Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (11)Наукова електронна бібліотека (23)Реферативна база даних (650)Книжкові видання та компакт-диски (374)Журнали та продовжувані видання (11)
Пошуковий запит: (<.>K=АУДІО$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 86
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Нечипоренко А.С. 
Адаптивний метод підвищення розбірливості мови в цифрових слухових апаратах: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.11.17 / А.С. Нечипоренко ; Харк. нац. ун-т радіоелектрон. — Х., 2009. — 20 с. — укp.

Проведено огляд існуючих методів підвищення розбірливості мови, які використовуються під час проектування цифрових слухових апаратів (СА). Удосконалено математичну модель завитки внутрішнього вуха з урахуванням особливостей патології нейросенсорної туговухості (НСТ) шляхом побудови комплексної моделі завитки внутрішнього вуха за даними аудіометричних обстежень. Удосконалено алгоритм процедури заглушення шумових перешкод на основі методу спектрального віднімання. Розроблено адаптивний метод підвищення розбірливості мови у слухових апаратах, який компенсує порушення частотної селективності за допомогою цифрової обробки мовних сигналів, що дозволяє покращити сприйняття мовних сигналів хворими на НСТ. Запропоновано й обгрунтовано основні медико-технічні вимоги до проектування цифрових СА. Розроблено програмне забезпечення для процесора Blackfin, за допомогою якого реалізований адаптивний метод підвищення розбірливості мови. Проведено оцінку впливу розробленого методу на сприйняття мови хворими на НСТ, результати аналізу показали ефективність розробленого методу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р683.027.2 С05 + К761.6 +
Шифр НБУВ: РА368640

Рубрики:

      
2.

Ємельянова Т. О. 
Аудіовізуальні документи в державних архівах України: організація доступу та використання інформації, що міститься в них (1930 - 2007 рр.): автореф. дис. ... канд. іст. наук: 27.00.02 / Т. О. Ємельянова ; Держ. комітет архівів України, Укр. НДІ архів. справи та документознавства. — К., 2010. — 18 с. — укp.

Досліджено склад і зміст аудіовізуальних документів, які зберігаються в державних архівах України, їх інформаційний потенціал, правові та науково-методичні засади організації доступу до них і використання документної інформації. Визначено й охарактеризовано основні форми використання аудіовізуальної документної інформації. Доведено необхідність і можливість застосування сучасних технологій у використанні інформації даних видів архівних документів. Сформульовано пропозиції стосовно подальшого вдосконалення роботи державних архівів України щодо задоволення зростаючих потреб суспільства в ретроспективній аудіовізуальній інформації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч811.48 + Ч248 + Ч814(4УКР)71 в2:Ч24
Шифр НБУВ: РА371644 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
3.

Волошинова Л.В. 
Аудіовізуальні мистецтва в системі професійної мовної підготовки майбутнього фахівця у сфері міжнародних відносин: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.В. Волошинова ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2004. — 20 с.: рис. — укp.

Уперше визначено місце аудіовізуальних мистецтв у вітчизняній практиці професійної мовної підготовки студентів вищих навчальних закладів. Розроблено та теоретично обгрунтовано модель використання їх художньо-естетичного, виховного, інформаційного та освітнього потенціалу в системі підготовки студентів-міжнародників. Запропоновано концепцію авторських телевізійних програм. Значну увагу приділено методичному забезпеченню застосування дидактичних і автентичних аудіовізуальних документів у процесі професійної мовної підготовки. Розвинуто принцип наочності як ефективного засобу навчання мови для спеціальних цілей, зокрема у професійній діяльності дипломатів. Досліджено питання вдосконалення процесу аналітичного спілкування студентів з екраном як професійної якості майбутнього фахівця в сфері міжнародних відносин.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.2 +
Шифр НБУВ: РА328629

Рубрики:

      
4.

Городнича Л.В. 
Диференційоване навчання молодших школярів аудіювання англійського мовлення з використанням комп'ютера: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Л.В. Городнича ; Київ. нац. лінгв. ун-т. — К., 2009. — 23 с. — укp.

Досліджено методику диференційованого навчання учнів IV класів спеціалізованої школи з поглибленим вивченням іноземних мов англомовного аудіювання з використанням комп'ютерної програми. Розкрито психолого-педагогічні передумови та особливості англомовного аудіювання. Проаналізовано та відібрано текстовий матеріал, на підставі якого формуються аудитивні навички та вміння. Приділено увагу формуванню та вдосконаленню інтонаційно-вимовних, лексичних та граматичних навичок аудіювання та розвитку мовленнєвих умінь. Узагальнено вимоги до відбору автентичних текстів для створення бази аудіотекстів комп'ютерної програми та навчання аудіювання молодших школярів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-911.33 +
Шифр НБУВ: РА366952

Рубрики:

      
5.

Куреньова К.Ю. 
Діагностичне та прогностичне значення стану різних відділів слухового аналізатора при хронічній функціональній гіпотонусній дисфонії: Автореф. дис... канд. мед. наук: 14.01.19 / К.Ю. Куреньова ; АМН України. Ін-т отоларингології ім. О.С.Коломійченка. — К., 2003. — 20 с.: рис. — укp.

На підставі результатів комплексного аудіологічного обстеження 155-ти хворих на хронічну функціональну гіпотонусну дисфонію (ХФГД) із застосуванням сучасних електроакустичних та електрофізіологічних методів (тональної аудіометрії у конвенціональному та розширеному діапазонах частот, імпедансної аудіометрії, стовбуромозкови та кіркових слухових викликаних потенціалів) показано, що у даних пацієнтів виявляється виражена різного ступеня зацікавленість усіх відділів слухового аналізатора. Співвідношення амплітудних характеристик АРВМ і годинних показників КСВП виявило, що дані акустичної імпедансометрії відповідають результатам дослідження КСВП, що дозволяє використання імпедансної аудіометрії як об'єктивного методу для оцінки стану стовбуромозкового відділу слухового аналізатора. Доведено, що показники стану різних відділів слухового аналізатора (амплітуди АРВМ, годинної характеристики КСВП, порогів слуху на тони у конвенціональному та розширеному діапазонах частот) можуть використовуватись як об'єктивні критерії тяжкості перебігу ХФГД, профвідбору та профорієнтації осіб голосомовних професій..

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р683-4 +
Шифр НБУВ: РА322744

Рубрики:

      
6.

Олійник О.В. 
Інформаційні технології дистанційного навчання у вищій бібліотечній освіті США: автореф. дис... канд. наук з соц. комунікацій: 27.00.03 / О.В. Олійник ; Харк. держ. акад. культури. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Вперше узагальнено еволюцію організації інформаційних технологій дистанційного навчання в бібліотечній освіті США. Зроблено теоретико-методичне обгрунтування відповідності між технологічним рівнем сучасного стану американських бібліотек, якістю професійної компетентності бібліотечних фахівців і рівнем застосування інноваційних технологій дистанційного навчання у вищих бібліотечно-інформаційних школах США. Вперше визначено особливості інформаційних технологій дистанційного навчання американських бібліотечних фахівців на рівні магістратури, які відрізняються обов'язковою наявністю інтерактивної комунікації, що забезпечується можливостями сервісів Інтернету (форумів, чатів, аудіо- та відеоконференцій). Визначено особливості інтерактивних комунікацій за умов дистанційного навчання, серед яких виокремлено типи інтегративних комунікацій відповідно до окремих навчальних стилів студентів (незалежні, залежні, компетативні, колаборативні, замкнені, патісі-пантні). Вперше запропоновано для впровадження в українську систему вищої бібліотечної освіти узагальнені організаційні моделі дистанційного навчання (змішані, спеціалізовані, бімодальні, консорціум, франчайзинг, акредитація), розроблено рекомендації щодо впровадження інформаційних технологій дистанційного навчання у систему бібліотечної освіти України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч73о31(7СПО) +
Шифр НБУВ: РА362021

Географічні рубрики:

      
7.

Сердюк С.М. 
Клініко-експериментальне обгрунтування методу трансмастоїдального шунтування в лікуванні гострих та хронічних запалень середнього вуха: Автореф. дис... канд. мед. наук: 14.01.19 / С.М. Сердюк ; АМН України. Ін-т отоларингології ім. О.С.Коломійченка. — К., 2002. — 16 с. — укp.

Запропоновано новий спосіб лікування гострих і хронічних запалень середнього вуха, що дозволяє проводити декомпресію, доставляти лікарські препарати безпосередньо в осередок запалення. Розроблено показанная та протипоказання для лікування хворих на гострі та хронічні запалення середнього вуха методом трансмастоїдального шунтування (ТМШ). Наведено оцінку клінічної ефективності лікування гострих і хронічних запалень середнього вуха методом ТМШ за даними отоскопії, отомікроскопії, аудіометрії, імпедасометрії, рентгенографії, мікробіологічного дослідження патологічного вмісту середнього вуха.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р685.366.012
Шифр НБУВ: РА319351 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
8.

Чащева О.Г. 
Клініко-імунологічні аспекти в діагностиці та лікуванні дітей з сенсоневральною приглухуватістю: Автореф. дис... канд. мед. наук: 14.01.19 / О.Г. Чащева ; АМН України. Ін-т отоларингології ім. О.С.Коломійченка. — К., 2006. — 18 с. — укp.

Вивчено особливості етіології, клінічного перебігу, аудіологічних та імунологічних (загальних і специфічних) показників у дітей з сенсоневральною приглухуватістю, зокрема, імунного генезу. Обгрунтовано включення неспецифічної імунотерапії до комплексного лікування таких хворих. Визначено комплекс характерних етіологічних, клінічних, аудіологічних та імунних ознак у дітей у аутоімунною приглухуватістю. Зазначено, що клініко-аудіологічні тести полягають у визначенні двобічного перцептивного, симетричного, прогресуючого зниження слуху від 30-ти дБ і більше токсичного генезу, яке виникло у хворих з алергологічним анамнезом. Доведено, що 43,5 % та 23,9 % дітей з СНП мають відповідно гіпоімунний та аутоімунний типи діатезу. У частини цих пацієнтів виявлено реакції клітинного та гуморального типу на основний білок мієліна та частково на антигени сполучної тканини. Визначено кореляцію між клініко-аудіологічними та спеціальними імунологічними тестами в дітей з СНП. Обгрунтовано комплексну терапію з використанням імунокоректорів, яка значною мірою покращує результати лікування цієї групи хворих.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.683.024.2-52 +
Шифр НБУВ: РА342226

Рубрики:

      
9.

Педаченко А.Є. 
Клініко-рентгенологічні паралелі в диференційній діагностиці сенсоневральної приглухуватості отосклеротичного генезу: автореф. дис... канд. мед. наук: 14.01.19 / А.Є. Педаченко ; АМН України. Держ. установа "Ін-т отоларингології ім. О.С.Коломійченка АМН України". — К., 2008. — 20 с. — укp.

Визначено роль кохлеарного отосклерозу у розвитку сенсоневральної приглухуватості. Методом високорозрізнюючої комп'ютерної томографії обстежено 156 хворих (61-го чоловіка та 95 жінок). З метою виявлення серед хворих на сенсоневральну приглухуватість невизначеного генезу пацієнтів з ретрофенестральною формою отосклерозу обстежено 104 хворих з двобічною сенсоневральною приглухуватістю різного ступеня важкості та 52 хворих зі змішаною формою приглухуватості (анкілоз стремінця супроводжується сенсоневральним компонентом втрати слуху невідомого генезу). Обстеження пацієнтів проведено на базі відділу мікрохірургії вуха та отонейрохірургії Інституту отоларингології ім. проф. О.С.Коломійченка АМН України та Науково-практичного центру променевої діагностики АМН України. Виявлено, що у 66,3 % хворих на сенсоневральну приглухуватість невизначеного генезу чинником погіршення слуху є осередки отосклерозу, розташовані ретрофенестрально. Вперше проведено поглиблене вивчення даних високорозрізнюючої комп'ютерної томографії кісткової капсули внутрішнього вуха у разі кохлеарної та змішаної форм отосклерозу. Встановлено різні типи отосклеротичного процесу. Визначено особливості перебігу отосклерозу у різних вікових і статевих групах хворих. Вивчено дані аудіометрії залежно від локалізації осередків патологічної кістки у кістковій капсулі внутрішнього вуха. Обгрунтовано доцільність використання бісфосфонату "Фосамакс" для лікування верифікованої кохлеарної форми отосклерозу, що сприяє стабілізації втрати слуху та покращанню якості життя хворих.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р683.024.2-4 + Р683.604.1 +
Шифр НБУВ: РА355278

Рубрики:

      
10.

Лук'яненко О.І. 
Людина, що читає: антропологія Володимира Набокова: Автореф. дис... канд. філос. наук: 09.00.04 / О.І. Лук'яненко ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2000. — 20 с. — укp.

Проаналізовано феномен читання у світогляді В.В.Набокова, виявлено сутнісні характеристики, які дозволяють говорити про його безсумнівну значущість для сучасного філософського дискурсу. Обгрунтовано, що у розумінні письменника ставлення до світу літератури ілюструє якість життя людини. Призмою антропологічного аналізу для нього є феномен читання, який розуміється як модус людського буття, що забезпечує людині істинність існування. Доведено, що особливість творчості письменника, яка визначається критиками як "авторський соліпсизм", фактично забезпечує його творам художню полісемію та багатовимірність. З'ясовано, що читання, яке розуміється В.В.Набоковим як творчість, передбачає метафізичний зв'язок, який поєднує "уважних читачів" і відокремлює їх таким чином від світу удаваностей та симулякрів. Установлено, що категорії "творчість", "пам'ять", "потойбічність", "випадковість" і "пошлість" "прочитуються" письменником у тісному зв'язку з процесом читання. Обгрунтовано, що для В.В.Набокова читання є не стільки засобом підвищення освіченості або розвитку інтелекту, скільки способом самореалізації людини. Проаналізовано художні, та есеїстичні твори В.В.Набокова з точки зору даної проблеми. Визначено напрямок трансформації розуміння даного феномену в сучасну епоху панування аудіо, відео та мас-медіа.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю216 + Ю6*671 + Ш5(7СОЕ)-4 Набоков В.3
Шифр НБУВ: РА310515 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
11.

Кулініч Т.О. 
Метафора І.Калинця: інтертекстуальний аспект: автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.01 / Т.О. Кулініч ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2008. — 18 с. — укp.

Проведено дослідження інтертекстуальних елементів у поезії І.Калинця, які функціонують у тексті як метафоричні вирази. Творчий доробок поета розглянуто як цілісну структуру, підпорядковану одній ідеї - побудові текстуального простору для існування ідеальної України. Зроблено висновок, що інтертекстуальні елементи є засобом для руйнування навколишньої реальності та будівельним матеріалом для формування текстової. З'ясовано, що у перших збірках митець намагається створити замкнений у минулому світ на підставі використання інтертекстуальних зв'язків різного типу з фольклором, слов'янськими міфами, біографіями українських культурних діячів. Подальший творчий період характеризується усвідомленням екзистенціального відчуження від світу та поступовим витісненням реальності у текстовий простір. Встановлено, що основним прийомом є квазіінтертекстуальність і використання як передтекстів публіцистичних статей і документів. З'ясовано, що у другій частині творчого доробку, написаного в ув'язненні, поет створює текстовий простір у географічному, історичному, аудіовізуальному та символьному аспектах з використанням різноманітних типів інтертекстуальних зв'язків, зокрема інтермедіальних. З'ясовано, що передтекстами є легенди, казки, твори української літератури, а також скульптурні й архітектурні витвори, живописні полотна українських та європейських майстрів, знаки зодіаку, букви й числа.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР)6-4 Калинець,І. 457 + Ш5(4УКР)6-4 Калинець,І. 457
Шифр НБУВ: РА358843

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Шпак З.Я. 
Методи та засоби сповільненого відтворення мовної інформації в інтерактивних системах керування: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.03 / З.Я. Шпак ; Держ. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2000. — 20 с. — укp.

Дисертацію присвячено розробленню теоретичних основ, методів, алгоритмів та засобів сповільнення темпу подання голосових повідомлень в інтерактивних системах керування за умов збереження розбірливості та природності звучання відтвореної мови. За результатами досліджень природних темпоральних трансформацій звуків української мови побудовано функції змін тривалостей мовних елементів. Розроблено новий метод сповільненого відтворення записів на основі диференційованого перетворення звукових елементів відповідно до побудованих функцій. В рамках методу розроблено алгоритми поділу мовного потоку на ділянки звуків та процедури адаптивних часових модифікацій даних ділянок зі збереженням природної структури їх сигналів. Вдосконалено лінійні методи збільшення тривалості аудіозаписів. Запропоновано схеми реалізації розроблених методів у реальному часі. Створено програмний комплекс для керування процесами часового масштабування голосових повідомлень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З871-013
Шифр НБУВ: РА311033 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
13.

Холмська Г. Д. 
Методика проектування програмно-педагогічних засобів з матеріалознавчих дисциплін: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Г. Д. Холмська ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т педагогіки НАПН України. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Розглянуто методичні основи проектування програмно-педагогічних засобів (ППЗ) з матеріалознавчих дисциплін, які забезпечують ефективну інтеграцію комп'ютерних програм навчального призначення з матеріалознавства у цілісний навчально-методичний комплекс інженерної підготовки. Обгрунтовано поліструктурну модель ППЗ, яка базується на взаємозв'язку інтелектуально-логічного та змістовно-інтегративного компонентів, що ефективно впливають на формування професійних якостей інженерів. Відзначено, що особливе місце серед ППЗ належить мультимедійним електронним підручникам і посібникам, в яких поєднуються різноманітні комплексні форми подання й опрацювання навчального матеріалу: відео-, аудіо-, комп'ютерні, телекомунікаційні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж. р(4УКР)3-366 +
Шифр НБУВ: РА380756 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Географічні рубрики:

      
14.

Гресько О.В. 
Міжнародна журналістика в контексті глобальних суспільних трансформацій: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / О.В. Гресько ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2004. — 18 с. — укp.

Визначено етапи та тенденції розвитку друкованих і аудіовізуальних засобів масової інформації (ЗМІ), проблеми та перспективи процесу глобалізації мас-медійних потоків за умов переходу від однієї політичної системи суспільства до іншої. Розроблено модель виробництва новин аудіовізуальними ЗМІ на підставі порівняльного аналізу досвіду міжнародних і українських систем мас-медіа, а також практичне застосування моделі даного виробництва та принципів західної журналістики провідними телерадіоканалами українського інформаційного простору. Запропоновано тезу, що за умов глобальних трансформацій тенденції розвитку міжнародної журналістики і негативні наслідки глобалізації призводять до об'єднання міжнародних інформаційних систем у межах міжнародного інформаційного простору з метою досягнення спільних глобальних цілей і завдань, які людство має розв'язати.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.4(0) +
Шифр НБУВ: РА334913

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Лебедев Д. Ю. 
Мікрокомп'ютерні засоби слухового скринінгу новонароджених на основі методів педіатричної аудіометрії та реєстрації отоакустичної емісії: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.11.17 / Д. Ю. Лебедев ; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". — К., 2011. — 20 с. — укp.

Удосконалено мікрокомп'ютерні засоби слухового скринінгу новонароджених на базі методів реєстрації отоакустичної емісії (ОАЕ) і педіатричної аудіометрії з метою раннього діагностування порушень слуху дітей. Запропоновано нову удосконалену комплексну математичну модель органа слуху людини, яка враховує структурно-фізіологічні властивості зовнішнього, середнього та внутрішнього вух новонародженої дитини, що дозволило провести моделювання об'єкта дослідження та відтворити процедури проходження та генерації "ехо-сигналів" ОАЕ. Розроблено, удосконалено й експериментально апробовано метрологічне, методичне й апаратурне забезпечення засобів реєстрації ОАЕ і педіатричних аудіометрів, яке є базою для проведення подальших робіт зі створення й удосконалення в Україні системи метрологічного забезпечення в даній області.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.683.024-4 с51
Шифр НБУВ: РА380721 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
16.

Черниш В.В. 
Навчання англомовного читання та аудіювання із застосуванням аудіокнижок художніх творів (середня загальноосвітня школа з поглибленим вивченням іноземної мови): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / В.В. Черниш ; Київ. нац. лінгв. ун-т. — К., 2001. — 21 с. — укp.

Досліджено проблему взаємопов'язаного навчання рецептивних видів мовленнєвої діяльності з комплексним використанням аудіокнижок (АК) художніх творів (ХТ) у середніх і старших класах середніх загальноосвітніх шкіл з поглибленим вивченням іноземної мови. Розглянуто психолінгвістичні передумови використання АК ХТ. Уточнено психолінгвистичну модель сприйняття та розуміння художніх текстів, узагальнено результати аналізу читання й аудіювання, їх спільні риси та розбіжності. Встановлено ієрархічну структуру загальних умінь розуміння в процесі читання й аудіювання та можливість позитивного переносу розпізнавання мовного матеріалу з однієї модальності в іншу. Розглянуто феномен АК як специфічний допоміжний засіб навчання читання та аудіювання ХТ. Обгрунтовано раціональні принципи відбору АК ХТ. Умотивовано критерії відбору розділів АК для навчання читання, аудіювання та одночасного читання й аудіювання. Створено взаємопов'язану систему вправ для навчання англомовного читання та аудіювання, спрямовану на послідовне та поетапне формування та розвиток навичок і вмінь читання й аудіювання, яка передбачає збереження цілісності АК як ХТ. Теоретично обгрунтовано та практично підтверджено ефективність вправ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-912.331
Шифр НБУВ: РА316294 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
17.

Петранговська Н.Р. 
Навчання студентів фізико-математичних факультетів професійно спрямованого монологу-міркування на основі англомовних фахових автентичних аудіотекстів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Н.Р. Петранговська ; Київ. нац. лінгв. ун-т. — К., 2005. — 24 с. — укp.

Розроблено й апробовано методику навчання студентів фізико-математичних факультетів формуванню професійно спрямованих монологів-міркувань (ПСММ) на основі використання фахових автентичних аудіотекстів (ФААТ). Обгрунтовано вимоги щодо іншомовної підготовки майбутніх фахівців у сучасному суспільстві. Визначено зміст поняття ПСММ, розкрито його суть і виділено характерні види на підставі аналізу мовних особливостей кожного з них на рівні граматики, лексики та фонетики. Відібрано, класифіковано та методично опрацьовано навчальний аудіоматеріал. Теоретично обгрунтовано та практично перевірено систему вправ для навчання продукування ПСММ на основі ФААТ. Експериментально підтверджено ефективність запропонованої методики навчання. Сформульовано та впроваджено у практику діяльності трьох вищих навчальних закладів III - IV рівнів акредитації методичні рекомендації щодо організації учбової діяльності студентів у сфері формування англійською мовою професійно спрямованих монологічних висловлювань, зокрема монологів-міркувань.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913.33 +
Шифр НБУВ: РА335834

Рубрики:

      
18.

Гузь О.І. 
Навчання усного англомовного мовлення учнів початкової загальноосвітньої школи з використанням відеофонограми: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / О.І. Гузь ; Київ. нац. лінгв. ун-т. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Розглянуто питання навчання усного мовлення англійською мовою учнів початкової школи з застосуванням відеофонограми. Теоретично обгрутовано доцільність використання даної методики та відзначено її ефективніть. Встановлено вимоги щодо відбору аудіовідеоматеріалу, розроблено його класифікацію та методи використання. Запропоновано систему навчальних вправ для формування навичок усного мовлення англійською мовою молодших школярів з використанням відеофонограми. Експериментально доведено ефективність застосування відеофонограм на етапі формування мовленнєвих навичок, а друкованих матеріалів - у процесі удосконалення набутих умінь. Обгрунтовано доцільність використання частково модифікованих відеофонограм для навчання молодших школярів. Наведено практичні рекомендації щодо впровадження розробленої методики в навчальний процес у початковій школі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-912.2 +
Шифр НБУВ: РА335756

Рубрики:

      
19.

Розкладка А.І. 
Надпорогова аудіометрія в діагностиці порушень слухової системи людини: Автореф. дис... д-ра мед. наук: 14.01.19 / А.І. Розкладка ; АМН України. Ін-т невідклад. та віднов. хірургії. — Донецьк, 2002. — 38 с.: рис. — укp.

Досліджено проблему підвищення ефективності діагностики порушень слухової системи людини за допомогою визначення суті та значимості тестів надпорогової аудіометрії за різноманітних порушень слуху. Доведено, що в основі всіх тестів надпорогової аудіометрії лежать певні закономірності функціонування слухової системи людини. Встановлено, що прояви тестів даної аудіометрії залежать від стану функції гнучкості. Враховуючи, що кожній точці площини слухового поля відповідає певна гнучкість, оцінку стану функції гнучкості можна давати лише у координаті: "частота - рівень стимулу", тобто лише у точці виміру. Вихідною точкою відліку рівня звукового стимулу під час надпорогових досліджень може бути лише поріг абсолютної слухової чутливості, тобто 0 дБ аудіометра. Оцінку результатів зазначених досліджень необхідно проводити за допомогою їх порівняння з даними, одержаних у людей з нормальним слухом на тій же частоті тестування і тих же рівнях акустичного стимулу над 0 дБ аудіометра. Розроблено морфо-функціональну модель кодування амплітуди акустичного стимулу на периферії слухового аналізатора, що дало змогу розкрити механізм і суть феномену нормалізації функції гнучкості. Запропоновано методику, алгоритм і комп'ютерну програму використання результатів надпорогової аудіометрії у топічній та диференційній діагностиці порушень слуху.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р683.024-41
Шифр НБУВ: РА321631

Рубрики:

      
20.

Якименко Т.І. 
Нейроактивні амінокислоти у генезі судомної активності головного мозку: Автореф. дис... канд. біол. наук: 03.00.04 / Т.І. Якименко ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2000. — 16 с. — укp.

Визначено роль медіаторних амінокислот (глутамінової та аспарагінової кислот, гліцину, таурину), циклічних нуклеотидів (цАМФ, цГМФ) у розвитку судомної активності, досліджено їх вміст та пороги виникнення судомної реакції у лімбічних структурах головного мозку щурів із низьким та високим рівнями аудіогенної збудливості. Аналіз одержаних даних свідчить про наявність взаємозв'язку між особливостями співвідношення збудливих та гальмівних амінокислот і порогом виникнення судомної активності структур головного мозку високозбудливих щурів. Розглянуто взаємозв'язок між концентрацією глутамінової кислоти і цГМФ, гліцину і цАМФ. Це доводить, що гліцин опосереднює свою дію шляхом активації цАМФ, а збуджуючі амінокислоти - через цГМФ. Зроблено висновок, що підвищений вміст збудливих амінокислот та недостатній - гальмівних, є однією з патологічних ланок формування судомної готовності головного мозку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р627.7-323.5
Шифр НБУВ: РА308188 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського