - № 8. - С. 57-63. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Запропоновано інноваційній підхід до здійснення соціальної та фінансової освіти учнів загальноосвітніх шкіл. Актуальність дослідження зумовлена недостатністю методичної літератури для педагогів із питань соціальної освіти та фінансової грамотності школярів; відсутністю комплексного підходу до інтеграції соціальної і фінансової освіти сучасних учнів. Мета роботи - розкрити особливості розроблення, апробації та впровадження програми соціально-фінансової освіти учнів загальноосвітніх навчальних закладів "Творимо майбутнє відповідально й ощадливо" як спроби поєднати соціальні аспекти з фінансовими в системі виховної роботи школи. Дослідницькі завдання: розкрити сутність програми, її змістові компоненти й етапи реалізації на практиці; сформулювати рекомендації для педагогів щодо її впровадження.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350.0 + Ч421.357

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Русецька Т. 
Групова робота студентів у процесі вивчення курсу "Організація і технологія торговельних процесів" / Т. Русецька // Наук. вісн. Східноєвроп. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2013. - № 8. - С. 63-67. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Дослідження проблеми застосування різних форм навчання студентів для активізації їх пізнавальної діяльності актуальне і вчасне. Мета роботи - обгрунтувати специфіку та переваги групової роботи студентів під час вивчення курсу "Організація і технологія торговельних процесів", що досягається через виконання низки завдань: теоретичний аналіз досліджуваної проблеми; визначення специфіки застосування групової роботи в процесі вивчення конкретної навчальної дисципліни з наведенням прикладів використаних прийомів; аналіз труднощів в організації групової роботи студентів. Висновок: доведено переваги організації групової роботи студентів - майбутніх комерсантів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Стрітьєвич Т. 
Етапи формування творчого потенціалу майбутніх учителів образотворчого мистецтва / Т. Стрітьєвич // Наук. вісн. Східноєвроп. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2013. - № 8. - С. 67-73. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Визначено етапи формування творчого потенціалу майбутнього вчителя образотворчого мистецтва, критерії кожного етапу, що є основою конкретизації змісту під час професійної підготовки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ10 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Хом'як А. 
Шкільна компетентнісна освіта: варіативність підходів / А. Хом'як, П. Кліш // Наук. вісн. Східноєвроп. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2013. - № 8. - С. 73-78. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Зміна освітньої парадигми (на основі знань, умінь і навичок до ключових компетентностей) є теоретично й практично визнаною суттю модернізації сучасної освіти. Розглянуто компетентнісний підхід, суть якого полягає у вивченні й аналізі потреб суспільства загалом та шкільної молоді зокрема; синтезі новацій із набуттям класичної світової та вітчизняної педагогіки; виробленні результативних методів, технологій для досягнення головної мети - формування в учнів ключових компетентностей. Завдання роботи - провести теоретичний аналіз розвитку компетентнісної ідеї в освіті, розкрити суть і зміст поняття "компетентність".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Смолюк І. 
Система освіти України й патріотичне виховання молоді / І. Смолюк, В. Смолюк // Наук. вісн. Східноєвроп. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2013. - № 8. - С. 78-82. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

За умов зазначених змін у громадській свідомості, переоцінки традиційних моральних цінностей, які призвели до заміни певною частиною суспільства позитивних суспільних ідеалів на негативні, до втрати почуття любові до Батьківщини, свого народу, формування патріотизму стає важливим фактором підготовки молоді до виконання соціальних і державних функцій. Мета дослідження - подальше науково-практичне обгрунтування процесу створення ефективної системи патріотичного виховання в освіті; визначення комплексу умов, реалізація яких забезпечить виконання завдань патріотичного виховання. Розроблено головну мету патріотичного виховання - формування патріотизму як найважливішої соціальної та духовно-моральної цінності, а також особистості, що характеризується найважливішими соціально значущими та активними громадянськими якостями, здатної проявити їх у зміцненні й удосконаленні основ нашого суспільства, Батьківщини; визначено завдання, які повинні розв'язувати освітні установи й реалізація яких сприятиме підвищенню рівня соціальної активності та патріотизму молоді.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.352.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Бартків О. 
Сутність та основні принципи організації виховної роботи у вищому навчальному закладі / О. Бартків, Є. Дурманенко // Наук. вісн. Східноєвроп. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2013. - № 8. - С. 82-88. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

На сучасному етапі розвитку вищої школи в Україні, що характеризується модернізацією змісту й технологій навчального процесу, актуальною є проблема організації виховної роботи у вищому навчальному закладі (ВНЗ). Мета роботи - розкрити сутність та основні принципи організації виховної роботи у ВНЗ, що досягається через розв'язання таких завдань: теоретичний аналіз понять організації виховної роботи, виховної діяльності; визначення специфіки організації виховної роботи в сучасному ВНЗ; характеристика основних принципів організації виховної роботи у ВНЗ. У висновках узагальнено характерні ознаки організації виховної роботи у вищій школі та вимоги щодо її успішної реалізації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Валецька Р. 
Принципи раціонального харчування школярів / Р. Валецька // Наук. вісн. Східноєвроп. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2013. - № 8. - С. 88-92. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проблема раціонального харчування дітей завжди була актуальною, особливо в дошкільних і шкільних закладах. Мета роботи - висвітлити основні засади дотримання принципів раціонального харчування, яке повинно стати звичкою для кожного школяра, котрий бажає бути здоровим і прагне активного довголіття. Викладено основні принципи раціонального збалансованого харчування школярів залежно від їх віку, інтенсивності росту, маси тіла, рухової активності, індивідуальних особливостей організму.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р128.94-37

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Конончук А. 
Ставлення студентської молоді до здоров'я як необхідна умова формування мотивації на здоровий спосіб життя / А. Конончук // Наук. вісн. Східноєвроп. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2013. - № 8. - С. 92-97. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Висвітлено дослідження ставлення студентської молоді до свого здоров'я та здорового способу життя в контексті соціалізації за умов освітньо-виховного середовища ВНЗ. Виокремлено причини та фактори, що впливають на успішність соціалізації особистості через формування здорового способу життя в студентському середовищі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Курбай В. 
Театралізовані дійства як засіб соціалізації особистості дитини / В. Курбай // Наук. вісн. Східноєвроп. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2013. - № 8. - С. 97-101. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Мета роботи - проаналізувати театралізовані дійства як засіб соціалізації особистості дитини. Здійснено теоретичний аналіз особливостей соціалізації дитини в театралізованих дійствах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350.0 + Ч421.355.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Антонюк Н. 
Діалогічні вміння в системі професійної готовності майбутніх учителів початкової школи / Н. Антонюк // Наук. вісн. Східноєвроп. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2013. - № 8. - С. 101-105. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Зазначено, що дослідження проблеми формування діалогічних умінь майбутнього вчителя початкової школи актуальне і вчасне. Мета роботи - сутнісний аналіз діалогічних умінь майбутніх учителів початкових класів у контексті їх професійної готовності, що досягається через реалізацію таких завдань: теоретичний аналіз сутності та функцій досліджуваного поняття; особливості застосування діалогічних умінь у вчительській діяльності; визначення специфіки їх формування в майбутніх учителів початкової школи. У висновках доведено, що діалогічні уміння є важливим структурним компонентом у системі професійної підготовки майбутнього вчителя, показником його готовності до професійної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського