Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (5)Книжкові видання та компакт-диски (75)Журнали та продовжувані видання (5)
Пошуковий запит: (<.>A=Буряк В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 189
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Мамаев В. Н. 
Автоматизированная система анализа адаптации организма человека к нагрузке / В. Н. Мамаев, В. И. Буряк, Т. Н. Тищенко // Управляющие системы и машины. - 1999. - № 3. - С. 71-77. - Библиогр.: 12 назв. - рус.

Розглянуто структуру, математичне та програмне забезпечення автоматизованої системи оцінки адаптації людини до навантаження. Описано алгоритм проведення дослідження та його результати.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е70*738.7*112.4с5,025

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14024 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Прохоров Є. В. 
Гастроентерологія дитячого віку : Навч. посіб. для студ. вищ. мед. навч. закл. ІІІ - ІV рівнів акредитації / Є. В. Прохоров, О. П. Волосовець, Л. М. Гелескул, Т. П. Борисова, В. М. Буряк; ред.: Є. В. Прохоров, О. П. Волосовець. - Т. : Укрмедкнига, 2004. - 160 c. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Викладено анатомо-фізіологічні особливості травної системи дітей, методи обстеження гастроентерологічних хворих. Проаналізовано питання основних симптомів і синдромів ураження органів шлунково-кишкового тракту, діагностики та тактики ведення найбільш поширених захворювань шлунка, кишечнику, печінки, жовчного міхура, підшлункової залози.

Изложены анатомо-физиологические особенности пищеварительной системы детей, методы обследования гастроэнтерологических больных. Проанализированы основные симптомы и синдромы поражения органов желудочно-кишечного тракта, диагностики и тактики ведения наиболее распространенных заболеваний желудка, кишечника, печени, желчного пузыря, поджелудочной железы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.413 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА659563 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Буряк В. Ю. 
Експертиза наркотичних речовин : Навч. посіб. / В. Ю. Буряк, Ю. І. Геваза, О. П. Замошець; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - К., 2004. - 264 c. - Бібліогр.: 28 назв. - укp.

Наведено загальні відомості про наркотичні засоби, їх класифікацію, дію на організм людини, термінологію, антинаркотичне законодавство. Розглянуто хімічну будову наркотичних речовин та прекурсорів, найважливіші якісні тестові реакції, розкрито їх механізм та природу появи забарвлення. Викладено теоретичні основи хроматографічних та спектральних методів аналізу, які використовуються для дослідження наркотичної сировини, а також методики проведення тестових реакцій та фізико-хімічних аналізів.

Представлены общие сведения о наркотических средствах, их классификация, действие на организм человека, терминология, антинаркотическое законодательство. Рассмотрены химическое строение наркотических веществ и прекурсоров, наиважнейшие качественные тестовые реакции, раскрыт их механизм и природа появления окраски. Изложены теоретические основы хроматографических и спектральных методов анализа, которые используются для исследования наркотического сырья, а также методики проведения тестовых реакций и физико-химических анализов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р281.701 я73 + Х893.9(4УКР)413.5 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА661130 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Лукомський Г. К. 
З української художньої спадщини / Г. К. Лукомський. - К. : Укр. пропілеї, 2004. - 712 c. - укp.

Вперше у значному обсязі зібрано творчу спадщину видатного вченого, митця та культурного діяча Г.К.Лукомського. Викладено низку мистецтвознавчих нарисів про садиби Харківщини, Батуринський та Вишневецький палаци, Луцький замок, архітектуру Галичини, а також мистецькі монографії про Київ, Петербург та Париж і багато інших досліджень.

Впервые в значительном объеме собрано творческое наследие известного ученого, художника и культурного деятеля Г.К.Лукомского. Изложен ряд искусствоведческих очерков об усадьбах Харьковщины, Батуринском и Вишневецком дворцах, Луцком замке, архитектуре Галиции, а также художественные монографии о Киеве, Петербурге и Париже и много других исследований.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ10 г(4УКР)6 д Лукомський Г. + Щ113(4УКР) + Щ113(4РОС-2СПБ) + Щ113(4ФРА-2П)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС40292 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Педагогіка вищої та середньої школи : Зб. наук. пр. Вип. 11 / ред.: В. К. Буряк; Криворіз. держ. пед. ун-т. - Кривий Ріг, 2005. - 463 с. - укp.

Проаналізовано формування готовності вчителів до профільного навчання старшокласників, а також комунікативної культури учителів у ВНЗ. Розглянуто питання професійної компетенції вчителя іноземної мови як показника його професіоналізму. Описано інноваційні методи формування вокальної культури вчителя музики. Висвітлено проблеми підвищення кваліфікації викладачів фізичного виховання. Розкрито причини девіантної поведінки підлітків. Визначено тенденції розвитку педагогічних ВНЗ України у контексті Болонського процесу.

Проанализированы формирование готовности учителей к профильному обучению старшеклассников, а также формирование коммуникативной культуры учителей в ВУЗ. Рассмотрены вопросы профессиональной компетенции учителя иностранного языка как показателя его профессионализма. Представлены инновационные методы формирования вокальной культуры учителя музыки. Освещены проблемы повышения квалификации преподавателей физического воспитания. Раскрыты причины девиантного поведения подростков. Определены тенденции развития педагогических ВУЗ Украины в контексте Болонского процесса.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Педагогіка вищої та середньої школи : Зб. наук. пр. Вип. 12 / ред.: В. К. Буряк; Криворіз. держ. пед. ун-т. - Кривий Ріг, 2005. - 281 с. - укp.

Розглянуто проблему відповідального ставлення студентів до навчання. Проаналізовано громадську свідомість як складову формування професійних цінностей у студентів педагогічних ВНЗ, високий рівень інформаційної культури як обов'язкову рису високодуховної особистості. Висвітлено роль позааудиторної роботи в системі формування комунікативної культури учителів, структуру готовності учителів іноземної мови до особистісно-орієнтованого навчання старшокласників, розвиток комунікативних здібностей школярів у процесі використання імітаційно-ігрових технологій на уроках іноземної мови. Визначено психолого-педагогічні чинники формування соціально-комунікативної активності у підлітків. Наведено характеристику самоконтролю учнів як компонента навчальної діяльності.

Рассмотрена проблема ответственного отношения студентов к обучению. Проанализированы общественное сознание как составная формирования профессиональных ценностей у студентов педагогических ВУЗ, высокий уровень информационной культуры как обязательная черта высокодуховной личности. Освещены роль внеаудиторной работы в системе формирования коммуникативной культуры учеников, структура готовности учителей иностранного языка к личностно-ориентированному обучению старшеклассников, развитие коммуникативных способностей школьников в процессе использования имитационно-игровых технологий на уроках иностранного языка. Определены психолого-педагогические факторы формирования социально-коммуникативной активности у подростков. Приведена характеристика самоконтроля учеников как компонента учебной деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Трудова та професійна підготовка молоді на засадах особистісно орієнтованого підходу : Зб. наук. пр. Вип. 6 / ред.: В. К. Буряк; Криворіз. держ. пед. ун-т. - Кривий Ріг, 2004. - 160 с. - укp.

Розглянуто питання професійного становлення студентської молоді у ВНЗ, профорієнтації та трудової підготовки учнів загальноосвітніх шкіл. Висвітлено психолого-педагогічні аспекти особистісно орієнтованого навчання студентів. Проаналізовано вплив спілкування на формування духовної культури студентської молоді, науково-методичної роботи на професійну підготовку молодших спеціалістів. Описано систему тестового контролю як засіб управління формуванням економічних знань учнів, сучасні освітні технології на уроках праці, взаємозв'язок правового і трудового виховання школярів.

Рассмотрены вопросы профессионального становления студенческой молодежи в ВУЗ, профориентации и трудовой подготовки учеников общеобразовательных школ. Освещены психолого-педагогические аспекты личностно ориентированного обучения студентов. Проанализированы влияние общения на формирование духовной культуры студенческой молодежи, научно-методической работы на профессиональную подготовку младших специалистов. Описаны система тестового контроля как средство управления формированием экономических знаний учеников, современные образовательные технологии на уроках труда, взаимосвязь правового и трудового воспитания школьников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж70700 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Буряк В.  
Еволюція публіцистичного мислення української інформаційно-художньої свідомості як виду інформаційного відображення / В. Буряк // Зб. пр. Н.-д. центру періодики. - 2001. - Вип. 9. - С. 249-275. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4Укр)-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69017 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
9.

Буряк В. Д. 
Поетика інформаційно-художньої свідомості. Еволюція форм і методів вираження інформації (факту) в контексті інтелектуалізації творчої свідомості / В. Д. Буряк; Дніпропетр. нац. ун-т. - Д., 2001. - 390 c. - укp.

У контексті інтелектуалізації творчої свідомості показано еволюцію форм і методів вираження інформації та її роль у розвитку творчого інтелекту. Визначено суть понять інформаційно-художньої свідомості, інтелектуальної комунікації, мислення умовно реального (міфологічного) та реального (публіцистичного), відображення (художнього), свідомісної інтенсифікації вираження факту, інформаційно-естетичного аспекту форм індивідуального вираження, свідомісно-домінантного рівня творчості, авторської та інтелектуальної модульності, образної комунікації. Висвітлено еволюцію авторської модульності інформаційно-художньої свідомості ХІХ - початку ХХ ст. Розглянуто процес формування національних інформаційних модулів (особистостей), які утверджують інформаційно-художню свідомість усіх рівнів сприйняття й обробки інформації (міфологічного, художнього та публіцистичного мислення).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш400 + Ш200 + Ш5(0)-304 + Ч111.156 + Ю945.401691

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА617347 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Красовський О. М. 
Хімія і методи дослідження сировини та матеріалів : Навч. посіб. / О. М. Красовський, В. Ю. Буряк, В. М. Челябієва, П. В. Федоренко; Черніг. держ. технол. ун-т. - Чернігів, 2003. - 184 c. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

Викладено питання загальної та неорганічної хімії, якісного і кількісного аналізу. Значну увагу приділено основам техніки хімічного експерименту, умовам проведення реакцій, правилам і способам здійснення різних хімічних розрахунків.

Изложены вопросы общей и неорганической химии, качественного и количественного анализа. Значительное внимание уделено основам техники химического эксперимента, условиям проведения реакций, правилам и способам выполнения разных химических расчётов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г.я73-41

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА638441 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Чумаков В. А. 
Хімія та методи дослідження сировини та матеріалів (Органічна хімія). Практикум, задачі та вправи : Навч. посіб. / В. А. Чумаков, Ю. І. Геваза, В. Ю. Буряк, О. М. Красовський, Л. Ю. Чумакова; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - К., 2003. - 276 c. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Вміщено задачі та вправи з основних розділів органічної хімії, та практикум, до якого включено 17 лабораторних робіт. Наведено методи якісного та кількісного елементного аналізу речовин, способи одержання деяких класів сполук, характерні реакції цих класів, а також специфічні реакції окремих речовин.

Поданы задачи и упражнения по основным разделам органической химии и практикум, который включает 17 лабораторных работ. Приведены методы качественного и количественного елементного анализа органических веществ, способы получения некоторых классов соединений, характерные реакции этих классов, а также специфические реакции отдельных веществ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г2я73-4

Шифр НБУВ: ВА640428 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Буряк В.  
Комунікаційні основи інформаційного відображення / В. Буряк // Зб. пр. Н.-д. центру періодики. - 2003. - Вип. 11. - С. 352-359. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч610.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69017 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
13.

Педагогіка вищої та середньої школи : Зб. наук. пр. Вип. 7 / ред.: В. К. Буряк; Криворіз. держ. пед. ун-т. - Кривий Ріг, 2004. - 285 с. - укp.

Висвітлено проблеми навчання та виховання учнів у середній школі та студентів педагогічного навчального закладу. Розглянуто дидактичні умови формування творчої активності майбутніх педагогів у системі особистісно-орієнтованого навчання. Проаналізовано формування готовності майбутніх вчителів математики до творчої педагогічної діяльності. Розкрито теоретичні засади формування професійно-педагогічної культури майбутнього педагога в період педагогічної практики. Описано принцип гуманізації та психологізації педагогічного менеджменту як основу реалізації особистісно-орієнтованого навчання під час процесу професійної перепідготовки педагогічних кадрів.

Освещены проблемы обучения и воспитания учеников в средней школе и студентов педагогического учебного заведения. Рассмотрены дидактические условия формирования творческой активности будущих педагогов в системе личностно-ориентированного обучения. Проанализировано формирование готовности будущих учителей математики к творческой педагогической деятельности. Раскрыты теоретические основы формирования профессионально-педагогической культуры будущего педагога в период педагогической практики. Описан принцип гуманизации и психологизации педагогического менеджмента как основа реализации личностно-ориентированного обучения во время процесса профессиональной переподготовки педагогических кадров.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч42я54(4Укр)3 + Ч489.51я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Смовженко Т. С. 
Становлення і розвиток ощадної справи в Україні (друга половина XVIII - початок XXI ст.) : Моногр. / Т. С. Смовженко, В. Д. Буряк, А. І. Медвідь, Г. П. Ханас, З. М. Комаринська, Л. М. Хміль, В. І. Огієнко, В. В. Рисін, О. В. Рибай; ВАТ "Держ. ощад. банк України", Нац. банк України, Львів. банк. ін-т, Львів. обл. упр. ВАТ "Держ. ощад. банк України". - Л., 2003. - 216 c. - Бібліогр.: 81 назв. - укp.

Висвітлено зародження та розвиток перших ощадних установ в Україні у другій половині XVIII - ХІХ ст. Розглянуто ощадну справу на західноукраїнських землях під владою Австрійської (Австро-Угорської) держави, питання становлення ощадних закладів Східної України, що перебувала у складі Російської імперії, удосконалення мережі ощадних установ Західної України на початку ХХ ст., трансформації ощадних кас у Східній Україні зазначеного періоду. Проаналізовано економічні зміни у перші роки радянської влади та їх вплив на діяльність ощадних установ, особливості діяльності ощадних кас з 1930-х рр. до закінчення Другої світової війни, розвиток ощадної справи у повоєнний час, роль Ощадного банку в банківській системі незалежної України. Наведено характеристику ощадних установ світу.

Освещены вопросы зарождения и развития первых сберегательных учреждений во второй половине XVIII - ХІХ ст. Рассмотрены сберегательное дело на западноукраинских землях под властью Австрийского (Австро-Венгерского) государства, вопросы становления сберегательных заведений Восточной Украины, пребывавшей в составе Российской империи, усовершенствования сети сберегательных учреждений Западной Украины в начале ХХ ст., трансформации сберегательных касс в Восточной Украине указанного периода. Проанализированы экономические изменения в первые годы советской власти и их влияние на деятельность сберегательных учреждений, особенности деятельности сберегательных касс с 1930-х гг. до окончания Второй мировой войны, развитие сберегательного дела в послевоенное время, роль Сберегательного банка в банковской системе независимой Украины. Приведена характеристика сберегательных учреждений мира.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)261.62-03

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО25462 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Буряк В. В. 
Актуальные проблемы философии. Методологические основания экономического знания, постиндустриальное общество, глобализация : Учеб. пособие / В. В. Буряк. - Симф. : ОАО "Симгортип", 2006. - 153 c. - Библиогр.: с. 108-111 - рус.

Рассмотрены философские проблемы экономического знания. Освещены актуальные вопросы методологии научного знания. Представлены основные принципы формирования постиндустриального мира. Описаны закономерности развития информационного общества. Освещены системные противоречия процесса глобализации.


Індекс рубрикатора НБУВ: У01я7 + Ю252:У.я7 + Ю6*23я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА676510 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Буряк В. Н. 
Динамика параметров сосудистого тонуса детей с вегето-сосудистой дисфункцией по гипотензивному типу в процессе терапии с использованием гипербарической оксигенации / В. Н. Буряк, Р. Ф. Махмутов, Л. В. Нальковская // Врачеб. практика. - 2006. - № 2. - С. 75-79. - Библиогр.: с. 79 - рус.

Обстежено діти з вегето-судинною дисфункцією (ВСД) для визначення характеру судинного тонусу, які отримали терапію з включенням гіпербарічної оксигенації (ГБО). У результаті обстеження встановлено, що в генезі ВСД у дітей, зокрема, зниженні артеріального тиску, безумовну роль відіграє судинний компонент. Включення до комплексу терапії сеансів ГБО дозволяє домогтися зворотнього розвитку клінічної симптоматики захворювання, а також стійкої тенденції до нормалізації параметрів судинного тонусу у дітей, хворих на ВСД.

Обследованы дети с вегето-сосудистой дисфункцией (ВСД) для определения характера сосудистого тонуса, которые получали терапию с включением гипербарической оксигенации (ГБО). В результате обследования установлено, что в генезе ВСД у детей, в частности, снижении артериального давления, несомненную роль играет сосудистый компонент. Включение в комплекс терапии сеансов ГБО позволяет добиться обратного развития клинической симптоматики заболевания, а также стойкой тенденции к нормализации параметров сосудистого тонуса у детей, больных ВСД.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.627.703-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22649 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Буряк В.  
Жанровість як система людського мислення / В. Буряк // Зб. пр. Н.-д. центру періодики. - 2005. - Вип. 13. - С. 337-343. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш400.12 + Ю212.21 + Ю812.271.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69017 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
18.

Буряк В. Д. 
Журналістська творчість як система образної комунікації : Навч. посіб. / В. Д. Буряк; Дніпропетр. нац. ун-т. - Д., 2003. - 60 c. - Бібліогр.: с. 59-60. - укp.

Висвітлено особливості комунікативної сфери журналістської творчості як системи образного вираження інформації. Описано видову специфіку інформаційного відображення (ІВ). Визначено діалектичний зв'язок інформаційного та художнього компонентів у мисленні реального та відображеного факту, а також параметри комунікативної особистості. Наведено публіцистичний метод ІВ, розкрито зміст понять словесного образу, системності, комунікації та деталі у даній сфері.

Освещены особенности коммуникативной сферы журналистского творчества как системы образного выражения информации. Описана видовая специфика информационного отображения (ИО). Определена диалектическая связь информационного и художественного компонентов в мышлении реального и отображаемого факта, а также параметры коммуникативной личности. Приведен публицистический метод ИИ, раскрыто содержание понятий словесного образа, системности, коммуникации и детали в данной сфере.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.1 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА674268 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Мистецько-педагогічна освіта (теорія, методи, технології) - 2006 / ред.: В. К. Буряк; Криворіз. держ. пед. ун-т. - Кривий Ріг, 2006. - 366 с. - (Педагогіка вищ. та серед. шк.: Зб. наук. пр.; Вип. 16 (спец.), ч. 2). - укp.

Розглянуто питання використання особистісно-орієнтованої технології навчання в практичній діяльності вчителів музики. Розкрито специфіку та зміст професійної підготовки вчителів музики в оркестровому класі. Визначено теоретичні передумови професійної підготовки вчителів музики до виконавської діяльності. Викладено концептуальні основи підготовки вчителів образотворчого мистецтва за умов ступеневої освіти. Висвітлено проблеми методики вивчення графічних комп'ютерних програм в процесі підготовки дизайнерів.

Рассмотрены вопросы использования личностно-ориентированной технологии обучения в практической деятельности учителей музыки. Раскрыты специфика и содержание профессиональной подготовки учителей музыки в оркестровом классе. Определены теоретические предпосылки профессиональной подготовки учителей музыки к исполнительской деятельности. Изложены концептуальные основы подготовки учителей изобразительного искусства в условиях ступенчатого образования. Освещены проблемы методики изучения графических компьютерных программ в процессе подготовки дизайнеров.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5я43 + Ч421.355я43 + Щ.р(4Укр)я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Мистецько-педагогічна освіта (теорія, методи, технології) - 2006 / ред.: В. К. Буряк; Криворіз. держ. пед. ун-т. - Кривий Ріг, 2006. - 371 с. - (Педагогіка вищої та серед. шк.; Вип. 16 (спец.), ч. 1). - укp.

Розглянуто проблему запровадження спецкурсів у фаховій підготовці вчителів образотворчого мистецтва, питання діагностики естетичного розвитку молодших школярів у процесі хореографічної діяльності. Висвітлено методичні засади педагогічної взаємодії у системі підготовки вчителів музики, описано моніторингову технологію оцінювання їх професійної майстерності. Розкрито дидактичні основи професійного розвитку вчителів музики в інструментально-виконавських класах.

Рассмотрены проблема внедрения спецкурсов в профессиональной подготовке учителей изобразительного искусства, вопросы диагностики эстетического развития младших школьников в процессе хореографической деятельности. Освещены методические основы педагогического взаимодействия в системе подготовки учителей музыки, описана мониторинговая технология оценки их профессионального мастерства. Раскрыты дидактические основы профессионального развития учителей музыки в инструментально-исполнительских классах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5я43 + Ч421.355я43 + Щ.р(4Укр)я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського