Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101120/2015/2(4)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Молодий вчений : наук. журн..- Херсон Бібліографія (ДСТУ): | Зміст- Аймедов К. В. Застосування інноваційних технологій навчання у системі вищої освіти / К. В. Аймедов, Н. М. Сердюк // Молодий вчений. - 2015. - № 2(4). - С. 8-10
- Балацька Л. П. Методологічні параметри самостійної роботи студентів / Л. П. Балацька, Г. Д. Олексів // Молодий вчений. - 2015. - № 2(4). - С. 11-14
- Бєляєв С. Б. Визначення методологічної основи створення системи професійної підготовки до розробки і використання педагогічних технологій / С. Б. Бєляєв // Молодий вчений. - 2015. - № 2(4). - С. 15-18
- Богдадюк М. В. Філософсько-методологічні, соціально-економічні, суспільно-політичні, та психолого-педагогічні умови розвитку ПТНЗ народних художніх промислів у Західній Україні другої половини XX – початку XXI століття / М. В. Богдадюк // Молодий вчений. - 2015. - № 2(4). - С. 18-22
- Бородієнко О. В. Коучинг як інноваційна технологія особистісно-розвивального навчання: особливості застосування в професійному навчанні / О. В. Бородієнко, Л. В. Музичко // Молодий вчений. - 2015. - № 2(4). - С. 22-25
- Варецька О. В. Функції соціальної компетентності вчителя початкової школи / О. В. Варецька // Молодий вчений. - 2015. - № 2(4). - С. 26-29
- Вовк Б. І. До питання вивчення елементів готовності майбутніх інженерів-викладачів до самоосвіти / Б. І. Вовк // Молодий вчений. - 2015. - № 2(4). - С. 30-32
- Грицюк С. А. Педагогічне значення наукових досліджень сутнісних особливостей дитячої гри / С. А. Грицюк // Молодий вчений. - 2015. - № 2(4). - С. 33-36
- Гуцол В. В. Інноваційні педагогічні технології в сучасній педагогічній освіті / В. В. Гуцол // Молодий вчений. - 2015. - № 2(4). - С. 36-39
- Зінонос Н. О. Використання Flipped Learning моделі у навчанні іноземних студентів на підготовчих відділеннях ВНЗ України / Н. О. Зінонос // Молодий вчений. - 2015. - № 2(4). - С. 40-43
- Ковальчук Г. О. "Предметне поле" якості та особистісні фактори ефективності у навчанні майбутніх економістів у ВНЗ / Г. О. Ковальчук // Молодий вчений. - 2015. - № 2(4). - С. 43-46
- Ковальчук О. М. Дослідно-експериментальна перевірка моделі підготовки магістрів гуманітаріїв до інноваційної професійної діяльності / О. М. Ковальчук // Молодий вчений. - 2015. - № 2(4). - С. 47-51
- Кравченко Т. П. Психолого-педагогічні чинники формування у старших підлітків ціннісного ставлення до власного здоров’я / Т. П. Кравченко // Молодий вчений. - 2015. - № 2(4). - С. 51-55
- Макаренко А. І. Експериментально-дослідна перевірка впливу інтеграції як засобу формування техніко-технологічних знань і умінь / А. І. Макаренко // Молодий вчений. - 2015. - № 2(4). - С. 55-58
- Максимова О. Г. Формирование лингвистической мобильности будущих педагогов на основе личностно-деятельностного подхода / О. Г. Максимова // Молодий вчений. - 2015. - № 2(4). - С. 59-63
- Малинівська Л. І. Педагогічні умови формування культури безпечної поведінки у студентів / Л. І. Малинівська // Молодий вчений. - 2015. - № 2(4). - С. 64-66
- Малицька О. В. Культурна ідентифікація як визначальний освітній фактор у педагогічному ВНЗ / О. В. Малицька // Молодий вчений. - 2015. - № 2(4). - С. 67-70
- Мартинюк В. А. Проблема жіночої суб’єктивності у художньому дискурсі Кларісе Ліспектор / В. А. Мартинюк, В. Є. Бузинська // Молодий вчений. - 2015. - № 2(4). - С. 70-73
- Махінова М. В. Аспекти соціокультурного підходу до підбору автентичних англомовних текстів у підготовці майбутнього вчителя / М. В. Махінова // Молодий вчений. - 2015. - № 2(4). - С. 74-77
- Мірошниченко Г. В. Вплив діяльності Київського університету Св. Володимира на розвиток освіти і науки у другій половині ХІХ століття / Г. В. Мірошниченко // Молодий вчений. - 2015. - № 2(4). - С. 78-82
- Оверко Н. Я. Педагогічні умови розвитку фахової майстерності викладачів спецтехнологій у ПТНЗ кулінарного профілю у процесі підвищення кваліфікації / Н. Я. Оверко // Молодий вчений. - 2015. - № 2(4). - С. 82-86
- Петько Л. В. Філософсько-педагогічні підходи до розуміння "професійно орієнтованого іншомовного навчального середовища" в сучасних реаліях освіти / Л. В. Петько // Молодий вчений. - 2015. - № 2(4). - С. 87-90
- Постоян Т. Г. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб якісної підготовки майбутніх менеджерів освіти / Т. Г. Постоян // Молодий вчений. - 2015. - № 2(4). - С. 91-94
- Савельчук І. Б. Інноваційні методи соціальної роботи з людьми похилого віку: специфіка та особливості впровадження / І. Б. Савельчук // Молодий вчений. - 2015. - № 2(4). - С. 95-98
- Савінова Н. В. Деонтологічна компетентність корекційного педагога в умовах інклюзивного навчання / Н. В. Савінова, М. І. Берегова // Молодий вчений. - 2015. - № 2(4). - С. 99-101
- Самойленко С. А. Фільми як засіб підвищення мотивації студентів до вивчення іноземних мов / С. А. Самойленко, Н. В. Беспалова, І. І. Липська // Молодий вчений. - 2015. - № 2(4). - С. 102-105
- Силкіна С. А. Система соціально-педагогічної підтримки важковиховуваних підлітків в умовах сільської школи / С. А. Силкіна // Молодий вчений. - 2015. - № 2(4). - С. 105-108
- Тихонова Т. В. Методологічні підходи до конструювання змісту інформаційно-технологічної навчальної дисципліни / Т. В. Тихонова // Молодий вчений. - 2015. - № 2(4). - С. 108-112
- Трегуб О. Д. Запорука успіху проблемного навчання майбутніх учителів технологій / О. Д. Трегуб, І. Г. Трегуб // Молодий вчений. - 2015. - № 2(4). - С. 112-115
- Фроленкова Н. О. Якість дошкільної освіти в Україні: феномен поняття / Н. О. Фроленкова // Молодий вчений. - 2015. - № 2(4). - С. 116-119
- Хаустова О. В. Взаємозв’язок духовності й творчості на шляху професійно-творчого розвитку вчителя / О. В. Хаустова // Молодий вчений. - 2015. - № 2(4). - С. 119-122
- Хижняк А. В. Формування взаєморозуміння у молодших підлітків як сімейної цінності: теорія питання / А. В. Хижняк // Молодий вчений. - 2015. - № 2(4). - С. 123-126
- Цепкало О. В. Комунікативні стратегії як об’єкт дослідження когнітивної та комунікативної лінгвістики, психолінгвістики та лінгводидактики / О. В. Цепкало // Молодий вчений. - 2015. - № 2(4). - С. 126-129
- Цимбалюк В. І. Особливості проведення ділової гри "Навчальний цивільний процес" під час професійної підготовки майбутніх юристів / В. І. Цимбалюк, А. В. Борейчук // Молодий вчений. - 2015. - № 2(4). - С. 129-133
- Чернуха Н. М. Роль сучасників М. Е. Річмонд у формуванні її теорії соціальної роботи / Н. М. Чернуха, Л. Ю. Ворначева // Молодий вчений. - 2015. - № 2(4). - С. 133-136
- Чернякова О. І. Розвиток мовлення дошкільників в умовах двомовності / О. І. Чернякова // Молодий вчений. - 2015. - № 2(4). - С. 137-140
- Шапочкіна О. В. Специфічні особливості дистанційної освіти за електронними навчальними курсами у ВНЗ України (на матеріалі сертифікованого ЕНК "Країнознавство: німецька мова") / О. В. Шапочкіна // Молодий вчений. - 2015. - № 2(4). - С. 140-144
- Шаргун Т. О. Становлення професійної підготовки фахівців залізничного профілю в Україні(друга половина ХІХ століття) / Т. О. Шаргун // Молодий вчений. - 2015. - № 2(4). - С. 144-150
- Шибецька В. В. Екскурсія як засіб збагачення уявлень про природу в молодших школярів з порушенням інтелекту / В. В. Шибецька, Н. П. Кравець // Молодий вчений. - 2015. - № 2(4). - С. 151-154
- Ярова О. Б. Концепт "ключові компетентності" в освітніх документах початкової школи країн Європейського Союзу / О. Б. Ярова // Молодий вчений. - 2015. - № 2(4). - С. 155-158
- Литвин В. А. Методика формування інформаційної культури майбутніх архітекторів / В. А. Литвин // Молодий вчений. - 2015. - № 2(4). - С. 159-162
- Василишина Н. М. Актуальні проблеми фахової підготовки майбутніх фахівців сфери туризму у рамках вітчизняної та зарубіжної освіти / Н. М. Василишина // Молодий вчений. - 2015. - № 2(4). - С. 162-166
- Бідзіля П. П. Вплив етіологічних чинників хронічної серцевої недостатності на стан ремоделювання міокарда при супутній надлишковій масі тіла та ожирінні / П. П. Бідзіля // Молодий вчений. - 2015. - № 2(4). - С. 168-172
- Васкес Абанто А. Э. "Уникальность" натуральных продуктов или все же "Давайте мыслить объективно!" / Абанто А. Э. Васкес, Абанто Х. Э. Васкес // Молодий вчений. - 2015. - № 2(4). - С. 172-175
- Дудко О. Г. Значення фізичних та біологічних властивостей полімерних матеріалів для травматології та ортопедії / О. Г. Дудко, Є. І. Костін // Молодий вчений. - 2015. - № 2(4). - С. 175-177
- Каджарян В. Г. Безсимптомна гіперурикемія на тлі цукрового діабету 2 типу: вплив на клініко-анамнестичні, біохімічні показники та результати ехокардіоскопії / В. Г. Каджарян, Н. І. Капшитар // Молодий вчений. - 2015. - № 2(4). - С. 177-180
- Коваль В. Ю. Вміст макроелементів крові при різних формах хронічного панкреатиту / В. Ю. Коваль, Е. Й. Архій, Л. Т. Сіксай // Молодий вчений. - 2015. - № 2(4). - С. 181-183
- Мергель Т. В. Особливості перебігу безбольової форми ішемічної хвороби серця у хворих із постінфарктним кардіосклерозом / Т. В. Мергель // Молодий вчений. - 2015. - № 2(4). - С. 184-187
- Мізюк М. І. Зміни функціонального стану організму студентів під час запровадження інноваційних форм державної атестації / М. І. Мізюк, З. Б. Суслик, В. І. Мельник // Молодий вчений. - 2015. - № 2(4). - С. 188-190
- Морозенко Д. В. Дослідження клініко-гематологічного статусу пацієнтів після ендопротезування великих суглобів / Д. В. Морозенко, Ф. С. Леонтьєва, Н. В. Кузнецова // Молодий вчений. - 2015. - № 2(4). - С. 190-193
- Русин В. И. Динамика показателей качества жизни у больных с хроническим панкреатитом после холецистэктомии на фоне комбинорованной терапии с использованием препарата из Plantago ovata / В. И. Русин, Е. С. Сирчак, Н. Ю. Курчак // Молодий вчений. - 2015. - № 2(4). - С. 194-197
- Чернєв М. В. Метод глибокого магнітно-польового медикаментозного знеболювання та лікування травм обличчя у передопераційний та післяопераційний період. Варіанти можливого застосування / М. В. Чернєв, О. В. Чернєв, І. В. Огарко, Т. А. Андрієвська // Молодий вчений. - 2015. - № 2(4). - С. 197-201
- Шайко-Шайковський О. Г. Експериментальне біомеханічне дослідження ефективності остеосинтезу за допомогою стержневого апарата зовнішньої фіксації при поперечних діафізарних переломах / О. Г. Шайко-Шайковський, С. В. Білик, І. С. Олексюк, О. Г. Дудко, В. В. Василов, О. І. Зіньків, Є. Й. Бурсук // Молодий вчений. - 2015. - № 2(4). - С. 201-204
- Большакова А. М. Психологічний аналіз феноменів самоздійснення особистості / А. М. Большакова // Молодий вчений. - 2015. - № 2(4). - С. 206-209
- Камінська О. В. Авторська класифікація інтернет-залежності за критерієм провідного мотиву використання мережі / О. В. Камінська // Молодий вчений. - 2015. - № 2(4). - С. 210-213
- Климентович О. Б. Динаміка ціннісних орієнтацій студентської молоді українського суспільства в процесі соціально-економічної та політичної нестабільності в державі / О. Б. Климентович // Молодий вчений. - 2015. - № 2(4). - С. 213-216
- Кравчук Л. В. Засвоєння етичних норм молодшими школярами: психологічні підходи / Л. В. Кравчук // Молодий вчений. - 2015. - № 2(4). - С. 216-220
- Носова І. Є. До 130-річчя від дня народження Степана Володимировича Балея / І. Є. Носова // Молодий вчений. - 2015. - № 2(4). - С. 220-223
- Петровська І. Р. Психологічні особливості кар’єрних орієнтацій студентів-психологів / І. Р. Петровська // Молодий вчений. - 2015. - № 2(4). - С. 224-227
- Сущинська Т. С. Танцювально-ігрова програма психологічної підтримки формування конструктивного образу "Я" дитини: оцінка ефективності / Т. С. Сущинська // Молодий вчений. - 2015. - № 2(4). - С. 227-231
- Шамрай О. В. Професійна картина світу майбутніх лікарів-педіатрів / О. В. Шамрай // Молодий вчений. - 2015. - № 2(4). - С. 231-234
- Яновська Т. А. Взаємоз’вязок прояву психологічного конфлікту з емоційною сферою підлітків / Т. А. Яновська // Молодий вчений. - 2015. - № 2(4). - С. 235-238
| 2015 | | № 2(4) (17)
|
|
|
|