Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (4)Книжкові видання та компакт-диски (47)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч311.207$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 98
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Десятов Т. М. 
Тенденції розвитку неперервної освіти в країнах Східної Європи (друга половина ХХ століття) : Моногр. / Т. М. Десятов. - К. : АртЕк, 2005. - 336 c. - Бібліогр.: 455 назв. - укp.

Розглянуто методологічні засади розвитку систем неперервної освіти в країнах Східної Європи, особливості їх становлення та розвитку у другій половині XX ст. Охарактеризовано специфічні внутрішні національні, зовнішні загальноєвропейські та світові чинники, що зумовили формування концепції неперервної освіти в цих країнах. Висвітлено тенденції розвитку неперервної освіти та можливі шляхи творчого використання прогресивних ідей зарубіжного досвіду та проаналізовано основні напрями розвитку неперервної освіти в Україні.

Рассмотрены методологические принципы развития систем беспрерывного образования в странах Восточной Европы, особенности их становления и развития во второй половине XX в. Охарактеризованы специфические внутренние национальные, внешние общеевропейские и мировые факторы, которые обусловили формирование концепции беспрерывного образования в этих странах. Освещены тенденции развития беспрерывного образования и возможные пути творческого использования прогрессивных идей зарубежного опыта и проанализированы основные направления развития беспрерывного образования в Украине.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.207 + Ч33(4)6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА664759 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Гнезділова К. М. 
Вчитель - школа - вищий навчальний заклад: проблема наступності навчання : Метод. рек. для студ. вищ. нав. закл. учителів математики / К. М. Гнезділова; Черкас. нац. ун-т ім. Б.Хмельницького. - Черкаси, 2005. - 92 c. - Бібліогр.: с. 85-88. - укp.

Висвітлено роль та особливості професійної діяльності вчителя, зокрема вчителя математики, у забезпеченні наступності навчання у загальноосвітній школі та ВНЗ. Розглянуто питання педагогічної підготовки майбутнього вчителя математики у контексті даної проблеми.

Освещены роль и особенности профессиональной деятельности учителя, в частности учителя математики, в обеспечении преемственности обучения в общеобразовательной школе и ВУЗ. Рассмотрены вопросы педагогической подготовки будущего учителя математики в контексте данной проблемы.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-32 + Ч311.207

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА668954 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Каленський А. А. 
Методика застосування інформаційних технологій навчання (управлінські і тактичні дисципліни) : Навч.-метод. посіб. / А. А. Каленський; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2005. - 80 c. - Бібліогр.: с. 75-80. - укp.

Висвітлено положення щодо системного підходу до застосування сучасних інформаційних технологій навчання в процесі вивчення управлінських і тактичних дисциплін курсантами вищих військових навчальних закладів згідно з вимогами керівних документів, передовим досвідом викладання даних дисциплін.

Освещены положения о системном подходе к применению современных информационных технологий обучения при изучении управленческих и тактических дисциплин курсантами высших военных учебных заведений в соответствии с требованиями руководящих документов, передовым опытом преподавания данных дисциплин.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.207 + Ц4,8(4УКР)39-3 ф:з97 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА668962 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Астахова В. И. 
Непрерывное образование в контексте образовательных реформ в Украине : Моногр. / В. И. Астахова, Е. Г. Михайлева, Е. В. Астахова, А. А. Гайков, Г. И. Костаков; Нар. укр. акад. - Х., 2006. - 300 c. - Библиогр.: с. 284-297 - рус.

Представлен теоретический анализ сущности непрерывного образования как глобального явления, лежащего в основе новой образовательной системы в современном мире. Осуществлен поиск новых моделей образования, ориентированых на творчество, деятельное знание и высокие моральные принципы. Раскрыты сущность и предпосылки формирования концепции непрерывного образования, ключевые принципы профессиональной подготовки в условиях функционирования данного образования, его кадровое и правовое обеспечение, а также механизмы практической реализации этих принципов и закономерностей в различных сферах образовательной деятельности вуза.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.207 + Ч34(4УКР)4

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА675050 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Основні складові неперервності дошкільної та початкової ланок освіти : матеріали міськ. наук.-метод. конф., 2006 р., Кривий Ріг / ред.: В. К. Буряк; Упр. освіти і науки виконкому Криворіз. міськради, Криворіз. держ. пед. ун-т. - Кривий Ріг : Вид. дім, 2006. - 72 c. - укp.

Висвітлено проблеми спільної роботи дошкільних навчально-виховних закладів і початкової школи щодо забезпечення неперервності дошкільної та початкової освіти. Розглянуто компоненти загальної (психологічної) готовності дітей до шкільного навчання, особливості соціально-психологічної адаптації дітей віком 6 років до школи.

Освещены проблемы совместной работы дошкольных учебно-воспитательных учреждений и начальной школы по обеспечению непрерывности дошкольного и начального образования. Рассмотрены компоненты общей (психологической) готовности детей к школьному обучению, особенности социально-психологической адаптации детей шестилетнего возраста к школе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.52я431 + Ч421.52я431 + Ч311.207я431

Шифр НБУВ: ВА688900 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Перспективні педагогічні технології в системі неперервної освіти : Матеріали Всеукр. наук.-пошук. конф., 19 лист. 2004 р., м.Київ. Ч. 1 / ред.: І. Г. Єрмаков, С. В. Рудаківська; Ін-т педагогіки АПН України, Київ. міжнар. ун-т. - К., 2005. - 612 c. - укp.

Висвітлено місце та роль педагогічних технологій у розвитку та саморозвитку особистості як суб'єкта життя та культури, досягненні нових якісних показників навчання та виховання. Охарактеризовано компетентнісний потенціал освіти в Україні, наведено інтерактивні технології у сучасному навчальному закладі. Проаналізовано особливості використання сучасних інформаційних технологій у процесі виховання особистості засобами мистецтва, розкрито психолого-педагогічні аспекти дистанційного навчання як способу модернізації сучасного процесу освіти. Визначено дидактичні умови забезпечення наступності у навчально-виховному процесі.

Освещены место и роль педагогических технологий в развитии и саморазвитии личности как субъекта жизни и культуры, достижении новых качественных показателей образования и воспитания. Охарактеризован компетентносный потенциал образования в Украине, приведены интерактивные технологии в современном учебном заведении. Проанализированы особенности применения современных информационных технологий в процессе воспитания личности в искусстве, раскрыты психолого-педагогические аспекты дистанционного образования как средства модернизации современного процесса образования. Определены дидактические условия обеспечения преемственности в учебно-воспитательном процессе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)7 я431 + Ч311.207 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: В348984 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Перспективні педагогічні технології в системі неперервної освіти : Матеріали Всеукр. наук.-пошук. конф., 19 лист. 2004 р., м.Київ. Ч. 2 / ред.: І. Г. Єрмаков, С. В. Рудаківська; Ін-т педагогіки АПН України, Київ. міжнар. ун-т. - К., 2005. - 392 c. - укp.

Висвітлено місце перспективних педагогічних технологій в оволодінні молоддю іноземними мовами. Розкрито психологічні засади становлення особистості як суб'єкта життя та культури, наведено нові підходи до формування професійної компетентності педагогів. Проаналізовано особливості розвитку професійних інтересів студентів педагогічних училищ, формування критичного мислення у майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи, дослідження культури міжособистісних взаємин старших підлітків, проявів емоційної готовності особистості за умов навчального процесу. Викладено проблеми активізації пошукової діяльності майбутнього журналіста.

Освещено место перспективных педагогических технологий в овладении молодежью иностранными языками. Раскрыты психологические основы становления личности как субъекта жизни и культуры, приведены новые подходы к формированию профессиональной компетентности педагогов. Проанализированы особенности развития профессиональных интересов студентов педагогических училищ, формирования критического мышления у будущего учителя иностранного языка начальной школы, исследования культуры межличностных взаимоотношений старших подростков, проявлений эмоциональной готовности личности в условиях учебного процесса. Изложены проблемы активизации поисковой деятельности будущего журналиста.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)7 я431 + Ч311.207 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: В348984 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Яйко О. М. 
Роль неперервної освіти у забезпеченні інноваційного розвитку регіону / О. М. Яйко // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. - 2007. - Вип. 3. - С. 688-696. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.271.14 + Ч311.207

Рубрики:
  

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
9.

Осадчий В. В. 
Сучасні тенденції у неперервній освіті України / В. В. Осадчий // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 12. - С. 123-128. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Визначено роль глобальної мережі Інтернет у розвитку неперервної освіти в Україні, з'ясовано способи одержання неперервної освіти через Інтернет, виділено найбільш придатні інформаційні ресурси для здійснення цього процесу, а також розглянуто розроблений і опублікований у Інтернеті сайт "Центр розвитку українського наукового співтовариства", який повинен стати однією з ланок у системі неперервної Інтернет-освіти.

Определена роль глобальной сети Интернет в развитии непрерывного образования в Украине, определены способы получения непрерывного образования через Интернет, выделяет наиболее пригодные для этого процесса информационные ресурсы, а также рассмотрен разработанный и опубликованный в Интернете сайт "Центр развития украинского научного сообщества", который должен стать одним из звеньев в системе непрерывного Интернет-образования.

In the article the author defines the role of Internet in the development of continuous education in Ukraine, the ways of getting continuous education through Internet and stages information resources, the most fit for this process, speaks of his personal contribution - designed and published Internet-site "Centre of Development of Ukrainian Scientific Community" that ought to become one of the links in the system of development of Internet-education.


Ключ. слова: неперервна освіта, Інтернет, Інтернет-освіта, сайт "Центр розвитку українського наукового співтовариства"
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.207 + Ч34(4УКР)7 + З970.312.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Головко О. Н. 
Непрерывное экологическое образование в США и Украине: генезис, опыт, перспективы : монография / О. Н. Головко; Севастоп. нац. техн. ун-т. - Севастополь, 2008. - 263 c. - Библиогр.: с. 247-259 - рус.

Рассмотрены вопросы формирования и современного функционирования системы непрерывного экологического образования (ЭО) в США и Украине. С учетом культурологических подходов выявлены исторические истоки и социально-психологический контекст формирования экологического образования в ходе эволюции американской и отечественной образовательных систем. Предложена американская модель ЭО. Внимание уделено концепции генезиса отечественной системы непрерывного ЭО. Проанализирован опыт решения непрерывного ЭО в США, а также опыт Севастопольского национального технического университета в области непрерывного ЭО. Раскрыты методологические основы межпредметной экологизации системы общего образования в Украине.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.207 + Б1 р(4УКР)3-3 + Б1 р(7СПО)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС48109 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Обеспечение преемственности в обучении как важнейшая функция образования : программа и материалы ХV науч.-практ. конф. учителей, 19 апр. 2008 г., Харьков / ред.: В. И. Астахова; Харьк. облгосадмин., Харьк. обл. науч.-метод. ин-т непрерыв. образования, специализир. экон.-прав. шк. Нар. укр. акад. - Х. , 2008. - 124 c. - (День науки в НУА). - рус.

Освещены приоритетные направления развития современного образования. Рассмотрены роль студенческого самоуправления в высшей школе. Проанализирован мировой и отечественный опыт кредитования образования, охарактеризованы модели управления системой образования Швеции. Особое внимание уделено вопросам преемственности в образовательном процессе как основе становления личности в условиях непрерывного образования, в частности преемственности преподавания экономических дисциплин в школе и ВУЗ, возможностям использования межпредметных связей химии с другими дисциплинами. Раскрыты противоречия социального развития дошкольников, принципы формирования учебной самостоятельности у младших школьников, особенности развития критического мышления учащихся на уроках литературы. Приведена информация об инновационных методиках в изучении иностранного языка.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.207я431 + Ш12-912я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА705296 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Гагарін О. О. 
Дослідження і аналіз методів та моделей інтелектуальних систем безперервного навчання / О. О. Гагарін, С. В. Титенко // Наук. вісті НТУУ "КПІ". - 2007. - № 6. - С. 37-48. - Бібліогр.: 35 назв. - укp.

Проаналізовано особливості безперервної освіти та шляхи її підтримки в навчальних системах. Зроблено огляд ключових методів і моделей, які мають лягти в основу інтелектуальної системи безперервного навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.207

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16492 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Титенко С. В. 
Комплекс моделей для побудови Web-системи безперервного навчання / С. В. Титенко // Наук. вісті НТУУ "КПІ". - 2008. - № 5. - С. 57-66. - Библиогр.: 25 назв. - укp.

Надано комплекс моделей, які є підгрунтям для програмної реалізації автоматизованої системи безперервного навчання. За допомогою розглянутих моделей розв'язуються такі задачі як створення єдиного багатопредметного сховища навчальних матеріалів, багаторівнева формалізація навчального контенту, автоматизація тестування і діагностики знань, генерація індивідуального навчального курсу і адаптація навчального процесу до потреб студента.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.312.1 + Ч311.207

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16492 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Петров С. А. 
Категориально-информационная модель адаптивной системы непрерывного обучения / С. А. Петров // Управляющие системы и машины. - 2009. - № 2. - С. 48-51. - Библиогр.: 11 назв. - рус.

Рассмотрена категориально-информационная модель адаптивной системы поддержки непрерывного обучения, построенная в рамках теории распознавания образов и информационного критерия функциональной эффективности. Показан процесс оптимизации технологических и дидактических параметров системы поддержки обучения. Предложен вероятностный алгоритм дообучения системы в процессе ее функционирования и определения момента ее полного переобучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.207 + Ч311.253

Рубрики:
  

Шифр НБУВ: Ж14024 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Титенко С. В. 
Модель навчального Web-контенту Tree-Net як основа для інтеграції керування знаннями і безперервним навчанням / С. В. Титенко, О. О. Гагарін // Систем. дослідж. та інформ. технології. - 2009. - № 1. - С. 74-86. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Описано ієрархічно-мережеву модель навчального Web-контенту Tree-Net для підтримки безперервного навчання на базі управління знаннями. Розглянуто ієрархічні, бінарні та групові зв'язки між елементами контенту, які слугують для його структурування і каталогізації, а також реалізації повторного використання, пошуку тематично-асоціативного контенту та побудови персонального навчального середовища.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.207 + Ч30 в2:З81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24036 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Ткач Т. В. 
Психологічні особливості інтеграції середньої та вищої шкіл в умовах освітнього комплексу : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / Т. В. Ткач; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2002. - 20 c. - укp.

Розроблено психолого-педагогічну модель науково-освітнього комплексу (НОК) вищого навчального закладу (ВНЗ). Виявлено індивідуально-психологічні відмінності учнів, що навчались в НОК. Визначено ієрархію життєвих, професійних цінностей, моральних установок. Підтверджено припущення залежності процесу адаптації студентів до умов навчання у ВНЗ від форм та змісту довузівської підготовки. Обгрунтовано доцільність інтеграції навчально-виховного процесу загальноосвітньої школи з академічним середовищем ВНЗ на партнерських засадах через НОК.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.1-734 + Ю983.720.2 + Ч311.207

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА321603 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Хохлов В. Ю. 
Системна методологія прийняття рішень у безперервному навчанні : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.13.06 / В. Ю. Хохлов; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". - К., 2005. - 20 c. - укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.207 + Ч481.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА337051 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Десятов Т. М. 
Тенденції розвитку неперервної освіти в країнах Східної Європи (друга половина ХХ століття) : Автореф. дис... д-ра пед. наук / Т. М. Десятов; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2006. - 35 c. - укp.

Розглянуто методологічні засади розвитку систем неперервної освіти у країнах Східної Європи. Проаналізовано їх становлення та розвиток у другій половині XX ст. Визначено внутрішні національні, зовнішні загальноєвропейські та світові чинники, що зумовили формування концепції неперервної освіти у цих країнах, досліджено особливості цього формування за умов структурування, функціонування, еволюції даної освіти на підставі цілісного аналізу педагогічних, політичних й економічних процесів. Обгрунтовано періодизацію становлення та розглянуто розвиток неперервної освіти у країнах Східної Європи у контексті глобалізації й інтернаціоналізації світового господарства. Висвітлено процес трансформації цілей, завдань, характеру та функцій освіти, форм її організації. Охарактеризовано кризу класичної моделі системи освіти, спричиненої суперечностями між системою освіти та реальними умовами життя суспільства. Досліджено стратегію розвитку структури неперервної освіти, проаналізовано законодавчу базу. Розглянуто систему фінансування та визначено роль педагогічних технологій у її становленні та розвитку. Обгрунтовано можливі шляхи використання прогресивних ідей зарубіжного досвіду за нових соціально-економічних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.207 + Ч34(4)4

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА341671 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Виховна робота в умовах безперервної освіти : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 3 груд. 2009 р., Харків / ред.: В. І. Астахова; Харк. облдержадмін., Харк. облрада, Виконком Харк. міськради, Рада ректорів ВНЗ Харк. регіону. - Х. : Нар. укр. акад., 2009. - 316 c. - (Освіта. Інтелігентність. Культура). - укp. - рус.

Проаналізовано виховний потенціал системи професійної освіти студентів педагогічних ВНЗ, учнівське самоврядування як головний чинник виховного впливу. Висвітлено ціннісну диференціацію студентства та проблеми реформування навчально-виховного процесу у ВНЗ. Розглянуто питання методології та методики виховної спрямованості навчального процесу, виховання патріотизму учнів засобами туристсько-краєзнавчого руху у середніх навчальних і позашкільних закладах Харківщини. Розкрито аспекти функціонування і розвитку системи навчально-виховної діяльності в сучасних ВНЗ, роль музеїв у патріотичному вихованні студентів, особистості викладача у процесі виховання. Визначено правове виховання студентів як пріоритетний напрям виховної роботи у ВНЗ, шляхи та чинники духовного виховання особистості. Висвітлено проблеми освіти та виховання студентів за умов моральної та духовної кризи українського суспільства.

Проанализированы воспитательный потенциал системы профессионального образования студентов педагогических ВУЗ, ученическое самоуправление как главный фактор воспитательного влияния. Освещены ценностная дифференциация студенчества и проблемы реформирования учебно-воспитательного процесса в ВУЗ. Рассмотрены вопросы методологии и методики воспитательной направленности учебного процесса, воспитания патриотизма учеников средствами туристическо-краеведческого движения в средних учебных и внешкольных заведениях Харьковской области. Раскрыты аспекты функционирования и развития системы учебно-воспитательной деятельности в современных ВУЗ, роль музеев в патриотическом воспитании студентов, личности преподавателя в процессе воспитания. Определены правовое воспитание студентов как приоритетное направление воспитательной работы в ВУЗ, пути и факторы духовного воспитания личности. Освещены проблемы образования и воспитания студентов в условиях морального и духовного кризиса украинского общества.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.3я431(0) + Ч311.207я431(0)

Шифр НБУВ: ВА721043 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Черенкова М. А. 
Механізм взаємодії регіональних органів влади і навчальних закладів в системі безперервної освіти : автореф. дис. ... канд. наук з держ. упр. : 25.00.02 / М. А. Черенкова; Класич. приват. ун-т. - Запоріжжя, 2011. - 20 c. - укp.

Досліджено особливості та тенденції розвитку системи освіти в Україні. Узагальнено роль та місце системи безперервної освіти в економіці знань. Проаналізовано теоретичні аспекти управління системою безперервної освіти центральними та регіональними органами влади. Досліджено сучасний стан взаємодії регіональних органів влади та навчальних закладів у системі безперервної освіти в Україні (на прикладі Донеччини), проведено оцінювання нормативно-правового забезпечення взаємодії регіональних органів влади з навчальними закладами в Україні. Проаналізовано можливі варіанти перерозподілу тягаря витрат на освіту та субсидування навчання в системі безперервної освіти. Розроблено концептуальну схему механізму взаємодії регіональних органів влади та навчальних закладів у системі безперервної освіти. Побудовано та реалізовано економіко-математичну модель взаємодії регіональних органів влади та навчальних закладів у системі безперервної освіти на прикладі Донеччини. Розроблено рекомендації з удосконалення організаційно-методичного підходу взаємодії регіональних органів влади та навчальних закладів у системі безперервної освіти в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.207 + Ч34(4УКР) к94 + У9(4УКР-4ДОН)49:Ч30/49

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА385232 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського