Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (64)Реферативна база даних (843)Книжкові видання та компакт-диски (943)Журнали та продовжувані видання (339)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч620$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 42
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Германова О.Г. 
Авторське право і суміжні права в засобах масової інформації України та Польщі: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / О.Г. Германова ; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2006. — 17 с. — укp.

Проаналізовано українські та польські нормативно-правові акти у галузі авторського права (АП) і суміжних прав, особливості їх дотримання в різних кінцевих продуктах інформаційної діяльності (друкованих ЗМІ, телерадіоорганізаціях), зокрема в процесі розміщення журналістських матеріалів в Інтернеті. Розкрито методологічні аспекти захисту та дотримання АП на твори засобами масової інформації. Досліджено законодавчу базу функціонування АП в Україні у контексті повноти, досконалості, несуперечливості окремих норм і положень міжнародних угод. Обгрунтовано необхідність дотримання АП і суміжних прав в Інтернеті, описано основні механізми захисту журналістських метеріалів у глобальній інформаційній мережі. Обгрунтовано доцільність передбачення в українському законі про АП відповідних норм, проголошених у польському аналогу, що захищають працівників мас-медіа та інших дописувачів у частині результативності їх творчих зусиль.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)331 + Х839(4ПОЛ)331 + Ч620.4(4УКР) к1 + Ч620.4(4ПОЛ) к1 +
Шифр НБУВ: РА342691

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Олтаржевський Д.О. 
Висвітлення екологічної тематики на сторінках сучасної української преси (засади, проблематика, досвід, жанрові форми та мовностилістичні прийоми): Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / Д.О. Олтаржевський ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка; Ін-т журналістики. — К., 2004. — 16 с. — укp.

Здійснено аналіз висвітлення екологічної тематики в сучасних загальнонаціональних українських друкованих засобах масової комунікації (ЗМІ) з урахуванням світового досвіду категоризації сучасних видів преси. Запропоновано розподіляти загальнополітичні друковані мас-медіа за спільними тенденціями у поданні проблематики довкілля на три умовні категорії: масову, якісну й офіційну пресу. Систематизовано форми висвітлення екологічної тематики залежно від комунікативних можливостей кожної категорії мас-медіа. Визначено проблематику, жанрові особливості та мовностилістичні прийоми висвітлення питань екології у сучасних українських ЗМІ. Проаналізовано форми та тенденції розгляду проблематики довкілля в Інтернет-виданнях.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620 + Ч612.11 + Б1 +
Шифр НБУВ: РА332050

Рубрики:

      
3.

Напиральська О. І. 
Вплив засобів масової комунікації на формування злочинної поведінки молоді: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.08 / О. І. Напиральська ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2010. — 20 с. — укp.

Розкрито поняття "засоби масової комунікації", їх сутність та функції. Досліджено дисфункціональні та криміногенні ефекти впливу змісту та характеру інформаційних потоків у засобах масової комунікації (ЗМК) на особистість на різних етапах її соціалізації. Визначено роль і місце ЗМК у механізмі індивідуальної злочинної поведінки. Розглянуто питання зростання рівня агресивності сучасної молоді, деформації її правосвідомості й інших негативних наслідків впливу на неї ЗМК, вивчено провідний зарубіжний досвід у сфері протидії йому. Обгрунтовано заходи щодо запобігання негативному впливу ЗМК на молодь, а також заходи для нейтралізації вже заподіяної шкоди за умов сучасних українських реалій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х883.49:Ч62 + Х883.9(4УКР)52 + Ч620.1
Шифр НБУВ: РА375773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
4.

Козлова О.С. 
Гендерні чинники сприйняття друкованої сексуально забарвленої реклами: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / О.С. Козлова ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2009. — 18 с. — укp.

Встановлено, що структура сприйняття даної реклами чоловіками та жінками складається з загальних і гендерно специфічних компонентів. Визначено, що сексуальність і маскулінність у рекламному образі є більш важливими для чоловіків, а естетична оригінальність - для жінок. Зазначено, що чоловіки більш толерантні до вульгарної агресивності в рекламі, сприйняття сексуальності реклами жінками тісніше пов'язане з силою та маскулінністю. Обгрунтовано, що сприйняття сексуальної реклами чоловіками визначається маскулінністю, прийняттям чоловічих ролей, силою статевого потягу та сексуальною задоволеністю, тоді як сприйняття сексуальної реклами жінками обумовлюється фемінінністю, прийняттям гендерно специфічних ролей і силою статевого потягу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.91-997 + С5*423.2*344 + Ч620.164 +
Шифр НБУВ: РА369204

Рубрики:

      
5.

Васьківський 
Економічний аспект діяльності друкованих ЗМІ України: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / Юрій Петрович Васьківський ; Київський ун-т ім. Тараса Шевченка. — К., 1999. — 19 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.4(4УКР)
Шифр НБУВ: РА305513

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Садовник О.О. 
Засоби масової комунікації та формування іміджу українського спорту (за матеріалами преси та сайтів інформаційної мережі Інтернет): автореф. дис... канд. наук із соціал. комунікацій : 27.00.06 / О.О. Садовник ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т журналістики. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Розв'язано науково-практичне завдання формування іміджу українського спорту засобами масової комунікації. Запропоновано шкалу оцінювання емоційно-змістового забарвлення матеріалів, відповідно до якої проаналізовано спеціалізовану спортивну пресу. Виявлено вплив матеріалів спортивних сайтів мережі Інтернет на імідж українського спорту. Виокремлено іміджеві характеристики українського спорту у мас-медіа й охарактеризовано чинники, що впливають на формування іміджу. Розроблено іміджеву модель українського спорту, складовими якої є процесна та персоніфікована компоненти. Визначено особливості формування персональних іміджів у спорті, іміджів команд і спортивних клубів. Охарактеризовано персональні іміджі найкращих українських спортсменів, тренерів. Узагальнено імідж арбітра та спортивного вболівальника. Розглянуто вплив спорту на різні галузі діяльності людини. Охарактеризовано соціальні стереотипи у спорті й особливості впливу спортивної реклами на імідж спорту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.4(4Укр) в2:Ч517 +
Шифр НБУВ: РА365373

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Руіс Мендісабаль Л.М. 
Зв'язки з громадськістю як комунікативний аспект державного управління: Автореф. дис... канд. наук з державного управління: 25.00.01 / Л.М. Руіс Мендісабаль ; Укр. акад. держ. упр. при Президентові України. — К., 2001. — 19 с. — укp.

Здійснено аналіз функціонального статусу, зв'язків з громадськістю як комунікативного аспекту державно-управлінської діяльності у контексті сучасних процесів системної трансформації українського суспільства. Запропоновано оригінальну концептуальну модель зв'язків з громадськістю, що дозволяє висвітлити специфіку соціальних комунікативних характеристик даного феномену в державно-управлінській діяльності у перехідному суспільстві. Узагальнено існуючі підходи та результати дослідження з даної проблематики. Виявлено низку малодосліджених теоретичних та практичних її аспектів. Розкрито певні протиріччя в дослідженні. Розроблено практичні рекомендації щодо оптимізації функціонування механізму державного управління суспільством у перехідний період.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х810.1-8 + Ф018 + А6 + С5*333.4 + Ч620.1
Шифр НБУВ: РА313981 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
8.

Хуан Цинь 
Інформаційна політика Китайської Народної Республіки в сучасних міжнародних відносинах: Автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.03 / Хуан Цинь ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2007. — 18 с. — укp.

Запропоновано підхід до розуміння теоретико-методичних концепцій формування державної інформаційної політики на прикладі Китайської Народної Республіки (КНР) за умов трансформації політичної системи під впливом глобалізаційних процесів, який характеризується визнанням пріоритетності державного управління у сфері інформації та комунікації з одночасною підтримкою економічних реформ та вільної конкуренції. З'ясовано напрями міжнародного співробітництва у сфері інформаційної політики у межах регіональних міжнародних організацій Азійсько-Тихоокеанського регіону (АТР) - АТЕС та АСЕАН, яка відображає специфіку інформаційного розвитку регіону, роль політичного лідерства азійських країн і політику подолання інформаційної асиметрії за рахунок ефективної інвестиційної політики. На підставі компаративного аналізу узагальнено концептуальні засади сучасних стратегій інформаційної політики країн АТР і доведено, що вони поєднують глобальні інтеграційні тенденції та національну специфіку розвитку інфомаційного суспільства. Комплексно досліджено проблему формування політичної стратегії інформаційного суспільства КНР. Проаналізовано модель суспільного розвитку з урахуванням політичної, економічної та інших значимих складових інформаційної політики держави. Досліджено специфіку модернізації інформаційної сфери КНР, та зроблено висновок про позитивну динаміку впровадження міжнародних стратегій інформатизації, електронного врядування, електронної комерції та інформаційної безпеки у внутрішній політиці держави. Запропоновано рекомендації для реалізації пріоритетів державної інформаційної політики у міжнародних відносинах. З'ясовано емпіричну залежність модернізації політичної системи й ідеології КНР і державної інформаційної політики, яка є чинником забезпечення зовнішньополітичних інтересів Китаю у міжнародних відносинах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф4(0)64 + Ф018 + Ч620.4(5КИТ) +
Шифр НБУВ: РА350981

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
9.

Жовтенко Т.Г. 
Інформаційне забезпечення політики держави у боротьбі з міжнародним тероризмом на прикладі США: автореф. дис. ... канд. політ. наук : 21.01.01 / Т.Г. Жовтенко ; Рада нац. безпеки і оборони України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Проаналізовано основні підходи до трактування поняття "міжнародного тероризму" та терористичної загрози як чинника національної та міжнародної безпеки. Розглянуто особливості теоретичного планування та практичної реалізації інформаційного забезпечення політики держави за умов протидії загрозі міжнародного тероризму. Висвітлено зміст, особливості та форми інформаційного забезпечення державної політики США в сфері боротьби з тероризмом на сучасному етапі. Проаналізовано діяльність державного апарату США щодо практичного інформаційного забезпечення державної політики країни в боротьбі з міжнародним тероризмом під час Афганської (2001 - 2002 рр.) й Іракської (2003 р.) військових кампаній в рамках оголошеної Глобальної війни з міжнародним тероризмом з урахуванням новітніх концепцій інформаційно-психологічного впливу - принципів Мережно-центричного протиборства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф4(7СПО)64 в2:Ч62 + Ф015.24 + Ч620.4(7СПО)
Шифр НБУВ: РА374291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
10.

Буньківська О.В. 
Інформаційний простір: соціокультура сутність, стан та проблеми функціонування в Україні: автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 26.00.01 / О.В. Буньківська ; Київ. нац. ун-т культури і мистец. — К., 2009. — 19 с. — укp.

Досліджено процес формування й особливості функціонування українського інформаційного простору. Відзначено, що національний інформаційний простір на сучасному етапі потребує особливої уваги держави, а також кожного індивіда. Процес вибудови національного символічного середовища у межах інформаційного простору складний і досить тривалий. Зазначено, що кожна інформаційно розвинена держава намагається створити досконалу культурно-комунікативну систему (ККС), яка фактично є чинником розвитку суспільства та держави. ККС діє в межах національного інформаційного простору, який не є замкнений, він взаємодіє, співіснує з інформаційними просторами інших країн. Відзначено, що однією з головних функцій ККС є формування інформаційної культури особи. Формування інформаційного простору України доцільно здійснювати на традиційних, притаманних українцям, духовних цінностях.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.4(4УКР) + Ч111.161.3 +
Шифр НБУВ: РА365396

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
11.

Нестеряк Ю.В. 
Інформаційно-технологічний і творчий потенціал агенційної журналістики (вічизняний і світовий досвід): Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / Ю.В. Нестеряк ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т журналістики. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Розглянуто інформаційно-технологічні та творчі особливості діяльності вітчизняних та зарубіжних інформаційних агенств, проаналізовано етапи становлення провідних агенств світу. Акцентовано увагу на особливостях зародження вітчизняної агенційної журналістики та перспективах її розвитку в сучасному інформаційному просторі. Проаналізовано історичні умови виникнення світової та вітчизняної агенційної журналістики та сучасний стан розвитку інформаційних агенств. Визначено перспективні напрямки подальших досліджень їх діяльності та головні чинники підвищення ефективності роботи інформаційних агенств.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.4(4/8) л7 +
Шифр НБУВ: РА339590

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Смирнова Т.В. 
Когнітивні механізми формування рекламного іміджу: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / Т.В. Смирнова ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т журналістики. — К., 2003. — 24 с. — укp.

Проаналізовано особливості рекламної комунікації, визначено когнітивні механізми створення, реалізації та фіксації рекламного іміджу. Розглянуто сучасні теорії комунікації та наявні теоретичні відомості про спонукальні мотиви, установки, стереотипи, менталітет, архетипи й міфи, властиві масовій свідомості. Досліджено механізми впливу реклами на реципієнтів. Показано, що структуру рекламного іміджу складають інформаційні, когнітивно-афективні та конативні елементи, які формують, відповідно, пізнавальний образ, образ-уявлення та образ-прогноз. Зазначено, що пізнавальний образ виконує функцію фільтрації інформації щодо характеристик об'єкта реклами з метою виділення його з великої кількості інших об'єктів; образ-уявлення фіксує відфільтровану інформацію та кодує її, замінюючи об'єкт реклами фіксованим уявленням про нього; зміну думки й поведінки реципієнта щодо об'єкта реклами досягають за допомогою різноманітних маніпулятивних технологій, які формують образ-прогноз. Проаналізовано особливості вживання метафор у рекламній комунікації, сучасні рекламні твори, побудовані за принципом "магії за аналогією". Порівняно основні властивості реклами й міфу, показано, що висока ефективність "рекламних міфів" досягається завдяки використанню в них механізмів, органічно властивих людській свідомості, архетипних структур. Висвітлено роль невербальних засобів фіксації рекламного іміджу, наведено класифікацію засобів невербальної комунікації, охарактеризовано вербальні та невербальні засоби привертання та фіксації мимовільної уваги.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.1 + Ш107.716 +
Шифр НБУВ: РА327234

Рубрики:

      
13.

Ярошенко Л. А. 
Методика і практика моніторингових медіа-досліджень в Україні: автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.01 / Л. А. Ярошенко ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. — К., 2011. — 17 с. — укp.

Висвітлено історію розвитку теорії, методології та практичних технологій проведення моніторингових досліджень ЗМІ як одного з найбільш ефективних способів дослідження процесу комунікації в суспільстві. Проаналізовано теоретичні підвалини моніторингу ЗМІ в різних наукових школах відповідно до розробленої періодизації. Систематизовано основні особливості практичного використання моніторингових технологій в Україні. Розроблено типологію результатів моніторингових досліджень та описано найбільш значущі з них. Наведено рекомендації щодо реформування медіапростору з метою врегулювання діяльності ЗМІ під час виборів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.1
Шифр НБУВ: РА379873 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
14.

Ільченко Н.М. 
Механізми реалізації державної політики у сфері засобів масової інформації (регіональний рівень): автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.02 / Н.М. Ільченко ; Акад. муніцип. упр. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено механізми формування та реалізації державної політики у сфері засобів масової інформації (ЗМІ) на регіональному рівні як основну складову інформаційної політики держави. Проаналізовано стучасний стан і тенденції розвитку ЗМІ на національному та регіональному рівнях. Узагальнено проблемні питання взаємодії владних структур і ЗМІ у аспекті відкритості інформації. Обгрунтовано напрями вдосконалення інформаційної політики на регіональному рівні через взаємодію всіх складових комунікаційного процесу (влади, інформаційного середовища, ЗМІ, суспільства). Доведено необхідність використання технологій маркетингового підходу до формування та реалізації державної політики у сфері ЗМІ з метою вдосконалення соціально орієнтованого інформаційного забезпечення громадян різних категорій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.4(4УКР) + Ф018 + Х849(4УКР)112.1 +
Шифр НБУВ: РА360175

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
15.

Гресько О.В. 
Міжнародна журналістика в контексті глобальних суспільних трансформацій: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / О.В. Гресько ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2004. — 18 с. — укp.

Визначено етапи та тенденції розвитку друкованих і аудіовізуальних засобів масової інформації (ЗМІ), проблеми та перспективи процесу глобалізації мас-медійних потоків за умов переходу від однієї політичної системи суспільства до іншої. Розроблено модель виробництва новин аудіовізуальними ЗМІ на підставі порівняльного аналізу досвіду міжнародних і українських систем мас-медіа, а також практичне застосування моделі даного виробництва та принципів західної журналістики провідними телерадіоканалами українського інформаційного простору. Запропоновано тезу, що за умов глобальних трансформацій тенденції розвитку міжнародної журналістики і негативні наслідки глобалізації призводять до об'єднання міжнародних інформаційних систем у межах міжнародного інформаційного простору з метою досягнення спільних глобальних цілей і завдань, які людство має розв'язати.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.4(0) +
Шифр НБУВ: РА334913

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Зірка В.В. 
Мовна парадигма маніпулятивної гри в рекламі: Автореф. дис... д-ра філол. наук: 10.02.02 / В.В. Зірка ; НАН України. Ін-т мовознав. ім. О.О.Потебні. — К., 2005. — 32 с. — укp.

Визначено основні характеристики сучасної реклами, що свідчать про явно виражений маніпулятивний характер рекламних текстів. Розкрито суть мовного маніпулювання, здійсненого завдяки свідомому та цілеспрямованому використанню особливостей структури та вживанню мови. Наведено визначення поняття "маніпулема". Акцентовано увагу на категорії маніпулятивної гри та маніпулятивному компоненті (кваліфікаторі). Висвітлено прийоми маніпулятивної гри у рекламі, подано класифікацію адресатів і адресантів мовних стратегій реклами. Відповідно до сучасної лінгвістичної теорії запропоновано визначення мовної парадигми у контексті рекламного маніпулювання. Здійснено системний опис маніпулятивних компонентів реклами, зокрема: словникового корпусу за різних варіантів, рекламних слоганів та прецедентних феноменів. Відзначено, що найяскравішим, традиційним і широко вживаним маніпулятивним компонентом є оцінна лексика, що має високий прагматичний потенціал ("революцинное алмазное укрепляющее средство"). Зауважено, що важливим засобом впливу та маніпулювання свідомістю споживача є використання прецедентних феноменів. Зроблено висновок, що дії людини навіть у час комп'ютерних технологій певною мірою обумовлені пам'яттю, традицією та міфом ("о вкусном не спорят" (реклама сирів)). З'ясовано, що істотне значення для тактики залучення й утримання уваги адресата мають запозичення, зокрема англіцизми ("требуются мерчендайзер и креатор"), значна роль у рекламому маніпулюванні належить "грі слів", що робить текст яскравим, пікантним і таким, що запам'ятовується ("уколы красоты"). Слоган як важливий маніпулятивний кваліфікатор рекламного звертання реалізує зазначені мовні засоби ("Vichi. Источник здоровья"). Виявлено шляхи креативних маніпулятивних рекламних текстів, що реалізуються у навмисній гендерній маркованості лексики та впровадженні реклами у нові сфери людського буття, зокрема сферу потенційного володіння чим-небудь: їжею, матеріальними цінностями, інформацією, красою ("зеркало души").

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.2-716 + Ш141.2-31 + Ч620.164 +
Шифр НБУВ: РА337060

Рубрики:

      
17.

Оборська Г.Г. 
Моделі і методи оцінки ефективності зовнішніх комунікацій в рекламних проектах: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.22 / Г.Г. Оборська ; Одес. нац. морський ун-т. — О., 2010. — 19 с. — укp.

Розроблено методи та моделі оцінки ефективності зовнішніх комунікацій у рекламних проектах. Запропоновано концептуальну модель, яка враховує зміни станів системи споживачів і містить методи організаційного управління рекламними проектами. Розроблено модель кількісного оцінювання ефективності рекламних проектів 6A's за усередненими характеристиками згідно з класами проектів. Запропоновано "самонавчальну" інформаційно-аналітичну систему, що дозволяє автоматизувати процес керування унікальними рекламними проектами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81 + Ч620.164
Шифр НБУВ: РА373326 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
18.

Гаврилюк І.Л. 
Образи мікросистеми в журналістському тексті: специфіка функціонування: автореф. дис... канд. наук із соц. комунікацій: 27.00.04 / І.Л. Гаврилюк ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2008. — 20 с. — укp.

З'ясовано роль, місце, функціональне навантаження образних мікросистем у журналістських матеріалах різних жанрових груп. На підставі аналізу сучасних підходів до механізмів і форм образного відображення дійсності побудовано узагальнену модель функціонування образних мікросистем журналістських матеріалах. Проаналізовано образні мікросистеми в інформаційній, аналітичній і художньо-публіцистичній жанрових групах. За результатами дослідження широкого фактичного матеріалу з'ясовано механізми творення образності в окремих жанрах. Установлено детермінованість образно-виражальних систем вимогами журналістської діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.1 +
Шифр НБУВ: РА359777

Рубрики:

      
19.

Терещенко Д.А. 
Організаційно-правове забезпечення комунікативної діяльності місцевих органів влади: автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.02 / Д.А. Терещенко ; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України, Харк. регіон. ін-т держ. упр. — Х., 2009. — 19 с. — укp.

На підставі аналізу наукових надбань у галузі знань з державного управління, законодавчої та нормативно-правової бази, інформаційної діяльності владних структур на місцевому рівні розроблено й обгрунтовано теортичні підходи до вдосконалення організаційно-правового механізму комунікативної діяльності місцевих органів влади на засадах маркетингу. Доведено, що основою вдосконалення механізмів комунікативної діяльності місцевих органів влади є сучасна парадигма державного управління "служіння влади людям", яка передбачає задоволення потреб громадян і розвиток соціального партнерства з використанням сучасної соціально-комунікативної технології "маркетинговий PR". Розглянуто інструменти маркетингового PR, а саме: зв'язки з громадськістю, рекламу, просування публічних послуг, прямий маркетинг. Увагу приділено вдосконаленню організаційної складової механізму комунікативної діяльності місцевих органів влади шляхом перегляду повноважень інформаційних служб. Зазначено, що впровадження запропонованого організаційно-правового механізму потребує наявності фахівців нової генерації, спроможних працювати з використанням сучасних комунікативних технологій, та які мають навички вивчення потреб споживачів, проведення маркетингових досліджень. Запропоновано блок-схему формування та реалізації стратегії та тактики комунікативної діяльності місцевих органів влади, розкрито її головні етапи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)011.2-97 + Ч620.164 +
Шифр НБУВ: РА365615

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
20.

Михайлюк Т. С. 
Політико-системний вимір інформаційно-комунікаційних стратегій скандинавських країн (Швеція, Фінляндія, Норвегія): автореф. дис. ... канд. політ. наук : 23.00.04 / Т. С. Михайлюк ; Ін-т світ. економіки і міжнар. відносин НАН України. — К., 2010. — 19 с. — укp.

Досліджено актуальну проблему становлення інформаційного суспільства в реаліях глобалізації. Розглянуто розвиток і формування інформаційного суспільства у скандинавських країнах. Системно досліджено основні чинники, якими обумовлюються процеси вироблення та втілення в життя даних стратегій. З'ясовано національну специфіку формування даних інформаційних суспільств. Зроблено спробу критично осмислити досвід Швеції, Фінляндії та Норвегії у справі використання інформаційно-комунікаційних технологій з метою запозичення його певних компонентів для вироблення інформаційно-комунікаційної стратегії України. Розроблено практичні рекомендації щодо застосування ефективних механізмів розбудови інформаційного суспільства в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф018 + Ч620.4(411)
Шифр НБУВ: РА372866 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського