Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (28)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=ГОЛОДЮК$<.>+<.>A=ЛАРИС$<.>+<.>A=СТЕПАНІВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17

      
Категорія:    
1.

Псюк С. К. 
Місцева терапія хворих на хронічні дерматози з використанням вітчизняних негормональних засобів : [Тези доп. I(VIII) зїзду Укр. асоц. лікарів-дерматовенерологів і косметологів, 20 - 23 верес. 2005 р., м. Київ] / С. К. Псюк, Л. Л. Гармаш, С. Є. Бельц, С. М. Голодюк, І. Є. Кізіна // Укр. журн. дерматології, венерології, косметології. - 2005. - № 3. - С. 146. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р601.11-52

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23543 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Голодюк Л. С. 
Методика вивчення властивостей трикутника в умовах рівневої диференціації в основній школі : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / Л. С. Голодюк; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2005. - 20 c. - укp.

Розроблено положення про доцільність і можливість застосування рівневої диференціації в організації навчальної взаємодії учнів на уроках геометрії. Запропоновано методичну систему вивчення властивостей трикутника за умов рівневої диференціації в основній школі (мету, методи, організаційні форми, прийоми та засоби, діагностичний апарат). Сформульовано вимоги до змістового наповнення системи рівневих розвивальних вправ з геометрії та визначено їх конструктивні особливості. Створено модель застосування комп'ютера на уроках геометрії для розв'язування трикутників на базі програм GRAN-2D та розробленої Triangle.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В181.111.1 р21-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА335095 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Голодюк І. П. 
Нормована годівля телиць і корів при створенні високопродуктивних стад : Автореф. дис... канд. с.-г. наук : 06.02.02 / І. П. Голодюк; Львів. нац. акад. вет. медицини ім. С.З.Гжицького. - Л., 2004. - 20 c. - укp.

Розроблено найбільш оптимальні енергоощадні й екологічно чисті технології заготівлі злаково-бобових кормових сумішей, використання яких в раціоні годівлі ремонтних теличок, нетелей і корів-первісток позитивно впливає на процес засвоєння поживних речовин, сприяє росту та розвитку організму тварин за умов нестачі необхідних комбікормів. Досліджено хімічний склад і поживну цінність розроблених сумішей, заготовлених з культур, які вирощуються у господарствах західного регіону України та мають високий вихід поживних речовин (68 - 72 ц кормових одиниць та 7,2 - 9,4 ц перетравного протеїну з 1 га). Встановлено, що використання комбінованого силосу й зерносінажу для годівлі ремонтних телиць та корів-первісток як основного корму забезпечує тварин необхідними компонентами повноцінної годівлі. Зазначено, що використання високопоживних та дешевих кормів дозволяє одержати добре розвинутих ремонтних телиць, що відповідають стандартам породи. Виявлено, що застосування нової технології дозволяє одержати від первісток 4 309 - 4 536 кг молока за лактацію та підвищити рентабельність його виробництва до 37,6 - 42,8 %. Доведено, що найкраще засвоєння поживних речовин відбувається у разі дотримання у раціонах годівлі оптимального співвідношення фракцій протеїну та вуглеводів з різним ступенем розчинності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П60-455.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА331701 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Голодюк Г. І. 
Товарознавство квітів : навч. посіб. / Г. І. Голодюк, І. О. Дудла, І. В. Соломаха; МОНМС України, Черніг. держ. технол. ун-т. - Чернігів, 2011. - 208 c. - Бібліогр.: 42 назв - укp.

Висвітлено історію розвитку квітникарства в Україні та світі. Розглянуто анатомічні та морфологічні особливості, класифікацію й асортимент квітів і декоративної зелені. Розкрито вимоги до умов вирощування промислових квіткових культур. Охарактеризовано чинники, які впливають на якість живих зрізаних квітів, горщикової продукції, букетів і композицій із сухого рослинного матеріалу. Описано способи розмноження квіткових і декоративно-листяних рослин. Подано інформацію про основні хвороби та шкідників квітково-декоративних рослин, методи профілактики та боротьби з ними. Увагу приділено питанням здійснення імпорту й експорту квітів в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: П27 я7 + П491.7 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА750965 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Голодюк Г. І. 
Товарознавча оцінка фарбувальної композиції і лакофарбового покриття на основі алкідних смол для деревини : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.18.15 / Г. І. Голодюк; Луц. нац. техн. ун-т. - Луцьк, 2011. - 21 c. - укp.

Розроблено, одержано та проведено товарознавче оцінювання якості алкідної фарбувальної композиції і захисно-декоративного покриття на її основі для виробів з деревини листяних порід, що забезпечує рівномірність забарвлення за відсутності набухання обробленої поверхні, поєднує операції грунтування та фарбування. Визначено оптимальну рецептуту даної композиції, параметри її нанесення. Експериментально підтверджено, що розроблена алкідна фарбувальна композиція є універсальною та підходить під різні лаки (пентафталевий, алкідно-уретановий, поліуретановий, водно-дисперсійний, нітроцелюлозний), а лакофарбове покриття на її основі має високі показники експлуатаційних властивостей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: М134.073-3 + Л741-106

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА383617 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Стоян В. А. 
К построению математических моделей квазилинейных дискретно наблюдаемых распределенных пространственно-временных систем / В. А. Стоян, Д. А. Голодюк // Пробл. упр. и информатики. - 2011. - № 4. - С. 38-50. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Рассмотрена динамика дискретно по входу и непрерывно по выходу наблюдаемого распределенного пространственно-временного процесса. Предложены алгоритмы линейной, нелинейной и приближенной идентификации интегральной модели такого процесса. Определены условия точности и однозначности существования приближенного решения задачи.


Індекс рубрикатора НБУВ: З813.18

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26990 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Голодюк Я. Б. 
Освоєння оніма GOOGLE українськомовною інтернетною комунікацією: графічний та семантико-прагматичний аспекти / Я. Б. Голодюк // Лінгв. студії. - 2012. - Вип. 24. - С. 132-137. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розкрито особливості графічного вираження прагматоніма Google в українськомовній інтернетній комунікації, проаналізовано контекстуальну семантико-прагматичну специфіку використання його мовцями.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-715

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69181 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Голодюк Г. І. 
Товарознавчі аспекти оцінки якості фарбувальних композицій на основі алкідних смол : монографія / Г. І. Голодюк; МОНМС України, Луц. нац. техн. ун-т. - Луцьк : РВВ Луц. НТУ, 2013. - 127 c. - Бібліогр.: с. 111-127 - укp.

Висвітлено питання одержання та товарознавчого оцінювання якості алкідної фарбувальної композиції та покриттів на її основі. Досліджено експлуатаційні властивості алкідних фарбувальних композицій та оцінено вплив її компонентів на формування якісного захисно-декоративного покриття. Увагу приділено товарознавчому оцінюванню якості розробленої алкідної фарбувальної композиції та лакофарбового покриття на її основі, підтверджено їх високі захисні й експлуатаційні властивості.


Індекс рубрикатора НБУВ: М134.073-3 + Л749.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА760612 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Голодюк Я. Б. 
Колоквіальні абревіатури в Інтернет-комунікації: класифікація, характер адаптації українськомовним дискурсом / Я. Б. Голодюк // Прикарпат. вісн. НТШ. Сер. Слово. - 2010. - № 2. - С. 118-125. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

Детерміновано колоквіальні абревіатури, класифіковано їх відносно структури та типу абревіації. Виявлено особливості адаптації їх українськомовним дискурсом Інтернет-комунікації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-70

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73616 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Навчально-дослідницька діяльність дітей: особливості організації, психолого-дидактичний супровід, досвід роботи, перспективи : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 16 - 17 квіт. 2013 р., Кіровоград / упоряд.: Л. Голодюк; НАПН України, Ін-т педагогіки, Ін-т інновац. технологій і змісту освіти, Нац. центр "Мала акад. наук України", Ін-т телекомунікацій і глобал. інформ. простору НАН України. - Кіровоград : ПОЛІМЕД-Сервіс, 2013. - 175 c. - укp.

Розглянуто сучасні тенденції розвитку освіти та їх вплив на здійснення Малою академією наук України міжнародного співробітництва. Показано особливості використання сучасних електронних засобів навчання для організації навчально-дослідницької діяльності учнів. Проаналізовано рекомендаційні настанови польських педагогів у контексті підтримки розвитку обдарованої дитини. Визначено актуальність та значущість системно-функціонального аналізу як основної форми навчально-дослідницької діяльності молодшого школяра. Досліджено психологічні особливості творчого розвитку дітей молодшого шкільного віку. Визначено роль рефлексивних здібностей вчителя у забезпеченні творчого розвитку учнів. Розглянуто концептуальні підходи дослідницького навчання. З'ясовано роль екологічного виховання в формуванні особистості школяра. Розкрито особливості особистісного самовизначення в юнацькому віці, навчально-дослідницької діяльності обдарованих старшокласників.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.268 я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА765652 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Голодюк Л. 
Основні засади формування ІКТ-компетентності вчителя-предметника / Л. Голодюк // Постметодика. - 2009. - № 4. - С. 41-45. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розкрито підходи для забезпечення безперервної освіти вчителів у питаннях впровадження інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у навчальний процес. Зазначено, що модель управління навчальним процесом, яка кілька десятиліть була сконцентрована на суворому контролі навчання, ієрархії та повторенні, сьогодні виявляється застарілою, а тому необхідною є зміна свідомості вчителя, яка дозволить перейти від передачі знань до управління ними, у чому ІКТ можуть стати інструментом учителя в підготовці до уроку. Як критерії ефективного навчання виокремлено конструктивність, саморегулювання, взаємодію. Детерміновано поняття "методична компетентність", "ІКТ-компетентність". Описано шляхи та представлено модель формування ІКТ-компетентності вчителя-предметника на прикладі обласних заходів у курсовий та міжкурсовий періоди. Визначено основні засади формування ІКТ-компетентності.

Раскрыты подходы для обеспечения непрерывного образования учителей в вопросах внедрения информационно-коммуникационных технологий (ИКТ) в учебный процесс. Указано, что модель управления учебным процессом, которая несколько десятилетий была сконцентрирована на строгом контроле обучения, иерархии и повторении, сегодня оказывается устаревшей, а потому необходимо изменение сознания учителя, которое позволит перейти от передачи знаний к управлению ими, в чем ИКТ могут стать инструментом учителя в подготовке к уроку. Как критерии эффективного обучения выделены конструктивность, саморегулирование, взаимодействие. Детерминированы понятия "методическая компетентность", "ИКТ-компетентность". Описаны пути и представлена модель формирования ИКТ-компетентности учителя-предметника на примере областных мероприятий в курсовой и межкурсовой периоды. Определены основные принципы формирования ИКТ-компетентности.

Аre revealed approaches to ensure continuing education of teachers in the delivery of information and communication technologies (ICT) in the learning process. It is pointed out that the governance model training process, which for decades has been concentrated on the strict control of training, hierarchy, and repetition, today is outdated, and therefore requires a change of consciousness teachers that will switch from the transfer of knowledge to the management of what ICT can become an instrument teachers in preparation for the lesson (for knowledge management is understood that the teacher and students can find information, select it, structure and use in certain circumstances and new). As the criteria for effective teaching highlighted the constructive, self-regulation, interaction. Deterministic notion of "methodical competence", "ICT-competence". Describe ways and presents a model of the formation of ICT-competence subject teachers on the example of regional activities. The main principles of formation of ICT-competence


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253 + Ч421.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14603 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Голодюк І. 
Особливості фікційного світу українського літературного імпресіонізму / І. Голодюк // Наук. вісн. Cхідноєвроп. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2013. - № 13. - С. 33-38. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

На матеріалі прози М. Коцюбинського проаналізовано особливості художнього світу імпресіонізму за методологією теорії фікційних світів, що виникла на межі філософії та літературознавства й належить до посткласичної наратології. Зокрема, досліджено відмінність сил природи (N-сил) імпресіоністського фікційного світу від реалістського. На основі аналізу дій персонажа визначено, що видозміна N-сил художнього світу імпресіонізму залежить від зміни мотиваційної моделі його героя. Доведено, що домінування у персонажа імпресіоністського твору психічних дій над фізичними свідчить про високий рівень його авторефлексії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР)5-4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Стоян В. А. 
Ідентифікаційно-псевдоінверсний підхід до побудови математичних моделей лінійних дискретно спостережуваних розподілених просторово-часових систем / В. А. Стоян, Д. А. Голодюк // Доп. НАН України. - 2011. - № 9. - С. 42-48. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Побудовано інтегральну залежність дискретно визначеної функції стану просторово розподіленої динамічної системи від початково-крайових і поточних зовнішньодинамічних збурювальних факторів. Побудована математична модель системи за середньоквадратичним критерієм узгоджується з дискретно спостережуваним початково-крайовим станом системи та неперервно визначеною функцією розподілених зовнішньодинамічних збурень, які супроводжують динамічну систему.


Індекс рубрикатора НБУВ: В161.618

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22412/а Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Голодюк Л. 
Інноваційні підходи до організації роботи з вчителем як засіб підвищення якості післядипломної педагогічної освіти / Л. Голодюк // Післядиплом. освіта в Україні. - 2013. - № 2. - С. 48-50. - Бібліогр.: 2 назви. - укp.

Сформульовано засади національної державної політики в галузі педагогічної освіти та підготовки до майбутньої професійної діяльності. Відзначено проблему невідповідності між сучасними теоретичними підходами до підвищення кваліфікації педагогічних працівників і практичною діяльністю закладів післядипломної освіти. Розкрито перспективи впровадження проектної технології в систему післядипломної освіти. Висвітлено теоретичні підгрунтя та концептуальні засади проектної технології – метод проблем та метод проектів. Визначено основні завдання навчального проектування. Наведено схематичні плани використання системного підходу до організації проектної діяльності. Розглянуто особливості реалізації проектної технології навчання в роботі з методистами-кореспондентами та з творчими групами. Виокремлено переваги застосування проектної діяльності у процесі підвищення кваліфікації та як засобу підтримання професійної компетентності в актуалізованому стані. Подано таблицю етапів технологічного процесу роботи над проектом.

Сформулированы принципы национальной государственной политики в области педагогического образования и подготовки к будущей профессиональной деятельности. Отмечена проблема несоответствия между современными теоретическими подходами к повышению квалификации педагогических работников и практической деятельностью учреждений последипломного образования. Раскрыты перспективы внедрения проектной технологии в систему последипломного образования. Освещены теоретические основы и концептуальные основы проектной технологии - метод проблем и метод проектов. Определены основные задачи учебного проектирования. Представлены схематические планы использования системного подхода к организации проектной деятельности. Рассмотрены особенности реализации проектной технологии обучения в работе с методистами-корреспондентами и с творческими группами. Выделены преимущества применения проектной деятельности в процессе повышения квалификации и как средства поддержания профессиональной компетентности в актуализированной состоянии. Приведена таблица этапов технологического процесса работы над проектом.

Formulated are the principles of national policy in the field of teacher education and preparation for future careers. Noted is the problem of inconsistencies between modern theoretical approaches to the training of teachers and practitioners of postgraduate education. Revealed are the perspectives of project technology in the system of postgraduate education. Elucidated is the theoretical background and conceptual basis of the project technology - a method of problem and project method. Determined are the main tasks of instructional design. Presented are the schematic plans to use a systematic approach to the organization of project activities. Considered are the features of the project implementation technology training in working with methodists-correspondent and creative groups. Determined are the benefits of the project activity during training and as a means of maintaining professional competence up to date condition. Posted is table of stages of the process of the project.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Голодюк І. Р. 
Герой фікційного світу українського літературного модернізму : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.01.06 / І. Р. Голодюк; ДВНЗ "Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника". - Івано-Франківськ, 2015. - 20 c. - укp.

Розкрито ключові характеристики героя модерністського художнього світу за методологією теорії фікційних світів. Проаналізовано онтологічний статус персонажа, сконструйовано модель творення та відтворення художнього світу досвідом автора та реципієнта через персонажа як основного рефлектора. Простежено структуру внутрішнього світу модерністського героя, визначено його домінантні підсвіти та охарактеризовано стосунки персонажа зі своєю текстуальною реальністю й іншими учасниками фікційної дійсності. Охарактеризовано мотиваційну та інтеракційну моделі героя у порівнянні з героями попередніх стильових епох - романтизму та реалізму. Проаналізовано основні наративні модальності модерністського художнього світу та рівень адаптивності до них героя, визначено домінантні характеристики кластерів персонажів художнього світу українського літературного модернізму та простежено динаміку руху героя під час інтеракції з іншими персонажами фікційної дійсності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР)5-328.8 + Ш5(4УКР)6-328.8 + Ш400.221.88

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА414280 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Здоров'язбережувальні технології в освітньому середовищі = Health-saving technologies in the educational environment : колект. монографія / Т. К. Андрющенко, Н. А. Беседа, Г. М. Бойко, С. С. Бурсова, Л. Б. Волошко, О. А. Гнізділова, Л. С. Голодюк, М. В. Гриньова, В. Донченко, М. М. Дяченко-Богун, В. О. Жамардій, О. О. Лаврентьєва, Т. І. Мієр, О. О. Момот, Ю. М. Мороз, С. А. Новописьменний, В. В. Оніпко, Л. М. Рибалко, М. М. Яструбов; ред.: Л. М. Рибалко; Полтав. нац. техн. ун-т ім. Ю. Кондратюка. - Тернопіль : Осадца В.М., 2019. - 399 c. - укp.

Висвітлено методологічні, теоретичні та методичні основи застосування здоров'язбережувальних технологій у освітньому середовищі. Розкрито особливості застосування здоров'язбережувальних технологій у закладах освіти різних типів: дошкільних, загальноосвітніх і вищих. Доведено важливість застосування здоров'язбережувальних технологій в освітньому процесі за умов здоров'язбережувального освітнього середовища та фізкультурно-оздоровчої діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА835952 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Голодюк Л. С. 
Теоретико-методичні основи комплексної організації навчально-пізнавальної діяльності учнів основної школи в навчанні математики : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / Л. С. Голодюк; Черкас. нац. ун-т ім. Богдана Хмельницького. - Черкаси, 2018. - 40 c. - укp.

Обгрунтовано теоретичні (мета, наукові підходи, дидактичні принципи, передумови, суб'єктивні фактори, умови, компоненти готовності учасників процесу) та методичні (зміст, форми, методи, полізасобовий базис, системи взаємодії учасників процесу, етапи досягнення мети) основи комплексної організації навчально-пізнавальної діяльності учнів основної школи в навчанні математики. Схарактеризовано парадигмальність, діяльнісну морфологію й інформаційний дискурс цього процесу. Сутність поняття "навчально-пізнавальна діяльність" інтерпретовано в контексті системотвірних видів діяльності, визначено й витлумачено поняття, які складають термінологічний каркас його смислового поля. До полізасобового базису віднесено: засоби полідіяльнісної основи (перцептивна, проблемно-орієнтована, пошукова, варіативна, діяльність-спостереження, евристична, дослідницька, навчально-дослідницька, проектна, графічна, практична діяльність і діяльність із моделювання); засоби змістової основи (завдання, задача); засоби вибудовування взаємодії з іншими (спілкування (безпосереднє, опосередковане)). Розкрито суть процесів сенсорно-перцептивного відображення інформації математичного змісту в образах об'єктів пізнання та репродуктивно-творчого використання образів об'єктів пізнання в процесі формування математичних знань, виражених в уявленнях, поняттях, судженнях й умовиводах. Визначено компоненти, критерії, показники, характеристики рівнів готовності вчителя математики та учнів як учасників процесу. Аргументовано доцільність уведення до наукового обігу поняття "екоінтедиференційний підхід". Обгрунтовано й експериментально доведено ефективність моделі комплексної організації навчально-пізнавальної діяльності учнів основної школи в навчанні математики та методичного супроводу як її складника.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА433208 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського