Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101120/2015/2(4)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Молодий вчений
: наук. журн..- Херсон
Бібліографія (MLA):  |  References (BSI)  |  Зміст  |  Бібліографія (ДСТУ)

  1. Аймедов К. В., Сердюк Н. М. "Застосування інноваційних технологій навчання у системі вищої освіти." Молодий вчений 2(4) (2015): 8-10.
  2. Балацька Л. П., Олексів Г. Д. "Методологічні параметри самостійної роботи студентів." Молодий вчений 2(4) (2015): 11-14.
  3. Бєляєв С. Б. "Визначення методологічної основи створення системи професійної підготовки до розробки і використання педагогічних технологій." Молодий вчений 2(4) (2015): 15-18.
  4. Богдадюк М. В. "Філософсько-методологічні, соціально-економічні, суспільно-політичні, та психолого-педагогічні умови розвитку ПТНЗ народних художніх промислів у Західній Україні другої половини XX – початку XXI століття." Молодий вчений 2(4) (2015): 18-22.
  5. Бородієнко О. В., Музичко Л. В. "Коучинг як інноваційна технологія особистісно-розвивального навчання: особливості застосування в професійному навчанні." Молодий вчений 2(4) (2015): 22-25.
  6. Варецька О. В. "Функції соціальної компетентності вчителя початкової школи." Молодий вчений 2(4) (2015): 26-29 .
  7. Вовк Б. І. "До питання вивчення елементів готовності майбутніх інженерів-викладачів до самоосвіти." Молодий вчений 2(4) (2015): 30-32.
  8. Грицюк С. А. "Педагогічне значення наукових досліджень сутнісних особливостей дитячої гри." Молодий вчений 2(4) (2015): 33-36.
  9. Гуцол В. В. "Інноваційні педагогічні технології в сучасній педагогічній освіті." Молодий вчений 2(4) (2015): 36-39 .
  10. Зінонос Н. О. "Використання Flipped Learning моделі у навчанні іноземних студентів на підготовчих відділеннях ВНЗ України." Молодий вчений 2(4) (2015): 40-43.
  11. Ковальчук Г. О. ""Предметне поле" якості та особистісні фактори ефективності у навчанні майбутніх економістів у ВНЗ." Молодий вчений 2(4) (2015): 43-46.
  12. Ковальчук О. М. "Дослідно-експериментальна перевірка моделі підготовки магістрів гуманітаріїв до інноваційної професійної діяльності." Молодий вчений 2(4) (2015): 47-51.
  13. Кравченко Т. П. "Психолого-педагогічні чинники формування у старших підлітків ціннісного ставлення до власного здоров’я." Молодий вчений 2(4) (2015): 51-55 .
  14. Макаренко А. І. "Експериментально-дослідна перевірка впливу інтеграції як засобу формування техніко-технологічних знань і умінь." Молодий вчений 2(4) (2015): 55-58.
  15. Максимова О. Г. "Формирование лингвистической мобильности будущих педагогов на основе личностно-деятельностного подхода." Молодий вчений 2(4) (2015): 59-63.
  16. Малинівська Л. І. "Педагогічні умови формування культури безпечної поведінки у студентів." Молодий вчений 2(4) (2015): 64-66.
  17. Малицька О. В. "Культурна ідентифікація як визначальний освітній фактор у педагогічному ВНЗ." Молодий вчений 2(4) (2015): 67-70.
  18. Мартинюк В. А., Бузинська В. Є. "Проблема жіночої суб’єктивності у художньому дискурсі Кларісе Ліспектор." Молодий вчений 2(4) (2015): 70-73.
  19. Махінова М. В. "Аспекти соціокультурного підходу до підбору автентичних англомовних текстів у підготовці майбутнього вчителя." Молодий вчений 2(4) (2015): 74-77.
  20. Мірошниченко Г. В. "Вплив діяльності Київського університету Св. Володимира на розвиток освіти і науки у другій половині ХІХ століття." Молодий вчений 2(4) (2015): 78-82.
  21. Оверко Н. Я. "Педагогічні умови розвитку фахової майстерності викладачів спецтехнологій у ПТНЗ кулінарного профілю у процесі підвищення кваліфікації." Молодий вчений 2(4) (2015): 82-86.
  22. Петько Л. В. "Філософсько-педагогічні підходи до розуміння "професійно орієнтованого іншомовного навчального середовища" в сучасних реаліях освіти." Молодий вчений 2(4) (2015): 87-90.
  23. Постоян Т. Г. "Інформаційно-комунікаційні технології як засіб якісної підготовки майбутніх менеджерів освіти." Молодий вчений 2(4) (2015): 91-94.
  24. Савельчук І. Б. "Інноваційні методи соціальної роботи з людьми похилого віку: специфіка та особливості впровадження." Молодий вчений 2(4) (2015): 95-98.
  25. Савінова Н. В., Берегова М. І. "Деонтологічна компетентність корекційного педагога в умовах інклюзивного навчання." Молодий вчений 2(4) (2015): 99-101.
  26. Самойленко С. А., Беспалова Н. В., Липська І. І. "Фільми як засіб підвищення мотивації студентів до вивчення іноземних мов." Молодий вчений 2(4) (2015): 102-105.
  27. Силкіна С. А. "Система соціально-педагогічної підтримки важковиховуваних підлітків в умовах сільської школи." Молодий вчений 2(4) (2015): 105-108.
  28. Тихонова Т. В. "Методологічні підходи до конструювання змісту інформаційно-технологічної навчальної дисципліни." Молодий вчений 2(4) (2015): 108-112.
  29. Трегуб О. Д., Трегуб І. Г. "Запорука успіху проблемного навчання майбутніх учителів технологій." Молодий вчений 2(4) (2015): 112-115.
  30. Фроленкова Н. О. "Якість дошкільної освіти в Україні: феномен поняття." Молодий вчений 2(4) (2015): 116-119.
  31. Хаустова О. В. "Взаємозв’язок духовності й творчості на шляху професійно-творчого розвитку вчителя." Молодий вчений 2(4) (2015): 119-122.
  32. Хижняк А. В. "Формування взаєморозуміння у молодших підлітків як сімейної цінності: теорія питання." Молодий вчений 2(4) (2015): 123-126.
  33. Цепкало О. В. "Комунікативні стратегії як об’єкт дослідження когнітивної та комунікативної лінгвістики, психолінгвістики та лінгводидактики." Молодий вчений 2(4) (2015): 126-129.
  34. Цимбалюк В. І., Борейчук А. В. "Особливості проведення ділової гри "Навчальний цивільний процес" під час професійної підготовки майбутніх юристів." Молодий вчений 2(4) (2015): 129-133.
  35. Чернуха Н. М., Ворначева Л. Ю. "Роль сучасників М. Е. Річмонд у формуванні її теорії соціальної роботи." Молодий вчений 2(4) (2015): 133-136.
  36. Чернякова О. І. "Розвиток мовлення дошкільників в умовах двомовності." Молодий вчений 2(4) (2015): 137-140 .
  37. Шапочкіна О. В. "Специфічні особливості дистанційної освіти за електронними навчальними курсами у ВНЗ України (на матеріалі сертифікованого ЕНК "Країнознавство: німецька мова")." Молодий вчений 2(4) (2015): 140-144.
  38. Шаргун Т. О. "Становлення професійної підготовки фахівців залізничного профілю в Україні(друга половина ХІХ століття)." Молодий вчений 2(4) (2015): 144-150.
  39. Шибецька В. В., Кравець Н. П. "Екскурсія як засіб збагачення уявлень про природу в молодших школярів з порушенням інтелекту." Молодий вчений 2(4) (2015): 151-154.
  40. Ярова О. Б. "Концепт "ключові компетентності" в освітніх документах початкової школи країн Європейського Союзу." Молодий вчений 2(4) (2015): 155-158 .
  41. Литвин В. А. "Методика формування інформаційної культури майбутніх архітекторів." Молодий вчений 2(4) (2015): 159-162.
  42. Василишина Н. М. "Актуальні проблеми фахової підготовки майбутніх фахівців сфери туризму у рамках вітчизняної та зарубіжної освіти." Молодий вчений 2(4) (2015): 162-166.
  43. Бідзіля П. П. "Вплив етіологічних чинників хронічної серцевої недостатності на стан ремоделювання міокарда при супутній надлишковій масі тіла та ожирінні." Молодий вчений 2(4) (2015): 168-172.
  44. Васкес Абанто А. Э., Васкес Абанто Х. Э. ""Уникальность" натуральных продуктов или все же "Давайте мыслить объективно!"." Молодий вчений 2(4) (2015): 172-175.
  45. Дудко О. Г., Костін Є. І. "Значення фізичних та біологічних властивостей полімерних матеріалів для травматології та ортопедії." Молодий вчений 2(4) (2015): 175-177.
  46. Каджарян В. Г., Капшитар Н. І. "Безсимптомна гіперурикемія на тлі цукрового діабету 2 типу: вплив на клініко-анамнестичні, біохімічні показники та результати ехокардіоскопії." Молодий вчений 2(4) (2015): 177-180.
  47. Коваль В. Ю., Архій Е. Й., Сіксай Л. Т. "Вміст макроелементів крові при різних формах хронічного панкреатиту." Молодий вчений 2(4) (2015): 181-183.
  48. Мергель Т. В. "Особливості перебігу безбольової форми ішемічної хвороби серця у хворих із постінфарктним кардіосклерозом." Молодий вчений 2(4) (2015): 184-187.
  49. Мізюк М. І., Суслик З. Б., Мельник В. І. "Зміни функціонального стану організму студентів під час запровадження інноваційних форм державної атестації." Молодий вчений 2(4) (2015): 188-190.
  50. Морозенко Д. В., Леонтьєва Ф. С., Кузнецова Н. В. "Дослідження клініко-гематологічного статусу пацієнтів після ендопротезування великих суглобів." Молодий вчений 2(4) (2015): 190-193.
  51. Русин В. И., Сирчак Е. С., Курчак Н. Ю. "Динамика показателей качества жизни у больных с хроническим панкреатитом после холецистэктомии на фоне комбинорованной терапии с использованием препарата из Plantago ovata." Молодий вчений 2(4) (2015): 194-197.
  52. Чернєв М. В., Чернєв О. В., Огарко І. В., Андрієвська Т. А. "Метод глибокого магнітно-польового медикаментозного знеболювання та лікування травм обличчя у передопераційний та післяопераційний період. Варіанти можливого застосування." Молодий вчений 2(4) (2015): 197-201.
  53. Шайко-Шайковський О. Г., Білик С. В., Олексюк І. С., Дудко О. Г., Василов В. В., Зіньків О. І., Бурсук Є. Й. "Експериментальне біомеханічне дослідження ефективності остеосинтезу за допомогою стержневого апарата зовнішньої фіксації при поперечних діафізарних переломах." Молодий вчений 2(4) (2015): 201-204.
  54. Большакова А. М. "Психологічний аналіз феноменів самоздійснення особистості." Молодий вчений 2(4) (2015): 206-209.
  55. Камінська О. В. "Авторська класифікація інтернет-залежності за критерієм провідного мотиву використання мережі." Молодий вчений 2(4) (2015): 210-213.
  56. Климентович О. Б. "Динаміка ціннісних орієнтацій студентської молоді українського суспільства в процесі соціально-економічної та політичної нестабільності в державі." Молодий вчений 2(4) (2015): 213-216.
  57. Кравчук Л. В. "Засвоєння етичних норм молодшими школярами: психологічні підходи." Молодий вчений 2(4) (2015): 216-220.
  58. Носова І. Є. "До 130-річчя від дня народження Степана Володимировича Балея." Молодий вчений 2(4) (2015): 220-223.
  59. Петровська І. Р. "Психологічні особливості кар’єрних орієнтацій студентів-психологів." Молодий вчений 2(4) (2015): 224-227.
  60. Сущинська Т. С. "Танцювально-ігрова програма психологічної підтримки формування конструктивного образу "Я" дитини: оцінка ефективності." Молодий вчений 2(4) (2015): 227-231.
  61. Шамрай О. В. "Професійна картина світу майбутніх лікарів-педіатрів." Молодий вчений 2(4) (2015): 231-234 .
  62. Яновська Т. А. "Взаємоз’вязок прояву психологічного конфлікту з емоційною сферою підлітків." Молодий вчений 2(4) (2015): 235-238.
2015
№ 2(4) (17)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського