Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (5)Реферативна база даних (553)Книжкові видання та компакт-диски (360)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>U=Х849(4УКР)04$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 27
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Субіна Т. В. 
Адміністративно-правове забезпечення інформаційної безпеки в органах державної податкової служби України: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.07 / Т. В. Субіна ; Нац. ун-т держ. податк. служби України. — Ірпінь, 2010. — 19 с. — укp.

Досліджено поняття "інформація", "захист інформації", "інформаційна безпека", що дозволяє сформувати визначення "інформаційна безпека в органах ДПС України". Проаналізовано суб'єкти, які забезпечують реалізацію завдань Національної програми інформатизації. Розкрито рівень застосування технічних засобів і стан здійснення документообігу використанням мережі Інтернет в органах ДПС України. Наведено рекомендації та пропозиції, які повинні певною мірою сприяти підвищенню оперативності й ефективності адміністрування податків, зборів та інших обов'язкових платежів у діяльності органів ДПС України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х829(4УКР)201 + Х849(4УКР)042
Шифр НБУВ: РА372186 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Логінов О.В. 
Адміністративно-правове забезпечення інформаційної безпеки органів виконавчої влади: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.07 / О.В. Логінов ; Нац. акад. внутр. справ України. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Досліджено поняття та зміст інформаційної сфери українського суспільства, правову інформацію як об'єкт адміністративно-правового регулювання, визначено об'єкти та суб'єкти інформаційного забезпечення функціонування системи органів виконавчої влади України, а також здійснено класифікацію інформації, що одержують дані органи. Розглянуто загрози інформаційній безпеці органів виконавчої влади та наведено їх класифікацію. Значну увагу приділено питанням щодо мети, завдань, функцій та організаційної побудови системи забезпечення внутрішньої інформаційної безпеки органів виконавчої влади України. Розроблено підходи, вимоги та критерії щодо забезпечення даної безпеки органів виконавчої влади, які запропоновано враховувати під час розробки Доктрини інформаційної безпеки України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х849(4УКР)04 + Х819(4УКР)011 ф +
Шифр НБУВ: РА337150

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Шлома Г.О. 
Адміністративно-правове забезпечення службової таємниці в органах внутрішніх справ України: автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.07 / Г.О. Шлома ; Дніпропетр. держ. ун-т внутр. справ. — Д., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено сучасні правові проблеми забезпечення інформаційної безпеки органів внутрішніх справ України через визначення режиму службової таємниці в даних органах та розробку меанізму її адміністративно-правового забезпечення. Досліджено сучасний стан правового регулювання інформаційних відносин, предметом яких є службова таємниця в органах внутрішніх справ України. Наведено пропозиції щодо вдосконалення чинного законодавства та відомчого нормативно-правового регулювання під час створення, використання, копіювання, пересилання, зберігання, зміни, знищення інформації, що складає службову таємницю в органах внутрішніх справ України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.010.21 ф + Х849(4УКР)042 +
Шифр НБУВ: РА357417

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Линник Г. М. 
Адміністративно-правове регулювання інформаційної безпеки України: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.07 / Г. М. Линник ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Визначено поняття національної безпеки, інформаційної безпеки, адміністративно-правового регулювання інформаційної безпеки та її принципи. Доведено думку про некоректність ототожнення інформаційної безпеки людини (громадянина) та інформаційної безпеки держави. Проаналізовано міжнародні стандарти в цій сфері, визначено основні проблеми та напрями їх адаптації Україною. Сформульовано пропозиції щодо шляхів підвищення ефективності адміністративно-правового регулювання інформаційної безпеки Ураїни.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х849(4УКР)04 + Х819(4УКР)072.85
Шифр НБУВ: РА381217 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Дика Ю.В. 
Адміністративно-правові засади регулювання обмежень прав громадян на екологічну інформацію: автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.07 / Ю.В. Дика ; Нац. аграр. ун-т. — К., 2008. — 18 с. — укp.

Розглянуто комплекс теоретичних і практичних питань щодо адімністративно-правових засад регулювання обмежень права громадян на екологічну інформацію. Визначено специфічні ознаки поняття "адміністративно-правове обмеження права". Наведено характеристику даних обмежень прав громадян на екологічну інформацію. Здійснено класифікацію адміністративно-правових обмежень цього права. Досліджено адміністративну відповідальність у системі гарантій права на екологічну інформацію. Проаналізовано адміністративну відповідальність за його протиправне обмеження. Запропоновано шляхи вдосконалення правового регулювання адміністративної відповідальності за протиправне обмеження даного права громадян.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х859(4УКР)021.11 + Х849(4УКР)042 +
Шифр НБУВ: РА358028

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Оверченко І. С. 
Адміністративно-правові засади технічного захисту інформації в системі МВС України: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.07 / І. С. Оверченко ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. — К., 2011. — 18 с. — укp.

Досліджено сучасний стан розвитку наукової думки з питань технічного захисту інформації в цілому й адміністративно-правового регулювання цього виду діяльності в системі МВС України закрема. Проаналізовано систему нормативно-правових актів, що регулюють технічний захист інформації в Україні. Визначено особливості адміністративно-правового регулювання технічного захисту інформації в системі МВС України. Встановлено основні шляхи підвищення ефективності адміністративно-правового регулювання технічного захисту інформації в органах внутрішніх справ. Розроблено пропозиції з удосконалення адміністративно-правового забезпечення технічного захисту інформації в системі МВС України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112 ф:З97 + Х849(4УКР)042 с
Шифр НБУВ: РА384830 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Шепета О. В. 
Адміністративно-правові засади технічного захисту інформації: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.07 / О. В. Шепета ; Нац. ун-т держ. податк. служби України. — Ірпінь, 2011. — 20 с. — укp.

Висвітлено теоретичні та адміністративно-правові проблеми технічного захисту інформації в Україні. Надано визначення таких понять, як технічний захист інформації, система технічного захисту інформації, система нормативно-правових документів з питань технічного захисту інформації, взаємодія суб'єктів системи технічного захисту інформації України. Розкрито принципи, мету та форми взаємодії суб'єктів системи технічного захисту інформації. Досліджено тенденції подальшого розвитку сфери технічного захисту інформації в Україні, розроблено пропозиції щодо покращання цього виду захисту. Проаналізовано основні напрями вдосконалення державної політики технічного захисту інформації та підвищення ефективності його правового регулювання. Значну увагу приділено питанням покращання системи підготовки фахівців з технічного захисту інформації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)126 + Х849(4УКР)045:З970
Шифр НБУВ: РА381687 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Васильченко Т. В. 
Господарсько-правове регулювання охорони комерційної таємниці в умовах інноваційної економіки України: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.04 / Т. В. Васильченко ; Міжрегіон. акад. упр. персоналом, Ін-т права ім. князя Володимира Великого. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Висвітлено проблеми господарського-правового регулювання охорони комерційної таємниці (КТ) за умов інноваційної економіки. Встановлено, що вітчизняна нормативно-правова база потребує удосконалення в частині, що регулює правовідносини в сфері охорони та захисту КТ. Проаналізовано питання формування механізму захисту прав на КТ в період інноваційного розвитку економіки України. Розроблено нові положення, які сприяють створенню цілісного уявлення про сутність права на КТ. Проведено теоретико-правовий аналіз визначення понять й ознак КТ. Запропоновано визначення підстав набуття права на КТ і подано характеристику суб'єктів права на КТ. Досліджено зміст правового режиму КТ. Уточнено термінологію понять "охорона" та "захист", на основі яких проаналізовано засоби охорони і захисту права суб'єктів господарювання на КТ. Наведено рекомендації щодо створення спеціального законодавства, спрямованого на забезпечення повноцінной системи правової охорони та захисту КТ суб'єктів господарювання, метою якого має бути законодавче оформлення механізмів, особливо в частині здійснення захисту прав на КТ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)901.325 + Х849(4УКР)042
Шифр НБУВ: РА384539 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Шаповалова А.О. 
Забезпечення охорони банківської таємниці у кримінальному процесі України: автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.09 / А.О. Шаповалова ; Київ. нац. ун-т внутр. справ. — К., 2009. — 19 с. — укp.

Проведено комплексне наукове дослідження забезпечення охорони банківської таємниці у кримінальному судочинстві. Запропоновано визначення поняття банківської таємниці як особливо цінної інформації, що умисно приховується службовцями банку, яку вони одержують у процесі роботи, зокрема, під час обслуговування клієнтів банку, а також відомості про діючих клієнтів і про клієнтів, які припинили свої відносини з банком або через певні причини ними не стали. Запропоновано розмежування понять "конфеденційність" і "таємниця", банківська таємниця та комерційна, службова та професійна, "розкриття банківської таємниці" та "розголошення банківської таємниці". Запропоновано визначення суб'єктів права на банківську таємницю - власника банківської таємниці та її утримувача. На конкретних прикладах з практики розслідування злочинів описано механізм розкриття інформації, яка становить банківську таємницю. Наведено пропозиції щодо внесення доповнень до КПК України. Уточнено положення про закритий судовий розгляд і неприпустимість розглошення даних досудового слідства з урахуванням кримінально-процесуальних гарантій охорони банківської таємниці.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х893.9(4УКР)722.07 + Х849(4УКР)042 + Х894.9(4УКР)311.7 +
Шифр НБУВ: РА362909

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Триняк В.Ю. 
Інформаційна безпека як соціокультурний феномен (соціально-філософський аналіз): автореф. дис... канд. філософ. наук : 09.00.03 / В.Ю. Триняк ; Дніпропетр. нац. ун-т ім. О.Гончара. — Д., 2009. — 19 с. — укp.

В історичному й онтологічному аспектах проведено соціально-філософський аналіз інформаційної безпеки як соціокультурного феномена, що є складною багаторівневою функціональної системи та невід'ємною складовою системи забезпечення національної безпеки в цілому. Розкрито сутність і зміст інформаційної безпеки у системі зв'язків і відношень за сучасних умов. Наведено результати дослідження інформаційної безпеки України як складної, динамічної, цілісної системи, компонентами якої є підсистеми безпеки особи, держави та суспільства. Проаналізовано зовнішні та внутрішні загрози безпеці України в інформаційній сфері. З'ясовано, що інформаційні технології змінюють саму людину, її мислення, можливості, спосіб і ритм життя, систему цінностей. Доведено, що інформаційна сфера стала осередком економічних, соціальних, політичних конфліктів у суспільстві. Виявлено, що держава в цілому зазнала певних якісних трансформацій, зроблено висновок, що її роль і значення на міжнародній арені у сучасний період суттєво залежать від розвитку інфосфери. Проаналізовано етичні проблеми розвитку інформаційно-комп'ютерних технологій, а також глобальні проблем інформаційно-комп'ютерної етики. Обгрунтовано основні підходи щодо оцінювання сучасного рівня інформаційної безпеки України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*18:Ж + Х849(4УКР)04 + Ч62 в05 +
Шифр НБУВ: РА367034

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
11.

Коваль Р.А. 
Інформаційно-аналітичне забезпечення діяльності органів влади: автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.02 / Р.А. Коваль ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено питання вдосконалення інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності органів влади. Розвинуто визначення функціональної ролі інформатизації у зміні сучасної парадигми даного забезпечення. З'ясовано особливості сучасного стану інформаційно-аналітичної діяльності органів влади та їх інституціонального забезпечення інформатизацією за умов впровадження в Україні електронного урядування. Обгрунтовано структуру сучасної інформаційно-аналітичної системи діяльності органів влади. З метою підвищення ефективності інформаційно-аналітичного забезпечення даної діяльності на регіональному рівні запропоновано підхід до вдосконалення інформаційної інфраструктури регіону шляхом розвитку її технологічної складової та формування механізмів інформаційної безпеки. Розроблено пропозиції щодо побудови дієвої системи управління інформатизацією органів влади на регіональному рівні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)01-8ф + Х849(4УКР)04 +
Шифр НБУВ: РА360986

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Гелич Ю. О. 
Інформаційно-правові гарантії таємниці особистого життя людини: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.07 / Ю. О. Гелич ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. — К., 2010. — 23 с. — укp.

Вперше сформовано інформаційно-правові гарантії таємниці особистого життя людини (ТОЖЛ) як систему юридично закріплених умов і заходів, спрямованих на визначення порядку збирання, зберігання, використання, поширення, охорони відомостей, що становлять ТОЖЛ. Доведено належність інституту ТОЖЛ до інформаційного права України й обгрунтовано, що охорона інформації про особисте життя людини має формуватися у сфері інформаційного права шляхом закріплення положень: віднесення відомостей про особисте життя людини до таємної інформації, максимального розширення обсягу ТОЖЛ, встановлення інформаційно-правових гарантій нерозголошення ТОЖЛ у процесі діяльності органів державної влади й інших учасників інформаційних відносин. Визначено виключні підстави для розкриття та для поширення таємниці особистого життя людини, а також зміст поняття "публічні особи".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х809(4УКР)31 + Х849(4УКР)042
Шифр НБУВ: РА377722 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Орлов С.О. 
Кримінально-правова охорона інформації в комп'ютерних системах та телекомунікаційних мережах: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.08 / С.О. Орлов ; Нац. ун-т внутр. справ. — Х., 2004. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано доцільність кримінально-правової охорони інформації в комп'ютерних системах та телекомунікаційних мережах. Оригінально визначено родовий об'єкт злочинів, передбачених розділом XVI КК України: сукупність суспільних відносин, що виникають у процесі обробки (збирання, введення, записування, перетворення, зчитування, зберігання, знищення, реєстрації), захисту комп'ютерної інформації та експлуатації засобів, що їх забезпечують (комп'ютерних систем і телекомунікаційних мереж), а також обов'язок інших учасників відносин. Відзначено фізичні, економічні та юридичні ознаки інформації у комп'ютерних системах і телекомунікаційних мережах (комп'ютерної інформації), як предмету злочину та предмету суспільних відносин. Наведено визначення інших предметів даних злочинів: носіїв комп'ютерної інформації, комп'ютерного вірусу, засобів захисту комп'ютерної інформації, електронно-обчислювальних машин (комп'ютерів), комп'ютерних систем, комп'ютерних мереж, мереж електрозв'язку. На підставі об'єктивних сторін кожного зі злочинів, передбачених розділом XVI, виявлено найбільш складні питання теорії та практики застосування цих кримінально-правових норм. Розглянуто нормативні правила: визначення незаконого втручання в роботу комп'ютерних систем, розповсюдження комп'ютерного вірусу, незаконного втручання в роботу мереж електрозв'язку, різних форм протиправного заволодіння комп'ютерною інформацією, порушення правил експлуатації комп'ютерних систем. Обгрунтовано доцільність уживання у кримінальному законі замість терміну "істотна шкода" як кваліфікуючої ознаки злочинів, передбачених XVI - терміну "значна шкода". Запропоновано доповнити КК України ст.351 "Створення, збут чи розповсюдження програмних або технічних засобів, призначених для незаконного втручання в комп'ютерні системи чи телекомунікаційні мережі".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х881.9(4УКР)126 + Х849(4УКР)04:З97 +
Шифр НБУВ: РА334891

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Самойлова О.С. 
Кримінально-правова характеристика передачі або збирання відомостей, що становлять конфіденційну інформацію, яка є власністю держави: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.08 / О.С. Самойлова ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Розглянуто проблему охорони кримінально-правовим засобами відомостей, що становлять конфеденційну інформацію, яка є власністю держави. Досліжено історію розвитку законодавства, що регулює відносини у галузі інформації з обмеженим доступом. Проаналізовано міжнародно-правові норми та законодавство зарубіжних країн в інформаційній сфері. Охарактеризовано вимоги щодо встановлення обмежених прав на інформацію. Проведено порівняльний аналіз законодавства зарубіжних держав у сфері охорони інформації з обмеженим доступом кримінально-правовими засобами. Визначено об'єктивні, суб'єктивні та кваліфікуючі ознаки передачі або збирання відомостей, що становлять конфеденційну інформацію, яка є власністю держави. Особливу увагу приділено питанням правового режиму інформації з обмеженим доступом та її різновиду - конфеденційної інформації, що є власністю держави. Наведено рекомендації щодо внесення змін до чинного законодавства в даній сфері.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х881.9(4УКР)124 + Х849(4УКР)042 +
Шифр НБУВ: РА348794

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Самойлова 
Кримінально-правова характеристика передачі або збирання відомостей, що становлять конфіденційну інформацію, яка є власністю держави: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.08 / Олена Сергіївна Самойлова ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. — К., 2006. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х881.9(4УКР)124 + Х849(4УКР)042
Шифр НБУВ: РА348794

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Ткачук Р.Л. 
Логіко-когнітивні моделі інтелектуального тренування і тестування операторів в системі забезпечення ліквідації загроз: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / Р.Л. Ткачук ; Укр. акад. друкарства. — Л., 2008. — 24 с. — укp.

Розроблено нові методи підвищення ефективності управлінських рішень й інтелектуально-психологічної стійкості оперативно-командного персоналу й операторів у виробничо-технологічних структурах у разі виникнення надзвичайних ситуацій з використанням інформаційних технологій, синтезу стратегій управління, тактики та планів дій і когнітивної психології для побудови моделей інтелектуальної діяльності людини за умов загроз і технологічних аварій. На підставі результатів теоретичних й експериментальних досліджень встановлено, що мінімізація ризику прийняття неправильних рішень і забезпечення антистресової поведінки оператора управління технологічним процесом залежить від таких факторів: рівня його психологічної та фізіологічної підготовки, інтелектуальної стійкості, а також організації нейропроцесора, сенсорної системи та її здатності сприймати потоки образних, аналітичних даних, формувати сценарії та інформаційний образ подій, виявляти ознаки та появу загрози, формувати їх інформаційний портрет, відслідковувати траєкторії та сценарії змін, прогнозувати напрямки динамічного руху, і з використанням даних показників формувати основні логіко-когнітивні моделі управлінських рішень, які реалізуються у вигляді оперативних планів дій. Розроблено інформаційно-інтелектуальні моделі формування рішень з урахуванням розмитості та неповноти даних, які надходять від первинної сигнальної інформації. Запропоновано концепцію інтегрованих тестів та на основі інформаційних технологій побудовано процедури інтелектуального тренування операторів для правильного прийняття рішень за екстремальних умов на основі розширення системи знань про проблемно-орієнтовані об'єкти виробничих структур і розвитку логічного мислення оператора з використанням методів когнітивної психології, формальної логіки та теорії прийняття рішень. На основі інформаційної технології обробки ситуативних даних і логіко-когнітивних моделей нейропроцесора розроблено систему оперативного тестування та тренування операторів для підвищення їх інтелектуального й професійного рівня, яка має переваги у порівнянні з існуючими методами, запропоновано її програмне забезпечення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х849(4УКР)045:Ю9 + Ю941.2-39 + Ю941.2-69 +
Шифр НБУВ: РА357875

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
17.

Рудик М.В. 
Незаконний збут, розповсюдження комп'ютерної інформації з обмеженим доступом: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.08 / М.В. Рудик ; Одес. нац. юрид. акад. — О., 2007. — 19 с. — укp.

Досліджено суспільно-небезпечні дії, пов'язані з незаконним збутом і розповсюдженням комп'ютерної інформації з обмеженим доступом. Розроблено термінологічний апарат окремих видів таємниць, проаналізовано відповідні склади злочинів, що посягають на інформацію з обмеженим доступом, скоєних за допомогою засобів комп'ютерної техніки. Обгрунтовано єдиний підхід до застосування норм кримінального права щодо захисту комп'ютерної інформації з обмеженим доступом. Розглянуто актуальні питання кваліфікації злочинних посягань на інформацію з обмеженим доступом. Розроблено рекомендації щодо удосконалення чиннного кримінального законодавства та правозастосовчої практики. Проаналізовано законодавче регулювання різних видів таємниць, що закріплені в національному й іноземному законодавствах. Здійснено системний і порівняльний аналіз складів злочинів, які передбачають відповідальність за посягання на таємницю приватного життя, комерційну, банківську, державну. Наведено пропозиції щодо удосконалення чинного законодавства у сфері кримінально-правової охорони комп'ютерної інформації з обмеженим доступом. Результати наукового дослідження рекомендовано використовувати у процесі вдосконалення норм Кримінального кодексу України та практичній діяльності підрозділів ОВС України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х849(4УКР)042 + Х881.9(4УКР)126 +
Шифр НБУВ: РА352544

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
18.

Олійник О.В. 
Організаційно-правові засади захисту інформаційних ресурсів України: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.07 / О.В. Олійник ; Ін-т законодавства Верх. Ради України. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Вперше проведено дослідження організаційно-правових принципів державної внутрішньої та зовнішньої інформаційної політики та сформульовано пропозиції щодо удосконалення засобів захисту інформаційних ресурсів. Систематизовано та уточнено адміністративно-правові аспекти забезпечення реалізації конституційних принципів суверенності та незалежності щодо державної внутрішньої та зовнішньої інформаційної політики. Визначено сутність і наведено характеристику принципів міжнародного інформаційного співробітництва, обгрунтовано необхідність формування моделі основних правових, організаційних та інженерно-технічних заходів загальної системи захисту інформації та забезпечення режиму секретності (конфіденційності) у сфері міждержавного інформаційного обміну. Сформульовано визначення понять "інформаційний суверенітет України", "інформаційний простір України", "інформаційна безпека", що сприятиме єдиному розумінню їх у практичній управлінській діяльності, забезпеченню кількісних та якісних критеріїв оцінки стану національної безпеки та захисту інформаційних ресурсів. Доведено, що система захисту інформації та її складових у процесі розширення міждержавного співробітництва є важливим механізмом і засобом забезпечення суверенності та незалежності державної політики. Обгрунтовано теоретико-методологічні засади формування логічно завершеної системи захисту інформаційних ресурсів та засоби її управління. Розроблено комплекс правових та організаційних принципів захисту інформації. Уточненно теоретичні та прикладні аспекти змістових характеристик застосування методів захисту інформації як загальнообов'язкових (універсальних) способів забезпечення належного функціонування та удосконалення загальної системи захисту інформації та її складових частин. Розроблено методичні підходи щодо формування нової парадигми сучасної державної політики у сфері інформаційної безпеки. Зроблено висновок про наявність тенденції поглиблення взаємодії міжнародної співпраці у сфері міжнародного інформаційного обміну. Сформульовано пропозиції щодо внесення змін та доповнень до чинного законодавства та деяких законопроектів з метою регламентації відповідних положень стосовно відкритості інформації, права на інформацію та свободу інформаційної діяльності, права власності на інформаційні ресурси, продукти та послуги, а також щодо встановлення підстав для обмеження доступу до інформації, які мають визначатися відповідно до світових стандартів та конституційних вимог лише законом.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х849(4УКР)04 + Х849(4УКР)04
Шифр НБУВ: РА341807

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
19.

Кормич Б.А. 
Організаційно-правові основи політики інформаційної безпеки України: Автореф. дис... д-ра юрид. наук: 12.00.07 / Б.А. Кормич ; Нац. ун-т внутр. справ. — Х., 2004. — 42 с. — укp.

Розроблено класифікацію складу та напрямів інформаційної безпеки, яка передбачає урахування специфічних рис суб'єктів та об'єктів інформаційних відносин. Уточнено існуючі в національному законодавстві категорії та поняття національної та інформаційної безпеки, національних інтересів, інформаційного ринку, а також інформаційних інфраструктури та ресурсу. Запропоновано визначення поняття та моделі державно-правового механізму інформаційної безпеки України. Висвітлено особливості її правового захисту стосовно конкретних об'єктів - держави, суспільства та окремої людини. Охарактеризовано специфіку застосування традиційних форм та методів державного управління в інформаційній сфері. Здійснено порівняльний аналіз та класифікацію повноважень державних органів, які формують політику інформаційної безпеки та реалізують її завдання. Визначено тенденції розвитку механізму інформаційної безпеки та перспективи формування відповідної правової бази з урахуванням міжнародно-правових стандартів та правотвірного досвіду інших країн у цій галузі. Запропоновано критерії оцінки ефективності функціонування державно-правового механізму інформаційної безпеки за сучасних умов глобальної інформатизації та стрімкого розвитку інформаційних і комунікативних технологій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х849(4УКР)04 +
Шифр НБУВ: РА334380

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Коваль З. В. 
Політико-правові механізми державного управління інформаційно-психологічною безпекою України: автореф. дис. ... канд. наук з держ. упр. : 25.00.02 / З. В. Коваль ; Одес. регіон. ін-т держ. упр., Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. — О., 2011. — 20 с. — укp.

Розглянуто концептуальні підходи до проблеми управління інформаційно-психологічною безпекою, стан інформаційно-психологічного простору України, як об'єкту державного управління в системі інформаційно-психологічної безпеки, проблематику особливостей політико-правових механізмів для захисту безпекових інтересів особистості, суспільства, держави, а також впровадження структурних елементів для формування даної Національної комплексної системи державного управління інформаційно-психологічною безпекою України. Здійснено комплексний аналіз напрямів дослідження та завдань державного управління інформаційно-психологічною безпекою України, визначено особливості політико-правових аспектів захисту безпекових інтересів особистості, суспільства та державі в інформаційно-психологічній сфері. Розкрито основні політико-правові механізми організації ефективного управління інформаційно-психологічною безпекою, ряд моделей традиційних і креативних технології інформаційно-психологічного впливу як інструменту політичної боротьби між державами та проаналізовано мережеві інформаційно-психологічні операції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х849(4УКР)04 + Ц1(4УКР)2 + Ч62 в05 + Ф4(4УКР),30
Шифр НБУВ: РА380609 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського