Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (3)Наукова електронна бібліотека (129)Реферативна база даних (2072)Книжкові видання та компакт-диски (2065)Журнали та продовжувані видання (1492)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч62$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 89
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Германова О.Г. 
Авторське право і суміжні права в засобах масової інформації України та Польщі: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / О.Г. Германова ; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2006. — 17 с. — укp.

Проаналізовано українські та польські нормативно-правові акти у галузі авторського права (АП) і суміжних прав, особливості їх дотримання в різних кінцевих продуктах інформаційної діяльності (друкованих ЗМІ, телерадіоорганізаціях), зокрема в процесі розміщення журналістських матеріалів в Інтернеті. Розкрито методологічні аспекти захисту та дотримання АП на твори засобами масової інформації. Досліджено законодавчу базу функціонування АП в Україні у контексті повноти, досконалості, несуперечливості окремих норм і положень міжнародних угод. Обгрунтовано необхідність дотримання АП і суміжних прав в Інтернеті, описано основні механізми захисту журналістських метеріалів у глобальній інформаційній мережі. Обгрунтовано доцільність передбачення в українському законі про АП відповідних норм, проголошених у польському аналогу, що захищають працівників мас-медіа та інших дописувачів у частині результативності їх творчих зусиль.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)331 + Х839(4ПОЛ)331 + Ч620.4(4УКР) к1 + Ч620.4(4ПОЛ) к1 +
Шифр НБУВ: РА342691

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Бабак М.П. 
Використання комунікативних методів побудови політичного іміджу в засобах масової інформації: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / М.П. Бабак ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Ш. Ін-т журналістики. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Визначено та класифіковано комунікативні методи побудови політичного іміджу в ЗМІ, відокремлено новітні від вже відомих. Проаналізовано стан і перспективи розвитку комунікативних методів впливу в журналістиці, політичному консультуванні, паблік рілейшиз та іміджелогії. Розглянуто особливості використання вітчизняними засобами масової інформації комунікативних методів для привернення уваги читачів до діяльності політика або партії та формування громадської думки щодо окремих політичних сил. Досліджено деякі групи комунікативних методів побудови політичного іміджу в ЗМІ за типологічними ознаками. Особливу увагу приділено новітнім методам, показано перспективи їх сталого використання у ЗМІ як засобу створення іміджу. Розглянуто питання "первинності" іміджу та PR. Розроблено дворівневу класифікацію комунікативних методів, пристосовану для практичного використання в рекламних і PR-агенціях з метою формування у суспільній свідомості певних політичних настанов і фіксування іміджу політика або політичної партії. Простежено тенденції розвитку українського іміджевого та PR-консультування у контексті співпраці з засобами масової інформації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 в05 + Ф018 + Ф055.1 +
Шифр НБУВ: РА349597

Рубрики:

      
3.

Олтаржевський Д.О. 
Висвітлення екологічної тематики на сторінках сучасної української преси (засади, проблематика, досвід, жанрові форми та мовностилістичні прийоми): Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / Д.О. Олтаржевський ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка; Ін-т журналістики. — К., 2004. — 16 с. — укp.

Здійснено аналіз висвітлення екологічної тематики в сучасних загальнонаціональних українських друкованих засобах масової комунікації (ЗМІ) з урахуванням світового досвіду категоризації сучасних видів преси. Запропоновано розподіляти загальнополітичні друковані мас-медіа за спільними тенденціями у поданні проблематики довкілля на три умовні категорії: масову, якісну й офіційну пресу. Систематизовано форми висвітлення екологічної тематики залежно від комунікативних можливостей кожної категорії мас-медіа. Визначено проблематику, жанрові особливості та мовностилістичні прийоми висвітлення питань екології у сучасних українських ЗМІ. Проаналізовано форми та тенденції розгляду проблематики довкілля в Інтернет-виданнях.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620 + Ч612.11 + Б1 +
Шифр НБУВ: РА332050

Рубрики:

      
4.

Напиральська О. І. 
Вплив засобів масової комунікації на формування злочинної поведінки молоді: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.08 / О. І. Напиральська ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2010. — 20 с. — укp.

Розкрито поняття "засоби масової комунікації", їх сутність та функції. Досліджено дисфункціональні та криміногенні ефекти впливу змісту та характеру інформаційних потоків у засобах масової комунікації (ЗМК) на особистість на різних етапах її соціалізації. Визначено роль і місце ЗМК у механізмі індивідуальної злочинної поведінки. Розглянуто питання зростання рівня агресивності сучасної молоді, деформації її правосвідомості й інших негативних наслідків впливу на неї ЗМК, вивчено провідний зарубіжний досвід у сфері протидії йому. Обгрунтовано заходи щодо запобігання негативному впливу ЗМК на молодь, а також заходи для нейтралізації вже заподіяної шкоди за умов сучасних українських реалій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х883.49:Ч62 + Х883.9(4УКР)52 + Ч620.1
Шифр НБУВ: РА375773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
5.

Козлова О.С. 
Гендерні чинники сприйняття друкованої сексуально забарвленої реклами: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / О.С. Козлова ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2009. — 18 с. — укp.

Встановлено, що структура сприйняття даної реклами чоловіками та жінками складається з загальних і гендерно специфічних компонентів. Визначено, що сексуальність і маскулінність у рекламному образі є більш важливими для чоловіків, а естетична оригінальність - для жінок. Зазначено, що чоловіки більш толерантні до вульгарної агресивності в рекламі, сприйняття сексуальності реклами жінками тісніше пов'язане з силою та маскулінністю. Обгрунтовано, що сприйняття сексуальної реклами чоловіками визначається маскулінністю, прийняттям чоловічих ролей, силою статевого потягу та сексуальною задоволеністю, тоді як сприйняття сексуальної реклами жінками обумовлюється фемінінністю, прийняттям гендерно специфічних ролей і силою статевого потягу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.91-997 + С5*423.2*344 + Ч620.164 +
Шифр НБУВ: РА369204

Рубрики:

      
6.

Лильо Т.Я. 
Глобалізація комунікаційного простору і процеси національної ідентифікації у посткомуністичному світі: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / Т.Я. Лильо ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т журналістики. — К., 2001. — 21 с. — укp.

Досліджено вплив глобалізації комунікаційного простору на процеси національної ідентифікації в посткомуністичному світі, проаналізовано ідеологічну природу глобалізації, висвітлено особливості сучаснуої геоінформаційної ситуації та специфіки інформаційної мобільності нації за посткомуністичних умов. Аргументовано, що глобалізація не базується на якісно новій ідеології, а є продовженням інформаційного, політико-економічного впливів відносних переможців у "холодній війні", які сьогодні є лідерами комунікаційної революції. Доведено, що слабкість інформаційного поля нації зумовлена не тільки політикою інфоциду, але й специфікою геоінформаційної ситуації, в якій комунікаційний простір розподіляється на сфери підпорядкування інформаційно розвинутим країнам і транснаціональним корпораціям. Значну увагу приділено впливу нових комунікаційних умов, зокрема, гіпертекстового характеру інформаційного процесу на його зміст, макротексти, які дають ідентифікаційний код для цілісного розуміння суті людини в національному та всесвітньому вимірах. Досліджено основні способи семантизації з використанням національних засобів масової інформації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62в05 + С5*676
Шифр НБУВ: РА315814 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
7.

Сіріньок-Долгарьова К. Г. 
Глобалізація світового новинного дискурсу (на прикладі англомовних інтернет-медіа США, Великобританії, Індії та Австралії): автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.01 / К. Г. Сіріньок-Долгарьова ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка, Ін-т журналістики. — К., 2011. — 16 с. — укp.

Здійснено комплексне дослідження глобального новинного дискурсу на прикладі англомовних інтернет-медіа США, Великобританії, Індії й Австралії. Розглянуто специфіку інтернету як глобального соціокомунікативного середовища. Проаналізовано тенденції медіаглобалізації, що домінують у світових новинних мас-медійних організаціях за умов сучасного інформаційно-комунікаційного суспільства: процеси комерціалізації й концентрації, інтеграції та глокалізації. Розкрито поняття конвергентності новітніх медіа шляхом детального розгляду диджиталізації та мобілізації мережевих новин, способів залучення інструментарію громадянської журналістики до їх створення. Вивчено контент он-лайн-новин і досліджено смаки користувачів англомовних веб-медіа, завдяки чому сформульовано поняття "глобальні новини" та визначено ключові атрибути глобального новинного дискурсу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 с51 + С5*676*148:С5
Шифр НБУВ: РА383929 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
8.

Опалєв М.Л. 
Дизайн мультимедійних презентацій: стильові напрямки і засоби формування візуально-образної мови: автореф. дис. ... канд. мистецтвознав. : 17.00.07 / М.Л. Опалєв ; Харк. держ. акад. дизайну і мистец. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Вперше введено у науковий обіг цілісне визначення мультимедійної презентації як нового явища в мультимедійному дизайні. Розроблено систему класифікації мультимедійних дизайн-об'єктів, адаптованих до сучасних технологій проектування. Виділено основні стильові напрямки розвитку візуально-образної мови у засобах інтерактивних комунікацій та анімаційного дизайну. Доведено залежність розвитку візуально-образної мови мультимедійних презентацій від напрямків і модних тенденцій у сучасному графічному дизайні та розвитку техніко-технологічної комп'ютерної бази та програмного інструментарію. Наведено класифікацію напрямків формування візуально-образної мови мультимедійних презентацій. Розроблено структуру та визначено принципи створення концепції формування візуально-образної мови у дизайні мультимедійних презентацій. Розкрито специфіку мови дизайну мультимедійних презентацій основних світових виробників з урахуванням особливостей національних шкіл дизайну, а також компаній і фірм, що мають сталі бренди.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 в05
Шифр НБУВ: РА369923 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
9.

Рябоконь Г.Л. 
Дискурсивні особливості інтернет-публікацій дебатів британського парламенту: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / Г.Л. Рябоконь ; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2005. — 22 с. — укp.

Висвітлено питання щодо неориторичного підходу до аналізу дискурсу. Цей підхід, на відміну від адресат-орієнтованого, герменевтичного підходу, розвиває адресант-орієнтовані традиції, базуючись на яких є можливим моделювання стратегій/тактик побудови автором/-ами британського парламентського дискурсу, його плану змісту (семантики) та плану повідомлення (прагматики). Зауважено, що такий підхід дає змогу визначити, завдяки яким мовленнєво-мисленнєвим діям, а саме семантичним і прагмалінгвістичним стратегіям/тактикам побудови смислів дискурсу, використовуються закріплені за цими стратегіями/тактиками певні лексичні, лексико-синтаксичні й синтаксичні засоби конкретної мови. Водночас у відкритому політичному мас-медійному дискурсі, яким є інтернет-опублікований британський парламентський дискурс, семантичні та прагмалінгвістичні стратегії/тактики, вживані учасниками парламентських слухань для побудови їх повідомлень, є засобами безпосереднього комунікативного впливу на користувчів Інтернету. На підставі здійсненого аналізу встановлено закономірності вживання міжпропозиційних семантичних відношень, що утворюють реляційний каркас відповідних стратегій/тактик учасників британських парламентських дебатів. За результатами багатоаспектного комунікативного дослідження мовленнєвої діяльності учасників британського парламентського дискурсу одержано наукові дані про найсуттєвіші особливості реалізації комунікативної та когнітивної функції мови у британському парламентському дискурсі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-710.3 + Ч62 с 51 +
Шифр НБУВ: РА337566

Рубрики:

      
10.

Васьківський 
Економічний аспект діяльності друкованих ЗМІ України: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / Юрій Петрович Васьківський ; Київський ун-т ім. Тараса Шевченка. — К., 1999. — 19 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.4(4УКР)
Шифр НБУВ: РА305513

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Терещук В.І. 
Електронний паблік рілейшнз як засіб формування зовнішньополітичного іміджу держави: автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.04 / В.І. Терещук ; Чернів. нац. ун-т ім. Ю.Федьковича. — Чернівці, 2008. — 20 с. — укp.

Визначено особливості формування зовнішньополітичного іміджу держави. Доведено, що електронний PR за умов глобалізації комунікацій є важливим засобом його формування та підтримки. Охарактеризовано основні інструменти електронного PR, які можна використовувати для реалізації іміджевих комунікацій. На базі аналізу світового досвіду систематизовано найбільш ефективні засоби електронного зовнішньополітичного PR. Встановлено провідну роль зовнішньополітичного відомства та дипломатичної служби держави у формуванні та підтримці її позитивного зовнішньополітичного іміджу. Розглянуто особливості формування зовнішньополітичного іміджу України на сучасному етапі її розвитку. Доведено, що для ефективної реалізації зовнішньої політики України та формування її позитивного зовнішньополітичного іміджу необхідно використовувати всі можливості сучасних зовнішньополітичних технологій паблік рілейшнз, зокрема, електронного PR. Досліджено веб-сайти дипломатичних представництв України на базі методики контент-аналізу даних структур як засобів зовнішньополітичного PR. Запропоновано PR-програму використання інструментів електронного паблік рілейшнз для формування та підтримки позитивного зовнішньополітичного іміджу України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф4(4УКР)64 + Ч62 в05 +
Шифр НБУВ: РА355429

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
12.

Городенко Л.М. 
Засоби масової інформації у контексті громадської думки: формування, функціонування, жанрові прийоми: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / Л.М. Городенко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т журналістики. — К., 2003. — 19 с. — укp.

Вивчено форми, методи та прийоми впливу на громадську думку, що використовуються у засобах масової інформації (ЗМІ). Систематизовано приховані та явні можливості впливу на громадськість, а також приклади використання такого впливу українськими журналістами. Розглянуто механізм маніпулювання через пресу під час передвиборних кампаній, бо в цей період відбувається максимальне використання методів та прийомів упливу на електорат. Висвітлено вплив однієї резонансної події (катастрофи літака СУ-27 у Скнилові) на громадську думку українського народу та прослідковано варіанти її зміни завдяки ЗМІ. Запропоновано модель "Комунікативного діалогу" із субмоделями, де відображено зв'язки мас-медіа та аудиторії, визначено бар'єри (шуми), які заважають сприйняттю інформації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 в05 +
Шифр НБУВ: РА327611

Рубрики:

      
13.

Садовник О.О. 
Засоби масової комунікації та формування іміджу українського спорту (за матеріалами преси та сайтів інформаційної мережі Інтернет): автореф. дис... канд. наук із соціал. комунікацій : 27.00.06 / О.О. Садовник ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т журналістики. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Розв'язано науково-практичне завдання формування іміджу українського спорту засобами масової комунікації. Запропоновано шкалу оцінювання емоційно-змістового забарвлення матеріалів, відповідно до якої проаналізовано спеціалізовану спортивну пресу. Виявлено вплив матеріалів спортивних сайтів мережі Інтернет на імідж українського спорту. Виокремлено іміджеві характеристики українського спорту у мас-медіа й охарактеризовано чинники, що впливають на формування іміджу. Розроблено іміджеву модель українського спорту, складовими якої є процесна та персоніфікована компоненти. Визначено особливості формування персональних іміджів у спорті, іміджів команд і спортивних клубів. Охарактеризовано персональні іміджі найкращих українських спортсменів, тренерів. Узагальнено імідж арбітра та спортивного вболівальника. Розглянуто вплив спорту на різні галузі діяльності людини. Охарактеризовано соціальні стереотипи у спорті й особливості впливу спортивної реклами на імідж спорту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.4(4Укр) в2:Ч517 +
Шифр НБУВ: РА365373

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Колосок С.В. 
Зв'язки з громадськістю у формуванні іміджу органів державного управління: Автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.01 / С.В. Колосок ; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. — К., 2003. — 20 с. — укp.

Розвинуто концептуальні підходи і визначено категорії та поняття, які стосуються формування позитивного іміджу органів державного керування у сучасному українському суспільстві. Удосконалено підхід щодо застосування новітніх інформаційних технологій у діяльності органів державного керування та доведено доцільність впровадження до практики даних органів форм і методів паблік рилейшнз як ефективного механізму формування іміджу органів державної влади, який уможливлює реалізацію принципу відкритості та прозорості державного керування, зростання рівня підтримки дій державної влади з боку населення. Визначено напрями формування позитивного іміджу зазначених органів за допомогою створення моделі комунікативного простору, яка грунтується на ефективному прямому і зворотньому зв'язку з населенням та системному дослідженні громадської думки. На підставі наукового аналізу існуючої практики зв'язків органів державного керування з громадськістю внесено пропозиції та рекомендації щодо створення спеціальних підрозділів у системі державного управління та технологій конструювання позитивного корпоративного іміджу державної влади в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)011 + Ч62 в05 + С5*676 + С5*46*332.1-723.58
Шифр НБУВ: РА326983

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
  

      
15.

Руіс Мендісабаль Л.М. 
Зв'язки з громадськістю як комунікативний аспект державного управління: Автореф. дис... канд. наук з державного управління: 25.00.01 / Л.М. Руіс Мендісабаль ; Укр. акад. держ. упр. при Президентові України. — К., 2001. — 19 с. — укp.

Здійснено аналіз функціонального статусу, зв'язків з громадськістю як комунікативного аспекту державно-управлінської діяльності у контексті сучасних процесів системної трансформації українського суспільства. Запропоновано оригінальну концептуальну модель зв'язків з громадськістю, що дозволяє висвітлити специфіку соціальних комунікативних характеристик даного феномену в державно-управлінській діяльності у перехідному суспільстві. Узагальнено існуючі підходи та результати дослідження з даної проблематики. Виявлено низку малодосліджених теоретичних та практичних її аспектів. Розкрито певні протиріччя в дослідженні. Розроблено практичні рекомендації щодо оптимізації функціонування механізму державного управління суспільством у перехідний період.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х810.1-8 + Ф018 + А6 + С5*333.4 + Ч620.1
Шифр НБУВ: РА313981 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
16.

Холод О.М. 
Інструментарій засобів масової інформації у процесі формування іміджу політиків: Автореф. дис... д-ра філол. наук: 10.01.08 / О.М. Холод ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т журналістики. — К., 2007. — 30 с. — укp.

Досліджено проблему аналізу інструментарію засобів масової інформації (ЗМІ) у процесі формування іміджу політиків (ФІП). Запропоновано теоретичну модель інструментарію ЗМІ за цього процесу (модель ЗМІ - ФІП). Розглянуто функції елементів моделі у аспектах: мовознавчому, маркетинговому, теорії масової комунікації, іміджологічному. Проаналізовано маніпуляційну складову моделі ЗМІ - ФІП. Запропонована модель складається з 91-го психолінгвістичного інструменту ЗМІ для формування іміджу політиків. Функціональність цього інструментарію моделі ЗМІ - ФІП перевірено шляхом теоретичного та практичного дослідження. За результатами дослідження здійснено детальний опис інструментарію ЗМІ та сформульовано умови їх функціонування в інформаційному просторі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 в + Ф055.1 + Ю953 +
Шифр НБУВ: РА349427

Рубрики:

      
17.

Мельник 
Інтегрований брендинг як стратегія медіа-діяльності: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / Інна Валеріївна Мельник ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. — К., 2007. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 в 05 + У9(4УКР)421.0-803.43
Шифр НБУВ: РА349585

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
18.

Чабаненко М. В. 
Інтернет-видання України: становлення та особливості розвитку: автореф. дис. ... канд. наук з соц. комунікацій : 27.00.04 / М. В. Чабаненко ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2010. — 20 с. — укp.

Вперше застосовано метод комплексного оцінювання для ідентифікації Інтернет-ЗМІ, а також визначення кола тих Інтернет-видань, що належать до системи ЗМІ України. Визначено кількісні параметри вітчизняного сегменту медіаринку в Інтернеті та його структуру. Вивчено та систематизовано за періодами особливості розвитку українських Інтернет-видань. Удосконалено критерії ідентифікації Інтернет-ресурсів як Інтернет-ЗМІ, що разом із газетами, журналами, радіо- та телеканалами становить систему ЗМІ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 с51
Шифр НБУВ: РА376457 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
19.

Артамонова І.М. 
Інтернет-журналістика в Україні: еволюція, соціоінформаційний контекст, системні характеристики: автореф. дис... д-ра наук із соц. комунікацій / І.М. Артамонова ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка, Ін-т журналістики. — К., 2009. — 31 с. — укp.

Доведено наявність стратегічної необхідності у проведенні досліджень інтернет-засобів масової інформації (ЗМІ) як нового виду засобів масової комунікації, а також аналізу розвитку традиційних ЗМІ у новому комунікаційно-технологічному контексті та практиці їх адаптації до мультимедійних творчих умінь. Вирішено комплекс теоретичних і практичних завдань, пов'язаних з виділенням мережевих ЗМІ з усіх ресурсів Інтернету та пошуком їх місця в системі ЗМІ. Проведено комплексне вивчення інтернет-ЗМІ українського сектора мережі інтернет як особливої типологічної групи з певними типологозначущими ознаками, притаманними цій групі ЗМІ. На цій базі визначено платформи для внутрішньогрупової диференціації та наведено прогноз подальшого розвитку нових ЗМІ. Розроблено принципи системного, змістового, дискурсивного, тематичного, дизайнерського подання інформації кожним видом інтернет-медіа з урахуванням його унікальних інтерактивних, гіпертекстуальних і мультимедійних особливостей на базі конвергенції та дигіталізації засобів масової комунікації. Вперше розглянуто трансформацію теоретичних і практичних підходів до поняття "професіоналізм" стосовно журналістики та сфери соціальних комунікацій у зв'язку з розвитком інтернет-медіа та визначено нові сучасні професійні орієнтири.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62с51
Шифр НБУВ: РА366762

      
20.

Триняк В.Ю. 
Інформаційна безпека як соціокультурний феномен (соціально-філософський аналіз): автореф. дис... канд. філософ. наук : 09.00.03 / В.Ю. Триняк ; Дніпропетр. нац. ун-т ім. О.Гончара. — Д., 2009. — 19 с. — укp.

В історичному й онтологічному аспектах проведено соціально-філософський аналіз інформаційної безпеки як соціокультурного феномена, що є складною багаторівневою функціональної системи та невід'ємною складовою системи забезпечення національної безпеки в цілому. Розкрито сутність і зміст інформаційної безпеки у системі зв'язків і відношень за сучасних умов. Наведено результати дослідження інформаційної безпеки України як складної, динамічної, цілісної системи, компонентами якої є підсистеми безпеки особи, держави та суспільства. Проаналізовано зовнішні та внутрішні загрози безпеці України в інформаційній сфері. З'ясовано, що інформаційні технології змінюють саму людину, її мислення, можливості, спосіб і ритм життя, систему цінностей. Доведено, що інформаційна сфера стала осередком економічних, соціальних, політичних конфліктів у суспільстві. Виявлено, що держава в цілому зазнала певних якісних трансформацій, зроблено висновок, що її роль і значення на міжнародній арені у сучасний період суттєво залежать від розвитку інфосфери. Проаналізовано етичні проблеми розвитку інформаційно-комп'ютерних технологій, а також глобальні проблем інформаційно-комп'ютерної етики. Обгрунтовано основні підходи щодо оцінювання сучасного рівня інформаційної безпеки України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*18:Ж + Х849(4УКР)04 + Ч62 в05 +
Шифр НБУВ: РА367034

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського