Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (222)Автореферати дисертацій (103)Книжкові видання та компакт-диски (5978)Журнали та продовжувані видання (411)
Пошуковий запит: (<.>U=У010.3$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3333
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Бритченко И. Г. 
Marketing Management организации: потенциал и система : Учеб. пособ. / И. Г. Бритченко, Г. И. Бритченко; Донец. нац. ун-т. - Донецк, 2001. - 280 c. - Библиогр.: 91 назв. - рус.

Освещены теоретические основы маркетинг менеджмента, труда менеджера и его применения в деловых организациях. Проанализированы методические проблемы системного формирования потенциала коммуникационного, ситуационного, а также маркетингового менеджмента.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.32я73(4УКР)

Шифр НБУВ: ВА606216 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Очкас М. В. 
Адаптация маркетинговой деятельности предприятия / М. В. Очкас, В. Л. Петренко, В. Н. Тимохин; НАН Украины. Ин-т экономики пром-сти. - Донецк, 1998. - 22 c. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Проведен анализ основных подходов к организации и планированию маркетинговой деятельности предприятия как идеологии производства. Введено понятие среды маркетинговых взаимодействий, предложена концепция адаптивного маркетинга. При формализации концепция адаптивного маркетинга представлена в виде двухконтурной системы адаптивного управления.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р84690 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Вітлінський В. В. 
Аналіз, моделювання та управління економічним ризиком : Навч.-метод. посіб. для самост. вивч. дисципліни / В. В. Вітлінський, П. І. Верченко; Київ. нац. екон. ун-т. - К. : КНЕУ, 2000. - 292 c. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

Розглянуто принципи і методи системного аналізу, моделювання та управління економічним ризиком суб'єктів господарювання, що має велике значення для прийняття правильних рішень під час розв'язання будь-яких економічних проблем. Значну увагу приділено новим концептуальним засадам та інструментарію економічної ризикології.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.331 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА598245 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Сафонова Л. Д. 
Бюджетний менеджмент : Навч.-метод. посіб. для самост. вивч. дисципліни / Л. Д. Сафонова; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 2001. - 186 c. - Бібліогр.: 67 назв. - укp.

Розкрито сутність і складові бюджетного менеджменту. Проаналізовано взаємовідносини фінансових органів з Національним банком України та Фондовою біржею. Охарактеризовано джерела формування та напрямки використання грошових коштів бюджету. Докладно висвітлено основні напрямки діяльності Рахункової палати України.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.321.1 я73(4УКР) + У9(4УКР)261.3 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА605432 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Покропивний С. Ф. 
Бізнес-план: технологія розробки та обгрунтування : Навч. посіб. / С. Ф. Покропивний, С. М. Соболь, Г. О. Швиданенко; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 1998. - 208 c. - Бібліогр.: с. 204-205. - укp.

Розглядаються загальні характеристики бізнес-плану, його сутність, роль у ринковій системі господарювання, підготовча стадія розробки, структурна побудова, логіка складання та оформлення. Особлива увага приділяється створенню інформаційного поля для бізнес-плану, традиційній методології формування й виокремлення етапів його складання. Докладно висвітлюється конкретна технологія розробки окремих розділів бізнес-плану, зокрема: 1) галузь, фірма та її продукція; 2) дослідження ринку; 3) маркетинг-план; 4) виробничий план; 5) організаційний план; 6) оцінка ризиків; 7) фінансовий план. Найбільше опрацьовано питання маркетингового і фінансового планів. Окремий комплекс питань зв'язаний з презентацією бізнес-плану (цілі, завдання, зміст, засоби підвищення ефективності). Наведено практичні приклади бізнес-планів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.355.411 + У9(4УКР)290.233.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА587078 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Покропивний С. Ф. 
Бізнес-план: технологія розробки та обгрунтування : Навч. посіб. / С. Ф. Покропивний, С. М. Соболь, Г. О. Швиданенко; Київ. нац. екон. ун-т. - К. : КНЕУ, 1999. - 208 c. - Бібліогр.: с. 204-205. - укp.

Розглянуто загальні характеристики бізнес-плану, підготовчу стадію його розробки, структурну побудову, логіку складання та оформлення, а також розкрито його сутність та роль у ринковій системі господарювання. Значну увагу приділено створенню інформаційного поля для бізнес-плану, традиційній методології формування й виокремлення етапів його складання. Висвітлено зміст і конкретну технологію розробки окремих розділів бізнес-плану, зокрема: галузь, фірма та її продукція, дослідження ринку, маркетинг-план, оцінка ризиків, а також виробничий, організаційний та фінансовий плани. Досліджено комплекс питань щодо презентації бізнес-плану (цілі, завдання, зміст, засоби підвищення ефективності), наведено практичні приклади бізнес-планів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.355.411 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА597342 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Барроу К.  
Бізнес-план : Практ. посіб.: Пер. з англ. / К. Барроу, П. Барроу, Р. Браун. - 3-є вид. - К. : Знання, 2001. - 286 c. - укp.

Наведено практичні поради щодо виконання пошуку та підготовки матеріалів для складання бізнес-плану. Висвітлено шляхи відображення у бізнес-плані маркетингу, фінансів та законодавства. Запропоновано 20 завдань з діаграмами, схемами та живими прикладами з реальних бізнес-планів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.355.411 + У529.0-233.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА605652 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Денега О. З. 
Бізнес-планування - вирішальний фактор підприємницького успіху / О. З. Денега // Вісн. Технол. ун-ту Поділля. Екон. науки. - Хмельницький, 2000. - № 4, ч. 3. - С. 113-117. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Висвітлено роль планування в адміністративно-командній економіці та сучасному бізнесі, етапи складання та реалізації плану, а також методики розробки бізнес-плану. Проаналізовано взаємозв'язок планування та підприємництва. Досліджено роль бізнес-плану у процесах ефективної приватизації підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.355.411 + У9(4Укр)290-233.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69410 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Луцишин П. В. 
Бізнес-планування: теорія, методика, практика : Навч. посіб. для студ. екон. спец. вузів / П. В. Луцишин, Н. П. Луцишин. - Луцьк : Вежа, 1999. - 185 c. - (Книгозбірня студ.). - Бібліогр.: с. 181-183. - укp.

Аналізуються цілі і завдання бізнесу, методика дослідження ринку, питання вироблення стратегії підприємства, прогнозування результатів діяльності фірми та здійснення контролю, методика написання і презентація бізнес-плану.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.355.411 + У9(4УКР)290-233.1я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА591362 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Шевченко Л. С. 
Введение в маркетинг : Учеб.- практ. пособие / Л. С. Шевченко. - Х. : Консум, 2000. - 671 c. - (Деловая кн.). - рус.

Рассмотрены сущность и основные концепции маркетинга, особенности проведения маркетинговых исследований, а также важнейшие приемы изучения покупательского поведения. Определены главные направления практической маркетинговой деятельности фирмы, связанные с разработкой товарной, ценовой, сбытовой и коммуникационной политики фирмы. Значительное внимание уделено развитию договорных систем распространения товаров и услуг, прежде всего сетевого (многоуровневого) маркетинга, франчайзинга и лизинга, а также особенностям реализации продукции через товарные биржи, товарные аукционы и конкурсы.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73 + У9(4УКР)290-21 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА603243 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Панков В. А. 
Введение в теорию управления корпорацией / В. А. Панков, А. Л. Еськов, С. В. Ковалевский, С. Н. Петрукевич. - Краматорск, 1999. - 68 c. - Библиогр.: 30 назв. - рус.

Рассмотрены основные тенденции формирования и развития ключевых организационных структур капиталистического мира - корпораций. Раскрыты особенности управления такого рода структурами в различные периоды времени. Освещен вопрос о создании организационных структур нового типа в экономике Украины - виртуальных корпораций.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.355 + У9(4УКР)292.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА600108 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Башнянин Г. І. 
Виробничі системи в перехідних економіках / Г. І. Башнянин, І. В. Бойчук, Б. В. Дубовий, А. В. Роміх. - Л. : Коопосвіта, 1999. - 382 c. - Бібліогр.: с. 323-352. - укp.

Виявлено основні особливості функціонування та розвитку виробничих економічних систем (ВЕС) в перехідних умовах, визначено деякі елементи загальної економічної теорії перехідних ВЕС. Аналізується такий специфічний вид виробничих систем як малі виробничі системи (малий бізнес). Запропоновано методику удосконалення теоретико-методологічних та методичних положень, розроблено наукові і практичні рекомендації щодо підвищення ефективності процесів розвитку малого бізнесу як важливого структурного елементу регіонального ринку на основі врахування існуючих передумов і можливостей на рівні окремих регіонів, удосконалення регіонального державного регулювання цих процесів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.342 + У9(4УКР)0-131

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА592998 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Стонер Д. А.Ф. 
Вступ у бізнес : Пер. з англ. / Д. А.Ф. Стонер, Е. Г. Долан; ред.: Й. С. Завадський. - К. : Вид-во Європ. ун-ту фінансів, інформ систем, менеджменту і бізнесу, 2000. - 750 c. - укp.

Всебічно висвітлено основоположні ідеї підприємницької діяльності в конкурентному середовищі, роль бізнесу та його організаційні форми, менеджмент та інформаційні комп'ютерні системи, маркетинг, банківську та фінансову системи, ринок цінних паперів, міжнародний бізнес, майбутнє бізнесу. Значну увагу приділено зовнішньому економічному середовищу з його складністю (кількістю чинників, на які організація має реагувати), рухомістю (швидкістю змін у середовищі) та невизначеністю. Детально розглянуто всі основні типи бізнесорганізацій: індивідуальні приватні підприємства, партнерські компанії (товариства), корпорації, орієнтовані на інвесторів та корпорації-кооперативи. Досліджено методологію і практику американського менеджменту, процеси організації, поділу праці, департаменталізації, особливості вертикальної та горизонтальної координацій, делегування повноважень, централізації та автоматизації. Розкрито основні інструменти маркетингу: товар, розподіл (продаж), реклама, ціна, стратегія планування реклами. Надано характеристику різних видів рекламних оголошень, засобів масової інформації та інструментів рекламування, розкрито суть законодавчих та моральних обмежень. Детально проаналізовано питання управління фінансами, роль бухгалтерського обліку у фінансовій системі країни, організацію банківської діяльності та функціонування фондових бірж, методи ризикового менеджменту і страхування бізнесу. Розглянуто основні питання державного регулювання бізнесу, правові, етичні аспекти бізнесу тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.34 я73 + У50-131 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА595652 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Ефремов А. С. 
Выбор зарубежного партнера при организации совместной деятельности предприятий / А. С. Ефремов // Економіка. Менеджмент. Підприємництво / Східноукр. держ. ун-т. - Луганськ, 2000. - № 1. - С. 132-135. - рус.

Рассмотрены важные факторы, которыми необходимо руководствоваться при выборе зарубежного партнера, а именно: репутация фирмы и ее продукции, надежное финансовое положение и платежеспособность, достаточный производственный и научно-технический потенциал.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70482 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Чистов С. М. 
Державне регулювання економіки : Навч. посіб. / С. М. Чистов, А. Є. Никифоров, Т. Ф. Куценко, Ю. Г. Тормоса, Т. О. Стеценко, А. Г. Ягодка; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 2000. - 316 c. - укp.

Викладено теоретичні засади формування стратегії соціально-економічної політики держави. Розглянуто сутність, форми й методи державного регулювання економіки, методологічні та організаційні основи соціально-економічного прогнозування, державного програмування та макроекономічного планування. Висвітлено механізми реалізації бюджетної, податкової, грошово-кредитної, структурної, інвестиційної, зовнішньоекономічної, цінової, антиінфляційної, регіональної, соціальної та екологічної політики.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.3 я73 + У9(4УКР)21 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА601726 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Біловол Р. І. 
Деякі підходи до типології організаційних структур управління підприємством / Р. І. Біловол // Вісн. Полтав. держ. с.-г. ін-ту. - 2000. - № 5. - С. 66-67. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Запропоновано узагальнюючу схему системи організаційних форм управління, відтворено її елементи, їх розподіл та взаємозв'язки.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.351

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Петрович Й. М. 
Економіка виробничого підприємництва : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Й. М. Петрович, І. О. Будіщева, І. Г. Устінова, Г. С. Домарадзька, Т. Б. Коношенкова, Н. П. Любомудрова; ред.: Й. М. Петрович. - 2-е вид., переробл. і доп. - К. : Знання, 2001. - 406 c. - (Вища освіта XXI ст.). - Бібліогр.: 103 назв. - укp.

Розглянуто сучасні концепції та практичні підходи щодо виробничого підприємництва, його мотиваційну модель, виробничу систему, стратегію і тактику підприємництва, його інформаційне забезпечення, використання ресурсів і виробничого потенціалу фірми. Окремі розділи присвячено питанням інноваційної та інвестиційної політики фірми, вартісному регулюванню підприємництва, фінансам та їх використанню.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.35 я73(4УКР) + У529 я73(4УКР) + У9(4УКР)29 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА603777 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Вихрущ В. П. 
Економіка підприємств : Навч. посіб. для студ. екон. ф-тів і вузів / В. П. Вихрущ, Б. М. Андрушків, П. С. Харів, Р. В. Федорович, І. В. Тирпак, М. І. Хопчан, О. І. Шинкарук, І. М. Бойчик, Б. Б. Гладич, О. П. Вашків; ред.: П. С. Харів; Терноп. акад. нар. госп-ва. - Т. : Екон. думка, 2000. - 449 c. - Бібліогр.: 42 назв. - укp.

Розглянуто економічні основи функціонування підприємства за умов перехідної економіки, ресурси підприємств і методи їх ефективного використання. Досліджено питання організації виробництва та його технічного обслуговування, а також економічний механізм управління підприємствами різних галузей. Охарактеризовано роль людського фактора у підвищенні ефективності роботи підприємства. Висвітлено роль інвестицій у відтворенні виробничого потенціалу підприємства. Наведено види інноваційних процесів. Розкрито принципи та фактори, що впливають на розміщення підприємства, особливості організації діяльності підприємств деяких галузей національної економіки: зв'язку, транспорту, будівельних, сільськогосподарських, торговельних підприємств, лісового, шляхового та житлово-комунального господарств, побутового обслуговування. Визначено критерії оцінки внутрішньовиробничих економічних відносин. Зроблено оцінку економічної ефективності нововведень.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.35 я73(4УКР) + У9(4УКР)29 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА604926 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Ковальчук І. В. 
Економіка підприємства : Лекції / І. В. Ковальчук; Укр. держ. ун-т харч. технологій. - К., 2001. - 180 c. - укp.

Охарактеризовано місце підприємства в сучасній системі господарювання. Викладено правові основи функціонування підприємств. Описано методи управління підприємством. Проаналізовано економічні ресурси підприємств. Відображено проблеми економії поточних витрат підприємства. Розглянуто регулювання та планування діяльності підприємства. Наведено види лізингу. Висвітлено систему розподілу прибутку та механізм його використання. Визначено напрямки підвищення ефективності виробництва.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.35 я73-2(4УКР) + У9(4УКР)29 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА607442 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Примак Т. О. 
Економіка підприємства : Навч. посіб. для студ. екон. спец. вищ. навч. закл. / Т. О. Примак. - К. : Вікар, 2001. - 178 c. - (Вища освіта XXI ст.). - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Розглянуто підприємство як суб'єкт господарювання за умов ринкової економіки. Розкрито сутність виробничих фондів підприємства та шляхи підвищення ефективності їх застосування. Значну увагу приділено проблемам організації праці, використанню трудових ресурсів, інноваційним процесам на підприємстві, оцінці фінансово-економічних результатів його діяльності. Наведено практичні рекомендації щодо забезпечення оптимальних параметрів функціонування підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.35 я73 + У9(4УКР)29 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА603202 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського