Пошуковий запит: (<.>A=Савшак Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16
|
1. |
Савшак Т. До питання методики викладання історії в українських гімназіях Галичини в середині ХІХ – на початку ХХ ст. [Електронний ресурс] / Т. Савшак // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2013. - № 45. - С. 257-262. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2013_45_39
|
2. |
Савшак Т. Методика навчання історії рідного краю в українських школах Галичини в австрійський період [Електронний ресурс] / Т. Савшак // Молодь і ринок. - 2014. - № 8. - С. 144-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_8_32 Висвітлено проблеми навчання історії рідного краю українськими учнями Галичини, яка знаходилася під Австро-Угорщиною в період з середини ХІХ ст. і до 1918 р. Розкрито появу народних та виділових шкіл, українських гімназій досліджуваного періоду. Підкреслено, що під час вивчення історії рідного краю застосовувалися синхронний і етнографічний способи навчання, а також те, що етнографічний спосіб навчання є похідним від хронологічного підходу. Розкрито принципи диференціації поділу історії на періоди. Розглянуто зміст, форми та методи навчання історії в цих школах. Освещены проблемы обучения истории родного края украинскими учениками Галичины, которая находилась под Австро-Венгрией в период с середины XIX в. и до 1918 г. Раскрыто появление народных и выдиловых школ, украинских гимназий исследуемого периода. Подчеркнуто, что при изучении истории родного края применялись синхронный и этнографический способы обучения, а также то, что этнографический метод обучения является производным от хронологического подхода. Раскрыты принципы дифференциации разделения истории на периоды. Рассмотрены содержание, формы и методы обучения истории в этих школах.The article deals with the problems of teaching history of the native land the Ukrainian students of Halychyna which was occupied by Austro-Hungary in the period from the middle of the XIX c. up to 1918. The appearance of folk and isolated (vydilovi) schools, Ukrainian gymnasiums of the investigated period is examined. The content, the forms and the methods of teaching history in these schools are found out.
|
3. |
Савшак Т. М. Навчальні підручники з історії для українських середніх шкіл галичини середини хіх – поч. хх ст [Електронний ресурс] / Т. М. Савшак // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2014. - Вип. 16. - С. 108-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2014_16_20
|
4. |
Савшак Т. Розвиток методики навчання історії в українських школах і гімназіях Галичини кінця ХІХ – поч. ХХ ст [Електронний ресурс] / Т. Савшак // Молодь і ринок. - 2012. - № 7. - С. 148-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_7_38 Простежено розвиток методики викладання навчального предмета історії у школах та гімназіях Галичини в період з кінця ХІХ – початку ХХ ст. Розглянуто становлення змісту, добору форм і методів навчання історії в українських навчальних закладах досліджуваного періоду. Стверджено, що на сьогодні відсутні дослідження проблеми розвитку методики навчання учнів історії в школах Галичини в кінці ХІХ – початку ХХ ст. як закономірного і цілісного процесу. Висвітлено окремі аспекти вивчення учнями галицьких шкіл історичних процесів, розрізнених як у науково-теоретичному, так і в хронологічному плані.Здійснено аналіз становлення та розвитку методики навчання історії в українських народних школах і гімназіях Галичини, висвітлено періоди та тенденції у розробці досліджуваної проблеми протягом II половини XIX ст. і тридцятих років XX ст. Визначено структурні компоненти змісту історичної освіти, виокремлено основні напрями його формування для українських шкіл Галичини, проаналізовано навчальні плани, охарактеризовано підручники з історії того часу. З’ясовано форми, методи та засоби навчання історії в українських школах Галичини, творче використання досвіду навчання історії в українських галицьких школах на сучасному етапі.
|
5. |
Савшак Т. Розвиток та структурування навчання історії в Галичині (60-і роки ХІХ ст. – перша третина ХХ ст.) у контексті національно-мовної освіти [Електронний ресурс] / Т. Савшак // Рідне слово в етнокультурному вимірі. - 2015. - 2015. - С. 510-521. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsev_2015_2015_55
|
6. |
Савшак Т. Здійснення навчання і виховання учнів в українських школах Галичини другої половини ХІХ ст. – першої третини ХХ ст [Електронний ресурс] / Т. Савшак // Рідне слово в етнокультурному вимірі. - 2014. - 2014. - С. 159-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsev_2014_2014_24
|
7. |
Савшак Т. Шляхи розвитку методики навчання історії в українських гімназіях Галичини у період від середини ХІХ до 30-х років ХХ ст. [Електронний ресурс] / Т. Савшак // Рідне слово в етнокультурному вимірі. - 2013. - 2013. - С. 526-531. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsev_2013_2013_69
|
8. |
Зимульдінова А. Технологія здійснення навчання і виховання дітей п’ятирічного віку у різних закладах освіти [Електронний ресурс] / А. Зимульдінова, Т. Савшак // Рідне слово в етнокультурному вимірі. - 2012. - 2012. - С. 403-410. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsev_2012_2012_54
|
9. |
Савшак Т. Зміст і технологія навчання історії в Галицьких народних школах і гімназіях із 50-х років ХІХ ст. – до першої третини ХХ ст. [Електронний ресурс] / Т. Савшак // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2016. - Вип. 16. - С. 408-414. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2016_16_54
|
10. |
Савшак Т. Історія як засіб виховального навчання в українських галицьких гімназіях від середини ХІХ ст. – до початку Другої світової війни в аспекті національно-мовної освіти [Електронний ресурс] / Т. Савшак // Рідне слово в етнокультурному вимірі. - 2016. - 2016. - С. 444-451. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsev_2016_2016_45
|
11. |
Савшак Т. Навчальні підручники з історії для українських середніх шкіл Галичини середини ХІХ ст. – поч. ХХ ст [Електронний ресурс] / Т. Савшак // Проблеми сучасного підручника. - 2013. - Вип. 13. - С. 232-244. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2013_13_27
|
12. |
Савшак Т. Вивчення історії в українських школах Галичини (середина ХІХ ст. – 30 рр. ХХ ст.) [Електронний ресурс] / Т. Савшак // Початкова школа. - 2014. - № 11. - С. 51-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psh_2014_11_19
|
13. |
Савшак Т. Розвиток змісту предмета "Історія” та методики її навчання в галицьких українських школах другої половини XIX – початку ХХ ст [Електронний ресурс] / Т. Савшак // Молодь і ринок. - 2017. - № 11. - С. 112-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2017_11_23
|
14. |
Савшак Т. Українська історія як засіб виховання дітей та молоді в галицьких школах в період від середини ХІХ – початку ХХ ст [Електронний ресурс] / Т. Савшак // Молодь і ринок. - 2016. - № 6. - С. 154-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2016_6_35
|
15. |
Савшак Т. М. Методологічний аспект розвитку методики навчання історії в українських школах Галичини у другій половині XIX - першій третині XX ст. [Електронний ресурс] / Т. М. Савшак // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2013. - Вип. 38. - С. 339-343. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2013_38_83
|
16. |
Савшак Т. Особливості навчання історії в українських гімназіях у Галичині (50 роки ХІХ ст. – 30 роки ХХ століття) [Електронний ресурс] / Т. Савшак // Молодь і ринок. - 2013. - № 10. - С. 144-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_10_32 Охарактеризовано джерельну базу дослідження та історію дидактично-історичних досліджень викладання історії. Розкрито особливості навчання історії в українських гімназіях у Галичині у період з 1850 - 1930 рр. Розглянуто зміст, методи, форми та засоби навчання історії учнів української національності. Досліджено матеріально-технічну базу педагогічної роботи, зокрема якість матеріалу підручників та їх наявність для окремих періодів. Сформульовано основні методологічні прийоми викладання історії та мету викладання курсу історії в школі. Доведено, що викладання історії мало на меті ввести підростаюче покоління в систему суспільних відносин та ознайомити із громадянським ладом в державі. Вивчено методи викладання та контролю якості засвоєних знань з історії, які впроваджувалися викладачами в школах Галичини.Охарактеризована база источников исследования и история дидактически-исторических исследований преподавания истории. Раскрыты особенности обучения истории в украинских гимназиях в Галичине в период 1850 -1930 гг. Рассмотрены содержание, методы, формы и средства обучения истории учащихся украинской национальности. Исследована материально-техническая база педагогической работы, в частности качество материала учебников и их наличие для отдельных периодов. Сформулированы основные методологические приемы преподавания истории и цель преподавания курса истории в школе. Доказано, что преподавание истории имело целью ввести подрастающее поколение в систему общественных отношений и ознакомить с гражданским строем в государстве. Изучены методы преподавания и контроля качества усвоенных знаний по истории, которые внедрялись преподавателями в школах Галиции.Characterized is the database of research sources and history of didactic and historical research of teaching history. Disclosed are the features of teaching history in secondary schools in Ukrainian Galicia since the 50s of the XIX century and ending 30 years of the twentieth century. Examined are the contents, methods, forms and means of teaching students the history of Ukrainian nationality. Investigated is the material-technical base of pedagogical work, in particular the quality of textbooks and materials are available to the individual periods. Formulated are the basic methodological techniques of teaching the history and purpose of teaching the history of the school. It is proved that the teaching of history was intended to introduce the younger generation in the system of social relations and to introduce the civil order in the state. Studied are teaching methods and quality control knowledge on the history lessons that were implemented by teachers in schools of Galicia.
|