Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (5)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Ципко В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11

      
Категорія:    
1.

Ципко В. В. 
Формування гуманістичних цінностей студентів культурно-мистецьких спеціальностей у процесі навчання суспільствознавчих дисциплін : автореф. дис... канд. пед. наук / В. В. Ципко; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2007. - 20 c. - укp.

Висвітлено історію становлення ціннісного підходу у вітчизняній і зарубіжній педагогічних науках. Розкрито суть понять "цінність", "загальнолюдські цінності", "гуманістичні цінності". Розкрито психолого-педагогічну суть проблеми формування цінностей особистості. З'ясовано особливості формування гуманістичних цінностей у студентів культурно-мистецьких спеціальностей. Обгрунтовано роль і місце суспільствознавчих дисциплін "Історія України", "Філософія", "Політологія", "Соціологія" як засобів формування гуманістичних цінностей студентів. Теоретично обгрунтовано методичну модель навчання суспільствознавчих дисциплін, яка передбачає наявність визначених методичних умов ефективної побудови процесу формування гуманістичних цінностей студентів культурно-мистецьких спеціальностей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С.р(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА354015 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ципко В. 
Врахування профілю навчального закладу у процесі навчання студентів соціально-гуманітарним дисциплінам / В. Ципко // Рідна шк.. - 2006. - № 10. - С. 35-37. - Бібліогр.: 1 назв. - укp.

Висвітлено окремі аспекти профільного викладання соціально-гуманітарних дисциплін студентам вищих навчальних закладів культурно-мистецького напряму. Акцентовано увагу на важливості розвитку у межах навчального закладу різних форм кафедральної взаємодії в контексті профільного викладання соціально-гуманітарних дисциплін. Розглянуто й охарактеризовано деякі види кафедральної взаємодії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.204 + С.р(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Ципко В. 
Сучасні тенденції розвитку вищої освіти в країнах Європейського Союзу / В. Ципко // Рідна шк.. - 2008. - № 1/2. - С. 78-80. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Досліджено позитивний досвід у галузі освітньої політики провідних країн Європейського Союзу, зокрема Франції та Італії. Визначено актуальність даної теми. Окреслено сучасні тенденції освіти та виховання в розвинених країнах світу. Охарактеризовано сучасну розбудову системи вищої освіти у Франції та Італії. Акцентовано увагу на існуванні в ВНЗ обох країн більшої кількості непорівнюваних, аніж спільних, академічних і наукових ступенів, освітніх програм, систем оцінки, якості знань і професійної підготовки в цілому, що зобов'язує до серйозної роботи в контексті формування єдиного європейського освітнього простору.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4ІТА) + Ч484(4ФРА)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Ципко В. 
Психолого-педагогічні підходи до формування цінностей студентів у процесі навчання суспільствознавчих дисциплін / В. Ципко // Рідна шк.. - 2011. - № 1/2. - С. 13-17. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

З'ясовано сутність понять "цінності", "гуманістичні цінності", "особистість". Наголошено на особливості категорії "цінності", яка полягає в тому, що вона одночасно є і предметом, і ставленням до цього предмета. Розглянуто місце гуманістичних цінностей у структурі особистості. Описано психологічний механізм їх формування у свідомості людини. Окреслено найбільш ефективні психолого-педагогічні підходи до формування цінностей студентів у процесі навчання. Визначено рівні сформованості гуманістичних цінностей молодої людини відповідно до компонентів процесу їх формування.

Определены наиболее эффективные психолого-педагогические подходы к формированию ценностей студентов в процессе обучения. Рассмотрен психологический механизм становления ценностей личности. Раскрыта сущность понятий "ценности" и "гуманистические ценности". Определены уровни сформированности гуманистических ценностей молодого человека.

The article describes the most effective psychological and pedagogical approaches to the forming of values of students in learning, the psychological mechanism of formation of values of personality is examined, the essence of the terms "values" and "humanistic values" and also the levels of humanistic values to young people are defined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.223.0 + Ч481.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Ципко В. 
Інтеграція України до європейського освітнього простору з позицій філософського виміру освіти / В. Ципко // Вища шк.. - 2012. - № 6. - С. 44-50. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто перспективу інтеграції України згідно з вимогами Болонського процесу з метою створення єдиної зони європейської вищої освіти. Висвітлено визначальні тенденції сучасного розвитку національної освітньої системи: поглиблення її фундаменталізації, посилення гуманістичної спрямованості, духовної та загальнокультурної складової освіти, формування у студентів системного підходу до аналізу складних технічних і соціальних ситуацій, стратегічного мислення та професійної мобільності. Охарактеризованопсихолого-педагогічне забезпечення модульної технології навчання. Зафіксовано завдання, напрями та умови реконструкції навчального процесу у ВНЗ України. Враховано деякі недоліки, пов’язані із освітніми реформаційними процесами, та шляхи запобігання цим недолікам.

Рассмотрена перспектива интеграции Украины в соответствии с требованиями Болонского процесса с целью создания единой зоны европейского высшего образования. Освещены определяющие тенденции современного развития национальной образовательной системы: углубление ее фундаментализации, усиление гуманистической направленности, духовной и общекультурной составляющей образования, формирование у студентов системного подхода к анализу сложных технических и социальных ситуаций, стратегического мышления и профессиональной мобильности. Охарактеризовано психолого-педагогическое обеспечение модульной технологии обучения. Зафиксированы задачи, направления и условия реконструкции учебного процесса в ВУЗ Украины. Учтены некоторые недостатки, связанные с образовательными реформационными процессами, и пути предотвращения этих недостатков.

The prospects for Ukraine's integration in accordance with the requirements of the Bologna Process to create a single European higher education area. Covered defining trends of the modern development of the national education system: the deepening of its fundamental nature, strengthen humanistic orientation, religious and general cultural component of education, the formation of the students a systematic approach to the analysis of complex technical and social situations, strategic thinking and professional mobility. Characterized by psychological and educational software modular technology education. Fixed the problem, the directions and conditions of the reconstruction of the educational process in Ukrainian universities. Take into account some drawbacks associated with the educational reformation processes and ways of prevention.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) ж

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Ципко В. 
Сучасні технології у викладанні суспільствознавчих дисциплін студентам технічних університетів / В. Ципко // Вища шк.. - 2012. - № 12. - С. 72-80. - укp.

Розглянуто питання впровадження оновлених технологій навчання суспільствознавчих дисциплін для студентів технічних університетів, враховуючи їхній сучасний аксіологічний зміст. Наголошено, що аксіологічний зміст суспільствознавчої освіти, спрямований на формування гуманістичних цінностей у студентів технічних університетів, має містити такі сюжети, що впливають через емоційно-чуттєву сферу на процес інтеріоризації – перетворення суспільних цінностей, ставлень, установок в особистості, серед яких: загальнолюдські, демократичні та національні. Зосереджено увагу на сутності понять "освітні технології", "педагогічні технології", "навчальні технології". Виокремлено одну з нових моделей навчання – інтерактивну технологію, яка реалізує новий тип навчальної взаємодії та педагогічного спілкування між викладачами і студентами. Подано грунтовні характеристики традиційних для вищої школи форм організації навчання, які за умов застосування інтерактивної технології набувають нових ознак. Це такі як: інтерактивна лекція, семінар, інтегровані семінарські заняття, практичне та лабораторне заняття. Визначено умови, за яких може відбуватися ефективне формування гуманістичних цінностей у студентів технічних університетів у процесі навчання суспільствознавства.

Рассмотрены вопросы внедрения обновленных технологий обучения обществоведческих дисциплин для студентов технических университетов, учитывая их современный аксиологический смысл. Отмечено, что аксиологическое содержание обществоведческого образования, направленное на формирование гуманистических ценностей у студентов технических университетов, должно содержать такие сюжеты, которые влияют через эмоционально-чувственную сферу на процесс интериоризации - преобразования общественных ценностей, отношений, установок в личности, среди которых: общечеловеческие, демократические и национальные. Сосредоточено внимание на сущности понятий "образовательные технологии", "педагогические технологии", "учебные технологии". Выделена одна из новых моделей обучения - интерактивная технология, которая реализует новый тип учебного взаимодействия и педагогического общения между преподавателями и студентами. Даны основательные характеристики традиционных для высшей школы форм организации обучения, которые при условии применения интерактивной технологии приобретают новые признаки. Это такие как: интерактивная лекция, семинар, интегрированные семинарские занятия, практические и лабораторные занятия. Определены условия, при которых может происходить эффективное формирование гуманистических ценностей у студентов технических университетов в процессе обучения обществоведения.

The problems of implementing updated technology training of social science disciplines for students of technical universities, given their modern axiological sense. It is noted that the axiological content of social science education, aimed at shapinghuman values in students of technical universities, should include such subjects that affect emotions and feelings through the scope on the process of internalization - transformation of social values and attitudes, attitudes to the individual, such as: human, democratic and national. To focus on the essence of the concepts of "educational technology", "educational technology", "educational technology". Given one of the new models of education - interactive technology, which provides a new type of educational interaction and teacher communication between teachers and students. Filed solid performance of traditional forms for high school training, that with the application of interactive technology acquire new features. It's such as interactive lecture,seminar, integrated seminars, practical and laboratory classes. The conclusions, which define the conditions under which can be effective formation of human values in students of technical universities in teaching social studies.


Індекс рубрикатора НБУВ: С. р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Ципко В. 
Експериментальна модель формування гуманістичних цінностей студентів інженерно-технічного ВНЗ у процесі навчання суспільствознавчих дисциплін / В. Ципко // Вища шк.. - 2011. - № 5/6. - С. 39-46. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Досліджено процес формування гуманістичних цінностей майбутніх фахівців інженерно-технічних спеціальностей, важливу роль в якому відіграють суспільствознавчі дисципліни. Проведене анкетування студентів показало, що навчальний зміст суспільствознавчих дисциплін недостатньо орієнтований на формування у них ціннісної системи, майже не містить елементів, що дають змогу акцентувати та реалізувати аксіологічний потенціал. Розроблено у процесі дослідження експериментальну методику викладання суспільствознавчих дисциплін, побудовану з урахуванням методичних умов формування гуманістичних цінностей у студентів. Вміщено таблицю порівняльного аналізу сформованості гуманістичних цінностей у студентів на початку та наприкінці експерименту. Одержані під час формувального експерименту високі результати віднесені на рахунок планових експериментальних занять.

Исследован процесс формирования гуманистических ценностей будущих специалистов инженерно-технических специальностей, важную роль в котором играют обществоведческие дисциплины. Проведенное анкетирование студентов показало, что учебное содержание обществоведческих дисциплин недостаточно ориентировано на формирование у них ценностной системы, почти не содержит элементов, позволяющих сконцентрировать и реализовать аксиологический потенциал. Разработана в процессе исследования экспериментальная методика преподавания обществоведческих дисциплин, построенная с учетом методических условий формирования гуманистических ценностей у студентов. Приведена таблица сравнительного анализа сформированности гуманистических ценностей у студентов в начале и конце эксперимента. Полученные в ходе формирующего эксперимента высокие результаты отнесены на счет плановых экспериментальных занятий.

The process of formation of humanistic values ??of future professionals of engineering disciplines, role play in which social science disciplines. Conducted surveys of students revealed that the educational content of social science disciplines is focused on the formation of poorly their system of values, almost no elements to focus and realize axiological potential. Developed during the study an experimental method of teaching social science disciplines, built in the light of methodological conditions for the formation of humanistic values ??in students. A table of comparative analysis of formation of human values ??among students at the beginning and end of the experiment. Received during the formative experiment high results attributable to the planning of experimental studies.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Ярошенко Е. А. 
Прогнозирование рецидива кровотечения у пациентов при остром язвенном гастродуоденальном кровотечении / Е. А. Ярошенко, В. И. Диденко, В. И. Ципко, В. Н. Грабчук, Е. И. Чередниченко, А. М. Бендецкий, Н. Н. Писарева, Н. Г. Гаспарян // Клініч. хірургія. - 2013. - № 6. - С. 11-14. - Библиогр.: 10 назв. - рус.

Предложен способ прогнозирования рецидива кровотечения (РК), позволяющий оценить риск его возникновения и назначить обоснованное противорецидивное лечение. В целях повышения точности прогнозирования из множества предикторов рецидива выбраны наиболее значимые клинические, эндоскопические и лабораторные. В зависимости от степени риска возникновения рецидива РК пациентам назначали различные методы лечения. Предложенный способ использован у 112 пациентов при язвенном гастродуоденальном кровотечении. РК возник у 45 (43,3 %) из них, у 5 (4,46 %) - произведено оперативное вмешательство с применением органосохраняющих методов. Общая летальность составила 0,89 %, послеоперационная в контрольной группе - 7,14 %, в основной группе все пациенты живы. Предложенный способ позволяет с высокой точностью прогнозировать РК и определять эффективную лечебную тактику. Учет дополнительных факторов риска повышает точность прогноза и позволяет обоснованно назначать антигеликобактерную терапию и ингибиторы протонной помпы в рациональных дозах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р457.465.203.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26838 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Ципко В. В. 
Теорія і практика навчання суспільствознавчих дисциплін у технічних університетах : монографія / В. В. Ципко; Нац. трансп. ун-т. - Київ : НТУ, 2015. - 255 c. - Бібліогр.: с. 213-248 - укp.

На основі аналізу психолого-педагогічної літератури уточнено низку понять і наукових підходів для визначення теоретико-методологічних засад дослідження та виявлено основні тенденції у розвитку сучасної вищої технічної освіти в Україні. Визначено роль і місце суспільствознавчих дисциплін у навчальному процесі технічних університетів. Охарактеризовано особливості навчання суспільствознавчих дисциплін у технічних університетах. Обгрунтовано концептуальні засади та визначено компоненти методичної системи навчання суспільствознавчих дисциплін. Визначено критерії, показники та рівні сформованості суспільствознавчої компетентності майбутніх інженерів у процесі навчання суспільствознавства. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено методичну систему навчання суспільствознавчих дисциплін студентів технічних університетів.


Індекс рубрикатора НБУВ: С.р31(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА797268 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Ципко В. В. 
Методична система навчання суспільствознавчих дисциплін у студентів технічних університетів : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / В. В. Ципко; НАПН України, Ін-т педагогіки. - Київ, 2015. - 43 c. - укp.

Охарактеризовано особливості навчання суспільствознавчих дисциплін студентів технічного університету. Обгрунтовано концептуальні засади і компоненти методичної системи навчання суспільствознавчих дисциплін у технічних університетах. Висвітлено стан проблеми у масовій практиці навчання і визначено критерії, показники і рівні сформованості суспільствознавчої компетентності майбутніх інженерів.


Індекс рубрикатора НБУВ: С. р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА418274 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Інноваційні технології навчання : навч. посіб. / Х. Ш. Бахтіярова, А. В. Арістова, С. В. Волобуєва, С. М. Старовойт, В. В. Ципко; ред.: Х. Ш. Бахтіярова; Нац. транспорт. ун-т. - Київ : НТУ, 2016. - 171 c. - укp.

Розкрито особливості технологічного підходу до навчального процесу. Проведено порявняльний аналіз традиційної й інноваційної систем навчання. Висвітлено особливості, зміст, переваги та межі застосування інноваційних освітніх технологій в контексті сучасних концепцій педагогічної теорії та практики. Розглянуто інноваційні технології навчання, зокрема, проблемного навчання, ситуативного моделювання, ділової гри, розвитку критичного мислення, мотивації успіхом, сугестивного навчання. Увагу приділено технології рівневої диференціації та інтегральній педагогічній технології.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.0

Рубрики:
  

Шифр НБУВ: ВА812926 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського