Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.204$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17

      
Категорія:    
1.

Гусак П. М. 
Підготовка учителя: технологічні аспекти / П. М. Гусак. - Луцьк : Вежа, 1999. - 277 c. - (Книгозбірня студ.). - Бібліогр.: 138 назв. - укp.

Розкриваються технологічні аспекти підготовки учителя. Значна увага приділяється теорії технологізації навчання у вищому закладі освіти: модульній технології, варіативно-оціночній системі контролю знань і умінь студентів. Висвітлюються теоретичні та прикладні механізми технології диференційованого навчання в процесі дидактичної підготовки майбутніх вчителів. Проводиться аналіз вітчизняних та зарубіжних науково-педагогічних надбань в галузі педагогіки вищої школи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч481.204

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА588190 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Довбыш М. А. 
Психологические аспекты современных информационно-образовательных технологий для высшей школы / М. А. Довбыш, Н. А. Волошин, В. К. Сырцов // Запорож. мед. журн. - 2013. - № 1. - С. 84-86. - Библиогр.: 9 назв. - рус.

Психологические аспекты изучены у 240 студентов IV курса медицинского факультета путем анкетирования и опроса, проведенных в процессе практических занятий с последующей обработкой полученных результатов. Установлено, что студенты, поступив в высшее учебное заведение и имея различный уровень довузовской подготовки, имеют разнообразные индивидуальные особенности познавательных процессов. В связи с этим, создание и применение инновационных образовательных технологий должно ориентироваться на повышение эффективности восприятия, понимания и усвоения содержания учебного материала на основе учета индивидуальных и типологических особенностей познавательной деятельности студентов. Сегодня необходимо научно-психологическое обоснование этапов формирования профессиональных и личностных компетентностей будущих специалистов, а также разработка и внедрение психологического сопровождения инновационных образовательных технологий.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.204 + Ю940.3-9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16789 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Ципко В. 
Врахування профілю навчального закладу у процесі навчання студентів соціально-гуманітарним дисциплінам / В. Ципко // Рідна шк.. - 2006. - № 10. - С. 35-37. - Бібліогр.: 1 назв. - укp.

Висвітлено окремі аспекти профільного викладання соціально-гуманітарних дисциплін студентам вищих навчальних закладів культурно-мистецького напряму. Акцентовано увагу на важливості розвитку у межах навчального закладу різних форм кафедральної взаємодії в контексті профільного викладання соціально-гуманітарних дисциплін. Розглянуто й охарактеризовано деякі види кафедральної взаємодії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.204 + С.р(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Горіна О. М. 
Проблеми типологічного групування студентів - дидактична основа диференційованого навчання / О. М. Горіна // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2008. - № 2. - С. 41-45. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Досліджено проблеми типологічного групування студентів як дидактичної основи диференційованого навчання. Встановлено, що найбільш надійним критерієм гомогенізації груп є результати тестування засвоєння у школі студентами основних знань з математики та фізики.

Исследованы проблемы типологического группирования студентов как дидактической основы дифференцированного обучения. Установлено, что наиболее надежным критерием гомогенизации групп есть результаты тестирования усвоения в школе студентами главных знаний по математике и физике.

It is set on the basis of research that the most reliable ctiterion of groupsТ homogenization is studentsТ tests results in mathematics and physics at school


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.204

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Сікорський П. 
Сутність та принципи диференційованого підходу в навчанні студентів / П. Сікорський, О. Горіна // Вища шк.. - 2007. - № 5. - С. 55-63. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Визначено сутність і рівні адаптованого навчання, розглянуто його основні принципи, дотримання яких дозволяє створити сприятливі умови для оволодіння студентами певною спеціальністю та позитивно впливає на процес виховання висококваліфікованих фахівців.

Определены сущность и уровни адаптированного обучения, рассмотрены его основные принципы, соблюдение которых позволяет создать благоприятные условия для овладения студентами определенной специальностью и способствует воспитанию высококвалифицированных специалистов.

The essence and levels of adapted teaching, its main principles which will make it possible to create favourable conditions for the students to master this or that speciality and educate highly skilled specialists are being determined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.204

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Спірін О. М. 
Основи диференційованого підходу при вивченні інформатики / О. М. Спірін // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2000. - Вип. 6. - С. 146-151. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

Розглянуто поняття диференційованого підходу у вищій школі, викладено психолого-педагогічні вимоги до його впровадження у процес навчання основ інформатики на фізико-математичному факультеті.

Рассмотрено понятие дифференцированного подхода в высшей школе, изложены некоторые психолого-педагогические требования к его внедрению в процесс обучения основам информатики на физико-математическом факультете.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.204 + З970р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Коротун О. В. 
Методологічні засади змішаного навчання в умовах вищої освіти / О. В. Коротун // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2016. - Вип. 28. - С. 117-129. - Бібліогр.: 25 назв. - укp.

Державна політика України у сфері вищої освіти, згідно з Законом "Про вищу освіту" (№ 1556-VII), спрямована на забезпечення доступності, якості та ефективності освіти. Пропонуються різні шляхи їх вирішення, одним з яких є інформатизація освіти. У свою чергу, інформатизація дозволяє ефективно розвивати таку педагогічну технологію, як змішане навчання. Актуальною стає проблема використання технології змішаного навчання у сучасному українському вищому навчальному закладі. Розглянуто методологічні засади організації навчального процесу в умовах вищої освіти із застосуванням змішаного навчання. Проаналізовано та уточнено поняття "змішане навчання", визначені методологічні підходи, ряд загальнодидактичних та методичних принципів, на які спирається процес навчання у вищому навчальному закладі при застосуванні моделі змішаного навчання. Описані методи, форми організації та засоби, які використовуються в змішаному навчанні, а також висвітлені переваги такої моделі навчання. Розроблено схематичне подання структури методичної системи змішаного навчання в умовах вищої освіти. Використання змішаного навчання у вищій освіті розв'язує проблеми індивідуалізації, інтенсифікації та оптимізації навчання, є найбільш логічною та природною еволюцією традиційної моделі навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.204

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Щеглова А. О. 
Місце проектного методу для формування і розвитку іншомовної комунікативної компетентності студентів в умовах змішаного навчання [Електронний ресурс] / А. О. Щеглова // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2016. - № 3. - С. 150-163. - Бібліогр.: 9 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1381

Досліджено метод проектів у вивченні іноземної мови. Визначено його роль для розвитку комунікативної компетентності студентів. У ході дослідження проаналізовано фактори, які впливають на навички говоріння. Детально охарактеризовано змішане навчання і місце проектно-орiєнтованого методу з використанням мультимедійних технологій як засобу вдосконалення комунікативних умінь і навичок студентів немовних спеціальностей на базі Національного університету харчових технологій. Доведено, що ефективність розвитку навичок говоріння напряму залежить від залученості студентів до поставлених завдань, що повністю охоплюється методом проектів, який якнайкраще гармонує в умовах змішаного навчання.

Исследован проектный метод в изучении иностранного языка. Определена его роль для развития коммуникативной компетентности студентов. В ходе исследования проанализированы факторы, влияющие на навыки говорения. Подробно охарактеризована система смешанного обучения и место проектного метода с использованием мультимедийных технологий как средства совершенствования коммуникативных умений и навыков студентов неязыковых специальностей на базе Национального университета пищевых технологий. Доказано, что эффективность развития навыков говорения напрямую зависит от вовлеченности студентов в поставленные задачи, что полностью охватывается методом проектов, который лучшим образом гармонирует в системе смешанного обучения.

Project-based method in teaching English is explored in the article. Its role for students' communicative competence development is defined. The study analyzes the factors affecting speaking skills. The article presents the detailed analysis of blended learning system, and project-based method with multimedia technology usage as a means of communication skills improving for students of non-linguistic specialties at the National University of Food Technologies. It has been proved that efficiency of speaking skills directly depends on students' engagement in the tasks, that is fully covered by project method, which is optimum in blended learning system.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.204 + Ш12-913.330 с51

Рубрики:

Шифр НБУВ: EJ000028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Кобися А. П. 
Інформаційне освітнє середовище як платформа для реалізації змішаного навчання у вищих навчальних закладах [Електронний ресурс] / А. П. Кобися // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2017. - № 1. - С. 75-82. - Бібліогр.: 5 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1528

Розглянуто організацію змішаного навчання студентів на основі інформаційного освітнього середовища з використанням електронних навчально-методичних комплексів дисциплін, застосування сучасних інформаційних технологій інтерактивного навчання, застосування комп'ютерно-орієнтованих технологій для структурування навчальної інформації і представлення її в різних форматах, створення електронного зошита – портфоліо робіт студента з навчальної дисципліни, що дозволяє не тільки якісно оцінити роботу студентів та рівень його компетентності, а й активізувати пізнавальні інтереси за рахунок рефлексії їх особистісної діяльності, самоконтролю і самоперевірки своїх досягнень, аналізу, аргументації та планування подальших дій, рішень і, нарешті, зміни особистісних успіхів за рахунок організації навчальної діяльності у вигляді змішаного навчання.

Рассмотрена организация смешанного обучения студентов на основе информационной образовательной среды с использованием электронных учебно-методических комплексов дисциплин, применения современных информационных технологий интерактивного обучения, компьютерно-ориентированных технологий для структурирования учебной информации и представления ее в разных форматах, создание электронного пособия – портфолио работ студента по учебной дисциплине, которое позволяет не только качественно оценить работу студентов и уровень их компетентности, но и активизировать познавательные интересы за счет рефлексии их личностной деятельности, самоконтроля и самопроверки своих достижений, анализа, аргументации и планирования дальнейших действий, решений и, наконец, изменения личностных успехов.

The article deals with the organization of blended learning for students on the basis of information educational environment using electronic teaching methods courses. It was considered the use of modern information technology, interactive learning, the use of computer-oriented technologies for structuring educational information and presenting it in different formats, creating an electronic notebook - portfolio of student’s work on appropriate discipline. The portfolio does not only qualitatively assess the performance of students and their level of competence, but also intensify educational interests through the reflection of their professional activity, self-control and self-monitoring their achievement, analysis, reasoning and planning future actions, decisions, and finally changes personal success.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.204с51

Шифр НБУВ: EJ000028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Lisetskyi K. A. 
Blended learning model in the system of higher education = Модель змішаного навчання в системі вищої освіти / K. A. Lisetskyi // Advanced education : зб. наук. пр. - 2015. - Вип. 4. - С. 32-35. - Бібліогр.: 6 назв. - англ.

Розглянуто запровадження моделі змішаного навчання в системі вищої освіти. Проаналізовано основні тенденції в використанні системи змішаного навчання, яке в різних пропорціях поєднує елементи традиційного і дистанційного навчання. Детально охарактеризовано організацію курсу он-лайн навчання, складові змішаного навчання. Наведено визначення терміну "змішане навчання". Розглянуто можливості та переваги використання змішаного навчання у навчальному процесі. Ретельно визначено завдання, які стоять перед викладачем і розглянуто різні моделі змішаного навчання. Показано, що використання різних форм он-лайн навчання з поєднанням з традиційною формою навчання надає змогу досягти високої ефективності у навчальному процесі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.204

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74419 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Антошків М. С. 
Врахування психологічних особливостей студентів цифрового покоління шляхом організації змішаного навчання / М. С. Антошків // Фіз.-мат. освіта. - 2018. - № 1. - С. 128-131. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Наголошено на перспективах застосування технології змішаного навчання для організації навчання студентів цифрового покоління - молодих людей, які активно використовують ІТ у повсякденному житті. Згідно з теорією поколінь (В. Штраус, Н. Хоув) цих людей також називають поколінням Z. Унаслідок того, що розвиток когнітивних процесів, емоційно-вольової сфери та інших психічних і психологічних особливостей представників цього покоління відбувається під впливом онлайн середовища, студенти цифрового покоління помітно відрізняються від інших типом мислення та способом сприйняття інформації. Виділено когнітивні особливості студентів цифрового покоління, а саме: спроможність сприймати інформацію лише невеликими порціями та переважно візуально, схильність до публічності в онлайн середовищі, зацікавленість в інтерактивних методах навчання, низьку сформованість механізмів саморегуляції тощо. Зазначено, що дуже часто студентів із такими особливостями складно навчати математичним дисциплінам. Акцентовано на необхідності врахування рекомендацій психологів щодо організації навчання представників цифрового покоління: впровадження та посилення інституту кураторства, потреба в психологічному супроводі навчання; розвиток навичок саморегуляції, самоорганізації, тайм-менедженту та інші. Висловлено гіпотезу про те, що розглянуті особливості та рекомендації можуть бути найбільш повно враховані за умов так званого змішаного навчання. Окреслено такі можливості змішаного навчання для врахування наявних психологічних особливостей студентів цифрового покоління як чітка детермінованість завдань, розбиття матеріалу на невеликі блоки, використання мобільних гаджетів у навчальних цілях, наявність тьютора для психолого-педагогічної підтримки навчання та багато інших. Наголошено на відкритих питаннях організації змішаного навчання: відсутність концепції та науково обгрунтованих методик, потреба пошуку шляхів розвитку комунікативних навичок та аналітичного мислення. Висловлено переконання щодо актуальності подальших досліджень з обраної теми.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940 + Ч481.204

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Іващенко М. В. 
Особливості використання елементів змішаного навчання в процесі викладання навчальних дисциплін у закладах вищої освіти / М. В. Іващенко, Т. Б. Бикова // Фіз.-мат. освіта. - 2018. - № 1. - С. 221-226. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

За умов формування когнітивного суспільства особливого значення набуває створення оптимальних умов для пізнавальної діяльності особистості шляхом реалізації концепції освіти протягом усього життя головними перевагами якої є гнучкість, різноманітність, доступність у часі та просторі. Аналіз психолого-педагогічних досліджень засвідчив достатню розробленість методологічних, психологічних та управлінських питань упровадження освіти протягом усього життя, проблеми вдосконалення організації навчально-пізнавальної діяльності, особливостей використання змішаного навчання як принципово нової освітньої моделі навчання. Проте поза увагою залишилася проблема інтеграції елементів змішаного навчання в процес викладання дисциплін у вищій школі з метою активізації пізнавальної діяльності студентів. Алгоритм упровадження елементів змішаного навчання в процес викладання навчальних дисциплін у закладах вищої освіти реалізується шляхом поєднання традиційної моделі навчання (читання лекцій, проведення практичних, лабораторних, семінарських занять, складання заліків та іспитів) та інноваційної моделі електронного навчання (дистанційного доповнененого елементами мобільного навчання). Використання елементів змішаного навчання (групове навчання, перевернутий клас, мікронавчання, ситуативні вправи, гейміфікація, інфографіка) в процесі викладання навчальних дисциплін надає можливість, тим хто навчається, засвоювати матеріал у зручний час, навчитись творчо використовувати і демонструвати результати навчання у середовищі дистанційного курсу або під час традиційних очних занять. Інструментарієм для реалізації елементів змішаного навчання є сучасні засоби інформаційно-комунікаційних технологій: соціальні сервіси, засоби он-лайн (синхронне) та оф-лайн (асинхронне) спілкування, засоби створення різноманітної електронної наочності, засоби діагностики та оцінювання, системи управління навчальним контентом. Для використання елементів змішаного навчання від викладачів вимагається опанування інноваційних активних педагогічних методів, технік і технологій, достатній рівень інформаційної компетентності, а від студентів таке навчання потребує комп'ютерної грамотності та неабиякої активності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.204

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Кухаренко В. М. 
Проектування програми курсу "Змішане навчання" / В. М. Кухаренко // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2017. - Вип. 4. - С. 80-92. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Описані основні особливості змішаного навчання: завдання змішаного навчання, моделі навчання, мікронавчання, відеофрагменти, нова роль викладача. Для створення дистанційного курсу підвищення кваліфікації вчителів та викладачів університетів був проведений відкритий тритижений коннективістський дистанційний курс. Особливості коннективістського підходу та високий рівень слухачів курсу дозволив визначити ключові складові курсу "Змішане навчання". Проаналізовано тенденції розвитку освіти у світі, роль змішаного навчання, гейміфікації, виконано SWOT-аналіз для змішаного навчання. З'ясовані проблемні питання у проведенні коннективістських дистанційних курсах. Для перевірки сформованих гіпотез був створений шеститижневий пілотний дистанційний курс, до складу якого увійшли найбільш важливі розділи: формування мети занять, модель перевернутого класу, інструменти для змішаного навчання, організація навчального процесу та оцінювання результатів навчання. Проведено навчальний процес для всіх бажаючих. На курс підписалося 218 слухачів, кількість учителів та викладачів університетів була приблизно однакова. Активних слухачів було 48, успішно закінчили курс 18 слухачів. Результати навчання та опитування слухачів дозволяє створити дистанційний курс "Змішане навчання" для вчителів та викладачів вищих закладів освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204с51 + Ч481.204с51

Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Ткачук Г. В. 
Змішане навчання та особливості використання ротаційної моделі у навчальному процесі / Г. В. Ткачук // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2017. - Вип. 4. - С. 143-156. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Розглянуто проблеми змішаного навчання у закладах вищої освіти. Зокрема, проаналізовано законодавчі документи щодо впровадження інформаційних технологій у навчальний процес, стратегій вищої освіти, запровадження дистанційного навчання, що дає змогу визначити актуальність розгляду питання змішаного навчання. Здійснено аналіз поняття змішаного навчання на основі трактувань, поданих у науково-педагогічній літературі. Такий аналіз дав змогу визначити неоднозначність та некоректність представлених тверджень, а також запропонувати власне бачення цього терміну. З метою визначення переваг змішаного навчання, здійснено аналіз позитивних та негативних сторін усіх технологій, що поєднуються в системі змішаного навчання. На основі аналізу різних моделей навчання визначено найбільш оптимальні такі моделі, як модель ротації за станціями та модель "Перевернутий клас". Наведено приклад використання поєднання цих моделей у процесі вивчення теми "Будова комп'ютера" студентами напряму підготовки "Інформатика". Заняття проводиться в декілька етапів та передбачає, в межах основного блоку, зміну режиму протягом п'яти "станцій". На основі проведеного дослідження визначено загальнодидактичні та методичні принципи організації змішаного навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.204 + Ч23-204

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Змішане навчання у реформуванні освітньої моделі : зб. тез доп. Всеукр. наук.-метод. семінару з елементами вебінару, [28 лют. 2018 р., Харків] / ред.: Н. Ю. Олійник, М. С. Синєкоп, В. О. Бабенко; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - Харків, 2018. - 57 c. - укp. - рус. - англ.

Обговорено питання створення мережевих систем тестування на основі віртуальних серверних технологій. Висвітлено технологію змішаного навчання інформатики іноземних студентів підготовчого відділення. Розглянуто проблеми використання моделей змішаного навчання в закладах загальної середньої освіти, особливості освітнього процесу в електронному навчальному середовищі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.204 я431(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА822701 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Кудін А. П. 
Web-орієнтована інформаційна система для організації комунікацій під час змішаного навчання / А. П. Кудін, А. Ю. Прошенко, О. М. Міненко, Р. М. Коваль, Т. М. Кудіна // Фіз.-мат. освіта. - 2019. - № 2. - С. 66-71. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Зазначено, що є недостатній рівень комунікацій між викладачем і слухачами під час аудиторних лекцій. Під час розробки серверної частини, використовувалась мова програмування Java та деякі програмні продукти такі як: Spring, Hibernate, Jackson. Розроблена інформаційна система складається з мобільного додатку та веб-сервісу. Головною навчальною задачею даного електронного засобу є налагодження зворотного зв'язку між викладачем і слухачем. Він забезпечується створенням умов, за яких слухачі слухають уважно всю лекцію завдяки частим перемиканням із "пасивного слухання" на активного "відповідача". Слухач має можливість on-line-"голосувати" зі своїх смартфонів і залишати коментар або ставити запитання викладачеві. Застосування даної система створює ситуацію віртуального зближення викладача з кожним студентом. Показані особливості у методиці застосування системи опитування: місце, частота, тривалість. Проаналізовано важливі дані, які можна отримати у разі оперативного оприлюднення загальної статистики відповідей слухачів такі, як рівень підготовленості даної аудиторії слухачів до рівня викладання нового навчального матеріалу, темп викладення матеріалу. Повний всебічний аналіз інформації про рівень сприйняття студентами навчального матеріалу можна отримати після закінчення використання даної системи під час аудиторної лекції на основі даних збережених на сервері. Система знайшла своє застосування у технології змішаного навчання як у навчальному процесі в університеті, так в процесі підготовки до ЗНО випускників інтернатів із віддалених районів України. Зроблено висновки, що інформаційна система забезпечує для викладача виконання таких навчальних завдань: створення різноманітних опитувань створених як під час аудиторної лекції, так із заготовлених до проведення аудиторної лекції; керуванням появи перед слухачами запитань у певному місці лекції; отримання оперативної інформації про індивідуальний рівень сприйняття нового матеріалу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.204 + Ч481.253.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Isakova Ye. 
A computer oriented model of blended learning of the English language = Комп'ютерно-орієнтована модель змішаного навчання іноземної мови / Ye. Isakova, K. Zubenko, N. Paziura, V. Olekhnovych, V. Ostashchuk // Наук. вісн. Нац. гірн. ун-ту. - 2020. - № 3. - С. 122-130. - Бібліогр.: 17 назв. - англ.

Purpose. An analysis of the experience of introducing the blended learning model in the process of learning English by students of a non-linguistic university in terms of the place of this model in the educational process, the relevance of its use in modern higher education conditions, defining basic criteria and requirements for the participants of the educational process to ensure the effective implementation of blended learning and determining conditions for the successful organization and control of training within the framework of the blended learning model. Qualitative and quantitative analysis of the results. Methodology. The analysis was carried out in the context of modern methodological concepts and theories: the general theory of education, the theory and methodology of using active teaching methods, the theory and methodology of using distance learning, the methods of using information and communication technologies (ICT) in the educational process, and others. The study is based on a systemic, competency-based, and individual scientific approaches. In the course of studying the experience of introducing the model of blended learning into the educational process, the following methods and techniques were used: study and comparative analysis of the available theoretical and practical literature on the issue under study, methods of deduction and induction, systematization, quantitative analysis of the results, method of expert evaluation, generalization. Findings. With the help of testing, the initial abilities of working withinteractive technologies of the participants of blended learning (students, teachers) were established, on the basis of which the preparatory and familiarization part of the training course was planned. A qualitative and quantitative analyses of the learning outcomes at the initial, intermediate and final stages, as well as a comparative analysis with the results of students studying according to the standard system (without an online component) were carried out. Basic conditions and criteria for the successful use of the system of blended learning in higher education in our country are highlighted. The MOODLE training platform was tested, its convenience in terms of synchronous and asynchronous communication was investigated, its effectiveness in a blended learning model was confirmed. On the basis of the platform, an educational and methodological complex for teaching English to students in the framework of the blended learning model was developed. Originality. It is required to modernize and optimize the educational system of Ukraine through the introduction of new programs, technologies and techniques. The request of modern society for the training of competitive specialists requires a paradigm shift in the education system and its reorientation from the presentation of material to the formation of future specialists' skills and abilities to use and operate this information in modern conditions. Blended learning is an actual model that allows not only giving the student certain knowledge, but also developing their ability to use it effectively in different communicative situations. Practical value. The results of the study will be useful in the subsequent experience of introducing the blended learning model in the process of learning not only foreign languages, but also other academic disciplines, as well as when organizing independent work of students, online communication, conferences and other types of educational activities.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.204

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16377 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського