Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (17)Реферативна база даних (429)Книжкові видання та компакт-диски (516)Журнали та продовжувані видання (232)
Пошуковий запит: (<.>U=С5*333.4$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 28
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Погребняк А.С. 
Зв'язки банківських установ України з громадськістю в умовах інформаційного суспільства: соціальний аспект: автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.03 / А.С. Погребняк ; Ін-т соціології НАН України. — К., 2008. — 16 с. — укp.

Проаналізовано соціальну суть зв'язків з громадськістю (паблик рілейшинз (ПР)) як соціального інституту за умов інформаційного суспільства. Розглянуто специфіку ПР-діяльності у банківській сфері. З використанням даних емпіричного дослідження (опитування населення й експертного опитування, проведеного у Києві) з'ясовано основні принципи функціонування ПР в Україні та критерії його ефективності. Визначено фактори переходу зв'язків з громадськістю банківських установ від асиметричних до двосторонніх комунікацій, збалансованих відображенням у них соціальної відповідальності банків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.10-212.1 + С5*333.4 +
Шифр НБУВ: РА361920

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Руіс Мендісабаль Л.М. 
Зв'язки з громадськістю як комунікативний аспект державного управління: Автореф. дис... канд. наук з державного управління: 25.00.01 / Л.М. Руіс Мендісабаль ; Укр. акад. держ. упр. при Президентові України. — К., 2001. — 19 с. — укp.

Здійснено аналіз функціонального статусу, зв'язків з громадськістю як комунікативного аспекту державно-управлінської діяльності у контексті сучасних процесів системної трансформації українського суспільства. Запропоновано оригінальну концептуальну модель зв'язків з громадськістю, що дозволяє висвітлити специфіку соціальних комунікативних характеристик даного феномену в державно-управлінській діяльності у перехідному суспільстві. Узагальнено існуючі підходи та результати дослідження з даної проблематики. Виявлено низку малодосліджених теоретичних та практичних її аспектів. Розкрито певні протиріччя в дослідженні. Розроблено практичні рекомендації щодо оптимізації функціонування механізму державного управління суспільством у перехідний період.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х810.1-8 + Ф018 + А6 + С5*333.4 + Ч620.1
Шифр НБУВ: РА313981 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Цимбаленко Є. С. 
Інформатизація соціальних комунікацій: наукові концепції, правові складники та галузева структура: автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.07 / Є. С. Цимбаленко ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка, Ін-т журналістики. — К., 2011. — 16 с.: рис. — укp.

Досліджено місце, значення та функції інформатизації у системі соціальної комунікації. Уточнено поняття соціальної інформатизації як ключового сегмента становлення інформаційного суспільства та суспільства знань. Охарактеризовано нове розуміння інформатизації у різних галузях соціального буття, з'ясовано пріоритетні з наукової точки зору напрямки досліджень інформатизації та виявлено найменш досліджені сегменти науки щодо питань і проблем інформатизації. Розглянуто основні причини комп'ютеризації й інтернетизації українського суспільства. Визначено базові характеристики переходу редакцій українських видань до цифрової форми реалізації своєї діяльності, встановлено головні позитивні та негативні аспекти цього переходу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*333.4
Шифр НБУВ: РА383366 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Балюк С.В. 
Комунікативні механізми формування образу іноземної країни: автореф. дис. ... канд. соцiол. наук : 22.00.04 / С.В. Балюк ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Проаналізовано набір комунікативних механізмів формування образу іноземної країни. Зазначено, що поряд з "традиційними" механізмами, що діють у процесі навчання, під час виконання службових обов'язків, спілкування з родичами та друзями, відвідування іноземної країни, перегляду новин, читання художньої та науково-пізнавальної літератури, з'являються нові практики цілеспрямованого конструювання образів органами державної влади. Висвітлено особливості комунікативних механізмів формування образів сусідніх країн в уявленні українських студентів, змістові характеристики даних образів і фактори, що впливають на їх формування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*333.4 + С5*328.93 + С5*25
Шифр НБУВ: РА372648 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
5.

Шульга Т.М. 
Комунікаційні системи епохи формування глобального суспільства: Автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.04 / Т.М. Шульга ; НАН України. Ін-т світ. економіки і міжнарод. відносин. — К., 2001. — 16 с. — укp.

Досліджено вплив глобальних комунікаційних процесів на політичне життя суспільства і міжнародні відносини. Висвітлено дискурсивні питання щодо глобалізації, їх зміну протягом останніх десятиріч із розвитком політичної та соціальної думки. Систематизовано сучасні концепції глобалізації. На підставі історичного екскурсу продемонстровано залежність процесу глобалізації від розвитку комунікаційних технологій і систем. Розглянуто політичний аспект розвитку комунікаційних систем у контексті глобалізації та його перспективи. Проаналізовано державні стратегії входження до світового інформаційного суспільства, методи політичного, правового та соціального регулювання нових умов, що виникають внаслідок формування глобальних комунікаційних мереж.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф024 + С5*333.4
Шифр НБУВ: РА316003 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
6.

Іванова О. А. 
Літературно-мистецька періодика в соціальнокомунікаційному просторі України початку XXI ст.: автореф. дис. ... д-ра наук з соц. комунікацій : 27.00.01 / О. А. Іванова ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. — К., 2010. — 31 с. — укp.

Досліджено ціннісно-функціональний статус літератури в соціальнокомунікаційному просторі початку XXI ст., як його бачить і просуває українська літературно-мистецька журнальна періодика, що є суб'єктом представлення та формування даного статусу. Побудовано концептуальну модель літературно-мистецького журнального видання, описано комунікаційний потенціал даного медіасуб'єктата. Проведено комплексний, системний та узагальнювальний кількісно-якісний моніторинг сучасної української літературно-мистецької журнальної періодики. Визначено її контент, комунікативні наміри, аудиторну орієнтацію, потенціал формату. Здійснено діагностику та прогнозування діяльності українських часописів про літературу за умов сучасності як культури тотальної інформаційності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*333.4
Шифр НБУВ: РА377206 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
7.

Кондратська В.Л. 
Медіаобраз Криму в поліетнічному інформаційному просторі Автономної Республіки Крим (2002 - 2007 рр.): автореф. дис... канд. наук із соц. комунікацій: 27.00.01 / В.Л. Кондратська ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка, Ін-т журналістики. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Вивчено та створено медіаобраз Криму в поліетнічному інформаційному просторі. Досліджено історіографію стосовно даного питання. Проаналізовано головні особливості теоретичних, методологічних і практичних підходів до вивчення медіаобразу окремого регіону. Зроблено спробу створити модель об'єктивного медіаобразу Криму, якого структуровано за допомогою критеріїв його складників. Уніфіковано та класифіковано ці складники, визначено принципи й умови формування та існування оптимальної моделі об'єктивного медіаобразу. Запропонована модель медіаобразу Криму є оптимальною, вона дозволяє обговорити всі необхідні умови для розвитку медіа та їх активної участі у формуванні громадянського суспільства, а також розвитку медіаобразу як його складової частини. Відзначено об'єктивність даної моделі, оскільки вона передбачає врахування об'єктивно існуючих обставин. Модель припускає наявність, розвиток і взаємозалежність кількох аспектів медіаобразу, є динамічною, що визначається безперервним розвитком процесу взаємовпливу медіа й аудиторії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*333.4 + Ч62 в05 +
Шифр НБУВ: РА360552

Рубрики:

      
8.

Слющинський Б.В. 
Міжкультурна комунікація в багатонаціональному регіоні України: автореф. дис. ... д-ра соцiолог. наук: 22.00.04 / Б.В. Слющинський ; Ін-т соц. НАН України. — К., 2010. — 29 с. — укp.

Обгрунтовано реалізацію концепції міжкультурної комунікації, що спрямована на розуміння та пояснення співжиття та взаємодії репрезентантів різних культурних середовищ соціуму. Зазначено, що ця концепція створює необхідну теоретико-методологічну перспективу для цілісного розгляду проявів міжкультурної комунікації з урахуванням її регіональної специфіки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*333.4 +
Шифр НБУВ: РА369606 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
9.

Малиш Л.О. 
Наукова діяльність: соціальна детермінація та перспективи: Автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.04 / Л.О. Малиш ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2005. — 16 с. — укp.

Досліджено механізми соціальної детермінації наукової діяльності, що визначає її зміст та різних етапах суспільного розвитку. Висвітлено основні рівні наукової діяльності, на яких послідовно здійснюється інкорпорація суспільних потреб, тобто відбувається адаптація до основних вимог часу епох суспільного розвитку. Як суб'єкти наукової діяльності розглянуто соціальний інститут науки, спеціалізовані організації, науковці. Значну увагу приділено аспекту залучення наукової діяльності до процесу творення суспільних відносин, базуючись на її здатності виробляти специфічні дискурси, що легітимізують трансляцію чи трансформацію соціогрупової структури та шляхом перерозподілу владних повноважень між окремими соціальними групами, завдяки зміні змістового наповнення критерію істинності наукового знання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*672 + С5*18 + С5*333.45 +
Шифр НБУВ: РА340346

Рубрики:

      
10.

Бахметьєва А.М. 
Особливості комунікативних функцій паблік рилейшнз в діяльності прес-служб установ освіти: автореф. дис... канд. наук із соц. комунікацій: 27.00.06 / А.М. Бахметьєва ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Проведено комплексне дослідження основних функцій паблік рилейшнз ВНЗ з акцентуацією соціально орієнтованої складової. Проаналізовано ефективність їх використання в галузі різних комунікаційних стратегій. Розглянуто приклади позиціонування ВНЗ у вітчизняному й освітньому просторі. Визначено сучасні тенденції у процесі побудови та підтримки привабливого іміджу та засоби формування власного комунікативного простору, в тому числі й віртуального, в сучасній медіа-системі. Запропоновано методику оцінювання ефективної роботи прес-служби за принципом співвідношення кількісних, якісних і внутрішніх показників медіарилейшнз.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: А6 + Ч62в05 + С5*333.4 +
Шифр НБУВ: РА366279

Рубрики:

      
11.

Ільницька У.В. 
Паблік рилейшнз Збройних сил як фактор демократизації та оптимізації цивільно-військових відносин: Автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / У.В. Ільницька ; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2006. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано визначальну роль Public relations (PR) у процесі демократизації й оптимізації цивільно-військових відносин. PR розглянуто як ефективний засіб регулювання взаємодії силової структури та громадськості, як механізм налагодження двосторонніх комунікацій і важливий чинник створення нової моделі зв'язків української армії з населенням. Аргументовано доведено доцільність застосування PR-технологій для формування системи демократичного цивільного контролю над Збройними Силами (ЗС) України. Висвітлено роль інформаційно-комунікативних підрозділів ЗС у реалізації PR-стратегії, налагодженні взаємодії з засобами масової інформації та формуванні позитивного політичного іміджу структури. Значну увагу приділено комплексному дослідженню іміджу армії, який є елементом моделі комунікації силової структури з масовою свідомістю. Обгрунтовано тезу, що фахово створений позитивний імідж ЗС є одним з факторів легітимації функціонування силової структури. Запропоновано стратегічну модель іміджу Української армії та розроблено іміджеву стратегію ЗС. Досліджено та систематизовано PR-технології, які є основою тактичного забезпечення реалізації іміджевої стратегії ЗС.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф055.1 + Ф083 + С5*333.4 +
Шифр НБУВ: РА345254

Рубрики:

      
12.

Синоруб Г.П. 
Поняття конфліктного наповнення діяльності мас-медіа в теорії соціальних комунікацій (контекст формування поведінки аудиторії): автореф. дис... канд. наук із соц. комунікацій: 27.00.01 / Г.П. Синоруб ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка, Ін-т журналістики. — К., 2009. — 16 с. — укp.

Зазначено, що журналістська діяльність тісно пов'язана з суспільно-соціальною діяльністю, а саме: комунікативною активністю, складовою якої і є мас-медіа. Виділено типи причетності мас-медіа до конфліктних ситуацій, проаналізовано управління конфліктом на кожному етапі його проходження, обгрунтовано основні стратегії вирішення конфліктних ситуацій. Найкращою профілактикою психологічної залежності, маніпулювання, вирішення конфліктних ситуацій, контролю свідомості є розвиток в аудиторії комунікативних вмінь. Створено класифікацію комунікативних вмінь аудиторії в сприйнятті медіаконфліктів, розроблено типологію аудиторії за вмінням переживання конфліктів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*676 + С5*333.4 +
Шифр НБУВ: РА368641

Рубрики:

      
13.

Тихомирова Є.Б. 
Рольова участь паблік рилейшнз у процесах політичної глобалізації: Автореф. дис... д-ра політ. наук: 23.00.03 / Є.Б. Тихомирова ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2005. — 28 с. — укp.

Обгрунтовано концептуальні підходи до природи та характеру глобалізації, визначено соціальні імперативи паблік рилейшнз, наведено моделі ідеологій глобалізму й альтерглобалізму. З'ясовано суть глобального управління, розглянуто вплив глобалізації на паблік рилейшнз, суть і фактори виникнення міжнародних комунікацій з громадськістю, специфіку інституціональних форм реалізації зв'язків зі світовою громадськістю у транснаціональному середовищі, глобальні проблеми й основні тенденції глобалізації та технологій PR. Проаналізовано міжнародні паблік рилейшнз різних учасників міжнародних відносин: національних держав, міжнародних організацій і транснаціональних корпорацій. Розглянуто аспект європейського виміру PR-забезпечення України в євроінтеграційному та глобалізаційному просторі та міжнародний PR як інструмент формування іміджу глобалізації, акцентовано увагу на актуальній для України проблемі розробки національної глобалізаційної стратегії, запропоновано рекомендації щодо національної PR-програми адаптації України до глобалізації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф06 + Ф054.1 + Ф055.22 + С5*333.4 + А6 691 +
Шифр НБУВ: РА338178

Рубрики:

      
14.

Наумова М.Ю. 
Соціальне знання в структурі комунікації: Автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.01 / М.Ю. Наумова ; НАН України. Ін-т соціол. — К., 1999. — 20 с. — укp.

Міститься концептуалізація феномена соціального знання як основи соціального семіозису і допредикативного регулятора практик. Визначається онтологічний і гносеологічний статус соціального знання в контексті інтеракції, механізми його об'єктивації і стандартизації, рівні кодифікації, від первинних схем означування соціальної реальності до складних дискурсивних формацій. Поряд із процесуальними характеристиками соціального знання розглядаються універсальні форми споглядання соціальності - простір і час, а також тіло, будь-які прояви якого завжди навантажені соціальними сенсами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*333.4

Рубрики:

      
15.

Семків І.І. 
Соціальний капітал як чинник громадянської активності студентської молоді: психологічна модель: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.11 / І.І. Семків ; Ін-т соц. та політ. психології АПН України. — К., 2009. — 21 с. — укp.

Досліджено соціальний капітал як чинник громадської активності студентської молоді. Теоретично обгрунтовано й емпірично підтверджено психологічну модель соціального капіталу, компонентами якої є індивідуальні цінності, доступність до ресурсу соціальної мережі та довіра. Запропоновано визначення соціального капіталу як міри доступності до ресурсів соціальної мережі, що формується на основі просоціальних цінностей і цінностей відкритості до змін і підтримується завдяки міжособовій довірі. Виділено чотири форми громадянської активності: громадянську, нормативно-локальну, культурно-політичну та дозвільно-розважальну. Доведено, що соціальний капітал є чинником громадянської активності студентської молоді. На підставі взаємозв'язку компонентів соціального капіталу з виділеними формами громадянської активності побудовано психологічну модель соціального капіталу як чинника громадянської активності студентської молоді. Наведено характеристику стилів громадянської активності студентства: традиційний, просоціальний, консервативний, новаторський, індивідуалістичний і гедоністичний.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*333.4 + Ю951.103 + Ю951.0 +
Шифр НБУВ: РА369682

Рубрики:

      
16.

Менделєва О.В. 
Соціальний прагматизм бізнес-комунікацій: автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.04 / О.В. Менделєва ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2008. — 18 с. — укp.

Досліджено соціальний прагматизм бізнес-комунікацій у сфері підприємництва. Проаналізовано підходи до визначення соціального прагматизму. Обгрунтовано, що соціальний прагматизм у бізнес-комунікаціях є чинником формування комунікативного простору бізнесу за сучасних умов. Виявлено, що бізнес-комунікації відбуваються на мікро-, мезо- і макрорівні комунікативної взаємодії, що дозволило визначити суть і форми соціально-прагматичних комунікативних практик у підприємницькій діяльності. Проаналізовано форми та функції реципрокного обміну у комунікативних практиках у їх взаємозв'язку з соціальною та комунікативною компетентністю актора. Вивчено та проаналізовано бізнес-комунікації на мезорівні соціальної взаємодії у підприємницькій діяльності, що дозволило зробити висновок про необхідність дослідження соціально значущих аспектів бізнес-комунікацій, які є детермінантами комунікативних відносин у підприємництві. Висвітлено взаємозв'язок соціального прагматизму та даної компетентності. Обгрунтовано доцільність використання методів факторного та кластерного аналізу для дослідження бізнес-комунікацій, що дозволяє визначити моделі бізнес-комунікації у підприємницькій діяльності. Виявлено соціально-прагматичні аспекти бізнес-комунікацій і визначено їх вплив на організацію даних комунікацій на мезорівні соціальної взаємодії у підприємництві, створено передумови для формування соціально-прагматичної комунікативної стратегії у бізнесі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*333.391 + С5*333.4*18:У + У9(4УКР)0-131 ф +
Шифр НБУВ: РА356988

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
17.

Піронкова О.Ф. 
Соціокультурна гетерогенність новин в національному медіа просторі: Автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.04 / О.Ф. Піронкова ; НАН України. Ін-т соціології. — К., 2003. — 15 с. — укp.

Проведено дослідження змісту і структури новин у пресі та на телебаченні України на трьох рівнях: загальнометодологічному, методично-операціональному, а також на емпіричному рівні, на якому теоретичні установки й обгрунтовані методичні підходи було реалізовано в процедурах збору, обробки й інтерпретації первинної соціологічної інформації. Виявлено механізми трансформації подій у повідомлення. Розглянуто тенденції гомогенізації змісту повідомлень під впливом комерціалізації й деполітизації новин в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*676 + С5*333.452.1 +
Шифр НБУВ: РА325952

Рубрики:

      
18.

Мотузенко Б.І. 
Соціокультурні аспекти маніпулятивного впливу: Автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.04 / Б.І. Мотузенко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2003. — 17 с. — укp.

Вперше за допомогою системного застосування функціонального та критичного підходів виявлено вихідні засади розгляду явища маніпуляції у контексті соціології комунікації, завдяки чому стверджується його комунікативна природа, зумовлена інтенційним характером людських взаємодій у досягненні цілей комунікації. Розглянуто тезу про еволюцію уявлень ефектів (впливів) у соціальній комунікації; доведено, що проблематика впливів визначається не стільки ефектом або каналом комунікації, скільки засобом здійснення впливу. Визначено соціологічний зміст поняття маніпуляції як цілеспрямованої стратегічної соціальної дії, що тлумачиться як прихований вплив на реципієнта з метою досягнення комунікатором власної мети у взаємодії шляхом зміни думок, дій, поведінки реципієнта. Уточнено тезу Хабермаса про стратегічний характер масової комунікації. Вперше визначено специфіку здійснення маніпуляції на соціальному рівні, яка, на відміну від психологічного рівня, полягає у встановленні контролю не над свідомістю реципієнта, хоча скерована на неї, а над комунікативною ситуацією, в якій знаходиться та діє реципієнт. Вперше маніпулятивний вплив розглянуто у соціокультурному контексті та доведено його соціокультурний характер, який полягає у маніпулюванні змістовими рисами комунікацій у середовищі соціального дискурсу, а саме: вербальними та невербальними знаками, символами, ціннісними орієнтаціями реципієнта з урахуванням усіх умов ситуації комунікації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*622.2*332.1-8 + С5*333.4 +
Шифр НБУВ: РА322832

Рубрики:

      
19.

Чудовська-Кандиба І.А. 
Соціокультурні чинники ефективності соціальної комунікації: Автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.06 / І.А. Чудовська-Кандиба ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2001. — 18 с. — укp.

Вперше розглянуто соціальну комунікацію в перспективі основних соціологічних парадигм. Висвітлено можливості та обмеження, які відкриває окремо взятий теоретичний напрямок у разі визначення особливостей соціальної комунікації. Проаналізовано поняття "ефективності" у соціальному аспекті. З'ясовано можливості його використання в соціології комунікації. Запропоновано концепцію соціальної комунікації, базовим компонентом якої є суб'єкт (мікросистема), що дозволяє більш мобільно підходити до соціальної комунікації, та визначення її ефективності. Наведено поняття ефективної соціальної комунікації як найрезультативнішої форми комунікаційного процесу, де використано всі задіяні процеси. На підставі матеріалу емпіричного дослідження удосконалено розуміння впливу масової комунікації на процес формування певних соціокультурних уявлень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*333.4 + С5*118:Ч
Шифр НБУВ: РА315106 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
20.

Кабачна О.В. 
Соціологічний аналіз конфліктів у сфері масової комунікації: Автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.07 / О.В. Кабачна ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2000. — 18 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*333.7в6 + С5*333.4в6 + С5*333.641.216
Шифр НБУВ: РА309866 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського