Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (3)Автореферати дисертацій (76)Книжкові видання та компакт-диски (365)Журнали та продовжувані видання (191)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю983.72$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 267
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Кукуруза Г. В. 
Проблеми психологічного здоров'я школярів та підходи щодо його оцінки / Г. В. Кукуруза, Н. М. Колотій // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 2000. - № 483. - С. 107-109. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Рассмотрены основные теоретические аспекты проблемы психологического здоровья детей и подростков в условиях учебного заведения. Предложены подходы к разработке системы мониторинга психологического здоровья в школе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.720.2 + Ч30в2:ю9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Тимощук Н. С. 
Особистісно орієнтоване виховання старшокласників у процесі позакласної роботи : Навч.-метод. посіб. / Н. С. Тимощук; Наук.-метод. центр серед. освіти. - Рівне, 2004. - 281 c. - Бібліогр.: с. 144-164. - укp.

На підставі аналізу психолого-педагогічних досліджень і досвіду роботи загальноосвітніх навчальних закладів Волинщини, Рівненщини та Хмельниччини розкрито теоретичні засади особистісно орієнтованого виховання (ООВ). Наведено структурно-логічну модель та організаційно-функціональну структуру процесу ООВ старшокласників у позакласній роботі.

На основании анализа психолого-педагогических исследований и опыта работы общеобразовательных учебных заведений Волынской, Ровенской и Хмельницкой областей раскрыты теоретические основы личностно-ориентированного обучения (ЛОО). Приведены структурно-логическая модель и организационно-функциональная структура процесса ЛОО старшеклассников при внеклассной работе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.331.3 я7 + Ч421.328 я7 + Ю983.72 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА662758 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Чабан Н. І. 
Формування морально-вольових якостей ділової людини у старшокласників : Моногр. / Н. І. Чабан. - Херсон : ХДУ, 2004. - 100 c. - Бібліогр.: 226 назв. - укp.

Розглянуто проблему формування у старшокласників відповідальності, організованості й практичності як морально-вольових якостей ділової людини. Обгрунтовано педагогічні умови, структурно-функціональну модель та організаційно-методичне забезпечення цього процесу.

Рассмотрена проблема формирования у старшеклассников ответственности, организованности и практичности как морально-волевых качеств делового человека. Обоснованы педагогические условия, структурно-функциональная модель и организационно-методическое обеспечение этого процесса.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352 + Ю983.723 + Ю983.402.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА657250 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Максимчук Н. П. 
Основи психолого-педагогічної діагностики (Конспект лекцій) : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Н. П. Максимчук; Кам'янець-Поділ. держ. пед. ун-т. - Кам'янець-Поділ., 2002. - 51 c. - Бібліогр.: 32 назв. - укp.

Висвітлено основні категорії, методики, принципи, закономірності психолого-педагогічної діагностики, зважаючи на потребу навчально-виховного процесу в загальноосвітній школі. Проаналізовано психолого-педагогічну діагностику як область науки та практичну діяльність. Наведено загальну характеристику психодіагностичних методик. Акцентовано увагу на діагностиці окремих психологічних якостей особистості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.72ся73 + Ч489.511.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА620284 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Власюк Г. І. 
Психолого-педагогічний механізм залучення школярів до оздоровчої діяльності / Г. І. Власюк // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 9. - С. 24-29. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Зазначено, що необхідною умовою залучення школярів до оздоровчої діяльності є мотивація. Зроблено висновок, що в процесі мотиваційної роботи в учнів формується усвідомлене, стійке прагнення до здорового способу життя, яке активно проявляється у повсякденному житті, позитивне ставлення до виконання відповідних вимог.

Показано, что необходимым условием приобщения школьников к оздоровительной деятельности является мотивация. Сделан вывод о том, что в процессе мотивационной роботы у учеников формируется стремление к здоровому образу жизни, как сознательное, устойчивое, активно проявляемое в повседневной жизни, а также положительное отношение к выполнению его требований.

Motivation is necessary condition for junction of pupils to the health activity. Striving for a health life style, as deliberate,stable, active shown in everyday life positive attitude to execution of it's demands at the process of motivation work with pupils is to be developed.


Ключ. слова: мотивація, мотиви, прагнення до оздоровчої діяльності
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.5 + Ю983.723.02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Максименко С. Д. 
Розвиток психіки в онтогенезі : [В 2 т.]. Т. 2. Моделювання психологічних новоутворень: генетичний аспект / С. Д. Максименко. - К. : Форум, 2002. - 335 c. - Бібліогр.: с. 304-318. - укp.

Розглянуто механізми перетворення змісту та форм відображення в психіці, свідомості та діяльності людини для створення передумов перетворень трансформації та природної чутливості у новоутворення - здібності до творчості. Висвітлено засади взаємозв'язку навчання та розвитку особистості. Наведено емпіричні методи вивчення розвитку особистості, зокрема, обстеження, анкетування, узагальнення незалежних характеристик, а також додаткові (тести здібностей, успішності), аналізу продуктів діяльності особистості. Розглянуто історію розвитку навчального експерименту. Вміщено схему задаток - здібність - механізм для оперативних перетворень зовнішніх впливів у психічні явища.

Рассмотрен механизм преобразования содержания и форм отображения в психике, сознании и деятельности человека для создания предпосылок преобразования трансформации и природной чувствительности в новообразовании - способности к творчеству. Освещены принципы взаимосвязи обучения и развития личности. Приведены эмпирические методы изучения развития личности, в частности, обследования, анкетирования, обобщения независимых характеристик, а также дополнительные (тесты способностей, успешности), анализа продуктов деятельности личности. Рассмотрена история развития учебноого эксперимента. Помещена схема задатки - способность - механизм для оперативных преобразований внешних влияний в психические явления.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.24-8в605 + Ю983.724-8в605 + Ч30в2:Ю9

Рубрики:

Шифр НБУВ: В345850 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Пашукова Т. И. 
Эгоцентризм: феноменология, закономерности формирования и коррекции / Т. И. Пашукова. - Кировоград : Центр.-Укр. изд-во, 2001. - 338 c. - Библиогр.: с. 290-312 - рус.

Рассмотрен эгоцентризм как многомерное социально-психологическое явление, выражающееся в функционировании психических механизмов, экоцентрических качеств личности и свойств познавательных и эмоционально-волевых процессов. Предложены пути вывода из эгоцентрических состояний лиц, переживающих жизненный кризис, а также методики исследования эгоцентризма. Рассмотрены особенности преодоления эгоцентризма в теориях духовного развития. Определены социально-психологические факторы формирования эгоцентрической направленности в подростковом и юношеском возрасте, а также пути профилактики и коррекции эгоцентризма.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.726-43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА617326 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Калиниченко І. О. 
Особливості психофізіологічних властивостей та особистісних якостей учнів старших класів загальноосвітніх навчальних закладів різного типу / І. О. Калиниченко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 4. - С. 76-83. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Досліджено психофізіологічні властивості та особистісні якості 182-х випускників загальноосвітніх навчальних закладів різного типу. З метою розробки критеріальних показників для оцінки процесів психофізіологічної адаптації до умов навчання та своєчасного виявлення факторів ризику соціальної дезадаптації використано метод інтегральних оцінок. Зазначено, що у керуванні процесом формування соціальної зрілості одне з провідних місць належить первинній психогігієнічній профілактиці, спрямованій на запобігання невротичним станам, підвищення розумової працездатності.

Изучены психофизиологические свойства и личностные качества 182-х выпускников общеобразовательных учебных заведений разного типа. Для оценки процессов психофизиологической адаптации к условиям обучения и своевременного выявления факторов риска социальной дезадаптации использован метод интегральных оценок. Отмечено, что в управлении процессом формирования социальной зрелости одно из ведущих мест принадлежит первичной психогигиенической профилактике, которая направлена на предупреждение невротических состояний и повышение умственной работоспособности.

The question considered are connected with the contribution of A.S. Makarenko in a modern tendency of native professional education and manager education of foreign countries.


Ключ. слова: підлітки, соціальна дієздатність, узагальнений показник рівня психофізіологічного стану, узагальнений показник рівня особистісних якостей
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч314 + Ю983.21-214 + Ю983.720.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Психологічна підтримка творчості учня / упоряд.: О. Главник. - К. : Ред. загальнопед. газ., 2003. - 128 c. - (Б-ка Шк. світу). - укp.

Розглянуто розвиток інтелектуально-евристичних здібностей учня. Запропоновано методику оцінювання інтелекту та критерії творчої особистості. Здійснено моделювання процесу предметних олімпіад. Розкрито суть понять геніальності, здібностей, таланту, творчої обдарованості. Проаналізовано особливості поетапного формування творчих здібностей школярів.

Рассмотрено развитие интеллектуально-эвристических способностей ученика. Предложены методика оценивания интеллекта и критерии творческой личности. Осуществлено моделирование процесса предметных олимпиад. Раскрыто содержание понятий гениальности, способностей, таланта, творческой одаренности. Проанализированы особенности поэтапного формирования творческих способностей школьников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.51 + Ю983.724 + Ч421.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА636575 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Москаленко В. В. 
Виховання підлітків: скаутський рух (соціально-психологічний аспект) : Навч. посіб. / В. В. Москаленко, О. В. Лавренко, Н. О. Никифоренко; Донец. ін-т упр. - Донецьк: Комп'ютер Норд, 2003. - 186 c. - укp.

З використанням досвіду роботи українських скаутських організацій висвітлено виховний вплив ігрових груп скаутського типу, а також особливості становлення особистості підлітків. Наведено соціально-психологічну характеристику даних груп, розглянутих як необхідну форму включення підлітків у "світ людини" в процесі його соціалізації.

С учетом опыта работы украинских скаутских организаций освещены воспитательное влияние игровых групп скаутского типа, а также особенности становления личности подростков. Приведена социально-психологическая характеристика данных групп, которые рассматриваются как необходимая форма включения подростков в "мир человека" в процессе его социализации.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.72 я73 + Ю983.402.2 я73 + Ч421.331.2 я73 + Ч422(4УКР)3 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА654415 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Максимчук Н. П. 
Психологія дитячої обдарованості : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Н. П. Максимчук; Кам'янець-Поділ. держ. ун-т. - Кам'янець-Поділ. : Медобори (ПП Мошак М.І.), 2003. - 122 c. - Бібліогр.: с. 121-122. - укp.

Висвітлено психологічні особливості обдарованості, а також проблеми обдарованих дітей та їх батьків. Охарактеризовано основні принципові розробки програм для даних дітей, розглянуто особливості вияву та розвитку творчих здібностей особистості в навчально-виховному процесі загальноосвітньої школи.

Освещены педагогические особенности одаренности, а также проблемы одаренных детей и их родителей. Охарактеризованы основные принципиальные разработки программ для данных детей, рассмотрены особенности выявления и развития творческих способностей личности в учебно-воспитательном процессе общеобразовательной школы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.724 я73 + Ч311.220 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА646398 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Булах І. С. 
Психологія особистісного зростання підлітка : Моногр. / І. С. Булах. - К. : НПУ ім.М.П.Драгоманова, 2003. - 338 c. - Бібліогр.: 380 назв. - укp.

Розкрито сутність особистісного розвитку людини, психологічні засади та моральні витоки особистісного зростання у підлітковому віці. Описано психологічну модель генезису моральної самосвідомості підлітка. Висвітлено основні теоретико-методичні напрями особистісно орієнтованого виховання та актуальний потенціал зростання особистості сучасного підлітка.

Раскрыты сущность личностного развития человека, психологические основы и моральные истоки личностного роста в подростковом возрасте. Описана психологическая модель генезиса морального самосознания подростка. Освещены основные теоретико-методические направления личностно ориентированного воспитания и актуальный потенциал роста личности современного подростка.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.729.2 + Ю952.2-734 + Ч421.331.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА645152 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Максименко С. Д. 
Формування психолого-фізіологічної стійкості, профілактика стресів, розумових, емоційних та інших перевантажень обдарованих дітей і молоді, виховання у них патріотизму й громадянської позиції у процесі навчання та виховання : Навч. посіб. / С. Д. Максименко, В. Ф. Москаленко, В. І. Берзінь, Р. Т. Бевз, О. В. Бичко; Нац. мед. ун-т ім. О.О.Богомольця, Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К. : Купріянова, 2004. - 192 c. - укp.

Розглянуто концептуальні питання гігієнічного забезпечення організації навчального процесу у сучасній школі. Проаналізовано психологічні особливості детермінації етнічної свідомості в юнацькомі віці. Запропоновано екопсихологічну модель розвитку творчого потенціалу особистості дитини. Наведено психологічні рекомендації щодо формування адекватної самооцінки розумово-пізнавальних здібностей у молодших школярів.

Рассмотрены концептуальные вопросы гигиенического обеспечения организации учебного процесса в современной школе. Проанализированы психологические особенности детерминации этнического сознания в юношеском возрасте. Предложена экопсихологическая модель развития творческого потенциала личности ребенка. Приведены психологические рекомендации по формированию адекватной самооценки умственно-познавательных способностей у младших школьников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.724 я7 + Ч314 я7 + Ч311.220 я7 + Ч311.352 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА653700 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Актуальні проблеми психології : зб. наук. пр. Т. 12, вип. 3. Проблеми психології творчості / ред.: В. О. Моляко; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - Житомир : Вид-во Житомир. держ. ун-ту ім. І.Франка, 2007. - 317 с. - укp. - рус.

Проаналізовано творчість як предмет наукового дослідження. Розглянуто методологічні питання розвитку творчого потенціалу особистості, а також питання формування стратегії аналогізування у контексті структурування знань. Визначено динаміку самооцінки творчих здібностей учнів в учбово-творчій діяльності. Висвітлено проблему регуляції навчальної діяльності за умов переходу до кредитно-модульної системи навчання. Описано особливості формування візуальної медіа-культури особистості, психологічні особливості розвитку особистісно-мотиваційної сфери інтелектуально-обдарованих підлітків. Розкрито теоретико-методичні засади визначення взаємозв'язку когнітивних та особистісних чинників розвитку обдарованості. Наведено результати дослідження трансформації стратегії розв'язування конструктивно-технічних задач.

Проанализировано творчество как предмет научного исследования. Рассмотрены методологические вопросы развития творческого потенциала личности, а также вопросы формирования стратегии аналогизирования в контексте структурирования знаний. Определена динамика самооценки творческих способностей учеников в учебно-творческой деятельности. Освещена проблема регуляции учебной деятельности в условиях перехода к кредитно-модульной системе обучения. Описаны особенности формирования визуальной медиа-культуры личности, психологические особенности развития личностно-мотивационной сферы интеллектуально-одарённых подростков. Раскрыты теоретико-методические основы определения взаимосвязи когнитивных и личностных факторов развития одарённости. Приведены результаты исследования трансформации стратегии решения конструктивно-технических задач.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.51 + Ю983.724 + Ч421.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71144 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Совгіра С. В. 
Динаміка психолого-педагогічних умов формування екологічного світогляду молоді : наук.-метод. посіб. / С. В. Совгіра. - Вінниця : Теза, 2008. - 192 c. - Бібліогр.: с. 176-191. - укp.

Висвітлено онтологію таких понять, як світогляд, науковий і екологічний світогляд, розкрито їх сутність і значення. Наведено результати психологічного аналізу структурних компонентів екологічного світогляду особистості. Показано динаміку психолого-педагогічних передумов його формування в онтогенезі. Розкрито особливості формування екологічного світогляду у студентів педагогічних ВНЗ.

Освещена онтология таких понятий, как мировоззрение, научное и экологическое мировоззрение, раскрыты их сущность и значение. Приведены результаты психологического анализа структурных компонентов экологического мировоззрения личности. Показана динамика психолого-педагогических предпосылок его формирования в онтогенезе. Раскрыты особенности формирования экологического мировоззрения у студентов педагогических ВУЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.723.1 + Ю959.51-61 + Ч311.352.27

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА699555 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Здібності, творчість, обдарованість: теорія, методика, результати досліджень : моногр. / ред.: В. О. Моляко, О. Л. Музика; Держ. фонд фундамент. дослідж. М-ва освіти і науки України. - Житомир : Рута, 2006. - 320 c. - Бібліогр.: с. 306-319. - укp.

Розглянуто проблеми розвитку здібностей і обдарованості. З використанням розроблених методик, зокрема, КАРУС, МВЦС (методики вивчення ціннісної свідомості), МВДЗ (методики вивчення динаміки здібностей), розкрито особливості взаємовпливу вікових, соціально-психологічних і суб'єктно-ціннісних чинників у розвитку творчо обдарованої особистості. Запропоновано системи тренінгів ціннісної підтримки розвитку здібностей і результати біографічних досліджень життєвого шляху обдарованих людей.

Рассмотрены проблемы развития способностей и одаренности личности. С использованием разработанных методик, в частности, КАРУС, МИЦС (методики изучения ценностного сознания), МИДС (методики изучения динамики способностей) раскрыты особенности взаимовлияния возрастных, социально-психологических и субъектно-ценностных факторов в развитии творчески одаренной личности. Предложены системы тренингов ценностной поддержки развития способностей и результаты биографических исследований жизненного пути одаренных людей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.24-8с + Ю945.1 + Ю983.724 + Ю984.51 + Ч421.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА689999 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Здібності, творчість, обдарованість : теорія, методика, результати досліджень / ред.: В. О. Моляко, О. Л. Музика. - Житомир : Вид-во ПП Рута, 2007. - 319 c. - Бібліогр.: с. 306-319. - укp.

Розглянуто проблеми розвитку здібностей і обдарованості. На підставі авторських методик, зокрема, КАРУС, МВЦС (методики вивчення ціннісної свідомості), МВДЗ (методики вивчення динаміки здібностей) висвітлено особливості взаємодії вікових, соціально-психологічних і суб'єктно-ціннісних чинників у розвитку творчо обдарованої особистості. Запропоновано системи тренінгів ціннісної підтримки розвитку здібностей. Викладено результати біографічних досліджень життєвого шляху обдарованих людей.

Рассмотрены проблемы развития способностей и одаренности. На основе авторских методик, в частности, КАРУС, МИЦС (методики изучения ценностного сознания), МИДС (методики изучения динамики способностей) освещены особенности взаимодействия возрастных, социально-психологических и субъективно-ценностных факторов в развитии творчески одаренной личности. Предложены системы тренингов ценностной поддержки развития способностей. Изложены результаты биографического исследования жизненного пути одаренных людей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.1 + Ю937.24 с24 + Ю983.724 + Ч421.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА687941 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Антонова О. Є. 
Обдарованість: досвід історичного та порівняльного аналізу : Моногр. / О. Є. Антонова; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. - Житомир, 2005. - 458 c. - Бібліогр.: с. 431-456. - укp.

Розглянуто існуючі теоретико-методичні підходи щодо вивчення проблеми обдарованості особистості, розкрито зміст базових понять досліджуваного питання. Проаналізовано філософсько-педагогічні системи Давнього світу, виховні теорії Середньовіччя та епохи Відродження щодо визначення творчого потенціалу людини. Висвітлено погляди видатного чеського педагога Я.А.Коменського на природу людських здібностей, наведено огляд праць провідних діячів Нового часу (Дж.Локка, Ж.Ж.Руссо, К.А.Гельвеція, Д.Дідро, Й.Г.Песталоцці, Г.Сковороди) присвячених вивченню феномену обдарованості особистості, викладено різні концепції виховання талановитих дітей. Розглянуто сучасні підходи щодо визначення сутності обдарованості, охарактеризовано її найвідоміші моделі. Висвітлено досвід розвинених країн світу в організації навчання та виховання обдарованих дітей (на прикладі США, Великобританії, Франції, Японії, Німеччини, Ізраїлю, Російської Федерації). Обгрунтовано шляхи розв'язання проблеми виявлення та розвитку творчих здібностей підростаючого покоління в Україні за сучасних умов.

Рассмотрены существующие теоретико-методические подходы к изучению проблемы одаренности личности, раскрыто содержание базовых понятий данного исследования. Проанализированы философско-педагогические системы Древнего мира, воспитательные теории Средневековья и эпохи Возрождения, посвященные изучению творческого потенциала человека. Освещены взгляды выдающегося чешского педагога Я.А.Коменского относительно природы человеческих способностей, приведен обзор трудов известных деятелей Нового времени (Дж.Локка, Ж.Ж.Руссо, К.А.Гельвеция, Д.Дидро, Й.Г.Песталоцци, Г.Сковороды), посвященных изучению феномена одаренности личности, изложены различные концепции воспитания талантливых детей. Рассмотрены современные подходы к определению сущности одаренности, охарактеризованы ее наиболее известные модели. Освещен опыт развитых стран мира по организации обучения и воспитания одаренных детей (на примере США, Великобритании, Франции, Япониии, Германии, Израиля, Российской Федерации). Обоснованы пути решения проблемы выявления и развития творческих способностей подрастающего поколения в Украине в современных условиях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.220 + Ю983.724

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА671248 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Семенова-Пономаренко Р. А. 
Психологические факторы развития одаренной личности : монография / Р. А. Семенова-Пономаренко, Д. К. Королев, О. В. Зазимко, М. А. Снежная, М. Н. Янковчук; АПН Украины. Ин-т психологии им. Г.С.Костюка. - Житомир, 2007. - 186 c. - Библиогр.: с. 178-183 - рус.

Освещены проблемы психологических факторов развития одаренной личности. На основе теоретико-методологического анализа проблемы и обобщения данных изучения жизнетворчества выдающихся (состоявшихся) деятелей науки, техники, политики, искусства разных эпох определены системообразующие факторы становления одаренной личности, представлена психологическая модель экстраодаренной (состоявшейся) личности. Проанализированы особенности развития одаренной личности на различных этапах онтогенеза (отрочество, ранняя юность, ранняя зрелость). Охарактеризованы принципы развития творческих способностей у детей и молодежи, описаны психологические особенности воспитания одаренного ребенка в семье.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.24 + Ю983.724

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА696839 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Бушай І. М. 
Психологічні особливості розвитку образу світу школярів : моногр. / І. М. Бушай; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - Чернігів, 2007. - 382 c. - Бібліогр.: с. 344-372. - укp.

Висвітлено психологічні аспекти становлення образу світу школярів різних вікових категорій, зокрема, учнів початкових, середніх і старших класів. Розглянуто теоретико-методологічні питання розвитку образу світу дитини: психологічний зміст категорії "образ світу", наявні підходи його дослідження у психології та суміжних дисциплінах, зародження та подальший розвиток в онтогенезі людини. Запропоновано модель образу світу, наведено концепцію динамічної рівноваги у системі образ світу - образ "Я" підростаючої особистості.

Освещены психологические аспекты становления образа мира школьников возрастных категорий, в частности, учеников начальных, средних и старших классов. Рассмотрены теоретико-методологические вопросы развития образа мира ребенка: психологическое содержание категории "образ мира", существующие подходы его исследования в психологии и смежных дисциплинах, зарождение и дальнейшее развитие в онтогенезе человека. Предложена модель образа мира, приведена концепция динамического равновесия в системе образ мира - образ "Я" подрастающего поколения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.723.102 + Ю952.2-734

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА691589 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського