Пошуковий запит: (<.>A=Сологуб А$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16
|
1. |
Сологуб А. І. Особливості креативного підходу у профільному навчанні обдарованих учнів [Електронний ресурс] / А. І. Сологуб // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2013. - № 7. - С. 34-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2013_7_9
|
2. |
Сологуб А. Вибір парадигми навчання — ключова проблема сучасної освіти [Електронний ресурс] / А. Сологуб // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2013. - № 4. - С. 67-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dslg_2013_4_10
|
3. |
Сологуб А. Дослідництво – вісь неперервної професійної освіти [Електронний ресурс] / А. Сологуб // Рідна школа. - 2011. - № 7. - С. 18-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2011_7_6
|
4. |
Сологуб А. О. Ветеринарна клініка "Лорд" [Електронний ресурс] / А. О. Сологуб, Д. Ю. Шаловінський // Ветеринарна медицина України. - 2015. - № 4. - С. 30-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vetm_2015_4_9
|
5. |
Сологуб А. І. Навчання молодших школярів як відкриття та винаходи [Електронний ресурс] / А. І. Сологуб, О. М. Швець // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 125. - С. 358-360. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2015_125_89
|
6. |
Сологуб А. І. Проблеми самоорганізації особистості учнів і студентів [Електронний ресурс] / А. І. Сологуб // Витоки педагогічної майстерності. Серія : Педагогічні науки. - 2010. - Вип. 7. - С. 137-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2010_7_25
|
7. |
Сологуб А. І. Діалог у профільному креативному навчанні [Електронний ресурс] / А. І. Сологуб // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2013. - № 8-9. - С. 143-145 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2013_8-9_33
|
8. |
Черепнев И. А. Особенности источников для электромагнитной терапиии пневмонии животных [Електронний ресурс] / И. А. Черепнев, Г. В. Фесенко, А. Н. Сологуб // Інженерія природокористування. - 2016. - № 1. - С. 62-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Iprk_2016_1_12 Предложена эффективная реализация источников последовательности электромагнитных импульсов для лечения воспалительного процесса (пневмонии) у животных. Источник представляет собой модификацию магнитокумулятивных генераторов Сахарова, реализованных на основе искусственной линии с переменной структурой, осуществляющейся не движением взрывной волны, а электронными переключениями отрезков кабеля, обеспечивающими падающую индуктивность линии и, следовательно, рост амплитуды генерируемых импульсов. В качестве переключателей используются магнитные ключи, обеспечивающие возможность достижения больших токов. Такие генераторы могут обеспечивать формирование электромагнитных полей, необходимых для терапии с использованием тороидальных антенн.
|
9. |
Сологуб А. Розвиток інтелектуальних здібностей учнів у навчанні [Електронний ресурс] / А. Сологуб // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика. - 2016. - Вип. 1. - С. 17-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nivoo_2016_1_4
|
10. |
Сологуб А. І. Креативність старшокласника для сталого розвитку суспільства [Електронний ресурс] / А. І. Сологуб // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2016. - № 6. - С. 5-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2016_6_3
|
11. |
Сологуб А. І. Винахідницька діяльність старшокласників на заняттях профільного креативного навчання [Електронний ресурс] / А. І. Сологуб // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2017. - № 3. - С. 17-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2017_3_6
|
12. |
Сологуб А. Профільне креативне навчання старшокласників: інтеграція освіти і науки [Електронний ресурс] / А. Сологуб // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2016. - № 1-3. - С. 13-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dslg_2016_1-3_4
|
13. |
Сологуб А. І. Концепція креативної середньої освіти [Електронний ресурс] / А. І. Сологуб, Т. М. Луценко // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2019. - № 4. - С. 83-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2019_4_14 Узагальнено педагогічні дослідження з проблеми модернізації середньої освіти, що до 2007 р. здійснювалася ними на базі Криворізького природничо-наукового ліцею. Розв'язання проблеми здійснено розробкою технології креативної освіти. За участі вчителів-експериментаторів інших шкіл авторську розробку було апробовано в Україні, після чого - вдосконалено. Згідно з положеннями технології креативної освіти, вчитель здійснює діяльність на засадах гуманізму, забезпечуючи креативний розвиток учнів, як спосіб їх формування як гармонійних особистостей.
|
14. |
Бігунова С. А. Гендерні стереотипи в антропоморфних образах "Віршів Матінки Гуски" [Електронний ресурс] / С. А. Бігунова, А. М. Сологуб // Молодий вчений. - 2018. - № 3.2. - С. 18-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_3
|
15. |
Сологуб А. І. Науковий діалог у середній креативній природничій освіті [Електронний ресурс] / А. І. Сологуб, Т. М. Луценко // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2020. - № 3. - С. 48-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2020_3_10 У контексті сучасної освіти учні мають забезпечувати власний розвиток здатності до творчого розв'язання будьяких життєвих проблем. Тому закономірним є те, що сучасна середня освіта, як ніколи раніше, веде пошук психологопедагогічних умов її розвитку креативності. Сучасна освіта має відповідати дидактичному принципу науковості та зокрема системи наукового діалогу як активної форми педагогічної взаємодії учителя й учнів. Розроблення та впровадження авторської педагогічної технології креативної природничої освіти здійснювалася починаючи з 1975 р., а продовжується і дотепер за участі молодих пошукачів - учителів середніх шкіл. Її системне та багаторічне впровадження сприяло плеканню декількох сотень молодих учених, які на сьогодні успішно працюють на теренах вітчизняної та світової науки. Найбільш важливою причиною педагогічного успіху є втілення авторської типології уроків, що передбачає системний науковий діалог учнів і вчителів як невід'ємний елемент методології гуманістичної креативної природничої освіти.
|
16. |
Іванієнко В. В. Теоретико-методологічні аспекти формування та розвитку системи управління фінансово-економічною безпекою підприємства [Електронний ресурс] / В. В. Іванієнко, А. А. Сологуб // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. - 2022. - Вип. 4. - С. 33-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/cxeebu_2022_4_7
|