Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (3)Наукова електронна бібліотека (129)Реферативна база даних (2072)Книжкові видання та компакт-диски (2065)Журнали та продовжувані видання (1492)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч62$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 89
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Холод О.М. 
Інструментарій засобів масової інформації у процесі формування іміджу політиків: Автореф. дис... д-ра філол. наук: 10.01.08 / О.М. Холод ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т журналістики. — К., 2007. — 30 с. — укp.

Досліджено проблему аналізу інструментарію засобів масової інформації (ЗМІ) у процесі формування іміджу політиків (ФІП). Запропоновано теоретичну модель інструментарію ЗМІ за цього процесу (модель ЗМІ - ФІП). Розглянуто функції елементів моделі у аспектах: мовознавчому, маркетинговому, теорії масової комунікації, іміджологічному. Проаналізовано маніпуляційну складову моделі ЗМІ - ФІП. Запропонована модель складається з 91-го психолінгвістичного інструменту ЗМІ для формування іміджу політиків. Функціональність цього інструментарію моделі ЗМІ - ФІП перевірено шляхом теоретичного та практичного дослідження. За результатами дослідження здійснено детальний опис інструментарію ЗМІ та сформульовано умови їх функціонування в інформаційному просторі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 в + Ф055.1 + Ю953 +
Шифр НБУВ: РА349427

Рубрики:
  

      
2.

Мельник 
Інтегрований брендинг як стратегія медіа-діяльності: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / Інна Валеріївна Мельник ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. — К., 2007. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 в 05 + У9(4УКР)421.0-803.43
Шифр НБУВ: РА349585

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Чабаненко М. В. 
Інтернет-видання України: становлення та особливості розвитку: автореф. дис. ... канд. наук з соц. комунікацій : 27.00.04 / М. В. Чабаненко ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2010. — 20 с. — укp.

Вперше застосовано метод комплексного оцінювання для ідентифікації Інтернет-ЗМІ, а також визначення кола тих Інтернет-видань, що належать до системи ЗМІ України. Визначено кількісні параметри вітчизняного сегменту медіаринку в Інтернеті та його структуру. Вивчено та систематизовано за періодами особливості розвитку українських Інтернет-видань. Удосконалено критерії ідентифікації Інтернет-ресурсів як Інтернет-ЗМІ, що разом із газетами, журналами, радіо- та телеканалами становить систему ЗМІ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 с51
Шифр НБУВ: РА376457 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Артамонова І.М. 
Інтернет-журналістика в Україні: еволюція, соціоінформаційний контекст, системні характеристики: автореф. дис... д-ра наук із соц. комунікацій / І.М. Артамонова ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка, Ін-т журналістики. — К., 2009. — 31 с. — укp.

Доведено наявність стратегічної необхідності у проведенні досліджень інтернет-засобів масової інформації (ЗМІ) як нового виду засобів масової комунікації, а також аналізу розвитку традиційних ЗМІ у новому комунікаційно-технологічному контексті та практиці їх адаптації до мультимедійних творчих умінь. Вирішено комплекс теоретичних і практичних завдань, пов'язаних з виділенням мережевих ЗМІ з усіх ресурсів Інтернету та пошуком їх місця в системі ЗМІ. Проведено комплексне вивчення інтернет-ЗМІ українського сектора мережі інтернет як особливої типологічної групи з певними типологозначущими ознаками, притаманними цій групі ЗМІ. На цій базі визначено платформи для внутрішньогрупової диференціації та наведено прогноз подальшого розвитку нових ЗМІ. Розроблено принципи системного, змістового, дискурсивного, тематичного, дизайнерського подання інформації кожним видом інтернет-медіа з урахуванням його унікальних інтерактивних, гіпертекстуальних і мультимедійних особливостей на базі конвергенції та дигіталізації засобів масової комунікації. Вперше розглянуто трансформацію теоретичних і практичних підходів до поняття "професіоналізм" стосовно журналістики та сфери соціальних комунікацій у зв'язку з розвитком інтернет-медіа та визначено нові сучасні професійні орієнтири.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62с51
Шифр НБУВ: РА366762

      
5.

Триняк В.Ю. 
Інформаційна безпека як соціокультурний феномен (соціально-філософський аналіз): автореф. дис... канд. філософ. наук : 09.00.03 / В.Ю. Триняк ; Дніпропетр. нац. ун-т ім. О.Гончара. — Д., 2009. — 19 с. — укp.

В історичному й онтологічному аспектах проведено соціально-філософський аналіз інформаційної безпеки як соціокультурного феномена, що є складною багаторівневою функціональної системи та невід'ємною складовою системи забезпечення національної безпеки в цілому. Розкрито сутність і зміст інформаційної безпеки у системі зв'язків і відношень за сучасних умов. Наведено результати дослідження інформаційної безпеки України як складної, динамічної, цілісної системи, компонентами якої є підсистеми безпеки особи, держави та суспільства. Проаналізовано зовнішні та внутрішні загрози безпеці України в інформаційній сфері. З'ясовано, що інформаційні технології змінюють саму людину, її мислення, можливості, спосіб і ритм життя, систему цінностей. Доведено, що інформаційна сфера стала осередком економічних, соціальних, політичних конфліктів у суспільстві. Виявлено, що держава в цілому зазнала певних якісних трансформацій, зроблено висновок, що її роль і значення на міжнародній арені у сучасний період суттєво залежать від розвитку інфосфери. Проаналізовано етичні проблеми розвитку інформаційно-комп'ютерних технологій, а також глобальні проблем інформаційно-комп'ютерної етики. Обгрунтовано основні підходи щодо оцінювання сучасного рівня інформаційної безпеки України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*18:Ж + Х849(4УКР)04 + Ч62 в05 +
Шифр НБУВ: РА367034

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
6.

Хуан Цинь 
Інформаційна політика Китайської Народної Республіки в сучасних міжнародних відносинах: Автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.03 / Хуан Цинь ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2007. — 18 с. — укp.

Запропоновано підхід до розуміння теоретико-методичних концепцій формування державної інформаційної політики на прикладі Китайської Народної Республіки (КНР) за умов трансформації політичної системи під впливом глобалізаційних процесів, який характеризується визнанням пріоритетності державного управління у сфері інформації та комунікації з одночасною підтримкою економічних реформ та вільної конкуренції. З'ясовано напрями міжнародного співробітництва у сфері інформаційної політики у межах регіональних міжнародних організацій Азійсько-Тихоокеанського регіону (АТР) - АТЕС та АСЕАН, яка відображає специфіку інформаційного розвитку регіону, роль політичного лідерства азійських країн і політику подолання інформаційної асиметрії за рахунок ефективної інвестиційної політики. На підставі компаративного аналізу узагальнено концептуальні засади сучасних стратегій інформаційної політики країн АТР і доведено, що вони поєднують глобальні інтеграційні тенденції та національну специфіку розвитку інфомаційного суспільства. Комплексно досліджено проблему формування політичної стратегії інформаційного суспільства КНР. Проаналізовано модель суспільного розвитку з урахуванням політичної, економічної та інших значимих складових інформаційної політики держави. Досліджено специфіку модернізації інформаційної сфери КНР, та зроблено висновок про позитивну динаміку впровадження міжнародних стратегій інформатизації, електронного врядування, електронної комерції та інформаційної безпеки у внутрішній політиці держави. Запропоновано рекомендації для реалізації пріоритетів державної інформаційної політики у міжнародних відносинах. З'ясовано емпіричну залежність модернізації політичної системи й ідеології КНР і державної інформаційної політики, яка є чинником забезпечення зовнішньополітичних інтересів Китаю у міжнародних відносинах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф4(0)64 + Ф018 + Ч620.4(5КИТ) +
Шифр НБУВ: РА350981

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
7.

Жовтенко Т.Г. 
Інформаційне забезпечення політики держави у боротьбі з міжнародним тероризмом на прикладі США: автореф. дис. ... канд. політ. наук : 21.01.01 / Т.Г. Жовтенко ; Рада нац. безпеки і оборони України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Проаналізовано основні підходи до трактування поняття "міжнародного тероризму" та терористичної загрози як чинника національної та міжнародної безпеки. Розглянуто особливості теоретичного планування та практичної реалізації інформаційного забезпечення політики держави за умов протидії загрозі міжнародного тероризму. Висвітлено зміст, особливості та форми інформаційного забезпечення державної політики США в сфері боротьби з тероризмом на сучасному етапі. Проаналізовано діяльність державного апарату США щодо практичного інформаційного забезпечення державної політики країни в боротьбі з міжнародним тероризмом під час Афганської (2001 - 2002 рр.) й Іракської (2003 р.) військових кампаній в рамках оголошеної Глобальної війни з міжнародним тероризмом з урахуванням новітніх концепцій інформаційно-психологічного впливу - принципів Мережно-центричного протиборства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф4(7СПО)64 в2:Ч62 + Ф015.24 + Ч620.4(7СПО)
Шифр НБУВ: РА374291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
8.

Таіров А. І. 
Інформаційне забезпечення функціонування органів державної влади: автореф. дис. ... канд. політ. наук : 23.00.03 / А. І. Таіров ; Нац. акад. наук України ; Ін-т держави і права ім. В. М. Корецького. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Аргументовано, що державна PR-діяльність може бути використана як для встановлення й підтримки реальних партнерських взаємин і взаємодій із суспільством та його об'єктивного інформування про діяльність державної влади, так і для маніпулювання громадянською думкою. Виявлено типи інформаційної поведінки держави, кожний з яких має свою специфіку встановлення та підтримки політичних контактів з партнерами й опонентами. Доведено, що в результаті впровадження в діяльність органів державної влади та систему державного управління інформаційно-телекомунікаційних технологій з позиції ідеології електронного уряду органи державної влади одержують новий оперативний канал прямого спілкування із громадянами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф018 + Ч62 в05 + Х809(4УКР)6-9 ф + Х849(4УКР)021
Шифр НБУВ: РА373961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
9.

Буньківська О.В. 
Інформаційний простір: соціокультура сутність, стан та проблеми функціонування в Україні: автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 26.00.01 / О.В. Буньківська ; Київ. нац. ун-т культури і мистец. — К., 2009. — 19 с. — укp.

Досліджено процес формування й особливості функціонування українського інформаційного простору. Відзначено, що національний інформаційний простір на сучасному етапі потребує особливої уваги держави, а також кожного індивіда. Процес вибудови національного символічного середовища у межах інформаційного простору складний і досить тривалий. Зазначено, що кожна інформаційно розвинена держава намагається створити досконалу культурно-комунікативну систему (ККС), яка фактично є чинником розвитку суспільства та держави. ККС діє в межах національного інформаційного простору, який не є замкнений, він взаємодіє, співіснує з інформаційними просторами інших країн. Відзначено, що однією з головних функцій ККС є формування інформаційної культури особи. Формування інформаційного простору України доцільно здійснювати на традиційних, притаманних українцям, духовних цінностях.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.4(4УКР) + Ч111.161.3 +
Шифр НБУВ: РА365396

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
10.

Нестеряк Ю.В. 
Інформаційно-технологічний і творчий потенціал агенційної журналістики (вічизняний і світовий досвід): Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / Ю.В. Нестеряк ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т журналістики. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Розглянуто інформаційно-технологічні та творчі особливості діяльності вітчизняних та зарубіжних інформаційних агенств, проаналізовано етапи становлення провідних агенств світу. Акцентовано увагу на особливостях зародження вітчизняної агенційної журналістики та перспективах її розвитку в сучасному інформаційному просторі. Проаналізовано історичні умови виникнення світової та вітчизняної агенційної журналістики та сучасний стан розвитку інформаційних агенств. Визначено перспективні напрямки подальших досліджень їх діяльності та головні чинники підвищення ефективності роботи інформаційних агенств.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.4(4/8) л7 +
Шифр НБУВ: РА339590

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Германова О.Г. 
Авторське право і суміжні права в засобах масової інформації України та Польщі: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / О.Г. Германова ; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2006. — 17 с. — укp.

Проаналізовано українські та польські нормативно-правові акти у галузі авторського права (АП) і суміжних прав, особливості їх дотримання в різних кінцевих продуктах інформаційної діяльності (друкованих ЗМІ, телерадіоорганізаціях), зокрема в процесі розміщення журналістських матеріалів в Інтернеті. Розкрито методологічні аспекти захисту та дотримання АП на твори засобами масової інформації. Досліджено законодавчу базу функціонування АП в Україні у контексті повноти, досконалості, несуперечливості окремих норм і положень міжнародних угод. Обгрунтовано необхідність дотримання АП і суміжних прав в Інтернеті, описано основні механізми захисту журналістських метеріалів у глобальній інформаційній мережі. Обгрунтовано доцільність передбачення в українському законі про АП відповідних норм, проголошених у польському аналогу, що захищають працівників мас-медіа та інших дописувачів у частині результативності їх творчих зусиль.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)331 + Х839(4ПОЛ)331 + Ч620.4(4УКР) к1 + Ч620.4(4ПОЛ) к1 +
Шифр НБУВ: РА342691

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Бабак М.П. 
Використання комунікативних методів побудови політичного іміджу в засобах масової інформації: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / М.П. Бабак ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Ш. Ін-т журналістики. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Визначено та класифіковано комунікативні методи побудови політичного іміджу в ЗМІ, відокремлено новітні від вже відомих. Проаналізовано стан і перспективи розвитку комунікативних методів впливу в журналістиці, політичному консультуванні, паблік рілейшиз та іміджелогії. Розглянуто особливості використання вітчизняними засобами масової інформації комунікативних методів для привернення уваги читачів до діяльності політика або партії та формування громадської думки щодо окремих політичних сил. Досліджено деякі групи комунікативних методів побудови політичного іміджу в ЗМІ за типологічними ознаками. Особливу увагу приділено новітнім методам, показано перспективи їх сталого використання у ЗМІ як засобу створення іміджу. Розглянуто питання "первинності" іміджу та PR. Розроблено дворівневу класифікацію комунікативних методів, пристосовану для практичного використання в рекламних і PR-агенціях з метою формування у суспільній свідомості певних політичних настанов і фіксування іміджу політика або політичної партії. Простежено тенденції розвитку українського іміджевого та PR-консультування у контексті співпраці з засобами масової інформації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 в05 + Ф018 + Ф055.1 +
Шифр НБУВ: РА349597

Рубрики:

      
13.

Олтаржевський Д.О. 
Висвітлення екологічної тематики на сторінках сучасної української преси (засади, проблематика, досвід, жанрові форми та мовностилістичні прийоми): Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / Д.О. Олтаржевський ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка; Ін-т журналістики. — К., 2004. — 16 с. — укp.

Здійснено аналіз висвітлення екологічної тематики в сучасних загальнонаціональних українських друкованих засобах масової комунікації (ЗМІ) з урахуванням світового досвіду категоризації сучасних видів преси. Запропоновано розподіляти загальнополітичні друковані мас-медіа за спільними тенденціями у поданні проблематики довкілля на три умовні категорії: масову, якісну й офіційну пресу. Систематизовано форми висвітлення екологічної тематики залежно від комунікативних можливостей кожної категорії мас-медіа. Визначено проблематику, жанрові особливості та мовностилістичні прийоми висвітлення питань екології у сучасних українських ЗМІ. Проаналізовано форми та тенденції розгляду проблематики довкілля в Інтернет-виданнях.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620 + Ч612.11 + Б1 +
Шифр НБУВ: РА332050

Рубрики:

      
14.

Напиральська О. І. 
Вплив засобів масової комунікації на формування злочинної поведінки молоді: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.08 / О. І. Напиральська ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2010. — 20 с. — укp.

Розкрито поняття "засоби масової комунікації", їх сутність та функції. Досліджено дисфункціональні та криміногенні ефекти впливу змісту та характеру інформаційних потоків у засобах масової комунікації (ЗМК) на особистість на різних етапах її соціалізації. Визначено роль і місце ЗМК у механізмі індивідуальної злочинної поведінки. Розглянуто питання зростання рівня агресивності сучасної молоді, деформації її правосвідомості й інших негативних наслідків впливу на неї ЗМК, вивчено провідний зарубіжний досвід у сфері протидії йому. Обгрунтовано заходи щодо запобігання негативному впливу ЗМК на молодь, а також заходи для нейтралізації вже заподіяної шкоди за умов сучасних українських реалій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х883.49:Ч62 + Х883.9(4УКР)52 + Ч620.1
Шифр НБУВ: РА375773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
15.

Козлова О.С. 
Гендерні чинники сприйняття друкованої сексуально забарвленої реклами: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / О.С. Козлова ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2009. — 18 с. — укp.

Встановлено, що структура сприйняття даної реклами чоловіками та жінками складається з загальних і гендерно специфічних компонентів. Визначено, що сексуальність і маскулінність у рекламному образі є більш важливими для чоловіків, а естетична оригінальність - для жінок. Зазначено, що чоловіки більш толерантні до вульгарної агресивності в рекламі, сприйняття сексуальності реклами жінками тісніше пов'язане з силою та маскулінністю. Обгрунтовано, що сприйняття сексуальної реклами чоловіками визначається маскулінністю, прийняттям чоловічих ролей, силою статевого потягу та сексуальною задоволеністю, тоді як сприйняття сексуальної реклами жінками обумовлюється фемінінністю, прийняттям гендерно специфічних ролей і силою статевого потягу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.91-997 + С5*423.2*344 + Ч620.164 +
Шифр НБУВ: РА369204

Рубрики:

      
16.

Лильо Т.Я. 
Глобалізація комунікаційного простору і процеси національної ідентифікації у посткомуністичному світі: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / Т.Я. Лильо ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т журналістики. — К., 2001. — 21 с. — укp.

Досліджено вплив глобалізації комунікаційного простору на процеси національної ідентифікації в посткомуністичному світі, проаналізовано ідеологічну природу глобалізації, висвітлено особливості сучаснуої геоінформаційної ситуації та специфіки інформаційної мобільності нації за посткомуністичних умов. Аргументовано, що глобалізація не базується на якісно новій ідеології, а є продовженням інформаційного, політико-економічного впливів відносних переможців у "холодній війні", які сьогодні є лідерами комунікаційної революції. Доведено, що слабкість інформаційного поля нації зумовлена не тільки політикою інфоциду, але й специфікою геоінформаційної ситуації, в якій комунікаційний простір розподіляється на сфери підпорядкування інформаційно розвинутим країнам і транснаціональним корпораціям. Значну увагу приділено впливу нових комунікаційних умов, зокрема, гіпертекстового характеру інформаційного процесу на його зміст, макротексти, які дають ідентифікаційний код для цілісного розуміння суті людини в національному та всесвітньому вимірах. Досліджено основні способи семантизації з використанням національних засобів масової інформації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62в05 + С5*676
Шифр НБУВ: РА315814 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
17.

Сіріньок-Долгарьова К. Г. 
Глобалізація світового новинного дискурсу (на прикладі англомовних інтернет-медіа США, Великобританії, Індії та Австралії): автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.01 / К. Г. Сіріньок-Долгарьова ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка, Ін-т журналістики. — К., 2011. — 16 с. — укp.

Здійснено комплексне дослідження глобального новинного дискурсу на прикладі англомовних інтернет-медіа США, Великобританії, Індії й Австралії. Розглянуто специфіку інтернету як глобального соціокомунікативного середовища. Проаналізовано тенденції медіаглобалізації, що домінують у світових новинних мас-медійних організаціях за умов сучасного інформаційно-комунікаційного суспільства: процеси комерціалізації й концентрації, інтеграції та глокалізації. Розкрито поняття конвергентності новітніх медіа шляхом детального розгляду диджиталізації та мобілізації мережевих новин, способів залучення інструментарію громадянської журналістики до їх створення. Вивчено контент он-лайн-новин і досліджено смаки користувачів англомовних веб-медіа, завдяки чому сформульовано поняття "глобальні новини" та визначено ключові атрибути глобального новинного дискурсу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 с51 + С5*676*148:С5
Шифр НБУВ: РА383929 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
18.

Опалєв М.Л. 
Дизайн мультимедійних презентацій: стильові напрямки і засоби формування візуально-образної мови: автореф. дис. ... канд. мистецтвознав. : 17.00.07 / М.Л. Опалєв ; Харк. держ. акад. дизайну і мистец. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Вперше введено у науковий обіг цілісне визначення мультимедійної презентації як нового явища в мультимедійному дизайні. Розроблено систему класифікації мультимедійних дизайн-об'єктів, адаптованих до сучасних технологій проектування. Виділено основні стильові напрямки розвитку візуально-образної мови у засобах інтерактивних комунікацій та анімаційного дизайну. Доведено залежність розвитку візуально-образної мови мультимедійних презентацій від напрямків і модних тенденцій у сучасному графічному дизайні та розвитку техніко-технологічної комп'ютерної бази та програмного інструментарію. Наведено класифікацію напрямків формування візуально-образної мови мультимедійних презентацій. Розроблено структуру та визначено принципи створення концепції формування візуально-образної мови у дизайні мультимедійних презентацій. Розкрито специфіку мови дизайну мультимедійних презентацій основних світових виробників з урахуванням особливостей національних шкіл дизайну, а також компаній і фірм, що мають сталі бренди.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 в05
Шифр НБУВ: РА369923 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
19.

Рябоконь Г.Л. 
Дискурсивні особливості інтернет-публікацій дебатів британського парламенту: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / Г.Л. Рябоконь ; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2005. — 22 с. — укp.

Висвітлено питання щодо неориторичного підходу до аналізу дискурсу. Цей підхід, на відміну від адресат-орієнтованого, герменевтичного підходу, розвиває адресант-орієнтовані традиції, базуючись на яких є можливим моделювання стратегій/тактик побудови автором/-ами британського парламентського дискурсу, його плану змісту (семантики) та плану повідомлення (прагматики). Зауважено, що такий підхід дає змогу визначити, завдяки яким мовленнєво-мисленнєвим діям, а саме семантичним і прагмалінгвістичним стратегіям/тактикам побудови смислів дискурсу, використовуються закріплені за цими стратегіями/тактиками певні лексичні, лексико-синтаксичні й синтаксичні засоби конкретної мови. Водночас у відкритому політичному мас-медійному дискурсі, яким є інтернет-опублікований британський парламентський дискурс, семантичні та прагмалінгвістичні стратегії/тактики, вживані учасниками парламентських слухань для побудови їх повідомлень, є засобами безпосереднього комунікативного впливу на користувчів Інтернету. На підставі здійсненого аналізу встановлено закономірності вживання міжпропозиційних семантичних відношень, що утворюють реляційний каркас відповідних стратегій/тактик учасників британських парламентських дебатів. За результатами багатоаспектного комунікативного дослідження мовленнєвої діяльності учасників британського парламентського дискурсу одержано наукові дані про найсуттєвіші особливості реалізації комунікативної та когнітивної функції мови у британському парламентському дискурсі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-710.3 + Ч62 с 51 +
Шифр НБУВ: РА337566

Рубрики:

      
20.

Васьківський 
Економічний аспект діяльності друкованих ЗМІ України: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / Юрій Петрович Васьківський ; Київський ун-т ім. Тараса Шевченка. — К., 1999. — 19 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.4(4УКР)
Шифр НБУВ: РА305513

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського